Tak ked pojdes do UK,daj vediet,dame zraz u Kamila,ja mu to slubujem uz dlho,len furt nejni cas
PS a k tlakom,tam je skor dolezite aby boli vyvazene vo vsetkych valcoch ako ich absolutna hodnota,ale to vis,ze jo? Skus tam aplikovat ten pripravok od Bishops original,ja to mam uz kupene,je to formula D410 tusim... tak dobru,zasa nam chcije a zacina primrzat,hmm
Jo bishops, nebo jak se to řekne znám, ale já myslel že tam dám metalex, ale těch srágor tady lízá tolik že v tom člověk nevyzná. Zatím směr Anglie nehrozí teď před zimou - myslel sem tak na jaře si udělat výlet, třeba pojede víc terrakanistů to byl hloupej vtip což
Som predpokladal, že tlaky budeš mať v poriadku. Teda myslím tie vo válcoch Terracana . Veď máš najazdené do 150.000 km. Čo to je pre také auto. Mne zas odišla baterka. Ty máš tam dve batérie ak sa nemýlim. Máš to len normálne napojené -- a ++? A čo dobíjanie? Žiaden problém? A máš obidva stovky?
Tak sem včera nandal vstřiky a td. a zkusil nastartovat, na potřtí to chytlo s obrovským mlácením tak sem vypnul a už ani ťuk. Dneska jsem zkusil znova dal jsem tomu dejchnout motor naskočil zase rámus, tak sem ho nechal pochvilce se to srovnalo, ale spadlo to asi do nouzového režimu na nic to nereaguje, potřebuju dignostiku a tu nemám
U Delphi se musí nové vstřiky nakodovat, ale já měl staré označené z repasované a přišli zpět takže to je zbytečné je tam načtená chyba a nebo snímač otáček na klice, dneska možná zajede známej s diagnostikou tak se uvidí, chce to určitě sehnat tu diagnostiku
tak neviem, ale kazdy Delphi vstrek (a to sa netyka len Terracanu) ma na sebe stitok a na nom je 16miestny kod. A kazdym repasovanim sa pomocou stolice ten vstrek nastavi a jeho nastavenie urci prave ten kod. A ten kod potom musis zadat do riadiacej jednotky. Tak isto to funguje aj napr na Forde a je to rovnake aj pre Terracan. Ak ti robili repas, predpokladam, ze uz robili kompletny.
Ne měl sem pravdu, pokud dáváš nové vstřiky maj se zadat kody do řídící jednotky. My sme zapojili diagnostiku ukázalo to čtyři chyby a že nejdou dva vstřiky. Tak jsem je vyndal a jel oět do servisu. Tam se potvrdilo že dva byli ucpaný a třetí dával málo, je to na palici. Tak sem je tam namontil a zase ucházel u dvou tlak. Konečně sem to tam nandal a zítra to dodělám
No asi takto, ráno jsem bez problému (skoro) nastartoval ale nešel přidat plyn on jde přes řídící jednotku tak sem to nechal klapat po chvilce sem vyrazil z garáže a volám známému že jedu k němu na diagnostiku.ponejprv to neukázalo žádnou chybu až dýl to říkalo malej tlak na čerpadle, neustále tam byl problém s přísunem nafty do vstřiků a to byl celej problém v tej naftě musel bejt ňákej sajrajt poňevadž to nechtělo žrát- uvidíme zítra
tak nejdem sa s tebou hadat, ale mne ked repasuju Delphi trysky (a to sa bavime o cisle viac ako 4, tj na jedno auto), tak vzdy ide novy kod. Musi to tak byt. Asi by si mal vymenit firmu, ktora ti to robi, ked uz ani nevedia zrepasovat trysku. A ked mas novy kod, musis ho aj nanovo naprogramovat do riadiacej, sam to nedokaze. Potom je mozne, ze bud auto pojde, ale pojde na cisto nudzovom rezime, alebo dokonca vobec nepojde.