Stav auta / technicke rady / problemy TUCSON

Hyundai Tucson 1. generace 2004 - 2010 (JM) - nástupcem byla ix35 v letech 2010 - 2015.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
antiexe
*
Příspěvky: 46
Registrován: 28 bře 2010, 15:18
Bydliště: ZM

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od antiexe »

Nasiel som takuto tabulku:
http://www.faro.sk/catalog/spojky/hyund ... =2&make=13
V technicaku mam uvedeny motor D4EA. Podla toho to vyzera, ze dvojhmotu asi nemam. Skusim zavolat este do servisu.
Som zvedavy, co mi tam povedia.
TUCSON 2.0 CRDi 4WD, 83kW
Reklama
 

1268free
Příspěvky: 4
Registrován: 11 zář 2010, 21:36

rezonance v nižších obrátkách

Příspěvek od 1268free »

Zdravím, mám TUCSONA 2005 CRDI 83KW a v nižších obrátkách slyšim divný zvuky - asi rezonance. Nevíte, co by to mohlo být? Dík 1268free
Uživatelský avatar
antiexe
*
Příspěvky: 46
Registrován: 28 bře 2010, 15:18
Bydliště: ZM

Re: rezonance v nižších obrátkách

Příspěvek od antiexe »

Riesim to iste:
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=150

Moze to byt spojka, alebo zotrvacnik. Dnes som volal do servisu, aby som sa dopatral aky zotrvacnik podla VIN mam,
ale bezvysledne. Podla nich by ale nemal byt dvojhmotovy...
Zistil som, ze pokial pustam spojku velmi, vlemi pomaly, tak auto sa sprava relativne bez rezonancii.
TUCSON 2.0 CRDi 4WD, 83kW
mboyeduard
*
Příspěvky: 32
Registrován: 02 lis 2007, 19:03

Re: rezonance v nižších obrátkách

Příspěvek od mboyeduard »

Neviem, ci je to podobne, no mne na CRDI 104KW na 2 a 3 prevodovom stupni pri pomalom zrychlovani trhne (ako ked prudko pustite spojku), hoci je uz spojka pustena. V servise si to vraj nevsimli a vraj im to nerobilo. Neviete, co treba dat skontrolovat? Alebo skusit inu naftu, alebo davat aditivum, ktore ste odporucali?
i30 1,4 Comfort, Hyundai Tucson 2,0 CRDi VGT
DusMi
**
Příspěvky: 111
Registrován: 01 dub 2008, 15:49

Re: rezonance v nižších obrátkách

Příspěvek od DusMi »

Robievalo mi to, potom som zacal menit palivovy filter castejsie - pomohlo, tiez som odpozoroval,
ze ked tankujem na OMV tak to nerobieva....
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Saimon »

DusMi - Kolik máš najeto km a po kolika km jsi měnil ten palivový filtr? :)
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
DusMi
**
Příspěvky: 111
Registrován: 01 dub 2008, 15:49

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od DusMi »

Auto ma 120 000 km, palivovy filter sa meni podla instrukcie vyrobcu kazdych 30 000 km (v EU krajinach),
ale ku koncu to uz sem tam trhne, tak ho menim po 20 000 je to bez problemov...
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Saimon »

HM, tak to může být cokoli, třeba váha vzduchu :roll:
Jinak píšeš, že máš už 120.000km, tak to jsi už měnil rozvodový řemen, že? :)
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
DusMi
**
Příspěvky: 111
Registrován: 01 dub 2008, 15:49

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od DusMi »

Nie je to vaha vzduchu :), je to batatelne uz skoro od zaciatku vyraznejsie v zime a ked tankujem na Slovnafte,
to je stara znama vec s tymi filtrami nafty, ze 30 000 km je nadoraz....
Ano remen som menil....
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Saimon »

Tak jsem slyšel, že u Slovnaftu nic nebrat :shock: :roll:
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Uživatelský avatar
antiexe
*
Příspěvky: 46
Registrován: 28 bře 2010, 15:18
Bydliště: ZM

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od antiexe »

Saimon píše:Tak jsem slyšel, že u Slovnaftu nic nebrat :shock: :roll:
Pekne, a ja inde ani netankujem... #-o A teraz som dal EVO Diesel :(
TUCSON 2.0 CRDi 4WD, 83kW
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Stav auta / technické rady / problémy TUCSON

Příspěvek od Saimon »

Bavil jsem se z kámošema ze Slovenska a to mi to povídali. :roll:
Já tam jezdím taky tankovat ale k Benzině :wink:
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
sasvari
Příspěvky: 3
Registrován: 20 říj 2009, 14:41

Trasenie volantu pri brzdeni

Příspěvek od sasvari »

Zdravím,

V poslednom čase pri brzdení mi začalo mierne triasť volantom. Mal už niekto obdobný problém? Ďakujem za cenné rady.

TUCSON 2.0 benzín rv. 2005 4WD
TUCSON benzín 103 kW
rotor
*
Příspěvky: 21
Registrován: 18 říj 2010, 12:40

Re: Trasenie volantu pri brzdeni

Příspěvek od rotor »

Na Tucsonu nevím ale měl jsem uplně stejnej problém na Octavii a nejdřív jsem měnil destičky, to nepomohlo a pak kotouče a bylo po třesení. Myslím že to bude ten problém .
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Trasenie volantu pri brzdeni

Příspěvek od Richard555 »

Když např. ve 120 na dálnici lehce přibrdíš a začne se ti klepat volant jde jednoznačně o zvlněné přední kotouče. Může se i trochu chvět volant ve vyšších rychlostech i když nebrzdíš. Když se klepe jakoby celé auto (takový drnčení - dunění) a ne volant jde o kotouče zadní.....
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Odpovědět

Zpět na „Tucson I“