Nový I30 Patriot

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Ruska.ruleta
**
Příspěvky: 416
Registrován: 12 črc 2010, 11:34

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od Ruska.ruleta »

Birkof píše:Koukám teď na hyundai.cz, klikl jsem na ceník a už tam není možnost příplatku 115tis za Patriot Blue 1,6 CRDi....pouze benzín.
U "krátké" to nikdy nebylo, pouze u "dlouhé" :)
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
:hyu: i30cw CRDi 85 kW
:hyu: i30 MPI
Reklama
 

Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od Hardcam »

oKo: to se nastesti da vsechno jednoduse a behem chvilky dodelat. Horsi je to treba s ESpckem, ale jestli mi nekde chybi koberec nebo ne, to vem cert (ani neverim v tom, ze bych poznal rozdil, vzdy jsem koberec mel a auta byla hlucnejsi). Docela casto se v inzerci vyskytuji jednotlive rezervy na i30 (i 16" elektron atp.), takze i pripadne doplneni plnohodnotne je realne za cenu 1000-1500Kc.
Sice je to "udelej si sam", ale lepsi nez nic.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
pavkt
*
Příspěvky: 81
Registrován: 30 pro 2009, 10:19

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od pavkt »

vena.m píše:Tak sem to ted zkoušel cestou domu. 4 my točí na 2000ot. podle tacho 55km/h a 5ka cca 68km, zkoušel sem jí ještě na 3000ot a to my ukazovala 98km/h. jsou na tom 1.4 stejně??

Mě tacho ukazuje při 2000ot. na pětku s bídou 65km (asi je tolerance tacho dost volná). Ze začátku jsem také nemohl pochopit absenci šestky, ale po roce ježdění jsem asi pochopil. Pokud s autem jedete v kopcích a nebo jste plně naložený, najednou je naladění převodovky velice sympatické. Konstruktéři hledali a asi nalezli kompromis pro všechny možné režimy a terény. Výsledkem je levné řešení, které ale je zákonitě na hraně v limitních situacích - na dálnici chybí šestka, v kopcích bych zase ocenil ještě kratší převody. Ideální by bylo přidání redukce "dálnice/kopce". To by se z i30 stal zázrak techniky !


i30 1.6cw cvvt
Uživatelský avatar
jose3
**
Příspěvky: 139
Registrován: 14 zář 2010, 23:13
Bydliště: Veselí nad Moravou
Kontaktovat uživatele:

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od jose3 »

Tak jsem přes víkend najezdil s Patriotem prvních 300 km po beskydských kopcích a mohu říct, že zatím maximální spokojenost. To rozložení řadících stupňů bylo v kopcích tak akorát. Spotřeba dle PP 6,5 l/100 km, to je taky slušné, zvlášť na nový motor. Jediné co mne překvapilo bylo, že mi dvakrát při rozjezdu (na rovině) chcípnul motor. To se mi u felty nestávalo, ale věřím, že to je jen nezvykem na nové auto. Připadá mi, že felda táhla od nejnižších otáček trochu lépe, ale ve vyšších otáčkám je naopak výkon nového motoru znát. Zvlášť při předjíždění stačí podřadit a zrychlení je velmi dobré, u feldy jsem se vždy spíše modlil abych to předjetí stihl než se mi do protisměru něco vyřítí [-o<
Jose
I30 1.4 Patriot White z Nošovic r.v. 2010
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Uživatelský avatar
Ruska.ruleta
**
Příspěvky: 416
Registrován: 12 črc 2010, 11:34

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od Ruska.ruleta »

Tak je jednoduchý, Felda nemá 80kW, ale zase je "štíhlejší" o nějaké to kilo.

Tak mám 600km za sebou prvotní pocity se trochu poopravují, když si dám metálek, hned je všechno pohodovější :D/
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
:hyu: i30cw CRDi 85 kW
:hyu: i30 MPI
Uživatelský avatar
saldy
***
Příspěvky: 545
Registrován: 11 kvě 2009, 15:00
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od saldy »

felicia má tušim jen 2 ventily na válec, takový benzín ve vyšších ot. ztrácí výkov je spíše nízkootáčkový
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Uživatelský avatar
Ruska.ruleta
**
Příspěvky: 416
Registrován: 12 črc 2010, 11:34

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od Ruska.ruleta »

Tak 1,4 má přeci jenom jeden plus. Konečně nemá rozvodový řemen, ale řetěz. Prověřenou a jednoduchou volbu pohonu ventilů. Konečně to někoho napadlo, že u tak malého obsahu je to blbost. Tak o výměnu v 60 000km méně. A hluku se nebojím......
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
:hyu: i30cw CRDi 85 kW
:hyu: i30 MPI
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od Hardcam »

Kdyz uz, tak v 90tkm a i retez neni dozivotni.
Proc jsi v udivu, kdyz i CRDi ma retez? Jedine motorizace s remenem v i30 jsou 2.0 benzin a 2.0 diesel. Dat 3000Kc snad neni tak strasny a i retez jednou zacne chrastit.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Ruska.ruleta
**
Příspěvky: 416
Registrován: 12 črc 2010, 11:34

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od Ruska.ruleta »

Divím se, protože je to furt samej řemen, CRDI jsem zatím nezjištoval, tak dík za info. :roll:
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
:hyu: i30cw CRDi 85 kW
:hyu: i30 MPI
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od Hardcam »

A propos, tohle vsechno je v manualu k autu. Nekde na psolednich strankach e rozpis, co se v jake motorizaci meni.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
Ruska.ruleta
**
Příspěvky: 416
Registrován: 12 črc 2010, 11:34

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od Ruska.ruleta »

Ty jsi blázen, koukal jsi jak je to tlustý ?? :mrgreen:
Manželka se nedostala ani na první stránku...............
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
:hyu: i30cw CRDi 85 kW
:hyu: i30 MPI
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od Hardcam »

No vim, neco pres 2cm :mrgreen:
Ale beru to jako takovej zklad aspon zbezne prolistovat manual, pak vznikaji spousty zbytecny dotazu (to vubec neni narazka na Tebe, zadny jsi nevznesl, jen konstatoval)...ja mel pred tricou jeji dva prime predchudce, odlisnosti moc neni (jen navic treba TPMS a nejaky blbosti) a stejne jsem to radeji procetl.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
saldy
***
Příspěvky: 545
Registrován: 11 kvě 2009, 15:00
Bydliště: UL
Kontaktovat uživatele:

Re: Nový I30 Patriot

Příspěvek od saldy »

Rozvodovej řetěz mám i já, 2.0 crdi vm motori měl rozvodovej řemen.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Odpovědět

Zpět na „i30 Pokec“