Aké sú vlastnosti, zrýchlenie a celkový dojem v porovnaní s 2,0 CRDi.
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
Moderátor: Moderátoři
Ahoj,Véna píše:No, koně nejsou všechno. jak říkají motorkáři, objem ničím nenahradíš, tak to samé platí pro diesel. Je to ten krouťák. Jak si na to jednou zvykneš, je to jak droga. Když mi kdysi tehdejší dieslíci tvrdili, že dieselovic koně jsou o třetinu silnější, jako zapřisáhlá benzínisti jsem tem traktorářům nevěřil. No a pak na mě vyšlo jedno služební, Citroen, a byl jsem ztracen. (i když to byl šmejd šmejdů, jako všechny fordy a citroeny) ale HDI. No dnes, jak vidíš, nabízí v nejvyšší motorizaci i náž Huňády diesel silnejsí než benzín. Mohu jen přiblížit, že mě diesel nahrazuje automat. Jsem totiž línej řadit a tankovat. Automat sice za mě řadí, ale moc žere. A ta nádrž Huňádyho je fakt malá. Takže, už navždy diesel.
pozn.: motorku diesel nemám. Ale při tom objemu je to totéž.
No, jsou. Za vším tím je krouťák a jeho plochá křivka. Ten je u dieselů o třetinu větší. Jezdil jsem už vším možným občas střídal diesel s benzínem, turbo s neturbem, taky jsem jezdil s kompresorem ROOTS a mohu jen potvrdit. Před 10 lety byl problém prodleva u turba, ale ani to dnes už není.FISHkaa píše:Ahoj,Véna píše:No, koně nejsou všechno. jak říkají motorkáři, objem ničím nenahradíš, tak to samé platí pro diesel. Je to ten krouťák. Jak si na to jednou zvykneš, je to jak droga. Když mi kdysi tehdejší dieslíci tvrdili, že dieselovic koně jsou o třetinu silnější, jako zapřisáhlá benzínisti jsem tem traktorářům nevěřil. No a pak na mě vyšlo jedno služební, Citroen, a byl jsem ztracen. (i když to byl šmejd šmejdů, jako všechny fordy a citroeny) ale HDI. No dnes, jak vidíš, nabízí v nejvyšší motorizaci i náž Huňády diesel silnejsí než benzín. Mohu jen přiblížit, že mě diesel nahrazuje automat. Jsem totiž línej řadit a tankovat. Automat sice za mě řadí, ale moc žere. A ta nádrž Huňádyho je fakt malá. Takže, už navždy diesel.
pozn.: motorku diesel nemám. Ale při tom objemu je to totéž.
moc s tebou nesouhlasím s tvrzením, že "dieselovic koně jsou o třetinu silnější". Všechno je to totiž o přeplňování. Dej turbo/kompresor k zážehovému motoru, sedni do něj a uvidíš ten mazec![]()
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |