Mám podobný problém s V6 3.0 Sonata´96.
Problém je aj naštartovať, nakoľko na motore o sekundu prudko ubudnú otáčky až zadusí motor, motor sa udrží až po treťom štartovaní. Voľnobeh je roztrasený z výfuku cítiť mnoho paliva, lambda sonda sa pri voľnobehu správa ako zlá - bez sinusoidy, pri vyšších otáčkach naskakuje na testeri sínusoida. Katalyzátor je OK. Štartér je po generálke a je tiež OK.
Ďalej má motor problémy reagovať z voľnobehu na zošľapnutie plynového pedála, začína ho dusiť, ale keď sa dostane do vyšších otáčok reaguje motor na pedál lepšie.
Môžu aj tieto príznaky súvisieť s krokovacím motorom ?
Sonata 3,0 V6 - problém s výkonem
Moderátoři: Lukino, Moderátoři
- Reklama
- Lukino
- Moderátor
- Příspěvky: 457
- Registrován: 30 bře 2006, 10:23
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: trasenie motora na voľnobehu
Ahoj podle toho co píšeš si myslím, že se jedná o shluk několika poruch.Tauro píše:Mám podobný problém s V6 3.0 Sonata´96.
Problém je aj naštartovať, nakoľko na motore o sekundu prudko ubudnú otáčky až zadusí motor, motor sa udrží až po treťom štartovaní. Voľnobeh je roztrasený z výfuku cítiť mnoho paliva, lambda sonda sa pri voľnobehu správa ako zlá - bez sinusoidy, pri vyšších otáčkach naskakuje na testeri sínusoida. Katalyzátor je OK. Štartér je po generálke a je tiež OK.
Ďalej má motor problémy reagovať z voľnobehu na zošľapnutie plynového pedála, začína ho dusiť, ale keď sa dostane do vyšších otáčok reaguje motor na pedál lepšie.
Môžu aj tieto príznaky súvisieť s krokovacím motorom ?
Dušení motoru může způsobovat netřěsnost v sání - zkontrolovat veškeré roury na sání - včetně stavu vzduchového filtru. Zkontroloval bych klasiku - svíčky+kabely. Ohledně dalšího by snad poradil náš dvorní mechanik Ivan ... Ivane?
Sonata 2.0 16V, 1993
Accent 1.3 12V, 1996
Accent 1.3 12V, 1996
Pozrel som vzduchový filter, tesnenia boli dosť zlé, kúpil som nový, vymenil, správanie motora sa nezmenilo, nereaguje na zošliapnutie pedála, z výfuku cítiť benzín,motor dusí a je problém dostať z neho výkon, ale keď sa už dostane do otáčok výkon sa zlepší a cítiť akceleráciu, ako nahle dám nohu z plynu, opäť prestáva reagovať na ďalšie zošliapnutie. Štartovanie sa mierne zlepšilo, už to štartuje nie na tretí ale na druhý krát. Možno tu trochu pomohla výmena vzduchového filtra. Popíšem priebeh pri štartovaní, natočím motor, sekundu až dve ide motor na sytič OK, keď prejde do normálneho voľnobehu začína ho dusiť, triasť a niekedy ho až zadusí. Sviečky a kabely sú OK, nakoľko pri prepnutí na CNG je auto úplne OK, žiadne problémy s motorom, ani s jeho výkonom. No na CNG nie je veľký dojazd a ešte ma čaká o mesiac aj STK a motor na 95N by určite neprešiel emisiami.
O těhlech motorech moc toho nevím,ale připadá mi,že se to uchlastává!!
Tak to vidím na lambdusondu a na ten volnoběh,buď krokový motůrek(servomotor volnoběhu pokud ho má!!!) Anebo volnoběžný ventil!!Funguje stejně jako servomotor volnoběhu,ale vypadá drobet jinak,záleží jaké to má vstřikování!! Dále dopručuji zkontrolovat všechna čidla i termostat na vodu,bač když nějaké nefunguje ,tak to dělá prostě takovýhle bordel!! A ještě jedna věc nejdřív zajed někam na autodiagnostiku,ta napoví mnohem víc co se vlatně děje v motoru!!
Tak to vidím na lambdusondu a na ten volnoběh,buď krokový motůrek(servomotor volnoběhu pokud ho má!!!) Anebo volnoběžný ventil!!Funguje stejně jako servomotor volnoběhu,ale vypadá drobet jinak,záleží jaké to má vstřikování!! Dále dopručuji zkontrolovat všechna čidla i termostat na vodu,bač když nějaké nefunguje ,tak to dělá prostě takovýhle bordel!! A ještě jedna věc nejdřív zajed někam na autodiagnostiku,ta napoví mnohem víc co se vlatně děje v motoru!!
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)