TAK TY TLUMIČE SOU ČISTÝ.nafill píše:zdravim zacal bych u toho vyfuku jak rikas byl rozsypanej kat tak ten zbytek /nez se vykuchal je v zad prip v strednim tlumici/. Dal bych zkousku s odpojenym vyfukem za vykuchanym katem. Pak svicky jak vypadaji jestli jsou cerne nebo normal barva, prip kabely nebo diag.
vada motoru
Moderátoři: Farrael, Lhoty, Moderátoři
Re: VADA MOTORU
Lantra 1.5 1992
- Reklama
Re: VADA MOTORU
vyber kable zo sviecok a poriadne ich prezri.ja som mal poskodeny kabel.kupil som nove origo 1500 a ok,ale vyhodil som len ten zly kabel,nikdy nevies kedy sa hodia ostatne
Lantra 93 - 1,8GT 16V 93KW, 127konikov
Re: VADA MOTORU
slavino píše:vyber kable zo sviecok a poriadne ich prezri.ja som mal poskodeny kabel.kupil som nove origo 1500 a ok,ale vyhodil som len ten zly kabel,nikdy nevies kedy sa hodia ostatne
díky slovenský bratře a kolego
Lantra 1.5 1992
Re: VADA MOTORU
slavino píše:vyber kable zo sviecok a poriadne ich prezri.ja som mal poskodeny kabel.kupil som nove origo 1500 a ok,ale vyhodil som len ten zly kabel,nikdy nevies kedy sa hodia ostatne
tak kablema to bylo.
vyměnil sem kable,a zatím šlape.
díky.
Lantra 1.5 1992
Re: VADA MOTORU
som rad,ze som pomohol.vela stastnych kilometrov bez nehody.mozno niekedy este pomozemlantros7 píše:slavino píše:vyber kable zo sviecok a poriadne ich prezri.ja som mal poskodeny kabel.kupil som nove origo 1500 a ok,ale vyhodil som len ten zly kabel,nikdy nevies kedy sa hodia ostatne
tak kablema to bylo.
vyměnil sem kable,a zatím šlape.
díky.
Lantra 93 - 1,8GT 16V 93KW, 127konikov
Re: VADA MOTORU
Tak zase trucuje.
Automechanici z motora mají zamotanou hlavu.
Jel sem,a najednou motor vypnul.
Starter točí,ale nechytá.
Eletrika je v pořádku,přísun paliva to má taky,katalizátor je bez plástve,výfuk nový.
Napadá mě snad jen že odešlo palivové čerpadlo,a tudíž není v palivové soustavě dostatečný tlak.
Pokud vás ještě něco napadne,budu rád,jestli mi to pomůže.
Automechanici z motora mají zamotanou hlavu.
Jel sem,a najednou motor vypnul.
Starter točí,ale nechytá.
Eletrika je v pořádku,přísun paliva to má taky,katalizátor je bez plástve,výfuk nový.
Napadá mě snad jen že odešlo palivové čerpadlo,a tudíž není v palivové soustavě dostatečný tlak.
Pokud vás ještě něco napadne,budu rád,jestli mi to pomůže.
Lantra 1.5 1992
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: VADA MOTORU
automechanik by snad mel poznat mrtvy cerpadlo behem chvilky..
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: VADA MOTORU
Asi ještě neviděl motor z Lantry automechanik.
Nemá možnost připojení diagnostiky.
Má Lantra nějaké čidlo na otáčky?
Vstřikovací jednotka při startu buď neotvírá díky slabému napětí,nebo má jednotka slabý tlak díky poruše palivového čerpadla.
Palivo do soustavy tlačí,to jsem zkoušel,ale nevím zda je tlak dostatečný.
Nemá možnost připojení diagnostiky.
Má Lantra nějaké čidlo na otáčky?
Vstřikovací jednotka při startu buď neotvírá díky slabému napětí,nebo má jednotka slabý tlak díky poruše palivového čerpadla.
Palivo do soustavy tlačí,to jsem zkoušel,ale nevím zda je tlak dostatečný.
Lantra 1.5 1992
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: VADA MOTORU
no tlak paliva by pro mechanika nemel bejt problem zmerit :/ jestli jo, tak to neni mechanik..
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: VADA MOTORU
No možná to pro něj není takový problém,jen pokud nezná jaké mají být hodnoty tlaku u těchto vozů.
Ne každá opravna disponuje úplně vším,aby si poradila úplně s každým vozem.
Jde o opravnu na vesnici,a v takových případech je to trošku omezenější.
Proto využívám tohoto portálu,abych získal nějaké rady.
Ne každá opravna disponuje úplně vším,aby si poradila úplně s každým vozem.
Jde o opravnu na vesnici,a v takových případech je to trošku omezenější.
Proto využívám tohoto portálu,abych získal nějaké rady.
Lantra 1.5 1992
Re: VADA MOTORU
No nevím, osobně si nějak nedokážu najít důvod, proč by čerpadlo jelo, ale nedávalo dost tlaku. Pokud jsem se někdy se závadou na čerpadle setkal, vždycky to znamenalo že přestalo jít. Pokud by byl nízký tlak, spíš bych tipoval nějaký ucpaný filtr, než čerpadlo.
Nemáš tam náhodou nějaký skrytý vypínač od předchozího majitele, o kterém ti zapomněl říct? Ne že by se musel vypnout, ale třeba upadlý drát má stejný efekt. A pokud by byl připojen někam na ovládání motoru.....
Jo a co ukostření motoru? Někdy jsou potíže způsobeny fakt banalitami....
Jinak ti asi pomůže fakt jen diagnostika, protože toho může být spousta...
Nemáš tam náhodou nějaký skrytý vypínač od předchozího majitele, o kterém ti zapomněl říct? Ne že by se musel vypnout, ale třeba upadlý drát má stejný efekt. A pokud by byl připojen někam na ovládání motoru.....
Jo a co ukostření motoru? Někdy jsou potíže způsobeny fakt banalitami....
Jinak ti asi pomůže fakt jen diagnostika, protože toho může být spousta...
Lantra 1,8GT 93kW, rok 94
Re: VADA MOTORU
Damian píše:No nevím, osobně si nějak nedokážu najít důvod, proč by čerpadlo jelo, ale nedávalo dost tlaku. Pokud jsem se někdy se závadou na čerpadle setkal, vždycky to znamenalo že přestalo jít. Pokud by byl nízký tlak, spíš bych tipoval nějaký ucpaný filtr, než čerpadlo.
Nemáš tam náhodou nějaký skrytý vypínač od předchozího majitele, o kterém ti zapomněl říct? Ne že by se musel vypnout, ale třeba upadlý drát má stejný efekt. A pokud by byl připojen někam na ovládání motoru.....
Jo a co ukostření motoru? Někdy jsou potíže způsobeny fakt banalitami....
Jinak ti asi pomůže fakt jen diagnostika, protože toho může být spousta...
Takže vše OK,až na napětí ve vstřikovacích ventilech.
Mají malé napětí,a proto se neotevírají.
Takže zbývá zjistit,co způsobuje,že se na ty ventily nedostává to správný napětí.
Na 3 vstřiky mi jde sotva 3 volty,a na ten jeden skoro ani volt.
Jak je to u těch J1 řešený?
Je to napojený přímo na automatiku?
Lantra 1.5 1992
Re: vada motoru
toci toci a nechyta?
mne sa to stalo diky cidlu teploty vody.
pri 20stC by malo mat cca 2.5kohm
mne sa to stalo diky cidlu teploty vody.
pri 20stC by malo mat cca 2.5kohm
Re: vada motoru
m1rek píše:toci toci a nechyta?
mne sa to stalo diky cidlu teploty vody.
pri 20stC by malo mat cca 2.5kohm
takže sem vyměnil řídící jednotku,a už zase jezdí.
Lantra 1.5 1992