Tak jsem v tom taky už konečně.
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
Re: Tak jsem v tom taky už konečně.
tomijas: ojeté šestivály jsou v případě coupe trošku levnější - to je prostě fakt. Je to patrně vyššími náklady na provoz (hlavně spotřeba a vyšší cena náhradních dílů i když u těch dílů si nejsem tak úplně jist - každopádně většina na korejských serverech je pro V6 o dost dražší než na 2.0).
Ale zaujala mě tvá poznámka o jízdních vlastnostech - trochu se o tom rozepiš - to mě zajímá. Skoro to totiž vyznělo jakoby V6 měl nějaké lepší jízdní vlastnosti:)
Ale zaujala mě tvá poznámka o jízdních vlastnostech - trochu se o tom rozepiš - to mě zajímá. Skoro to totiž vyznělo jakoby V6 měl nějaké lepší jízdní vlastnosti:)
Naposledy upravil(a) hawk dne 05 lis 2010, 16:27, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
Re: Tak jsem v tom taky už konečně.
Vyznělo to tak, ale nejsem si jistej. Řekl bych, že budou skoro totožné pouze s rozdílem, že Elisa má holt vetší výkon. Ale to je pouze můj názor. A není ověřený.
Scoupe 94,1,5iLs 65Kw červený s černou kapotou - R.I.P
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
Re: Tak jsem v tom taky už konečně.
....a holt je aj tažšia ...
http://www.milujemauta.sk
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
Re: Tak jsem v tom taky už konečně.
špatně jsem to napsal myslel jsem věčí výkon ale taky je pravda že je těší každopádně kdybych si měl vybrat znova vzal bych si zase 2.7hawk píše:tomijas: ojeté šestivály jsou v případě coupe trošku levnější - to je prostě fakt. Je to patrně vyššími náklady na provoz (hlavně spotřeba a vyšší cena náhradních dílů i když u těch dílů si nejsem tak úplně jist - každopádně většina na korejských serverech je pro V6 o dost dražší než na 2.0).
Ale zaujala mě tvá poznámka o jízdních vlastnostech - trochu se o tom rozepiš - to mě zajímá. Skoro to totiž vyznělo jakoby V6 měl nějaké lepší jízdní vlastnosti:)
je to však vec názoru
nechtěl jsem nikoho urazit
Re: Tak jsem v tom taky už konečně.
Já osobně bych taky dvoulitra nechtěl, leda tak oturbeného nebo kdybych měl nějakou krizi ... V6 není o nic moc těžsí, jen pár kilo navíc jelikož ten motor je celý z hliníku a výkonově je to trochu jinde no. Jízdní vlastnosti možná ovlivní ten ASR co má 2.7l a přední tlumiče/pružiny jiné. Jediný mínus je vyšší pojistka a spotřeba ve městě + pří cihle na podlaze. Jinak po silnicích a dálnicích tak za těch 7 litrů.
Re: Tak jsem v tom taky už konečně.
mezi náma: já bych taky teď chtěl jenom 2.7 (2.0 mám jenom proto, že když jsem auto tehdy kupoval, tak prostě to byla super koupě a žádné podobně podle mě hezké coupe prostě na trhu nebylo). Šestivál bych chtěl proto, že coupe mám jenom na vídkendové vyjížďky jako druhé auto v rodině (jako jediné auto bych ho nechtěl - borek bude ale asi nesouhlasit )StanleyV6 píše:Já osobně bych taky dvoulitra nechtěl, leda tak oturbeného nebo kdybych měl nějakou krizi ... V6 není o nic moc těžsí, jen pár kilo navíc jelikož ten motor je celý z hliníku a výkonově je to trochu jinde no. Jízdní vlastnosti možná ovlivní ten ASR co má 2.7l a přední tlumiče/pružiny jiné. Jediný mínus je vyšší pojistka a spotřeba ve městě + pří cihle na podlaze. Jinak po silnicích a dálnicích tak za těch 7 litrů.
Jinak těch pár kilo navíc je celkem poznat - opět odkážu na borka a nějakou diskuzi tady, kdy 2.0 na 100m bylo rychlejší než 2.7 (i když papírově by to mělo být obráceně). Výkon u 2.7 bych moc nevychvaloval - mezi odborníkama je známý fakt, že je ten výkon dost poddimenzován - je prostě na v6 slabý, ale zase je to patrně držák. Přední tlumiče/pružiny jsou tam imho jiné právě jenom proto, že to je těžší V6 a né proto aby auto mělo lepší jízdní vlastnosti. Vyšší pojistka a vyšší spotřeba jsou navíc neoddiskutovatelné a poměrně zásadní. Toť můj názor.
Re: Tak jsem v tom taky už konečně.
Oni ten výkon snižovali kvůli emisím, do konce 2002 to mělo ještě tuším kolem 135kW podle amerických testů. Jinak motor má velky potencionál a dost se na něm projeví úpravy. Já měl to štěstí a mám jeden z prvních modelu co vyjelo z linky v Korei kde ten výkon byl 135kW
Re: Tak jsem v tom taky už konečně.
Tomijas: když vydržíš do Vánoc tak si ho od tebe koupím. Problém je že mám teďka našetřeno asi tak 80 000 a daří se mi to zvedat pruměrně o 10 za měsíc. A to nechci vidět kolik mě bude v létě stát dovolena s přítelkou... Takže to vidim na přelom roku no. Už se ale těšim mezi členy
Re: Tak jsem v tom taky už konečně.
okIdzIk píše:Tomijas: když vydržíš do Vánoc tak si ho od tebe koupím. Problém je že mám teďka našetřeno asi tak 80 000 a daří se mi to zvedat pruměrně o 10 za měsíc. A to nechci vidět kolik mě bude v létě stát dovolena s přítelkou... Takže to vidim na přelom roku no. Už se ale těšim mezi členy