nejde za plynem dusi se
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Re: nejde za plynem dusi se
Mne nieco podobne robi na benzin hned po nastartovani. Nastartujem na prvy krat otacky vylezu na 2000 ot ale potom hned klesnu a auto sa zacne dusit. Po chvilke asi po 5 sekundach sa to spamata a normalne nabehne volnobeh studeneho motora. ( asi 1200 ot ) Potom este chvilu ked pridam plyn auto sa dusi ( ale len pri zaradenej rychlosti na neutrali idu otacky normalne hore ) skusim to tak 5 az 6 krat potom to zaberie a uz nemam problem.
Vymenil som vzduchovy filter, teraz mi idu sviecky a kable z ameriky a ked ani to nezaberie skusim pozret vyfuk.
Vymenil som vzduchovy filter, teraz mi idu sviecky a kable z ameriky a ked ani to nezaberie skusim pozret vyfuk.
2.7 V6 4WD
- Reklama
- zahyx
- Moderátor
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 12 črc 2005, 12:51
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: nejde za plynem dusi se
souhlasim s Hadrcamem!!Hardcam píše:Podle diag jsou dve chyby v lambda sonde, jedna v zapalovani, dve od cidla klepani, jedna od snimace polohy vackovy hridele a sporadicka chyba vypadku na valcich.
Vyzkouset jiny cidlo klepani nechces, jinej snimac polohy hridele taky ne, tak nevim, co s tim autem. Jestli tu zavadu chces skutecne odstranit, dej auto do servisu na nekolik dni a investuj.
Mozna by ses mel o auto vic starat a zavadam predchazet. Setrit na servisu se nevyplaci. Za chvili ho budes moc dat do srotu. kdyz se o ne staras, tak tyhle auta jsou drzaci, kdyz ne..........
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
Re: nejde za plynem dusi se
Ahojky, jsem tu zase. Napadnul mně výfuk, protože na bývalém přibližovadle Formanu, už má nového majitele, mi to dělal výfuk. Nechtěl jít do otáček, dusil se. Věděla jsem, že jezdil super, kamarád nechtěl věřit, že nemá upravený motor. Sesypal se výfuk někde u katu. Po výměně zase jezdilo přibližovátko jak čert. Ale zkus vyloučit benzín - plyn, já taky při problémech jezdila jen jedno a vyloučili jsme vše - byla to váha vzduchu. Po nastartování vylítly otáčky, spadly, auto chcíplo, pak jsem jela stylem hop hop. Naštěstí tu máme šikovného elektrikáře, který na závadu přišel a díky Bacilovi , který mi půjčil jeho váhu vzduchu, odzkoušeli jsme,že je to opravdu váha vzduchu a ne lambdy,mám auto opraveno.
Vyměnila jsem taky svíčky, oleje, filtry. Teď mně čeká odvzdušnění spojky, nové tlumiče, všechny gumové podložky, jaksi nebyly vyměněny za originály a po 3/4 roce je musím měnit znovu jakož i tlumiče na kufru, místo origoš kdoví co jedna velká pravda, řešit už prkotiny, jinak se auto total sesype a pak člověk neví, co dřív.
Vyměnila jsem taky svíčky, oleje, filtry. Teď mně čeká odvzdušnění spojky, nové tlumiče, všechny gumové podložky, jaksi nebyly vyměněny za originály a po 3/4 roce je musím měnit znovu jakož i tlumiče na kufru, místo origoš kdoví co jedna velká pravda, řešit už prkotiny, jinak se auto total sesype a pak člověk neví, co dřív.
- zahyx
- Moderátor
- Příspěvky: 2129
- Registrován: 12 črc 2005, 12:51
- Bydliště: City Pce
- Kontaktovat uživatele:
Re: nejde za plynem dusi se
byla unej udelana diagnostika a je tam 7 motor. zavat, tudiz ztoho vypliva ze se o auto nestaral a bude tam toho mnoho na opravu ale co nadelameANJA píše:Ahojky, jsem tu zase. Napadnul mně výfuk, protože na bývalém přibližovadle Formanu, už má nového majitele, mi to dělal výfuk. Nechtěl jít do otáček, dusil se. Věděla jsem, že jezdil super, kamarád nechtěl věřit, že nemá upravený motor. Sesypal se výfuk někde u katu. Po výměně zase jezdilo přibližovátko jak čert. Ale zkus vyloučit benzín - plyn, já taky při problémech jezdila jen jedno a vyloučili jsme vše - byla to váha vzduchu. Po nastartování vylítly otáčky, spadly, auto chcíplo, pak jsem jela stylem hop hop. Naštěstí tu máme šikovného elektrikáře, který na závadu přišel a díky Bacilovi , který mi půjčil jeho váhu vzduchu, odzkoušeli jsme,že je to opravdu váha vzduchu a ne lambdy,mám auto opraveno.
Vyměnila jsem taky svíčky, oleje, filtry. Teď mně čeká odvzdušnění spojky, nové tlumiče, všechny gumové podložky, jaksi nebyly vyměněny za originály a po 3/4 roce je musím měnit znovu jakož i tlumiče na kufru, místo origoš kdoví co jedna velká pravda, řešit už prkotiny, jinak se auto total sesype a pak člověk neví, co dřív.
kazda rada se pocita
Hyundai Sonata GLS 2,7 V6 127kW r.v.2003 LPG- sekvenční vstřikování
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
předchozí
Hyundai Elantra GLS 1,6DOHC 16V 79kW r.v.2002 LPG- sekvenční vstřikování konečně
věrný značce :hyu: :!:
Re: nejde za plynem dusi se
Ahojky, jo jasně má tam toho požehnaně, ale taky se může stát, že od jedné závady to pak naskakuje dál. Pokud najde fakt šikovného opraváře a ten opraví tu " prvopočáteční" závadu, tak auto bude ok. Pokud to beru od elektriky, tak jedna součástka poondí celý chod přístroje. Stačí najít tu nejdůležitější závadu, která má za následek to ostatní. Přeju, aby to tak bylo, protože jsem si na jaře se Sanťou opravdu užila své - 2 měsíce nervů. Držím palce Jana
Jo ještě jsem si vzpomněla - u předešlého auta Kia Sportage 1 jsme si taky užili. Nakonec to byly uvolněné hadice u sání - nevím, jak se to jmenuje, ale stačilo dát nové kovové kroužky , utahující hadice. Tam to cucalo vzduch navíc.
Jo ještě jsem si vzpomněla - u předešlého auta Kia Sportage 1 jsme si taky užili. Nakonec to byly uvolněné hadice u sání - nevím, jak se to jmenuje, ale stačilo dát nové kovové kroužky , utahující hadice. Tam to cucalo vzduch navíc.
Re: nejde za plynem dusi se
dik za rady dnes ted jedu lpg opravny zatim prvni problem je plyn necham vymenit filtry plynu a vstriky plynu tam bude problem z 70 procent... o auto jsem se staral jak to slo ....nejsem ten blb co na nej sere ale mohl jsem se lepe starat ale co prvni zavady co o auto ma
Re: nejde za plynem dusi se
Ahojky tak co auto - opraveno? A pokud hej tak co to bylo? Díky a držím palce, aby už Ťaňťa jezdil Jana
Re: nejde za plynem dusi se
ahojjj zatim je to asi plynem vstriky ale neni kdo mne rekne jestlz je to tim neznate dobrou fa na opravu plynu??? praha a kolem ???dik za rady s tel kontaktem
Re: nejde za plynem dusi se
Nazdar ja som novy ale čitam vás už dost dlho. ja som mal podobný problem a vymenil som katalizator
Re: nejde za plynem dusi se
mne to robi tiez ale mam LPG tebe to robi aj bez LPG. Ale robi mi to iba v zime, ked stojim vonku dlshsie, napr. rano, tak motor statuje en benzin a pri studenom di sam udrziava vyssie otacky na neutrali aj nad 1000, bezne 700-800. Akonahle skusim pridat plyn a pohnut sa tak zacne motor kapat. Po chvili zohriatia ide vsetko normalne. Myslel som ze to koli LPG, ked vypnem motor na LPG a startujem na benzin. Ale aj an forue pre kiu pisali o podobnych veciach pri benzine na RIU. Ja uz neviem ci mi to robilo ked nebol plyn, lebo mam ho uz od prvej zimy a vacsinou som bol v garazi, tam tak motor nevychladne a nerobi to. Ty mas len benzin?martin303 píše:Mne nieco podobne robi na benzin hned po nastartovani. Nastartujem na prvy krat otacky vylezu na 2000 ot ale potom hned klesnu a auto sa zacne dusit. Po chvilke asi po 5 sekundach sa to spamata a normalne nabehne volnobeh studeneho motora. ( asi 1200 ot ) Potom este chvilu ked pridam plyn auto sa dusi ( ale len pri zaradenej rychlosti na neutrali idu otacky normalne hore ) skusim to tak 5 az 6 krat potom to zaberie a uz nemam problem.
Vymenil som vzduchovy filter, teraz mi idu sviecky a kable z ameriky a ked ani to nezaberie skusim pozret vyfuk.
ku ostatným... mne ked dusilo motor, tak odisiel katalyzator.... v servise nemohli tyzden an to prist, ale to nesiel ani benzin, len na neutrali a nedalo sa pridat ani na nbenzine ani na LPG....
Re: nejde za plynem dusi se
fastbalu píše:dik za rady dnes ted jedu lpg opravny zatim prvni problem je plyn necham vymenit filtry plynu a vstriky plynu tam bude problem z 70 procent... o auto jsem se staral jak to slo ....nejsem ten blb co na nej sere ale mohl jsem se lepe starat ale co prvni zavady co o auto ma
Zo staranim je to tazke ekd je blby servis, nie kazdy je opravar, mne po vymene katalyzatoru za univerzalny kovovy, nie tie keramicke picov... zase zacalo buchat pod autom, potom chcek blikal, siel som do servisu hyundai a ty nevedli za 3 tyzdne najst chybu... najprv ze to je plyn, tak som ho dal uplne odpojit, teda len elktrika, aby to nemiatlo benzín, to ma stalo aj z nova pripojenim 90€, potom zase nevedeli, tak tvrdili ze musim mat original katylyzator, a ja nehodlam dat zan cez 1000€, ale oni ani neboli schopny povedat cenu, tak som dal univertal za 2000 łc a ked som bol na techn. kontole plynu tak hodnity na LPG boli v poriadku, je to dovoeryhodne, lebo planari uz maju opravnenie na emisnu kontrolu, az nakoniec nastatsdtie u planarov je odbornik a ten 2x z pocutia mootra bez diagnostiky povedal na 99 % je to cievka a naozaj bola. Ale musel som si ju sam objednat a a dat im skusat, ktora to je a vymenit...
Takze nepiste ze sa niekto o auto malo stara, pri sucasnych by sa mal starat servis pri prav. prehlaidkych, ved maju diagnostiku, to by aj doktor povedal ked pridete za nim, ze sa o seba malo starate, amlo si mazete nieco... to by sme sa pomali mali sami operovat
Re: nejde za plynem dusi se
Ahoj tak o tom servise máš stopro pravdu!!! Co já si užila a ještě asi užiju - když jsem auto koupila, byl mi doporučen servis, nechci být sprostá, ale dlaždiči by proti mně byli nuly Vše co jsem u těch "odborníků" opravovala, dělám znova - nebo si myslíte, že po necelém roce by mi odešly silentbloky, kulové čepy, atd? Kuva zmetci mi tam dali asi polské šmejdy!!! Jo teď mi Santík blbnul - otáčky držely kolem 3tis a ne a ne dolů, check se křenil jak... odešlo čidlo vody - motor se choval, jako by byl furt studený...
Pánové prosím nutně sháním zadní ramena v origo servisu chtějí dát jen komplet jedna strana 8,5 tis bez DPH. Nevíte někdo o nich? Díky moc za tipy, je to fakt nutné!!!
Pánové prosím nutně sháním zadní ramena v origo servisu chtějí dát jen komplet jedna strana 8,5 tis bez DPH. Nevíte někdo o nich? Díky moc za tipy, je to fakt nutné!!!
-
- Příspěvky: 5
- Registrován: 26 led 2021, 17:02
Re: nejde za plynem dusi se
Ahoj,
vyřešil někdo problém ? Mám stejný problém. Santa 2.7 v6. Za studena na volnoběh normálka. Zařadím D a auto se ani neutáhne. Střílí, dusí se. V létě nic takového nedělalo. Začlo až s příchodem zimního období. Nechám ho chvilku běžet na volnoběh a za chvilku normálně můžu jet.
Poradí někdo kdo to řešil kde může být problém? diagnostika je čistá.
vyřešil někdo problém ? Mám stejný problém. Santa 2.7 v6. Za studena na volnoběh normálka. Zařadím D a auto se ani neutáhne. Střílí, dusí se. V létě nic takového nedělalo. Začlo až s příchodem zimního období. Nechám ho chvilku běžet na volnoběh a za chvilku normálně můžu jet.
Poradí někdo kdo to řešil kde může být problém? diagnostika je čistá.
Re: nejde za plynem dusi se
Mam tu stejnou motorizaci. Ale tento problem jsem nemel,tak nepomuzu.Tady ti nikdo neporadi,uz maji novy.Zlobi me palivomer,Nekdy ukazuje,nekdy ne.Ostatni budiky funguji.Nemam odvahu se tady ani zeptat.Je to marny.Poradim si sam.