Mifinky IX35
Moderátor: Moderátoři
Re: Mifinky IX35
2.0 benzin je nej nej nej
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Reklama
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mifinky IX35
v i30 ano, ale v ix35 Jasné, že rozhoduje cena ...
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Mifinky IX35
Radeji 2.0 benzin nez ten slaboucky diesel 100kW, ktery vykone hodne zaostava za modernimi vozy.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mifinky IX35
100 kW je dosť málo na také auto, preto radšej 135 kW. Aj v testoch chvália tento motor v spolupráci s automatom (to by bola moja voľba), ale zas kritizujú vysokú spotrebu. To je jedno, mám o čom premýšľať . Na spotrebu nejazdím (hoci sa to v i30 nezdá, ale čo mám robiť, jednoducho 6,1 presne podľa výrobcu ).
V každom teste sa objavuje tvrdší podvozok (nevadí, som zvyknutý z i30 a horšie bočné vedenie sedačiek).
Ale ja to auto milujem , tak uvidíme čo to bude za motor, ale radšej skôr CRDi.
V každom teste sa objavuje tvrdší podvozok (nevadí, som zvyknutý z i30 a horšie bočné vedenie sedačiek).
Ale ja to auto milujem , tak uvidíme čo to bude za motor, ale radšej skôr CRDi.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Mifinky IX35
Jízda s i30 generuje radost
s ix35 je svezení hezké, ale s i30 se jede lépe...
Jinak k 100kW vs. 135kW - na to auto bohatě stačí i ten slabší diesel (a ač nerad, musím říct, že prostě jede líp než benzín 120kW), ale silnější nafta je úžasná a hlavně o trochu lépe zpřevodovaná
s ix35 je svezení hezké, ale s i30 se jede lépe...
Jinak k 100kW vs. 135kW - na to auto bohatě stačí i ten slabší diesel (a ač nerad, musím říct, že prostě jede líp než benzín 120kW), ale silnější nafta je úžasná a hlavně o trochu lépe zpřevodovaná
Re: Mifinky IX35
Ahoj,taky se přidávám ke gratulaci,ať jsi s autíčkem spokojená.Taky jsem si zprvu zvykala na větší auto po přechodu z Opla Tigry docela skok,ale zvykneš si brzo i na parkování.jak tak koukám tak jsme tady zatím dvě majitelky(ženy),snad nás bude víc
ix35 bílá,comfort 4x4 2,0i mazlík
opel tigra 1.4
škoda felicia 1.4
škoda 120L
opel tigra 1.4
škoda felicia 1.4
škoda 120L
Re: Mifinky IX35
žien tu je málo, aj keď je rovnoprávnosť...o to si vzácnejšia.
veľa šťastných km.
hardcam:
Manual je živší ako automat, je to síce subjektívny pocit ale 100kW diesel bol pružnejší.
veľa šťastných km.
hardcam:
Manual je živší ako automat, je to síce subjektívny pocit ale 100kW diesel bol pružnejší.
Accent 94 .... 1998-2003
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Favorit 135 ,Favorit 136
Škoda 100, Škoda 100
i 30 COMFORT 1,4 continental silver 2007 (predaný)
Accent LC 2004
Suzuki Vitara 2WD
alarm.ba@gmail.com
Re: Mifinky IX35
Použiju citaci jednoho člověka odtud z klubu:
NAFTA PATŘÍ DO KAMEN A NÉ DO AUTA
NAFTA PATŘÍ DO KAMEN A NÉ DO AUTA
Hyundai Accent LC 1.3 12V,3dvéřák,prodán
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Hyundai Sonata EF 2.0 16V 2003
Re: Mifinky IX35
samozrejme ze jede 100kW nafta lepe jak benzin, v temer kazdem testu je 120kw benzin sklamal, ono 163 koni vypada hezky ale realita je jina...muze za to jiste i ten 5 kvalt, nwm proc nepridali 6ku Gratuluju k autu OP, ja sem sice pro bilou ale taky bych bral vybavu comfort + senzory
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mifinky IX35
Pri technických parametroch nie je príliš veľký rozdiel medzi 100 a 135 kW (dynamika, resp. zrýchlenie). Išiel som iba vo verzii so 135 kW a bol to zážitok. Možno stačí aj 100 kW, ale je lepšie mať nejakú rezervu, ktorá sa môže kedykoľvek zísť. Tých 35 kW musí byť cítiť, hoci na papieri to tak nevyzerá.havros píše:Jinak k 100kW vs. 135kW, silnější nafta je úžasná a hlavně o trochu lépe zpřevodovaná
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Mifinky IX35
Jsem majitelem slabší naftové 35ky. Výkonově si myslím, že ten motor bohatě stačí, akorát to mohlo být fakt lépe spřevodované. Na šestku při 90 kilometrové rychlosti točí 2000ot/min což je na chlup stejně jako v mém předešlém autě na pátý rychlostní stupeň. Takže to je jedíná věc na mém autě v které mě zklamal. Rozhodně ten silnější motor je o 300ot/min lépe zpřevodovaný, což se rozhodně projeví ve spotřebě hlavně na dalnicích.
Deně jezdím necelích 200km do práce (30000 až 35000 za rok) a mít benzinovou verzi 35ky, jak tak čtu v příspěvcích, by mě stálo dost peněz. Tak proto nafta. Takové ty názory typu "nafta patří do kamen" neberu. To by se potom mohli vyrábět stejné krabice na čtyřech kolech se stejnou barvou, stejně výkoným benzínmotorem a ruznými značkami To je na tom to skvělí, že každý si muže vybrat co mu vyhovuje a pak to povídáni o něčem je. Jak by to vypadalo mít stejné auto a napsat " koupil jsem si nové auto a jede tak a tak". A samozřejmě odpovědi by mohli vypadat stylem " Ja taky nebo mě taky"
V současné době mám najeto okolo 3000km s průměrnou spotřebou 6.3l/100km a to si ježdění opravdu užívám obvzvlášť předjíždění ten zátah je suprovej na spotřebu bude mít cenu jezdit, až po najetí 5000km
Deně jezdím necelích 200km do práce (30000 až 35000 za rok) a mít benzinovou verzi 35ky, jak tak čtu v příspěvcích, by mě stálo dost peněz. Tak proto nafta. Takové ty názory typu "nafta patří do kamen" neberu. To by se potom mohli vyrábět stejné krabice na čtyřech kolech se stejnou barvou, stejně výkoným benzínmotorem a ruznými značkami To je na tom to skvělí, že každý si muže vybrat co mu vyhovuje a pak to povídáni o něčem je. Jak by to vypadalo mít stejné auto a napsat " koupil jsem si nové auto a jede tak a tak". A samozřejmě odpovědi by mohli vypadat stylem " Ja taky nebo mě taky"
V současné době mám najeto okolo 3000km s průměrnou spotřebou 6.3l/100km a to si ježdění opravdu užívám obvzvlášť předjíždění ten zátah je suprovej na spotřebu bude mít cenu jezdit, až po najetí 5000km
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mifinky IX35
Konečne niekto s dieselom .
Pri mojej 35 km ceste (z Pezinka do BA dvojprúdová) ani nevyužijem silnejší motor ako 100 kW, zvlášť teraz, keď sa na tento úsek zamerali policajti. Každý deň je tam hliadka (už aj ráno o 5.30). Minule som na tomto úseku napočítal 4 hliadky, na 35 km dlhej trase (vo Vinosadoch, v Pezinku, vo Svätom Jure a napokon v BA. Cesta ráno o 5.15-6.00). Tie hliadky boli zamerané na rýchlosť (radar), predpisy sa oplatí dodržiavať.
Pri mojej 35 km ceste (z Pezinka do BA dvojprúdová) ani nevyužijem silnejší motor ako 100 kW, zvlášť teraz, keď sa na tento úsek zamerali policajti. Každý deň je tam hliadka (už aj ráno o 5.30). Minule som na tomto úseku napočítal 4 hliadky, na 35 km dlhej trase (vo Vinosadoch, v Pezinku, vo Svätom Jure a napokon v BA. Cesta ráno o 5.15-6.00). Tie hliadky boli zamerané na rýchlosť (radar), predpisy sa oplatí dodržiavať.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Mifinky IX35
I se Škoda 120 se dá udělat přestupek překročením rychlosti
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mifinky IX35
Dá sa, ale kde potom využiť potenciál motoru, na okruhu ? V bežnej premávke to nie je jednoduché a občas nemožné.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Mifinky IX35
Pánové,tohle je Mifinky téma,nechcete se přesunout někam jinam.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021