Spony u trubic,hadic u 2.2 crdi
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Spony u trubic,hadic u 2.2 crdi
Takze mam pro vas novinky ohledne nasich santiku a jejich dizlovych motoru.. Trosku pruser..
Nevim jak u vas ci jestli se tento problem vyskytl (v servisu trvdi ze ne), ale me docela prekvapil a hodne nastval zaroven. A kdyz rikam hodne tak hodne.
Jel jsem do Italie na dovcu. Pred timhlem vyletem santik prosel garanckou, takze jsem se nebal zadnych komplikaci . Inu, mylil jsem se. (najeto 35 tisic, kupovano loni v prosinci - novy auto)
Po ujeti nejakch dohormady cca 1500 km, se mi pri jizde 50kmh a lechtani plynu (okreska za mestem kde byla povolena 50) se pri lehkym seslapnuti z motoru ozvalo zasyceni. Nastesti jsem to hned zpozoroval a jelikoz se dalo hned auto odstavit, bylo odstaveno (chyba c.1 prudky slunicko zadnej stin.. parada..).
Nacez po tom co jsem si otevrel motor, me zasahlo totalni zdeseni. Od intercooleru (ci mezichaldice jak chcete) vedou dve trubice. Jedna vepredu a jedna vzadu. Ta vzadu byla svlecena a do turba si to jaksi nefoukalo/foukalo ja nevim... Po nekolika pokusech a velke snaze nasadit gumovou trubici na hlinikovou cast toho horniho chladice, kdy na gumovy hadici byla stale ta kovova spona, jsme se rozhodli sponu sundat - byli jsme opravdu uprostred pustiny.. Nejblizsi servis cca 3km. Tak jsme sundali sponu, narazili jsme trubici na doraz a jali se jet opravdu vyletnim tempem do servisu. Pominu-li 150 nasranejch italskejch ridicu za mnou kteryv 90 byli nuceni jet cca 30 (protoze jsem se bal vytvorit jakejkoliv vetsi pristup vzduchu do turba, jel jsem skoro jenom spojka a lehce plynu ne vic jak 1400 otacek) dorazili jsme do servisu. Jaka smula ze to byloprave kdyz zacinala jejich poledni prestavka (od cca 1 do 3 odpoledne) a neschopnosti jednoho servisaka jsme se rozhodli cekat na jinyho. Cekani po pul hodine rozhodlo zavolat na asistencku. Kdyz uz vsechno vypadalo slibne a italska asistencni sluzba mi volala. Jenze italka neumela moc anglicky, idkyz jsme si anglictinu zadali, takze vsechno slo do haje. Nakonec prijel servisak sponu roztahl narazil nasadil. Vyzkouseli jsme pokus jestli to vydrzi aspon 3000 rpm. Hura drzelo a muzeme pokracovat.
Nastesti moje obezretnost a lehka nevericnost v kovovou sponu rozhodla po 5 km zastavit na pumpe. Oteviram motor a.. Sok cislo dva. Hadice byla v pulce te hlinikove a jasne davala najevo ze hodla opet spadnout. Jiz pouceni neschopnymi italy jsme volali do cech. Nejblizsi hyundai servis 32 km.
Okej du do toho nic jinyho se neda delat. Cesta trvala snad sto let, klimatizace jsem radsi nepouzival a jelo se opet vyletni tempo.
Pote co jsem dorazil do hyundai (Neos car, mesto Lucca - doporucuji, super pristup, v zviote sem tohle nezazil) servisu, ujal se me mladej kluk na autosalone a dobrou anglictinou a naslednou ukazkou motoru pochopil oc jde a jelo se pres ulici do servisu.
Tam po chvili stehovani aut a zajeti do servisni zony chtel servisak vedet oc jde. Po otevreni motoru a ukazani problemu (pri cemz ten chlap ze salonu vsechno rekl servisakovi co jsem mu rekl ja) vzal za trubici jemne! za ni zatahl a spona mu zzustala v ruce a hadice opet spadla. Vykulil oci, neco zamumlal italsky a prodejce me odvedl na kafe. Po chvilce nakyho montovani sem slysel santika naskocit a ital se ho jal trapit do omezovaci.
Hura nova spona (samozrejme jina nez originalni) drzela jak mela a mohli jsme se jet dal. Jeste pred opustenym servisu mi servisak doporucil hned zajet do naseho servisu v cr aby vedeli o co tu bezi.
Cesta zpatky nastesti bez problemu ( i pres to ze jsem to v nemecku docela hnal).
V pyramide pruhonice, jsem hned jel co jsem vystehoval auto. To jak na me vyjeli, ze to auto drtime a neumime snim jezdit, ze se to nikdy nestalo, ze to nikdy nevideli a bla bla bla me nas.alo tak, ze me nakonec objednali na druhy den.
Druhy den po trech hodinach zkoumai (jezdeni s napojenym bookem a pozorovanim vsech tlaku a cidel) zjistili ze opravdu spona mela uanvu ci vadu materialu. Takze jsme dohodnuti a cekame na novou hadici a premejslime jak se snima dale domluvime na tech sponach.
Obrazky poridim sand co nejdriv nez mi stim odjedou do servisu abyste videli stavajici stav.
Tak doufam ze jsem santikovi nijak vyrazne neublizil a ze se spolu dozijem dalsich mnoha tisic kilometru bez problemu.
Je pravda ze me tahle zavada zkazila celou dovolenou. A jeste pristup servisu v cechach. Nastesti se pak omluvili a rekli ze to nase chyba nemohla bejt, sponu vzali na expertizu a poslani do nakyho vyysiho hyundaie.
Uf, to je roman.
PS Nevim zda sem to nenapsal moc zmatene. Fotky dodam nejak pozdeji.
Nevim jak u vas ci jestli se tento problem vyskytl (v servisu trvdi ze ne), ale me docela prekvapil a hodne nastval zaroven. A kdyz rikam hodne tak hodne.
Jel jsem do Italie na dovcu. Pred timhlem vyletem santik prosel garanckou, takze jsem se nebal zadnych komplikaci . Inu, mylil jsem se. (najeto 35 tisic, kupovano loni v prosinci - novy auto)
Po ujeti nejakch dohormady cca 1500 km, se mi pri jizde 50kmh a lechtani plynu (okreska za mestem kde byla povolena 50) se pri lehkym seslapnuti z motoru ozvalo zasyceni. Nastesti jsem to hned zpozoroval a jelikoz se dalo hned auto odstavit, bylo odstaveno (chyba c.1 prudky slunicko zadnej stin.. parada..).
Nacez po tom co jsem si otevrel motor, me zasahlo totalni zdeseni. Od intercooleru (ci mezichaldice jak chcete) vedou dve trubice. Jedna vepredu a jedna vzadu. Ta vzadu byla svlecena a do turba si to jaksi nefoukalo/foukalo ja nevim... Po nekolika pokusech a velke snaze nasadit gumovou trubici na hlinikovou cast toho horniho chladice, kdy na gumovy hadici byla stale ta kovova spona, jsme se rozhodli sponu sundat - byli jsme opravdu uprostred pustiny.. Nejblizsi servis cca 3km. Tak jsme sundali sponu, narazili jsme trubici na doraz a jali se jet opravdu vyletnim tempem do servisu. Pominu-li 150 nasranejch italskejch ridicu za mnou kteryv 90 byli nuceni jet cca 30 (protoze jsem se bal vytvorit jakejkoliv vetsi pristup vzduchu do turba, jel jsem skoro jenom spojka a lehce plynu ne vic jak 1400 otacek) dorazili jsme do servisu. Jaka smula ze to byloprave kdyz zacinala jejich poledni prestavka (od cca 1 do 3 odpoledne) a neschopnosti jednoho servisaka jsme se rozhodli cekat na jinyho. Cekani po pul hodine rozhodlo zavolat na asistencku. Kdyz uz vsechno vypadalo slibne a italska asistencni sluzba mi volala. Jenze italka neumela moc anglicky, idkyz jsme si anglictinu zadali, takze vsechno slo do haje. Nakonec prijel servisak sponu roztahl narazil nasadil. Vyzkouseli jsme pokus jestli to vydrzi aspon 3000 rpm. Hura drzelo a muzeme pokracovat.
Nastesti moje obezretnost a lehka nevericnost v kovovou sponu rozhodla po 5 km zastavit na pumpe. Oteviram motor a.. Sok cislo dva. Hadice byla v pulce te hlinikove a jasne davala najevo ze hodla opet spadnout. Jiz pouceni neschopnymi italy jsme volali do cech. Nejblizsi hyundai servis 32 km.
Okej du do toho nic jinyho se neda delat. Cesta trvala snad sto let, klimatizace jsem radsi nepouzival a jelo se opet vyletni tempo.
Pote co jsem dorazil do hyundai (Neos car, mesto Lucca - doporucuji, super pristup, v zviote sem tohle nezazil) servisu, ujal se me mladej kluk na autosalone a dobrou anglictinou a naslednou ukazkou motoru pochopil oc jde a jelo se pres ulici do servisu.
Tam po chvili stehovani aut a zajeti do servisni zony chtel servisak vedet oc jde. Po otevreni motoru a ukazani problemu (pri cemz ten chlap ze salonu vsechno rekl servisakovi co jsem mu rekl ja) vzal za trubici jemne! za ni zatahl a spona mu zzustala v ruce a hadice opet spadla. Vykulil oci, neco zamumlal italsky a prodejce me odvedl na kafe. Po chvilce nakyho montovani sem slysel santika naskocit a ital se ho jal trapit do omezovaci.
Hura nova spona (samozrejme jina nez originalni) drzela jak mela a mohli jsme se jet dal. Jeste pred opustenym servisu mi servisak doporucil hned zajet do naseho servisu v cr aby vedeli o co tu bezi.
Cesta zpatky nastesti bez problemu ( i pres to ze jsem to v nemecku docela hnal).
V pyramide pruhonice, jsem hned jel co jsem vystehoval auto. To jak na me vyjeli, ze to auto drtime a neumime snim jezdit, ze se to nikdy nestalo, ze to nikdy nevideli a bla bla bla me nas.alo tak, ze me nakonec objednali na druhy den.
Druhy den po trech hodinach zkoumai (jezdeni s napojenym bookem a pozorovanim vsech tlaku a cidel) zjistili ze opravdu spona mela uanvu ci vadu materialu. Takze jsme dohodnuti a cekame na novou hadici a premejslime jak se snima dale domluvime na tech sponach.
Obrazky poridim sand co nejdriv nez mi stim odjedou do servisu abyste videli stavajici stav.
Tak doufam ze jsem santikovi nijak vyrazne neublizil a ze se spolu dozijem dalsich mnoha tisic kilometru bez problemu.
Je pravda ze me tahle zavada zkazila celou dovolenou. A jeste pristup servisu v cechach. Nastesti se pak omluvili a rekli ze to nase chyba nemohla bejt, sponu vzali na expertizu a poslani do nakyho vyysiho hyundaie.
Uf, to je roman.
PS Nevim zda sem to nenapsal moc zmatene. Fotky dodam nejak pozdeji.
Santa Fe 09, 2.2 CRDi, manual, Svetle modra
i30 cw, 1.6 CRDi 66kw, Cervena
i30 cw, 1.6 CRDi 66kw, Cervena
- Reklama
- DusanCZ
- **
- Příspěvky: 117
- Registrován: 18 zář 2009, 08:31
- Bydliště: Buštěhrad
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spony u trubic,hadic u 2.2 crdi
To jsi mel asi vazne spis nejakou vadnou sponu. Ja mam rocniho santu, ted mam teda najeto jen 12 tis a cestu do Italie a zpet uplne bez problemu a to jsem jeste k tomu tahnul 1500Kg obytnej prives a obcas v Alpach santa dostal plnej at tahne do kopce co to jde
Santa Fe 2,2 CRDI 114KW 4X4 MR 2009 EXECUTIVE
Sleek Silver/černá kůže
Sleek Silver/černá kůže
Re: Spony u trubic,hadic u 2.2 crdi
Jj nakonec je to jenom zkroucena spona. Pry vada nebo unava materialu. I tak prresto me to trochu nastvalo.
Jinak santik zatim jezdi naprosto bezproblemu
A jezdi se snim jedna radost
Jinak santik zatim jezdi naprosto bezproblemu
A jezdi se snim jedna radost
Santa Fe 09, 2.2 CRDi, manual, Svetle modra
i30 cw, 1.6 CRDi 66kw, Cervena
i30 cw, 1.6 CRDi 66kw, Cervena
Re: Spony u trubic,hadic u 2.2 crdi
mna z vas porazi ved zoberiem drot,omotam to poriadne a idem dalej(ked uz nemam nahradne nastavovacie spony(co by mal kazdy mat v aute ako povinnu vybavu,ked uz ide do sveta) kam ten svet speje,hmm.....?
Re: Spony u trubic,hadic u 2.2 crdi
Tak zase abych se priznal, bych pocital stim ze kdyz je auto novy tak se takhle nestastne nepose.e .. Ale co, je to zkusenost, priste jedu s nahradinam stahovacima sponama a nazdar. Jenom jsem chtel upozornit ze muze nastat takovahle situace i u jinejch santu.. Buhvi jestli to byla jenom jedna vadna spona, ci je to naka serie..
Santa Fe 09, 2.2 CRDi, manual, Svetle modra
i30 cw, 1.6 CRDi 66kw, Cervena
i30 cw, 1.6 CRDi 66kw, Cervena
Re: Spony u trubic,hadic u 2.2 crdi
U toho auta už věřím všemu,no nevím zda další auto bude Santa,ale ono je to všude stejný.
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
Re: Spony u trubic,hadic u 2.2 crdi
Presne tak. Teraz hlavne sa snažia všetky automobilky ísť cenami dole, šetria kde sa dá, a potom to tak vypadá...Pavel M píše:U toho auta už věřím všemu,no nevím zda další auto bude Santa,ale ono je to všude stejný.
i love santa fe
SANTA FE 2,2 CRDI 4WD ELEGANCE AT
SANTA FE 2,2 CRDI 4WD ELEGANCE AT
Re: Spony u trubic,hadic u 2.2 crdi
me to delaly spony na hadicich od vody porad se mi ztracela voda az sme to natlakovali tak sme videli ze to tece kolem hadice tak sme sponu zkusili zmacknout rukou a vubec nekladla odpor byla KO
Re: Spony u trubic,hadic u 2.2 crdi
Jedna vadná spona. Sice blbé, ale proč kolem takovýho humbuku, servisy. Dám tam šroubovací sponu co koupim všude a jedu dál ne?
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi Dynamic man.
- Giovany1971
- *
- Příspěvky: 76
- Registrován: 26 kvě 2011, 06:23
- Bydliště: Vsetín
Re: Spony u trubic,hadic u 2.2 crdi
Automaticky jsem ty origo spony hodil do prdele,,a dal šroubovaci spony ..
Sono sempre moderato critico!!