1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
- Rexcor
- ****
- Příspěvky: 1173
- Registrován: 19 črc 2007, 08:47
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Jako na ježdění stačí jakejkoliv motor, ale jak se tu psalo, jestli jezdíš krátké trasy tak lepší benzín. Jestli hlavně dlouhé a rozumíš si s dieselovým motorem, ani on nebude špatná volba. Já osobně bych bral tu 1,6CVVT, ale u mnoha uživatelů se asi setkám s nepochopením. Ještě jsem pro ně mladé rychle jezdící pískle:-) (Což si trošku odporuje se Santou co s ním jezdím, tak to asi nebude tak uplně pravda.)
Subaru: Outback 3,0H6; Outback 3,6R6, Legacy 2,0D
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
Santa Fe 2,7 V6 4WD LPG sekvenční plynné palivo
Santa Fe 2,4i 4WD LPG sekvenční plynné palivo - prodáno
Renault: 19 cabrio 1,8; 19 sedan 1,8 16V prodáno; 19 cabrio 1,8 dárce orgánů zrušeno TP
- Reklama
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
No ja som este vlani absolvoval testovaciu jazdu na kratkej i30 so slabsim dieslovym motorom, vpredu som sedel ja s priatelkou a vzadu chlapik zo salonu. Podla mna bol aj ten slabsi diesel celkom v pohode pre hatchback. Kazdopadne ja som zobral benzin, kedze jazdim kratke trasy cez tyzden (8km do roboty v BA - po robote este nejake nakupy), cez vikendy potom BA<->ZA, BA<->LV tak raz za mesiac a som leniva svina ktorej sa nechce starat o dieslovy motor a setrit ho, a netocit ho ked je studeny, pridavat aditiva pri tankovani a podobne. Spotrebu mam teraz do 8l/100km po dnesnej prehliadke a vymene oleja. Po prehliadke som vyresetoval pocitac a siel z LV do BA, kde som siel najprv do mlynskej doliny a potom do centra, dokopy asi 150km, a ked som zaparkoval, som mal priemernu spotrebu 7,2 na displeyi, na dialnici mi to ukazovalo najviac 7,4 a to som siel cely cas 130km/h a sli sme v aute styria s plnym kufrom a po ceste som sa hral s klimou ktora bola zapnuta tak pocas 50% jazdy. Takze som nadmieru spokojny aj so spotrebou uz konecne A okrem toho motor ma po vymene oleja uz aj nadherny hlas a priam si ziada aby som ho tocil
Hyundai Elantra, 1.6i Premium, 94kW, Marina Blue (2016)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
Hyundai i30cw, 1.6CVVT Style, 92kW, Continental Silver (2009)
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Jak psal Tringi-na téma nafta/benzín už se toho tady napsalo dost.A u konkrétně těchto dvou motorů,mám na 100% jasno.Koupil bych 1,6l CVVT benzín.Mimořádně výkonný,provozně nenáročný motor,bez starostí a problémů s provozem turbomotorů-co chtít víc
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Není ta 1.6 ka jen lépe naladěná Beta II, která se dává do kupátek? Nebo je to úplně jiný motor? Nikde to nemůžu najít.
Každopádně ačkoliv jsem pro benzín, netvrdím že ten diesel bude špatný, určitě ho využijí klidní řidiči, a ti kteří často něco/někoho převáží ...a hlavně pokud je řidič na diesel zvyklý, pak nevidím důvod ho nutit ke změně. Jak psal Laxius, i ja som lenivá sviňa a o diesel bych se nepostaral ...sakra vždyť já vlastně pěkně trápím i ten svůj benzín
Každopádně ačkoliv jsem pro benzín, netvrdím že ten diesel bude špatný, určitě ho využijí klidní řidiči, a ti kteří často něco/někoho převáží ...a hlavně pokud je řidič na diesel zvyklý, pak nevidím důvod ho nutit ke změně. Jak psal Laxius, i ja som lenivá sviňa a o diesel bych se nepostaral ...sakra vždyť já vlastně pěkně trápím i ten svůj benzín
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
U mě zvítězil diesel díky náhodě, než jsem se rozhoupal tak už totiž benziny ve výprodeji roku 2009 byly fuč. Ale rozhodně nelituji. Když šlápnu na plyn a zabere turbo tak mě to nutí k úsměvu.Takový zátah benzín z nízkých otáček bez turba prostě neumí. Do 100 km rychlosti asi bude tišší benzín, ale nad 100 díky 6-ti rychlostní převodovce mi připadně tišší diesel, takže taky spokojenost. Navíc o 1,5 l nižší spotřeba. Akorát najezdím asi víc kilometrů než se starým Accentem, ježdění s novým autem nás se ženou tak baví, že pořád plánujem nějaké výlety.
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Nas to taky bavi a proto porad vyletime necht slouzi
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Souhlasím s většinou a vzal bych benzín 1.6 CVVT
Hyundai I30 1.6 CVVT Komfort
ex. Hyundai I30 1.4 Classic plus (09)
ex. : Seat Ibiza 1.2 51kw (06)
ex. Hyundai I30 1.4 Classic plus (09)
ex. : Seat Ibiza 1.2 51kw (06)
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Taky souhlasím s většinou a beru naftu CRDI
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Jen jestli si za tim stojis, abys za chvili netvrdil neco jinyho znas se
Ja to vidim takhle:
1.6 CVVT a 1.6 CRDI 66kW 1:0
1.6 CVVT a 1.6 CRDi 85kW 1:1
1.6 CVVT a 1.6 CRD 94kW 0:1
Pokud bych to brla podle vykonu (u 1.6 93kW), tak jednoznacne CRDi 94kW (ale zase ta cena).
Ja to vidim takhle:
1.6 CVVT a 1.6 CRDI 66kW 1:0
1.6 CVVT a 1.6 CRDi 85kW 1:1
1.6 CVVT a 1.6 CRD 94kW 0:1
Pokud bych to brla podle vykonu (u 1.6 93kW), tak jednoznacne CRDi 94kW (ale zase ta cena).
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
jelikož nechci mít v autě dvouhmotovej setrvačník, pískací míchačku, vstřikovače a jiný krámy na hovno co se časem rozbijou, tak mám jasno, že to bude vždy benzin a jelikož aby byl relativně výkonnej, tak pod 2.0 nikdy nepujdu. To že mi to sežere každých 100km o 2-8 litrů paliva navíc v závisloti na stylu jízdy proti ropě se mi "vrátí" časem, až nebudu muset platit za odtahovku, až se vám ten turbodiesel někde poblije, nejlíp na dovolené u moře a jak pak následně vykrvácíte na servisu, nejlíp měsíc po záruce. Možná trochu přeháním, krom výše napsaného mám rád otáčky a tichý pěkný zvuk benzínu s plynulým zátahem až do 6000ot/min.
Tak a ted to tu bude jak v diskuzi benzin vs diesel .
Nevadí mi diesel, pokud má využití a stačí se ohřát a ne to po 3km vypnout. Vadí mi commonrail, co se sere. Takže pokud diesel, jedině TDI od VW, které léta odolávalo konkurenci se svou jednoduchou ale efektivní konstrukcí.
Tak a ted to tu bude jak v diskuzi benzin vs diesel .
Nevadí mi diesel, pokud má využití a stačí se ohřát a ne to po 3km vypnout. Vadí mi commonrail, co se sere. Takže pokud diesel, jedině TDI od VW, které léta odolávalo konkurenci se svou jednoduchou ale efektivní konstrukcí.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Az na trpici turba a vahy vzduchu, vid? Ten mozna jo, presto Common-rail je system spolehlivejsi, pouze trpi na kvalitu nafty. Na Common-Rail nedam dopustit, pokud bych se k dieselu vratil (coz by blo asi diky zamestnani), tak jedine CR. Zvukovy projev, dynamika, spolehlivost uplne nekde jinde.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
ty pálky za servis při zasrání celýho palivovýho systému včetně nádrže od špon taky Navíc váhy už jsou VW prakticky spotřebák a za ceny spotřebáku a turba na ND jsou taky za pár peněz. Neříkám, že si TDI někdy koupim, to asi těžko, ale měl bych-li mít diesla na tahání karavanů se dřevem, tak koupim TDI. Ale barák nemám, kotel na dřevo taky ne, takže zůstávám u atmosferických benzinů.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Pred i30 som mal ojazdenku peugeota HDi. Po kúpe spokojnosť, ale zachvíľu bolo potebné meniť dvojhmotový zotrvačník + spojku (30 000 Sk v prdeli). Odjazdil som 30 000 km a už to chcelo repasiu filtra pevných častíc + aditívum (ďalších 15 000 Sk). Diesel je drahý na údržbu. Našťastie neodišlo turbo ani vstreky, ale diesela už nechem (aj keď v prípade ix35 by som spravil výnimku ). Potom ako sa diesel oplatí, kedy, resp. v čom ? Zlatý benzín, hlavne atmosférický. Cena auta s dieselom je oveľa vyššia oproti benzínu, niekedy aj 60 či 70 tisíc korún + údržba. Stačí spočítať náklady po 100 alebo 200 tisíc km či sa oplatí diesel alebo benzín, ale u mňa hrá prím benzín a to pri akomkoľvek ročnom nájazde (pri zmieňovaných 25-30 tisíc km sa vraj oplatí diesel). Ozaj oplatí ?
Úspora paliva je kompenzovaná inými nákladmi.
Úspora paliva je kompenzovaná inými nákladmi.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
Driv ty rozdily byly mnohem vetsi, na stejne motorizaci i 100tKc, ale to je davna doba, ted jsou ty ceny +- docela vyrovnane, nekdy je potreba brat v uvahu i vybavu porp. techniku (diesel muze mit vetsi brzdy, muze mit diky vaze auta plnohodnotnou rrezervu atp.).
Dnes je to vicemene i o tom, co komu vyhovuje. Drive lide meli diesela jen s vidinou uspory, dnes je to do jisty miry i styl a vyznani. Oboji je fajn, oboji ma sve priznivce i odpurce.
Ale neni diesel jako diesel a benzin jako benzin. U Alfy bych radeji naftu, nez treba TwinSparky, u VW radsi motory FSI, u BMW jednoznacne diesel, u Toyoty zase jednoznacne benzin, u Hondy to same a u Hyundaie mi to je jedno, protoze neni znam vylozene spatny motor, navic jsou benziny i diesely pormne silne (vyjma 66kW, tu bych si nekoupil, ne jen kvuli vykonu). Rozhodovani je pak ciste jen o nakladech, s obojim se mi jezdi fajn a s benzinem jezdim obcas jak s dieselem...
Jen se nechci dozit doby, kdy budou jen turbobenziny. A nafta mi porad voni mnohem vic nez LPG.
Dnes je to vicemene i o tom, co komu vyhovuje. Drive lide meli diesela jen s vidinou uspory, dnes je to do jisty miry i styl a vyznani. Oboji je fajn, oboji ma sve priznivce i odpurce.
Ale neni diesel jako diesel a benzin jako benzin. U Alfy bych radeji naftu, nez treba TwinSparky, u VW radsi motory FSI, u BMW jednoznacne diesel, u Toyoty zase jednoznacne benzin, u Hondy to same a u Hyundaie mi to je jedno, protoze neni znam vylozene spatny motor, navic jsou benziny i diesely pormne silne (vyjma 66kW, tu bych si nekoupil, ne jen kvuli vykonu). Rozhodovani je pak ciste jen o nakladech, s obojim se mi jezdi fajn a s benzinem jezdim obcas jak s dieselem...
Jen se nechci dozit doby, kdy budou jen turbobenziny. A nafta mi porad voni mnohem vic nez LPG.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.6 CRDi vs 1.6 CVVT
oplati (minimalne mne ano) ale beriem, kupovat si jazdeneho diesla je hlupost, to by som nikdy neurobil. Som zvedavy aka ovca kupi ten moj az to casom pride
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023