Motor 1,6 GDI
Moderátor: Moderátoři
Re: Motor 1,6 GDI
1.6GDi vs 2.0CVVT
- Přílohy
-
- 1 6 GDI.jpg (179.42 KiB) Zobrazeno 7669 x
-
- 1.6 vs 2.0.jpg (131.3 KiB) Zobrazeno 7670 x
renault megane grandtour limited, 1,6 16V 81kW
ix35 1.6GDi prodano
ix35 1.6GDi prodano
- Reklama
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Motor 1,6 GDI
ja bych jeste kolem tech GDI tak nejasal, precejen se ty primovstrikovy zazehovy motory v praxi moc neosvedcili.. a treba takovy mitsubishi, ktery to vymyslelo a prodalo licenci hyundaii a mnoha dalsim, uz takovy motory nenabizi, nebo jsem je nenasel v nabidce to je naky divny, ne?
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Motor 1,6 GDI
Pánové s těmi 1,6Gdi , šup sem , šup tam recenzi k vozu ...... ..... na vás stojé budoucnost Hyundaye ........ díky za každý koment . Jinak na netu prozatím žádná česká recenze na motor 1,6Gdi ....nebo špatně hledám ?
Škoda Yeti 1,2 TSi ...........mazel
Re: Motor 1,6 GDI
1,6GDi je dost povedený motor, i s relativně těžkou ix35 dokáže zahýbat subjektivně lépe než 2,0i D-CVVT
Spotřeba naší předváděčky je kolem 8 litrů, najeto zatím je jen 500km, takže půjde ještě dolů a výkon naopak povyroste.
Kombinace s 6-rychlostní převodovkou napomáhá k lepšímu využití výkonového spektra. Doporučuji vyzkoušet ix35 s touto motorizací
Spotřeba naší předváděčky je kolem 8 litrů, najeto zatím je jen 500km, takže půjde ještě dolů a výkon naopak povyroste.
Kombinace s 6-rychlostní převodovkou napomáhá k lepšímu využití výkonového spektra. Doporučuji vyzkoušet ix35 s touto motorizací
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 GDI
njn, ale není 4x4, tj. pro mě smůla Ale na 2.0i si zatím nemůžu stěžovat
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Re: Motor 1,6 GDI
Nerekl bych ze je to pro tebe smula, pochybuju ze kdyby nahodou pridali tu moznost 4x4 ze bys bezel prodat svoji upapanou 2.0i a koupil 1.6GDi. Pravda vsak, s moznosti 4x4 by to byl dokonaly motor? hm?
Re: Motor 1,6 GDI
díky za info , tak nějak vše slyším ze všech stran něco podobnéhohavros píše:1,6GDi je dost povedený motor, i s relativně těžkou ix35 dokáže zahýbat subjektivně lépe než 2,0i D-CVVT
Spotřeba naší předváděčky je kolem 8 litrů, najeto zatím je jen 500km, takže půjde ještě dolů a výkon naopak povyroste.
Kombinace s 6-rychlostní převodovkou napomáhá k lepšímu využití výkonového spektra. Doporučuji vyzkoušet ix35 s touto motorizací
Škoda Yeti 1,2 TSi ...........mazel
Re: Motor 1,6 GDI
Není nad hodnocení odborníka z "nejlepšího servisu"
Ale mě se tahle motorizace taky moc líbí, jen si nemyslím, že by byla vhodná pro kombinaci s 4x4. Ale záleží na způsobu používání - jestli to auto funguje v běžném provozu z 99% v režimu dvojkolky, tak si jen vozí těch několik desítek kg navíc... a v případě potřeby má výhodu při problémech s adhezí
Podstatnou bude spíš otázka trvanlivosti vstřikovacího systému a jeho odolnosti vůči "českému palivu".
Ale mě se tahle motorizace taky moc líbí, jen si nemyslím, že by byla vhodná pro kombinaci s 4x4. Ale záleží na způsobu používání - jestli to auto funguje v běžném provozu z 99% v režimu dvojkolky, tak si jen vozí těch několik desítek kg navíc... a v případě potřeby má výhodu při problémech s adhezí
Podstatnou bude spíš otázka trvanlivosti vstřikovacího systému a jeho odolnosti vůči "českému palivu".
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Re: Motor 1,6 GDI
Když se bude tankovat kvalitní benzín, pak v tom nevidím problém
Jinak s pohonem 4x4 by tenhle motor už tak super nebyl. Auto by mělo o 100kg víc a malinko jiné převody
Jinak s pohonem 4x4 by tenhle motor už tak super nebyl. Auto by mělo o 100kg víc a malinko jiné převody
Re: Motor 1,6 GDI
Snad se tenhle motor časem objeví i v menších model. řadách i30 nebo ix20 a neskončí třeba jen v nové i40...
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
- FISHkaa
- Moderátor
- Příspěvky: 3367
- Registrován: 28 dub 2010, 14:48
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 GDI
to samozřejmě ne, ale váhal bych při nákupu. Takhle sem měl (asi naštěstí pro mě) jedinou možnostBangla píše:Nerekl bych ze je to pro tebe smula, pochybuju ze kdyby nahodou pridali tu moznost 4x4 ze bys bezel prodat svoji upapanou 2.0i a koupil 1.6GDi. Pravda vsak, s moznosti 4x4 by to byl dokonaly motor? hm?
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11627
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Motor 1,6 GDI
Jak jsem si to tu tak pročetl, tak cítím potřebu uvést na pravou míru pár informací zde uváděných.
Technologie motoru 1,6 GDi nemá nic společného s původním přímovstřikem GDi od Mitsubishi (blahé paměti 1,8 v Carismě). Stejné obchodní označení je užíváno proto, že bylo pro motory tohoto "druhu" zaregistrováno ještě v době, kdy byl součástí koncernu Daimler-Chrysler právě spolu s Micákem.
Komponenty přímého vstřikování dodává stejná firma, která je dodává též koncernu VW pro jejich motory s přímým vstřikem benzínu (TSI, TFSI atd.). Jedná se tedy o hromadně vyráběné a do značné míry odzkoušené komponenty. Tyto motory nejsou zdaleka tak citlivé na oktanové číslo jako původní konstrukce Mitsubishi.
A atmosféra 1,6 je jenom první krok. Na cestě je i foukaná verze a objem 2,0 (počítám náběh výroby do cca roka). Foukaný dvoulitr se už prodává, a to pod kapotou modelu Sonata 2,0T.
Motor je to hodně povedený, druhá věc je případná smysluplnost SUV bez pohonu 4x4, ale to je samozřejmě otázka priorit každého zákazníka.
Hodně dobře vypadá tento motor pod kapotou MD, snad dorazí i do Evropy.
Technologie motoru 1,6 GDi nemá nic společného s původním přímovstřikem GDi od Mitsubishi (blahé paměti 1,8 v Carismě). Stejné obchodní označení je užíváno proto, že bylo pro motory tohoto "druhu" zaregistrováno ještě v době, kdy byl součástí koncernu Daimler-Chrysler právě spolu s Micákem.
Komponenty přímého vstřikování dodává stejná firma, která je dodává též koncernu VW pro jejich motory s přímým vstřikem benzínu (TSI, TFSI atd.). Jedná se tedy o hromadně vyráběné a do značné míry odzkoušené komponenty. Tyto motory nejsou zdaleka tak citlivé na oktanové číslo jako původní konstrukce Mitsubishi.
A atmosféra 1,6 je jenom první krok. Na cestě je i foukaná verze a objem 2,0 (počítám náběh výroby do cca roka). Foukaný dvoulitr se už prodává, a to pod kapotou modelu Sonata 2,0T.
Motor je to hodně povedený, druhá věc je případná smysluplnost SUV bez pohonu 4x4, ale to je samozřejmě otázka priorit každého zákazníka.
Hodně dobře vypadá tento motor pod kapotou MD, snad dorazí i do Evropy.
Naposledy upravil(a) Mr. HYUNDAI dne 26 lis 2010, 12:37, celkem upraveno 1 x.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Motor 1,6 GDI
Tak už mesiac jazdím na ix35 s motorom 1.6 GDI.
Mám prejdených cca 1000 km. Motor je tichý, kultivovaný.
Jazda po meste a po rovine je úplne v pohode.
Trochu horšie je to zatiaľ s pružnosťou v kopcoch. Tam je treba podradiť a riadne na to dupnúť. Zatiaľ som ho ešte nad 4000 otáčok nechcel vytáčať takže ako sa správa pri 6000 otáčkach zatiaľ neviem.
Neviem či tam je aj nejaký obmedzovač, ale zatiaľ mám pocit, že sa mu do vyšších otáčok ani veľmi nechce.
Spotreba bola prvých 500km podľa palubného počítača 8,5-9l. Teraz ukazuje 7,5 takže sa to naozaj zlepšuje. Snáď sa na tých 6,8l ktoré udáva výrobca postupne dostane.
Mám prejdených cca 1000 km. Motor je tichý, kultivovaný.
Jazda po meste a po rovine je úplne v pohode.
Trochu horšie je to zatiaľ s pružnosťou v kopcoch. Tam je treba podradiť a riadne na to dupnúť. Zatiaľ som ho ešte nad 4000 otáčok nechcel vytáčať takže ako sa správa pri 6000 otáčkach zatiaľ neviem.
Neviem či tam je aj nejaký obmedzovač, ale zatiaľ mám pocit, že sa mu do vyšších otáčok ani veľmi nechce.
Spotreba bola prvých 500km podľa palubného počítača 8,5-9l. Teraz ukazuje 7,5 takže sa to naozaj zlepšuje. Snáď sa na tých 6,8l ktoré udáva výrobca postupne dostane.
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1,6 GDI
Kto chce vyšší posed za volantom pri zachovaní jazdných vlastností kompaktu a nepotrebuje 4x4 (nie každý má chatu v horách) je tento motor ideálny. Do mesta a na okresky ako stvorený.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Motor 1,6 GDI
ohh jéé....díky za info .....fotečky by nebyly?pedro_007 píše:Tak už mesiac jazdím na ix35 s motorom 1.6 GDI.
Mám prejdených cca 1000 km. Motor je tichý, kultivovaný.
Jazda po meste a po rovine je úplne v pohode.
Trochu horšie je to zatiaľ s pružnosťou v kopcoch. Tam je treba podradiť a riadne na to dupnúť. Zatiaľ som ho ešte nad 4000 otáčok nechcel vytáčať takže ako sa správa pri 6000 otáčkach zatiaľ neviem.
Neviem či tam je aj nejaký obmedzovač, ale zatiaľ mám pocit, že sa mu do vyšších otáčok ani veľmi nechce.
Spotreba bola prvých 500km podľa palubného počítača 8,5-9l. Teraz ukazuje 7,5 takže sa to naozaj zlepšuje. Snáď sa na tých 6,8l ktoré udáva výrobca postupne dostane.
Škoda Yeti 1,2 TSi ...........mazel