Nový I30 Patriot

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
willy50
****
Příspěvky: 1135
Registrován: 16 lis 2009, 13:11

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od willy50 »

No a taky srovnej rozměry I30 s Felinou! (krátká?)
To se pak točí na pětníku.
I když I30 má příjemně malý poloměr zatáčení.
Reklama
 

Uživatelský avatar
jose3
**
Příspěvky: 139
Registrován: 14 zář 2010, 23:13
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od jose3 »

To mám samozřejmě srovnané. Byl bych blázen kdybych si koupil auto aniž bych si zjistil, zda s ním zajedu do garáže :-) Felda je zhruba o 50 cm kratší a o 20 cm užší. Poloměr zatáčení mají ale obě auta stejné. Samozřejmě s Feldou bez posilovače bylo najíždění namáhavější. Včera, při prvním nájezdu jsem měl ovšem problém ani ne tak s velikostí auta, ale spíše se změnou v řazení zpátečky. Ten nájezd musím totiž dělat na několikrát a v jednu chvíli jsem si myslel, že tam mám jedničku a ona to byla zpátečka :-( pot mne zalil, když jsem se s novým autem opřel zrcátkem o zeď. Naštěstí se nic nestalo, ale to jsem jel za světla... Trošičku mám nutkání nechat dnes auto přes noc venku a zajet s ním do garáže až ráno za světla. Na druhé straně bych ho už tam ráno nemusel najít... přeci jen nové auto by mohlo přilákat nějaké chmatáky. Těžko říct, co je horší. Ale taky je fakt, že jednou to stejně budu muset zkusit.
Jose
I30 1.4 Patriot White z Nošovic r.v. 2010
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Uživatelský avatar
Gandalf
*****
Příspěvky: 2060
Registrován: 07 říj 2008, 19:22
Bydliště: Brno-venkov

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od Gandalf »

R.R: S tou točnou to byl vtip, hotovou konstrukci jsem nikde v běžném prodeji neviděl, i když by to technicky neměl být problém.
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Uživatelský avatar
kowalski1410
**
Příspěvky: 325
Registrován: 07 lis 2008, 15:37
Bydliště: frýdlant nad ostravicí
Kontaktovat uživatele:

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od kowalski1410 »

jose cítim s tebou...mám stejný problém...přesedlal jsem na íčko se citroena saxo,které je o 50cm kratší-50cm užší a o 500kg lehčí a do garaže sjíždim s kopce a otačím cca o 90°st. a to musím davat bacha i na předek od auta ať nepřiberu sousedův plot...no prostě luxus a z tohoto důvodu přes zimu(pokud je sníh) raději nevyjíždím,protože bych ho tam zpátky nenarval....jo se saxem tam zajedu i poslepu....uvažoval jsem o senzorech,ale ty by mi stejně nepomohly,protože zadek auta si pohlídam,mám problem ohlídat si boky auta,protože garáž mám zúženou o schody ,které vedou na půdu...divím se ,že zrcatka jsou ještě pohromadě...
Přílohy
garaž.jpg
garaž.jpg (93.45 KiB) Zobrazeno 1600 x
Toyota Corolla...1,6(97kw)...super white 2...Trend+...03/2019
i30...1,4...white crystal...made in cz...12/08
Uživatelský avatar
Ruska.ruleta
**
Příspěvky: 416
Registrován: 12 črc 2010, 11:34

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od Ruska.ruleta »

No tak dík, jsem už myslel, že to nebudu muset vymýšlet a budu muset :^o
Tak už zítra bude nový Patriot :D/
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
:hyu: i30cw CRDi 85 kW
:hyu: i30 MPI
Uživatelský avatar
jose3
**
Příspěvky: 139
Registrován: 14 zář 2010, 23:13
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od jose3 »

Jsme na tom s tím nájezdem velmi podobně. Jen kopeček mi naštěstí začíná až za výjezdem. I když podle toho snímku to nevypadá tak špatně, skutečnost je mnohem horší. Kdyby tam byl alespoň nějaká plaňková plot, ale všude jen samé pevné zdi :evil: Nicméně dnešní noční nájezd se mi podařil :wink:
Jose
Přílohy
najezd.jpg
najezd.jpg (108.01 KiB) Zobrazeno 1580 x
I30 1.4 Patriot White z Nošovic r.v. 2010
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Uživatelský avatar
Ruska.ruleta
**
Příspěvky: 416
Registrován: 12 črc 2010, 11:34

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od Ruska.ruleta »

Tak Patriot už je a mám zatím rozporuplné pocity :(
Ten kdo si ho chce koupit jako "hlavní" auto do rodiny tak doporučuji hoooooodně popřemýšlet.
Vzhledem k tomu, že jsem vlastník ještě i30 CRDI 85kW mohu srovnávat ( no ono je to asi nesrovnatelný :) )
Asi co mi nejvíc vadí, je "vytáčení" motoru na 5 stupen a 2000 otáček jede jen 65km/h (CRDI na 6 stupen a 2000 otáček jede 100km/h).
Dále skáče jako koza, doufám, že se usadí, mám za sebou první 50-ku a bylo mi v něm fakt blbě, možná je to i "smradem" jak se vše vypaluje, opět u CRDI jsem tohle nezaznamenal :).
Na rychlostní silnice naprosto nepoužitelný, nedovedu si Patriota ( základ 1,4 MPi) představit na dálnici :( to už musí být mazec, proč nemá 6-ku taky nechápu.
Čas ukáže co a jak dál.............
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
:hyu: i30cw CRDi 85 kW
:hyu: i30 MPI
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od Hardcam »

1.4 Patriot 269tKc
1.6 CRDi Comfort 369tKc

100tKc rozdil se proste nekde projevit musi a je to sakra hodne penez.
To jsou porad jabka s hruskama. Je jasne, ze diesel plni svuj ucel a sam bych radeji sahl po nem, ale tech 100tKc bud musis vydelat, coz v pripade lidi, kteri kupuji i30 netrva dva dny jako Jagrovi, nebo je musis ukrast a nebo se zadluzit, na coz stejne musis vydelat nebo nakrast.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Birkof
**
Příspěvky: 239
Registrován: 30 kvě 2008, 09:11
Bydliště: Žatec/ Praha

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od Birkof »

Ahoj,
tak jsem dnes absolvoval Hyundai kůru s předváděcí jízdou v i30 1,4 MPi.
Mohu potvrdit- a dost mě to překvapuje-, že je o něco málo hlučnější, než můj starý Getz 1,5 CRDI :shock:......nekecám, i přítelkyně co seděla vzadu to tvrdí :) Každopádně přejezd nerovností byl komfortnější, což se od nového auta očekává.
Když jsem na ně vybalil, že Kia nabízí Ceed COOL za 219 tis při využití leasingu, tak přispěchali se slevou 30 tis.
Takže bych mohl mít Patriota za 239, což stojí za úvahu. I splátkový kalendář se mi zamlouvá s tím, že bych měl rok Havarijka zdarma.
Bylo to v jednom nejmenovaném autosalonu :wink:
Takže pokud by se Háša vytáhl, nasadil mi stejnou slevu s podobným splátkovým kalendářem, který mi před měsicem posílal, tak zřejmě vyrazím směr Sever :D
Kia Magentis 2,0 CRDi r.v. 2007
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od Hardcam »

Za ty prachy auto kategorie Octavia v normalni lidsky prijatelny vybave je spickova volba.
Nevis, jak je to s tou cenou 45 tisic za 1.6 a doplnkovou vybavu, zda se z te ceny da nekam klesat. Jestli chces, tak se stav, ja Te provezu i po nerovnostech atp. Mam ale lehce odlisny podvozek (brzdy z nejsilnejsich CRDi, jiny stabilizatory, podle katalogu i jiny pruziny a tlumice), ale skakavou kozicku mam taky. Da se s tim zit normalne, plnohodnotne...:)
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Ruska.ruleta
**
Příspěvky: 416
Registrován: 12 črc 2010, 11:34

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od Ruska.ruleta »

Řeknu to na rovinu, Patriota jako hlavní auto nebrat, a 269 900,- bych za něj nikdy nedal :(
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
:hyu: i30cw CRDi 85 kW
:hyu: i30 MPI
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od Hardcam »

To je otazka pohledu a na co je clovek zvykly. Ja bych do hure vybavenyho auta taky tezko sedal, uz tak jsem se z predchoziho auta musel trochu uskromnit a kdyz si pujcuju Getze bez klimy, mam pocit, ze jsem v jinym stoleti, ale presto spokojenej jak na dalnici, tak ve meste aberu v potaz cenu, za kterou jsem ho koupil. Ale porad je tu dost tech, co maji i30 1.4 jako hlavni auto se stejnou nebo horsi vybavou nez ma Patriot a jsou spokojeni. Nekdo je rad, ze za svoje uspory ma aspon tohle a kdo ma penez vic, tak jde za lepsim. Od toho je trh.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
PetrB
**
Příspěvky: 205
Registrován: 15 čer 2009, 10:35
Bydliště: okr. Kolín

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od PetrB »

Souhlasím. Máme i30, taky jako druhé auto. Není to sice Patriot, ale výbavou dost podobný. Na dálnici si rádio moc neposlechnu a výkonově taky nic moc. Ale to nejsou ty věci, pro které jsme ho kupovali. Děti do výchovných zařízení doveze a manželka si své zíležitosti také obstará, takže to přesně vyhovuje. Ovšem respektuji ty, co si ho z různých důvodů koupili jako hlavní auto. Je to jejich volba a jejich peníze.
Teď: Stříbrný a Elegantní Santa Fe 2008 2,2 CRDi řízený manuálně pořízený před prázdninami 2009
Pastelově červený I30 Gamma Comfort 1.4 benzínek s manuálem narozený v roce 2010
Předtím: Peugeot 307SW
Předtím: Š120 S jako spolujezdec navigátor
Uživatelský avatar
jose3
**
Příspěvky: 139
Registrován: 14 zář 2010, 23:13
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od jose3 »

Já jsem si Patriota jako hlavní auto do rodiny koupil. Ve srovnání se starou Feldou to samozřejmě je obrovský rozdíl a tak jsme s ním zatím (ujetých 100 km) velmi spokojeni. Srovnat ho mohu taky s novou Fabií 1.2, kterou si koupila kolegyně. Fabie stála prakticky stejnou cenu a pocitově je to mnohem větší kostitřas. I v interiéru se zdá méně místa - to je spíš auto, které bych asi jako hlavní do rodiny moc nechtěl, hodně mi připomíná starou Felicii. Pracovně jedu občas naftovým Peugeotem, ale ten je hrozně hlučný a interiér se mi vůbec nelíbí. No a pak taky občas osedlám sedm let starou Octávkou 1.9TDI. To je opravdu koráb, měkké sedačky a velká stabilita. Motor je ale ve vyšších otáčkách slyšet v interiéru poměrně nepříjemným hučením.
Taky už je to dost velké auto a pro tříčlennou rodinu naprosto zbytečné.
Takže z mého pohledu je Patriot zatím dobrou volbou. Taky si myslím, že srovnávat otáčky dieslového a benzínového motoru není moc na místě. Benzíňáky většinou bez problémů točí mnohem vyšší otáčky a jejich kroutící moment je v malých otáčkách naopak oproti nafťáku nižší. Proto by logicky na stejné rychlosti měly mít vyšší otáčky.
I30 1.4 Patriot White z Nošovic r.v. 2010
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Uživatelský avatar
Ruska.ruleta
**
Příspěvky: 416
Registrován: 12 črc 2010, 11:34

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od Ruska.ruleta »

Tak já měl taky Feldu, ale 1,9D.
Nemohl jsem si stěžovat až na ten rez. Po dálnici naložená až dolu do Itálie jedna cesta cca 2 000 km. při 135 končila ekonomická "oblast" otáček 3 200 a to nemělo chybu, hluk byl rozhodně nižší.
V práci mám služební Fabii a ta točí stejně 2000 otáček cca 70 km/h.
Při 110 nastupuje hluk motoru a nad 130 je to už nepříjemné. Ještě, že tu na jihu Čech nejsou silnice :)
Nevěřím, že výroba 6-ti kvaltové převodovky je až tak náročná, že navýší horentně cenu vozu. Dokud jsem se nepovozil, tak jsem až tak nechápal jiné členy co jsem píšou, proč to nemá 6-ku a dokonce i názor ohledně výměny převodovky. Když bude někdy v budoucnu 6-ka a cena zůstane stejná, nebo dokonce nižší, bude to ideál co se týče cena/výbava a myslím, že nebude konkurence.

Ale jak jsem psal, druhé auto do rodiny a s nabídnutou slevou jsem prostě nemohl odmítnout, za mou cenu bych rozhodně neměl 6 "vaků", všechny el. okna, klimošku, Al kola, radio a ovládáním na volantu s ext. vstupy atd u jiného výrobce.
Stejně mám v plánu 2-4 roky a pak LPG, jezdil jsem na to s Favoritem 10 let, tak proč ne dál :D/ .

Kdo máte 1,6 benzín, napište mi kolik jede 5-ka a 2000 otáček, zda je převodovka stejná.


RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
:hyu: i30cw CRDi 85 kW
:hyu: i30 MPI
Odpovědět

Zpět na „i30 Pokec“