Stav auta / technicke rady / problemy TUCSON
Moderátor: Moderátoři
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Caves, mam takyto problem: pri preradovani rychlosti, pokial klesnu otacky pod 2000, auto sa rozochveje. Preto motor vytacam na 3000, aby pri preradeni boli otacky nad 2000. Je to spravne? Alebo mam nieco chytene? Napr. dvohmotovy zotrvacnik?
TUCSON 2.0 CRDi 4WD, 83kW
- Reklama
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Tak něco je v nepořádku, protože já řadím i v nižších otáčkách a pěkně mi jede a řadí se v jakýchkoliv otáčkách
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Ahoj,
přidám se s otázkou - stává se mi, že se mi samovolně rozsvítí kontrolka ESP OFF... Většinou při brždění (dříve velmi prudkém, teď i při mírnějším). Za jízdy už nejde vypnout, jedině když vypnu motor... Nestává se to taky někomu, nebo nemáte tip co je špatně? A mohlo by to souviset s mým problémem s kolísáním otáček (teď už i na 4čku to v zátahu poskočí z 2500 na 3000 za zvýšeného zvuku a tam zůstávají a auto zrychluje)? Na diagnostice není nic, v servisu nemají představu co by to mohlo být.
Díky
přidám se s otázkou - stává se mi, že se mi samovolně rozsvítí kontrolka ESP OFF... Většinou při brždění (dříve velmi prudkém, teď i při mírnějším). Za jízdy už nejde vypnout, jedině když vypnu motor... Nestává se to taky někomu, nebo nemáte tip co je špatně? A mohlo by to souviset s mým problémem s kolísáním otáček (teď už i na 4čku to v zátahu poskočí z 2500 na 3000 za zvýšeného zvuku a tam zůstávají a auto zrychluje)? Na diagnostice není nic, v servisu nemají představu co by to mohlo být.
Díky
Hyundai ix55 3.0 176kW (typ: EN, varianta: F7D14, verze: A61AZ1), 12/2009
Hyundai Tucson 2.0 103kW CRDi VGT Dynamic 4x4, 11/2007
Hyundai Tucson 2.0 103kW CRDi VGT Dynamic 4x4, 11/2007
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
To by mohlo být nějaké čidlo na kole nebo lanko ruční brzdy, že se zadírá
Na druhou stranu ESP ovlivňuje i výkon motoru
Na druhou stranu ESP ovlivňuje i výkon motoru
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Ako Ti to postupne ide 6-5-4 tak to je jasna spojka....hoki píše:Ahoj,
.....(teď už i na 4čku to v zátahu poskočí z 2500 na 3000 za zvýšeného zvuku a tam zůstávají a auto zrychluje)....
S tym ESP by som to tiez tipoval na nejake cidlo, ABS funguje dobre na vsetkych kolesach?
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Hoki - ta kontrolka ESP se mi při prudkém brzdění rozsvěcí taky.Navíc jde prošlápnout brzd.pedál téměř na podlahu (při stojícím vozidle)(mám stejný typ auta, o rok starší)
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Bol som s autom u automechanika a ten mi povedal, ze moze uz byt opotrebovana spojka. Budem mat najazdene 100 tis. km. Je to mozen, ze by odisla tak zavcasu?Saimon píše:Tak něco je v nepořádku, protože já řadím i v nižších otáčkách a pěkně mi jede a řadí se v jakýchkoliv otáčkách
Mal som ten isty problem s ESP. Mne pomohlo nastavenie spinaca brzdovych svetiel voci brzdovemu pedalu.hoki píše:Ahoj,
přidám se s otázkou - stává se mi, že se mi samovolně rozsvítí kontrolka ESP OFF... Většinou při brždění (dříve velmi prudkém, teď i při mírnějším). Za jízdy už nejde vypnout, jedině když vypnu motor... Nestává se to taky někomu, nebo nemáte tip co je špatně? A mohlo by to souviset s mým problémem s kolísáním otáček (teď už i na 4čku to v zátahu poskočí z 2500 na 3000 za zvýšeného zvuku a tam zůstávají a auto zrychluje)? Na diagnostice není nic, v servisu nemají představu co by to mohlo být.
Díky
TUCSON 2.0 CRDi 4WD, 83kW
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Preslapnut pedal takmer na podlahu je pri takmer akomkolvek stojacom vozidel s ABS uplne normalne.Melda píše:Hoki - ta kontrolka ESP se mi při prudkém brzdění rozsvěcí taky.Navíc jde prošlápnout brzd.pedál téměř na podlahu (při stojícím vozidle)(mám stejný typ auta, o rok starší)
Vyrobca udava zivotnost 90 000km, 100 000 je pri Tucsone uplne normalne - tazke auto, silny motor....antiexe píše: Bol som s autom u automechanika a ten mi povedal, ze moze uz byt opotrebovana spojka. Budem mat najazdene 100 tis. km. Je to mozen, ze by odisla tak zavcasu?
Naposledy upravil(a) DusMi dne 24 říj 2010, 22:25, celkem upraveno 1 x.
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Tak jsem byl v servisu... Naštěstí jsem měl kliku, protože auto ochotně předvedlo závadu i mechanikovi Přijel jsem tam s tím, že problém svítící kontrolky ESP, která pak již za jízdy nejde vypnout je téměř tutově nasimulovatelný - nastartuju auto a nesvítí, jakmile zmáčknu trochu víc brzdu, tak se rozsvítí a nezbavím se jí jinak než vypnutím motoru (někdy ani to ne). Technik viděl a koukal Připojil počítač a .... a nedostal se se svým zařízením za 300tis. nikam Prostě ho to auto nepustilo...DusMi píše:Ako Ti to postupne ide 6-5-4 tak to je jasna spojka....hoki píše:Ahoj,
.....(teď už i na 4čku to v zátahu poskočí z 2500 na 3000 za zvýšeného zvuku a tam zůstávají a auto zrychluje)....
S tym ESP by som to tiez tipoval na nejake cidlo, ABS funguje dobre na vsetkych kolesach?
Pak jsem mu vysvětloval ten problém s otáčkami a že to zkusíme projet jestli budu schopný mu to ukázat - štěstí se na mě usmálo, hned na první pokus (4. rychlostní stupeň) to krásně zakolísalo... Říkal, že to viděl a že už to nemusíme zkoušet, tak jsem to otočil a na cestě zpátky mu to předvedl ještě jednou a to na 4., 5. i 6. rychlostní stupeň Akorát dřív jen otáčky vyskočily a držely, tak teď se krásně houpou sem a tam...
Když jsme se vrátili na základnu, tak mě nepotěšili informací, že to auto tam potřebují nechat tak na týden!! Že prý rozeberou, zjistí co a jak a pak objednají díly atp. Blbé je, že auto denně potřebuju a těžko se nahrazuje jiným dopravním prostředkem Navíc mám problém, že jsem chtěl ve středu/čtvrtek vyrazit na lyže, tak nevím jestli to risknout (cca 800 km celkem) nebo ne No snad mě to někde nenechá...
Pikantní na to mě, že mi 9.11.2010 bude auto slavit 4. narozky, takže kvůli případné záruce musím kvaltovat Myslíte si, že mi to uznají na záruku (auto má najeto 82 000 km), nebo na mě něco budou hrát, případně je to prostě nezáruční věc?
PS: nezkoušel jsem to nějak extra, ale nemám dojem, že bych mohl prošlápnout brzdu až na podlahu, je to možné? ABS se zdá být funkční, ale nezkoušel jsem to nijak zvlášť (moc často nebrzdím až na ABS, ale mám dojem, že jsem si ničeho moc nevšiml)
Hyundai ix55 3.0 176kW (typ: EN, varianta: F7D14, verze: A61AZ1), 12/2009
Hyundai Tucson 2.0 103kW CRDi VGT Dynamic 4x4, 11/2007
Hyundai Tucson 2.0 103kW CRDi VGT Dynamic 4x4, 11/2007
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
hi, mam takuto otazku: ma Tucson 2.0 4WD 83kW, 12/2005 dvojhmotovy zotrvacnik?
pozeral som v obchode:
http://www.e-cat.cz/c-1382_567641_94716 ... pojka.html
a tam pri 83kW zotrvacnik nie je. Bud ho nemaju v obchode, alebo sa nemontoval do toho typu?
pozeral som v obchode:
http://www.e-cat.cz/c-1382_567641_94716 ... pojka.html
a tam pri 83kW zotrvacnik nie je. Bud ho nemaju v obchode, alebo sa nemontoval do toho typu?
TUCSON 2.0 CRDi 4WD, 83kW
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Stary Tucson mal dojhmotovy zotrvacnik, novy nie, aspon tak to viem ja.
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Ak auto stoji a mas nastartovany motor, tak to, ze preslapnes brzdu az na podlahu je normalne, ide mi to tak tiez....hoki píše: ....nezkoušel jsem to nějak extra, ale nemám dojem, že bych mohl prošlápnout brzdu až na podlahu, je to možné....
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Dik, teraz uz iba zistit odkedy je stary a odkedy novy. Mam rok vyroby 12/2005 a podla VIN model 2006.DusMi píše:Stary Tucson mal dojhmotovy zotrvacnik, novy nie, aspon tak to viem ja.
TUCSON 2.0 CRDi 4WD, 83kW
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
No to zajímá i mně Třeba záleží na kW, jestli je to 83kW nebo 103kW? V tom bych asi viděl ten rozdíl.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON
Podla katalogov su Tucsony
do 2004
>2004
>2006
a teraz posledny 2010.
Ja mam tiez 2006 a furt mi nieco nesedi podla katalogu (bude nejaky prechodovy rok, tak to asi korejec skladal z coho prislo),
zotrvacnik som mam jednohmoty, vysuvacie lozisko spolu so vstavanym hydraulickym valcekom.
Medzi typmi napriklad nesedi olejovy filter a pod....
Osobne myslim, ze ten dvojhmoty zotrvacnik bol <2004, od KW to nezalezi (aspon podla toho co som si verifikoval pri objednavani)
Problem je ten, ze aj hyundai servis to hlada podla vinu, nie podla modeloveho roku....
do 2004
>2004
>2006
a teraz posledny 2010.
Ja mam tiez 2006 a furt mi nieco nesedi podla katalogu (bude nejaky prechodovy rok, tak to asi korejec skladal z coho prislo),
zotrvacnik som mam jednohmoty, vysuvacie lozisko spolu so vstavanym hydraulickym valcekom.
Medzi typmi napriklad nesedi olejovy filter a pod....
Osobne myslim, ze ten dvojhmoty zotrvacnik bol <2004, od KW to nezalezi (aspon podla toho co som si verifikoval pri objednavani)
Problem je ten, ze aj hyundai servis to hlada podla vinu, nie podla modeloveho roku....