Vibrace při určitých otáčkách...
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
dneska jsem taky zkusil bez krytu, ale bohuzel jsem nepozoroval zadny vetsi prinos...mozna jsem to neslysel pres drncici zpetny zrcatko
i30 1.6 CVVT/92,7kW - shine red solid - Nošovice - 2009
- Reklama
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Dobry den panove, teda tech 10 stranek mi dalo zabrat Samozrejme mam stejny problem, presne kolem 120 km/h (1.4 motor) duneni z motoroveho prostoru. Kryt zkusim demontovat. Jsem rad, ze se tu k necemu doslo. A pridam svoje pozorovani, ktere jsem udelal minuly tyden. Jel jsem v noci a teplota venku byla asi dva stupne, duneni ve 120 uplne zmizelo a nejen to, motor byl znatelne tissi celkove i dal. Byl jsem z toho v soku. Jizda 130-140 v nasich otravne vysokych otackach byla velice prijemna, protoze se hluk se obecne nekonal at jsem stridal rychlost od 100 do 140, motor si jenom sevelil. Nyni, jak teplota vyskocila malinko vys, tak se duneni zacina projevovat. Ten kryt motoru je dobry tip, popripade muze byt v motorovem prostoru neco dalsiho, co se muze rozvibrovat a rozdunet. Samotny motor bych nepodezrival. Soudim z toho, ze mi pocitove prijde, ze mu nejvic vyhovuje vlhky pocasi kolem 15 stupnu (i min), to jede motor jak z praku a duneni se kona. Teploty kolem 2 stupnu uz podle me asi nejsou optimalni a motor pritom bezel tise.
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
kdo me sveze, at poznam tolik probirane duneni? olomouc a okoli
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Teraz som aj ja na pochybách, lebo aj ja som to testoval keď bolo onku okolo 3 stupne. Moj nazor je ze kryt spolu s pneumatikami, lebo chladom letne tvrdnu. A pravdepodobe mas tie sitove hankook ako ja.karel2 píše:Dobry den panove, teda tech 10 stranek mi dalo zabrat Samozrejme mam stejny problem, presne kolem 120 km/h (1.4 motor) duneni z motoroveho prostoru. Kryt zkusim demontovat. Jsem rad, ze se tu k necemu doslo. A pridam svoje pozorovani, ktere jsem udelal minuly tyden. Jel jsem v noci a teplota venku byla asi dva stupne, duneni ve 120 uplne zmizelo a nejen to, motor byl znatelne tissi celkove i dal. Byl jsem z toho v soku. Jizda 130-140 v nasich otravne vysokych otackach byla velice prijemna, protoze se hluk se obecne nekonal at jsem stridal rychlost od 100 do 140, motor si jenom sevelil. Nyni, jak teplota vyskocila malinko vys, tak se duneni zacina projevovat. Ten kryt motoru je dobry tip, popripade muze byt v motorovem prostoru neco dalsiho, co se muze rozvibrovat a rozdunet. Samotny motor bych nepodezrival. Soudim z toho, ze mi pocitove prijde, ze mu nejvic vyhovuje vlhky pocasi kolem 15 stupnu (i min), to jede motor jak z praku a duneni se kona. Teploty kolem 2 stupnu uz podle me asi nejsou optimalni a motor pritom bezel tise.
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Nižší teplota = více kyslíku = lepší spalování. Neplatí to při startování,ale u zahřátého motoru. Při vlhkém vzduchu je spalování díky vodě ve vzduchu horší a motor hůře potáhne. Empiricky ověřeno na jednom prudkém a dlouhém kopci.karel2 píše:Soudim z toho, ze mi pocitove prijde, ze mu nejvic vyhovuje vlhky pocasi kolem 15 stupnu (i min), to jede motor jak z praku a duneni se kona. Teploty kolem 2 stupnu uz podle me asi nejsou optimalni a motor pritom bezel tise.
Hyundai Getz 1.1 - prodáno
Hyundai i30 1,6 CRDi Comfort, 66 kW, Vivid Blue
Hyundai i30 1,6 CRDi Comfort, 66 kW, Vivid Blue
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
2 j.albi
to je samozrejme pravda, ale ja mam empirickou zkusenost takovou, ze pri teplotach kolem nuly to naopak zase uz takova slava neni.
Mne nejlip jezdily auta vzdy prave pri tech 13-15 stupnich a vlhkem vzduchu, ne primo desti. Nekde jsem cetl ze
ta vlhkost ve vzduchu je dobra pro chlazeni sani.
to je samozrejme pravda, ale ja mam empirickou zkusenost takovou, ze pri teplotach kolem nuly to naopak zase uz takova slava neni.
Mne nejlip jezdily auta vzdy prave pri tech 13-15 stupnich a vlhkem vzduchu, ne primo desti. Nekde jsem cetl ze
ta vlhkost ve vzduchu je dobra pro chlazeni sani.
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
to laufas: o vikendu budu v Prostejove, ale nevim kolim budu mit casu, prezouvam gumy a vezu nejakej nabytek do Prahy. Kdyztak se tu ozvu s predstihem.
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Jinak je to samozrejme inzenyrska veda jak teplota a vlhkost vzuchu ovlivnuje chod motoru. To pocitovy oziveni motoru clovek nejlip pozna v nizsich otackach, kde prave dulezitou roli asi hraje skrtici klapka. Pokud bude vduchu moc tak proste nebude optimalni spalovani. Za nizkych teplot muze byt prave vzduchu ve valci az moc na optimalni spaleni smesi. Takze jednoducha prima umera mezi teplotou vzduchu (=> vetsim mnozstvim vzduchu, lepsim plnenim) a lepsi ucinnosti nemusi platit. Ale to ted jenom tak placam, aniz bych si to poradne nastudoval.
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Riešite tu kok.. so vzduchom, ale aby niekto to skúsil dať dole kryt tak to nie. Predhanate sa tu tym kto je chytrejsi a kto zjedol viac kuracej polievky. Pritom zalezitost dat dole kryt je asi tak minutova zalezitost. Ak je to u mna na 100% krytom tak predpokladm ze aj u inych to bude kryt a nie "veľa alebo malo vzduchu".karel2 píše:Jinak je to samozrejme inzenyrska veda jak teplota a vlhkost vzuchu ovlivnuje chod motoru. To pocitovy oziveni motoru clovek nejlip pozna v nizsich otackach, kde prave dulezitou roli asi hraje skrtici klapka. Pokud bude vduchu moc tak proste nebude optimalni spalovani. Za nizkych teplot muze byt prave vzduchu ve valci az moc na optimalni spaleni smesi. Takze jednoducha prima umera mezi teplotou vzduchu (=> vetsim mnozstvim vzduchu, lepsim plnenim) a lepsi ucinnosti nemusi platit. Ale to ted jenom tak placam, aniz bych si to poradne nastudoval.
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
no hej, riesime kokotiny ... ale tech tu bylo tak 9 stranek predtim taky
nevadi to nicemu, kdyz tam kryt nebude? je tam jenom pro paradu nebo to ma i nejakou funkci (krome duneni)?
nevadi to nicemu, kdyz tam kryt nebude? je tam jenom pro paradu nebo to ma i nejakou funkci (krome duneni)?
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Podľa mňa má asi takú funkciu ako ozdobné kryty kolies. A ver tomu, že ak am nebude tak to vôbec nevadí.karel2 píše:no hej, riesime kokotiny ... ale tech tu bylo tak 9 stranek predtim taky
nevadi to nicemu, kdyz tam kryt nebude? je tam jenom pro paradu nebo to ma i nejakou funkci (krome duneni)?
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Není tam náhodou proto, aby motor pomaleji vychládal, zlepšení obtékání vzduchu a jako ochrana před kamením?
Hyundai Getz 1.1 - prodáno
Hyundai i30 1,6 CRDi Comfort, 66 kW, Vivid Blue
Hyundai i30 1,6 CRDi Comfort, 66 kW, Vivid Blue
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Vieš vôbec o akom kryte hovorím? Možno si to vyčítal z nejakej múdrej WWW ale v tomto prípade ten kryt je tam nahovno.j.albi píše:Není tam náhodou proto, aby motor pomaleji vychládal, zlepšení obtékání vzduchu a jako ochrana před kamením?
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
vyfoťte to někdo
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
Re: Vibrace při určitých otáčkách...
Jeli jsme ze Slovenska bez krytu a je to klidnější,.. Bude to krytem, ale co když kunám zachutnají naše obnažené motory?