Problém s blinkry
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s blinkry
Dnes išiel predomnou peugeot 308. Blikal doprava, odbočil a zrazu začal doľava. Klasický páčkový probém, peugeot to asi nevyriešil. Robilo to u 307 a teraz aj u 308.
Mne to nerobí, že to preblikáva sprava doľava a pod., ale keď mám vyhodený blinker a pri vyrovaní volantu blinker vypne, tak sa sem tam objavia všetky 4 smerovky (ako výstražné svetlo) tak na pol sekundy. Vraj to nie je zvonku vidieť, ale to som neskúšal odpozorovať.
Mne to nerobí, že to preblikáva sprava doľava a pod., ale keď mám vyhodený blinker a pri vyrovaní volantu blinker vypne, tak sa sem tam objavia všetky 4 smerovky (ako výstražné svetlo) tak na pol sekundy. Vraj to nie je zvonku vidieť, ale to som neskúšal odpozorovať.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- Reklama
Re: Problém s blinkry
Prodělal jsem výměnu přepínače a blbne to opět. Dělá mi to několikrát za den a příjemné to není.
Naposledy upravil(a) SKV dne 01 zář 2010, 16:10, celkem upraveno 1 x.
i30 1.6i CVVT COMFORT, ESP, MOONLIGHT BLUE, CZ 2009
Re: Problém s blinkry
Nekdo tady psal, ze to videt neni. Mozna u i30 ne, to nevim, ale na ostatnich autech to videt je. Mel jsem asi 5x tu cest, ale zda jen majitel stouchl do packy, to nevim. Problem vidim v citlivosti te packy. Pokud by totiz bylo mozna blikat jen kdyz packa cvakne, tedy ne tzv. tuknutim, tak by se toto nedelo.
Pak uz zbyva jen pustit nahlas radio a nevsimat se toho...nic to nevyresi, ale pro klid duse obcas dobry. Daji se tim resit i stabilizatory, hlucny pneu, vrzani, rachtani.
Pak uz zbyva jen pustit nahlas radio a nevsimat se toho...nic to nevyresi, ale pro klid duse obcas dobry. Daji se tim resit i stabilizatory, hlucny pneu, vrzani, rachtani.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Problém s blinkry
Problém se vyskytuje i u mě...beru to teď po přečtení všech příspěvků na toto téma spíš jako vlastnost než vadu,reklamovat to nebudu...,je to blbůstka
Hyundai I30 1.6 CVVT Komfort
ex. Hyundai I30 1.4 Classic plus (09)
ex. : Seat Ibiza 1.2 51kw (06)
ex. Hyundai I30 1.4 Classic plus (09)
ex. : Seat Ibiza 1.2 51kw (06)
Re: Problém s blinkry
Jen tak ze zájmu jsem se na to ptal při nedávné servisní prohlídce a bylo mi řečeno, že výměna stejně nic nevyřeší. Jak píše vlado, tak s těmi Peugeoty je to pravda - mám stejnou zkušenost z 207. Já to taky beru jako vlastnost, a když se mi chce, a myslím na to, tak páčku při vracení lehce přidržím, ale většinou to nechávám osudu Navíc to nedělá pokaždé, ale opravdu jen občas - dle typu zatáčky, takže myslím, že není třeba tomu přikládat nějakou velkou závažnost.SKV píše:Prodělal jsem výměnu přepíače a blbne to opět.
i30 Start+A/C, 1,4i (80kW), Continental Silver, 7/2009
i30 cw Trikolor (paket Style), 1,6i, 8/2012
bylo: Lada 2112 (1.5, 16V, 67 kW) (2002-2009)
předtím: Š Favorit 135 LS
i30 cw Trikolor (paket Style), 1,6i, 8/2012
bylo: Lada 2112 (1.5, 16V, 67 kW) (2002-2009)
předtím: Š Favorit 135 LS
Re: Problém s blinkry
taky jsem dal auto s probliknutím levého blinkru do servisu tak uvidím.Problémy už byly s autem i jiné tak se to snad nebude kupit.I30 CVVT 1.6 benzin 2009 Nošovice
Re: Problém s blinkry
Carolco píše:Zdravím!
Přebliknutí kontrolek blinkrů při vracení je v servisech známé,jen se k řešení staví různě,nebo spíš asi ani oni neví co s tím... Ptal jsem se,v jednom servise už prý to u někoho řešili třikrát výměnou lucase a vždycky se mu to zas objevilo. Ve druhém mi bylo rovnou řečeno,že výměna lucase to neřeší ,zvenku to prý není vidět a tak to víceméně ničemu nevadí.... Taky se mi to stává,zhruba od 2000 najetých kilometrů(teď mám 8000). Jestli je to vidět zvenku si nejsem jistý,spíš tu celou závadu přičítám LEDkám v palubce,zřejmě jede po drátech při vypnutí blikání nějaká napěťová špička a ta mrcha LEDková si blikne...Žárovka(teda vlákno) má určitou setrvačnost a větší odběr,takže nejspíš opravdu venku nebliknou. Možná je to všechno jinak,tohle je moje verze....Je trošku divné,že by to dělal lucas,protože ten samý je v KIAch(např.Picanto,Ceed) a zatím jsem na forech a podobně nenašel u KII tuhle závadu.
Najít příčinu by se nechalo,ale je to na dlouhý laborování,rozebrání lucase,měření špiček v instalaci a pod. Takže nic....Už jsem si na to zvykl.....Ale to neznamená,že o tom nepřemýšlím a trošku mě to neštve....
Každopádně přeji při řešení hodně zdaru a jestli se Vám podaří se závady zbavit,podělte se o zkušenosti...
P.S. Podobnou závadou trpěly třeba 206ky po rv.2000,teda už s jejich verzí CAN-BUSu.Ale ty zase samy od sebe blikaly...A dělal to lucas.
Teď mi tak napadlo,je tu někdo kdo má modul trojbliku(trippling) a dělá mu to taky tuhle závadu? Protože u trojbliku přece stačí jen ťuknout do páčky a modul zabliká...Pak by,pokud to dělá lucas,po probliknutí kontrolek blinkrů následovalo trojí bliknutí od modulu Nebo se opět pletu???
Ahoj,
ja mám "trojblik" a tiež som si párkrát všimol prebliknutie opačnej smerovky. Ale zdalo sa mi že to robí opačná smerovka pri automatickom vypnutí a nie obidve naraz. A blikne to len raz, nie trikrát. Ten trojblik je mimochodom trochu zvláštny. (na služobnej Fabii funguje inak.) Prvé bliknutie je trochu dlhšie ako ostatné a páčku musím podržať tiež trochu dlhšie aby sa to rozblikalo. Ale som na trojblik zvyknutý práve z tej Fabie preto som si to dal dorobiť. Auto mám len dva mesiace a najazdené necelých 4000 km, takže nejaké dlhšie pozorovanie som zatial nerobil. Ak by to prebliknutie bolo len takéto ako doteraz, tak mi to neprekáža a neriešim to. A je fakt, že to robí len ľavá smerovka pri vypnutí pravej.
Naposledy upravil(a) bembek dne 08 zář 2010, 20:07, celkem upraveno 1 x.
aktuálne - Ford Focus III Turnier, 2,0 TDCi, 103kW, strieborná, Titanium
:hyu: i30 1.4CVVT, Indigo Blue, Classic plus - predané
:hyu: i30 1.4CVVT, Indigo Blue, Classic plus - predané
-
- **
- Příspěvky: 145
- Registrován: 02 kvě 2010, 20:44
- Bydliště: "Tady i onde,to byste nepochopil..."
Re: Problém s blinkry
Podle toho co napsal bembek to vypadá,že je všechno opravdu jen v přístrojovém štítu a kontrolkách,že Lucas je sice horší,ale to probliknutí kontrolky přičítám LEDce(jak už jsem psal).
Možná ještě.....dělá probliknutí kontrolky i pofaceliftovým verzím? Ty přece mají trošku jiné přístrojové štíty(alespoň co se týče PP). I když že by upravili i něco okolo
Možná ještě.....dělá probliknutí kontrolky i pofaceliftovým verzím? Ty přece mají trošku jiné přístrojové štíty(alespoň co se týče PP). I když že by upravili i něco okolo
i30 1.4 Start , Champagne Silver, Made in Nošovice
ex.: Peugeot 206 1.1
Peugeot 205 1.8
Škoda 120L
Škoda 100L
2x Trabant 601 "Limousine"
ex.: Peugeot 206 1.1
Peugeot 205 1.8
Škoda 120L
Škoda 100L
2x Trabant 601 "Limousine"
- Andre Vilin
- Příspěvky: 2
- Registrován: 09 pro 2010, 13:47
Re: Problém s blinkry
Zdravím,
taky tento problém řeším už 12 tis km. Začlo to při 2000km teď mám 14000km a je to častější. Zda to jde vidět nebo ne je chabá argumentace, přece si kupujeme něco nového, stoprocentního. Osobně, jsem to testoval ve dvou lidech jeden v autě projížděl pořád jednu zatáčku s blinkrem a když vracel volant bliklo mu to, já jsem viděl, že se zažhavili také obě dvě žárovky, takže je to problém. Nejen že to blikne když to vracim zprava ale i zleva. Když jsem s tímto problémem byl poprvé v servisu před půl rokem, řekli: "Máme spoustu klientů s tímto problémem, řeší se to. Ale myslíme si, že se to ani nezažhaví." - ano myslet znamená h.... vědět. Prostě se ani neobtěžovali tuto chybu do dnešního dne sami vyzkoušet. Teď jsem tam byl přezouvat na zimní po půl roce a řekli mi že se výrobce zatím nevyjádřil. Osobně zastávám názor, že celá elektronika v i30 je předimenzovaná. Zkuste zapnout klimu, nechat zaplé světla (ano to radil ofiko prodejce pro automat svícení), zaparkujte, vypnětě, odejděte, vraťte se za dvacetčtyři hodin, vše nechte tak jak bylo. Strčte klíč do zapalování a nastartujte. Ten zvuk mě bolí za to auto. Já raději vypínám komplet vše na 0. až nastartuji vše si pozapínám. Myslím si, že problém s blinkry je předzvěst mnohem horších problémů s elektronikou. Jen doufám, že se to projeví do roka a půl dokud to je v záruce.
Jinak auto jede dobře až na ty zatáčky, až na ty zatáčky, v této třídě je pořád král ford focus I se, či II, který používám do hor. Tam kde jedu s focusem do zatáčky cca130km/h a drží, tam musím jet s i30 cca120km/h a vůbec nevím co se děje, nějak se to auto kroutí a láme, ovšem proti octávii I combi je to zlato, s tou se to ve stejné zatáčce v cca95km/h utrhlo a bylo po srandě i po combiku a to i přes to že za pořizovací cenu octavie I combi v té výbavě bych si koupil focusa II 1.6 i i30 1.4 dohromady a ještě by zbylo na pojištění. Každopádně ford focus II, Ise a i30 mají místo v garáži jisté. Prozatím.
taky tento problém řeším už 12 tis km. Začlo to při 2000km teď mám 14000km a je to častější. Zda to jde vidět nebo ne je chabá argumentace, přece si kupujeme něco nového, stoprocentního. Osobně, jsem to testoval ve dvou lidech jeden v autě projížděl pořád jednu zatáčku s blinkrem a když vracel volant bliklo mu to, já jsem viděl, že se zažhavili také obě dvě žárovky, takže je to problém. Nejen že to blikne když to vracim zprava ale i zleva. Když jsem s tímto problémem byl poprvé v servisu před půl rokem, řekli: "Máme spoustu klientů s tímto problémem, řeší se to. Ale myslíme si, že se to ani nezažhaví." - ano myslet znamená h.... vědět. Prostě se ani neobtěžovali tuto chybu do dnešního dne sami vyzkoušet. Teď jsem tam byl přezouvat na zimní po půl roce a řekli mi že se výrobce zatím nevyjádřil. Osobně zastávám názor, že celá elektronika v i30 je předimenzovaná. Zkuste zapnout klimu, nechat zaplé světla (ano to radil ofiko prodejce pro automat svícení), zaparkujte, vypnětě, odejděte, vraťte se za dvacetčtyři hodin, vše nechte tak jak bylo. Strčte klíč do zapalování a nastartujte. Ten zvuk mě bolí za to auto. Já raději vypínám komplet vše na 0. až nastartuji vše si pozapínám. Myslím si, že problém s blinkry je předzvěst mnohem horších problémů s elektronikou. Jen doufám, že se to projeví do roka a půl dokud to je v záruce.
Jinak auto jede dobře až na ty zatáčky, až na ty zatáčky, v této třídě je pořád král ford focus I se, či II, který používám do hor. Tam kde jedu s focusem do zatáčky cca130km/h a drží, tam musím jet s i30 cca120km/h a vůbec nevím co se děje, nějak se to auto kroutí a láme, ovšem proti octávii I combi je to zlato, s tou se to ve stejné zatáčce v cca95km/h utrhlo a bylo po srandě i po combiku a to i přes to že za pořizovací cenu octavie I combi v té výbavě bych si koupil focusa II 1.6 i i30 1.4 dohromady a ještě by zbylo na pojištění. Každopádně ford focus II, Ise a i30 mají místo v garáži jisté. Prozatím.
bylo:peugeuot 205 gti X
bylo:fiat uno 1.5 ie twin turbo
bylo:hyundai sonata II super deluxe 2.0i
bylo:ford focus I se 1.6i X
bylo:octavia combi I 1.9TDi X
je:ford focus I se 1.6i
je:ford focus II 1.6i
je:hyundai i30 1.4i
bude:ford focus rs
bylo:fiat uno 1.5 ie twin turbo
bylo:hyundai sonata II super deluxe 2.0i
bylo:ford focus I se 1.6i X
bylo:octavia combi I 1.9TDi X
je:ford focus I se 1.6i
je:ford focus II 1.6i
je:hyundai i30 1.4i
bude:ford focus rs
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: Problém s blinkry
Taky jsem už tento problém zaznamenal na autě č. 1 najeto 7 000 km.
RR
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Re: Problém s blinkry
Tak to soudruhu řidiči vidím to na ztrátu technického průkazu, STK neprojdete.
Jinými slovy: Koho se to týká, buďte neúprosní v požadavcích na opravu. STK nás totiž většinu čeká v době, kdy už budeme mít po zárukách. Jakožto šťastného majitele I30 z Ulsanu se mě to zřejmě doufám netýká.
Jinými slovy: Koho se to týká, buďte neúprosní v požadavcích na opravu. STK nás totiž většinu čeká v době, kdy už budeme mít po zárukách. Jakožto šťastného majitele I30 z Ulsanu se mě to zřejmě doufám netýká.
4) 2/2020: Mazda 6 Revolution 2,0i s manuálem
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
- kickerinho
- *
- Příspěvky: 44
- Registrován: 23 led 2011, 09:43
- Bydliště: Olomouc
Re: Problém s blinkry
Tenhle problém je podle mě skorem všude...
Mně osobně to dělala už Felicia!
Vesměs citelnější (a viditelnější) to je, když sám vracím páčku např. ty kruháče, kde se sama nevypne.
Pokud se lucas vrací sám při točení volantu, objeví se to občas.
Mně osobně to dělala už Felicia!
Vesměs citelnější (a viditelnější) to je, když sám vracím páčku např. ty kruháče, kde se sama nevypne.
Pokud se lucas vrací sám při točení volantu, objeví se to občas.
Hyundai i30cw 1,4i MPI DOHC CVVT Classic, 80 kW
Re: Problém s blinkry
No, ja neviem, nie som síce elektrikár, ale bolo mi vysvetľované, že na KAŽDOM aute je lepšie po jazde povypínať všetky spotrebiče, ak si nechcem predčasne vymlátiť baterku - hlavne ventilátor samotný, nehovoriac už o klíme. Ide vraj o nejaký nárazový odber, či ako sa to volá, keď strčíš kľúče do spínacej skrinky. A potom ešte chceš naštartovať, čo je asi najväčším odberom vôbec. Ja to takto robím - vypínam všetko - už od svojho prvého auta Š105 a baterku som menil len raz v živote, keď sa vybila z úplne iného dôvodu.Andre Vilin píše:Osobně zastávám názor, že celá elektronika v i30 je předimenzovaná. Zkuste zapnout klimu, nechat zaplé světla (ano to radil ofiko prodejce pro automat svícení), zaparkujte, vypnětě, odejděte, vraťte se za dvacetčtyři hodin, vše nechte tak jak bylo. Strčte klíč do zapalování a nastartujte. Ten zvuk mě bolí za to auto. Já raději vypínám komplet vše na 0. až nastartuji vše si pozapínám.
To mechoun: určite by toto mala byť závada - preblikávajúce smerovky pri vypnutí - pre ktorú by som nedostal STK? Potom aj teraz už klasický trojblik je problém. Neviem koho je to výmysel, predpokladám že koncernu Das auto, ale už som sa s nim párkrát dostal takmer do kolíznej situácie. Je to použiteľné len na diaľnici, ináč je to podľa mňa oveľa nebezpečnejšie ako štvrťsekundové prebliknutie oboch smeroviek pri vypínaní sa jednej. Mne to tiež občas robí a nepodarilo sa mi vypozorovať kedy áno, a kedy nie. Niekedy na tej istej zákrute preblikne, inokedy nie. Reklamuj to potom, keď sa to deje občas...
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
Re: Problém s blinkry
Mluvilo se o probliknutí OPAČNÉHO blinkru. A to opravdu vidím na neprošlou STK.
4) 2/2020: Mazda 6 Revolution 2,0i s manuálem
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
3) 9/2015: Toyota Corolla
2) Už nemám, ale byla a stále je dobrá, protože byla ještě z Ulsanu: I30 1,6 CVVT Comfort, Champaigne Silver na 16" Alu od 9/2007
1) Asi 6 aut...
Re: Problém s blinkry
Mě to občas taky udělá, ale je to takový okamžik jednou za čas - nějak necítím potřebu se tím zabývat. Není jisté, že to někdo opraví a navíc je pravděpodobnost, že při tom rozdělávání palubky ještě rozdrbou něco jinýho...
Víc mě zarazilo, když se mi automaticky spustil pravý blinkr při plném prvém rejdu a nešel zpět (páčka byla v klidové poloze, blinkr blikal). Ale stalo se to při připojeném vozíku a u ostatních vozíků se závada neopravovala. Tak jsem jim v půjčovně akorát řekl, ať si opraví elektroinstalaci na vozíku, podle mě to bylo tím...
Víc mě zarazilo, když se mi automaticky spustil pravý blinkr při plném prvém rejdu a nešel zpět (páčka byla v klidové poloze, blinkr blikal). Ale stalo se to při připojeném vozíku a u ostatních vozíků se závada neopravovala. Tak jsem jim v půjčovně akorát řekl, ať si opraví elektroinstalaci na vozíku, podle mě to bylo tím...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)