Problém EPS - posilovač řízení
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Re: Problém se servem řízení
... ja mam taky problem newem ci to sem bude patrit ale skusim : ... volant mierne do lava - zewraj geometria ... dobre v BB mi ju sprawily ( nedostal som original papier z odchylkamy ... nechal som to tak ... technik wrawel ze mensia odchylka tam bola ) ... volant bol na zaciatku tuhy ... a wsetko islo v poriadku ... cestou domov v RK uz to bolo zase ako predtym ... newem v com je chbya ... gumy dofukujem podla potreby ... pomaly raz za 2 tyzdne ... vobec niesu zdrate ... a niekedy mi vo volante nieco suchoce ... tuka pri otacany ... newiete cim to moze byt ... som objednany na 16-ho do SNV ... mam ziadat naprawu tohto problemu ? ... newiete cim to je ? :..
- Reklama
Re: Problém se servem řízení
... aby ste mali prehlad o com howorim tu je video - http://www.youtube.com/watch?v=PuKDNOB33PI
.... a ked bude niekto chciet zvuk volantu tak nech mi poradi ako picnut mp3 na web ... bo dako mi to nejde ... ...
.... a ked bude niekto chciet zvuk volantu tak nech mi poradi ako picnut mp3 na web ... bo dako mi to nejde ... ...
Re: Problém se servem řízení
ja som mal tento problem tiez. letne pneu original este od kupy. volant som musel stale jemne tahat dolava aby auto neletelo do prava. geometria v ars bb laserova ukazala ze geo je uplne dobre. spravne dofukane gumy a vyvazene ani nespominam. nakoniec som s tym bol aj v servise kde som o tomto probleme diskutoval. a poradili mi vyskusat ine kolesa. tak som prehodil za zimne a cuduj sa svete auto ide normalne. pritom tie letne nie su nejak nerovnomerne zodrate. uplne normalne bez akychkolvek odrati na bokoch alebo co. nebolo ani s jednou gumov nabehnute na obrubnik alebo inak poskodene. zrejme nekvalitna zmes v pireli a tym padom tahaju po zjazdeni...
Hyundai i30 Fastback - 1,4 T-GDi 7DCT - Style - Polar white - MY2019
Hyundai Accent - 1,5 CRDi VGT - Elegance - Gold Beige
Hyundai Accent - 1,5 CRDi VGT - Elegance - Gold Beige
Re: Problém se servem řízení
Mal som podobný problém ako to opisujete, len tak za jazdy mi na krátku chvíľu stuhlo riadenie. Stalo sa mi to pri prejazde zákrutou, musím priznať že som sa poriadne zľakol, v aute sme boli celá rodina. Vymenil som servo kvapalinu a pridal RVS-ko. Zatiaľ za tých 5 mesiacov sa to už nezopakovalo ani raz.
Naposledy upravil(a) miro13 dne 30 bře 2011, 23:47, celkem upraveno 1 x.
Trajet 2.0 CRDI 2003
Škoda Forman
Lada 1200
Škoda Forman
Lada 1200
Re: Problém se servem řízení
... ja to wzdawam ... na lentych som mal medzeru pol centaka ... ale teraz po prehodeni na zimne pomaly 2 cm ... musim otocit volant viac dolawa ... ja uz fakt newem co je s tym ... poradte ...
Re: Problém se servem řízení
mosoj píše:Tak mně to nedalo a zastavil jsem u jednoho Accenta kterého majitel zrovna opečovával. Byl to CRDI a byl tři roky starý.
Slušně jsem se ho zeptal jestli má při chodu motoru vibrace volantu. Sebejistě tvrdil že ne. Ochotně motor nastartoval
a prý abych si to zkusil. Sáhl jsem na volant a okamžitě mně drnčely i zuby. To co mám já vůbec nic není. Takovéto auto bych nemohl používat. To si svých rukou vážím více. Vypadá to že jsem Accenta přecenil. Uvidím čeho se ještě dočkám.
Já mam taky cdri..a žádné vibrace z volantu necítím.
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: Problém se servem řízení
Ono jde taky o to, pod čím se rozumí vibrace...
V rodině mám jako jediný ropáka a když v accentovi jede táta, zvyklý na benzínový chod auta, taky mu přijde, že mi drnčí volant.
Mně to ale nepřijde zas tak hrozné...diesel se holt víc "třepe"
V rodině mám jako jediný ropáka a když v accentovi jede táta, zvyklý na benzínový chod auta, taky mu přijde, že mi drnčí volant.
Mně to ale nepřijde zas tak hrozné...diesel se holt víc "třepe"
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8142
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém se servem řízení
za studena citit vibracie na volante.. po prejdeni 250-3000km vacinou pred vypnutim motora robim strecing a tam sa chytim pevne volantu.. a necitit prakticky nic.. clovek samo podstattu motora neosalie, diesel bude triast vzdy viac ako benzin (kvoli tlakom v motore)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Problém se servem řízení
Tak dnes-pomalá jazda po meste, všimol som si ako zoplo-rozoplo nejaké (predpokladám) relátko, zasvietil žltý nápis EPS(ten úplne vľavo na prístrojovke) a volant len s vypätím síl sa dá točiť. Zastal som, vypol a znovu naštartoval motor a všetko OK. Samozrejme 4 mesiace po záruke. Tak sa "teším"! kedy sa to objaví znovu a začínam šetriť. Alebo vymeniť auto?
HYUNDAI Accent, 1,4 Dynamic-Gold beige
Re: Problém se servem řízení
... no tak to mas potesenie ... servo v prdeli ... new servo aj s tycou riadenia ... 1200 eur to neratam oprawu ... len haluz v tom ze mas benzina ... wacsinou sa to pototo u crdicok ...
Re: Problém se servem řízení
Ani ma nestraš. 1200€ ? To nie je sranda.
HYUNDAI Accent, 1,4 Dynamic-Gold beige
Re: Problém se servem řízení
Info je správna...
Čo mi povedal Adam221 tak stré servo za orientačne cenovo 400 € bolo zamenené za úplne iné a drahšie za 1200,- € dobre hovorím však?
Čo mi povedal Adam221 tak stré servo za orientačne cenovo 400 € bolo zamenené za úplne iné a drahšie za 1200,- € dobre hovorím však?
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Re: Problém se servem řízení
Trosku si sa sekol... Stare bolo za cca 400 + praca a nove za 1200 + praca... Ale to je fuk
palčo> Strasit ta urcite nechceme, iba ukazat realitu..
Strare serva mali zavady ktore sa prejavili:
1, prehrievanie
2, tukanie v tycke riadenia
Pri zavade 1 ked sa prehrialo servo tak sa automaticky vyplo, alebo davalo viac sily na jednu, alebo druhu stranu pri toceni volantom.
Pri zavade 2 to na rozbitej ceste nieco tukalo pod volantom, akoby tam bol niekde uvolneny daky srobik, maticka padnuta, podlozka abo take nieco.. Proste na nervy!!!
Pri serve za 1200e by tieto zalezitosti mali byt fixnute..
Ohladom predaja auta koli vadnemu servu... Hmm.. neviem, aj ked nove servo je cca 20% z ceny jazdeneho Accenta, pricom s vadnym servom to najskor nepredas...
Ako som davnejsie pisal, treba pozriet vrakac, pripadne daku buracku /par ich je na nete/
alebo aby niekto sikovny to rozobral a zistil
1, co tam bucha v tycke riadenia
2, preco sa prehrieva a nasledne vypina...
palčo> Strasit ta urcite nechceme, iba ukazat realitu..
Strare serva mali zavady ktore sa prejavili:
1, prehrievanie
2, tukanie v tycke riadenia
Pri zavade 1 ked sa prehrialo servo tak sa automaticky vyplo, alebo davalo viac sily na jednu, alebo druhu stranu pri toceni volantom.
Pri zavade 2 to na rozbitej ceste nieco tukalo pod volantom, akoby tam bol niekde uvolneny daky srobik, maticka padnuta, podlozka abo take nieco.. Proste na nervy!!!
Pri serve za 1200e by tieto zalezitosti mali byt fixnute..
Ohladom predaja auta koli vadnemu servu... Hmm.. neviem, aj ked nove servo je cca 20% z ceny jazdeneho Accenta, pricom s vadnym servom to najskor nepredas...
Ako som davnejsie pisal, treba pozriet vrakac, pripadne daku buracku /par ich je na nete/
alebo aby niekto sikovny to rozobral a zistil
1, co tam bucha v tycke riadenia
2, preco sa prehrieva a nasledne vypina...
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Re: Problém se servem řízení
Veď som napísal 400 €
a že vraj nič nenapíšeš... Vidím
a že vraj nič nenapíšeš... Vidím
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Re: Problém se servem řízení
S tým predajom to bol len taký fór. Samozrejme, že meniť auto nebudem, ale tá cena ma naozaj trochu zaskočila. Ja som sem-tam počul pri točení volantom nejaké- akoby slabé vrčanie (ak to tak môžem nazvať). Ale väčšinou (skoro vždy) mám pustené rádio, tak som tomu nevenoval pozornosť, a aký význam by to aj malo? No tak idem šetriť. A teraz môžem očakávať, že sa to bude opakovať častejšie?
HYUNDAI Accent, 1,4 Dynamic-Gold beige