Rozpera COUPE II. gen
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
- Markus Huhtimo
- **
- Příspěvky: 272
- Registrován: 30 dub 2010, 14:38
- Bydliště: Ostrava
Re: Rozpera COUPE II. gen
Tuscani Tiburon 2.0 TURBO - under construction (Shinning white, Koni suspension, Eibach lowering springs, Nokian supersport tyres, Kosei wheels, Brembo brakes, etc.)
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
- Reklama
Re: Rozpera COUPE II. gen
HolyHole balíček je nachystaný a zítra putuje k tobě
obě rozpěry jsou v jednom balíku
tvůj bude mít radost
obě rozpěry jsou v jednom balíku
tvůj bude mít radost
- Přílohy
-
- 020820101289.jpg (71.38 KiB) Zobrazeno 1033 x
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Re: Rozpera COUPE II. gen
Kurňa Viki, už se na to těším jak malý Jarda...už aby byly namontované na autě...
Scoupe 94,1,5iLs 65Kw červený s černou kapotou - R.I.P
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
- mysticdrago
- **
- Příspěvky: 119
- Registrován: 22 črc 2010, 13:51
- Bydliště: Nemšová
Re: Rozpera COUPE II. gen
celkom nechapem na co su vam tie rozpery jazdite rally alebo vozite 600 kilovy naklad? ved 2,7 ma 165 hp to neni super šprot
Re: Rozpera COUPE II. gen
Ty rozpěry nejsou o tom že se jezdí rallye.
Každýho koho se zeptáš tak ti řekne že se auto zpevní.
Na dálnici to moc nepoznáš ale pokud máš naježděný určitý zatáčky po okreskách tak najednou zjistíš že tu zatáčku projedeš rychleji a auto je při průjezdu klidnější.
Každýho koho se zeptáš tak ti řekne že se auto zpevní.
Na dálnici to moc nepoznáš ale pokud máš naježděný určitý zatáčky po okreskách tak najednou zjistíš že tu zatáčku projedeš rychleji a auto je při průjezdu klidnější.
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Re: Rozpera COUPE II. gen
s tím, že se auto trošku zpevní by se snad dalo souhlasit, ale to že budeš pak jezdit zatáčky rychleji, to je možná tak zbožné přání a byl bych opatrný s takovým tvrzením, pokud nic nemáte přesně změřeno. IMHO u H coupe toto nemá smysl (mně se teda auto nekroutí ani v zatáčce nevrže, takže to nepotřebuji - smysl by to patrně mělo u nějakých starších rozvrkaných aut.. Možná tak ještě u okruhových speciálů anebo v rally, ale jinak nee. Jinak zkušenost s rozpěrami mám a mohl jsem porovnat rozdíl (nerozdíl) na stejném autě.
Re: Rozpera COUPE II. gen
No já se na posledním srazu bavil z Víťou a ten má jak rozpěru v motoru tak zadní rozpěru v kufru a ten říkal že po namontování tý přední je to hodně znát když tam je.
A to má stejný coupe jako ty hawk
Špatná informace o demě myšleno né rychleji ale jistějí.
A to má stejný coupe jako ty hawk
Špatná informace o demě myšleno né rychleji ale jistějí.
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
- mysticdrago
- **
- Příspěvky: 119
- Registrován: 22 črc 2010, 13:51
- Bydliště: Nemšová
Re: Rozpera COUPE II. gen
osobne si myslim ze to skor zavisi od pneumatík a podvozku a pod a aj keby to pomohlo udrat stabilitu auta tak skor stabilitu atuta ako takeho nie stabilitu na ceste a aj keby nahodou hej tak tá zmena nebude taká citelná ... skôr ide o dobrý pocit že mám tu rozperu v aute... ale samozrejme nicomu tým nikto neuskodi ked ju namontuje práve naopak.....
Re: Rozpera COUPE II. gen
zase tu jsou nějaké spekulace
rozdíl při průjezdu zatáčkou není poznat. to by spíše ukázalo měření. ale auto je citelně tužší. jako příklad jsem uváděl že denně jezdím po 800mertů dlouhé dlážděné cestě (samí hrbol a díra). po montáži rozpěr přestali rezonovat páty dveře od kufru a hluk od náprav je utlumenější díky spojení náprav rozpěrou.
Zeptejte se Markuse který semnou po tehle silnici jel před montáží a po montáži jestli něco pocítil.
Pro ty co neví k čemu slouží rozpěra tak koukněte na stránky thoto tématu:
strana 9
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=120
strana 10
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=135
Každopádně kdo miluje zatáčky a chce mít tužší auto tak rozpěru za pouhé 2tisíce doporučuju
Hlavně ta zadní rozpěra vystuží auto nejvíce. Stačí když otevřete dveře od kufru a uvidíte ten obrovský otvor který tuhost karoserie úplně s prominutím posral. Celé auto je bodově pospojované z 0,7mm plechu a ten se bohužel kroutí.
Proč si myslíte že nový Genessi Cupé má už jen malé dvěře od kufru a mezi zadníma podběhama spojenou karosérii. jen kvuli tuhosti
rozdíl při průjezdu zatáčkou není poznat. to by spíše ukázalo měření. ale auto je citelně tužší. jako příklad jsem uváděl že denně jezdím po 800mertů dlouhé dlážděné cestě (samí hrbol a díra). po montáži rozpěr přestali rezonovat páty dveře od kufru a hluk od náprav je utlumenější díky spojení náprav rozpěrou.
Zeptejte se Markuse který semnou po tehle silnici jel před montáží a po montáži jestli něco pocítil.
Pro ty co neví k čemu slouží rozpěra tak koukněte na stránky thoto tématu:
strana 9
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=120
strana 10
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=135
Každopádně kdo miluje zatáčky a chce mít tužší auto tak rozpěru za pouhé 2tisíce doporučuju
Hlavně ta zadní rozpěra vystuží auto nejvíce. Stačí když otevřete dveře od kufru a uvidíte ten obrovský otvor který tuhost karoserie úplně s prominutím posral. Celé auto je bodově pospojované z 0,7mm plechu a ten se bohužel kroutí.
Proč si myslíte že nový Genessi Cupé má už jen malé dvěře od kufru a mezi zadníma podběhama spojenou karosérii. jen kvuli tuhosti
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
- mysticdrago
- **
- Příspěvky: 119
- Registrován: 22 črc 2010, 13:51
- Bydliště: Nemšová
Re: Rozpera COUPE II. gen
no v tom pripade hej tuhost auta je istotne lepsia ja som len polemizoval ze tazko to dany clovek pociti na rýchlosti alebo pri prejazde zakrut... len neviem ci by mi do kufra vosla bo subwoofer mam presne po horné pláto :/
Re: Rozpera COUPE II. gen
např. Felicia 1.9D se 47kW ji má od výroby taky, narozdíl od benzinových verzích. A na řezání zatáček to asi nebude.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Rozpera COUPE II. gen
Jo jenže do tý feldy jí začaly dávat až později protože ten motor je na tu měkou karoserii moc silnej.Tak pak tam začali rvát ty vzpěry aby se to tak nekroutilo.
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Re: Rozpera COUPE II. gen
což dokazuje účel této srandy
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Rozpera COUPE II. gen
to zní parádně, že motor o výkonu 47 kW je na karoserii moc silnej....
- Markus Huhtimo
- **
- Příspěvky: 272
- Registrován: 30 dub 2010, 14:38
- Bydliště: Ostrava
Re: Rozpera COUPE II. gen
Přesně tak, do feldy se dávala proto, že tam šla kola normálně šejdrem, jak byl ten diesel těžký na tu karoserii, to je úplně o něčem jiném.
Tak zpevnění karosérie vůči bočnímu nárazu je neoddiskutovatelné.
Co se těch zatáček týče, tam jsem žádnou změnu nepoznal a podle mě nikdo ani nepozná v reálu. Tam je to spíše o pružinách, tlumičích, podvozku a gumách.
Další věc, která je neoddiskutovatelná je, že dost lidem rozpěry pomáhají, když jim někde něco drnčí v kufru, atd. (tady u Vikiho rozpěry mám namysli nyní konkrétně tu zadní, u Tiburona se docela často stává, žě někomu drnčí plasty v kufru, atd, já nebyl výjimkou).
A poslední věc, která podle mého poznat rozhodně je, je jízda po zámecké dlažbě. S rozpěrou tam rozdíl prostě je. Čím tužší má někdo nastaven podvozek, tím více to pozná. Alespoň já to tlumení vibrací poznal a to si psychicky nic nenamlouvám. (viz. přiznal jsem, že v zatáčkách to nemělo absolutně žádný vliv).
P.s Tak či tak, Vikiho kousky jsou nádherné. Jsou to poctivé kusy oceli dělané s láskou k našim autům a je to poznat. Nejsou to žádné "plíšky", které lze vidět na různých tuningových sajtách za 2 T kus. Podle mě rozhodně dobrá volba...
Tak zpevnění karosérie vůči bočnímu nárazu je neoddiskutovatelné.
Co se těch zatáček týče, tam jsem žádnou změnu nepoznal a podle mě nikdo ani nepozná v reálu. Tam je to spíše o pružinách, tlumičích, podvozku a gumách.
Další věc, která je neoddiskutovatelná je, že dost lidem rozpěry pomáhají, když jim někde něco drnčí v kufru, atd. (tady u Vikiho rozpěry mám namysli nyní konkrétně tu zadní, u Tiburona se docela často stává, žě někomu drnčí plasty v kufru, atd, já nebyl výjimkou).
A poslední věc, která podle mého poznat rozhodně je, je jízda po zámecké dlažbě. S rozpěrou tam rozdíl prostě je. Čím tužší má někdo nastaven podvozek, tím více to pozná. Alespoň já to tlumení vibrací poznal a to si psychicky nic nenamlouvám. (viz. přiznal jsem, že v zatáčkách to nemělo absolutně žádný vliv).
P.s Tak či tak, Vikiho kousky jsou nádherné. Jsou to poctivé kusy oceli dělané s láskou k našim autům a je to poznat. Nejsou to žádné "plíšky", které lze vidět na různých tuningových sajtách za 2 T kus. Podle mě rozhodně dobrá volba...
Tuscani Tiburon 2.0 TURBO - under construction (Shinning white, Koni suspension, Eibach lowering springs, Nokian supersport tyres, Kosei wheels, Brembo brakes, etc.)
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus