Hyundai Coupé 2.7l V6 NGM House of power reflash (chip)
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
Hyundai Coupé 2.7l V6 NGM House of power reflash (chip)
Ahoj, mám možnost pro lidi, kteří mají 2.7l V6 (levný a kvalitní chiptuning od NGM). Přístroj dovoz z Korei. Má v sobě několik map (záleží na typu tuningu a stav auta popř. co chce sám majitel). Čím víc lidí to bude chtít, tím levnější to bude. Poč. cena 5500,- za jeden chip
- Reklama
Re: Hyundai Coupé 2.7l V6 NGM House of power reflash (chip)
NGM Reflash
- Přílohy
-
- NGM.JPG (89.69 KiB) Zobrazeno 3839 x
Re: Hyundai Coupé 2.7l V6 NGM House of power reflash (chip)
Nazdar, daj mi pls blizsie info.StanleyV6 píše:Ahoj, mám možnost pro lidi, kteří mají 2.7l V6 (levný a kvalitní chiptuning od NGM). Přístroj dovoz z Korei. Má v sobě několik map (záleží na typu tuningu a stav auta popř. co chce sám majitel). Čím víc lidí to bude chtít, tím levnější to bude. Poč. cena 5500,- za jeden chip
Santa Fe 2007 2.2 crdi 114kw
Lancia Lybra SW
Lancia Lybra SW
Re: Hyundai Coupé 2.7l V6 NGM House of power reflash (chip)
Ahoj, no funguje to tak, že zapneš tenhle přístroj do OBDII a nahraješ tam ten naprogramovaný software, je tam několik těch upravených softwarů, je to prostě jednoduše na princip, že to zapojím nahraju a odejdu, hotovo. Nemusí se posílat ECU někam na chip apod. je to od NGM a oni s těmahle motorama mají zkušenost. Chip tuning u nás vyjde na 9-13 tisíc a není to až tak účinné jako tenhle. Přístroj si nahraje mapu daného auta pro zálohu, kdyby náhodou někde nastala chyba. Nejlépe zjistíš na dynamo kolik je nárůst.
Re: Hyundai Coupé 2.7l V6 NGM House of power reflash (chip)
Mas prosim ta linku na ten pristroj? My by sme sa na to zlozili ? A nebude problem s tym ze uz mam custom intake a vyfukovy system? Lebo u nas na slovensku povedali ze to je drahsie chipovanie ako kebyze to je stock. Chcem si o tom viac prestudovat, aby sa mi nahodou potom nezastavil motor z nicoho nicStanleyV6 píše:Ahoj, no funguje to tak, že zapneš tenhle přístroj do OBDII a nahraješ tam ten naprogramovaný software, je tam několik těch upravených softwarů, je to prostě jednoduše na princip, že to zapojím nahraju a odejdu, hotovo. Nemusí se posílat ECU někam na chip apod. je to od NGM a oni s těmahle motorama mají zkušenost. Chip tuning u nás vyjde na 9-13 tisíc a není to až tak účinné jako tenhle. Přístroj si nahraje mapu daného auta pro zálohu, kdyby náhodou někde nastala chyba. Nejlépe zjistíš na dynamo kolik je nárůst.
Santa Fe 2007 2.2 crdi 114kw
Lancia Lybra SW
Lancia Lybra SW
Re: Hyundai Coupé 2.7l V6 NGM House of power reflash (chip)
žádnej software vám u atmosfericky plněného motoru při zachování mechaniky nedá víc jak 5% výkonu. Jsou to těžce zaplacený koně, který nepoznáte. Rovnice výkonu (práce na jednotku času) je celkem jednoduchá a hlavními faktory jsou tlak ve válci - tedy množství vzduchu - směsi, tedy turbo nebo kompresní poměr, dále otáčky (dobrý příklad je F1), a počet válců (zanedbatelně ale přece - 2.0 čytřválec při stejné mechanice bude slabší než 2.0 šestiválec).
A ten první faktor řeší chip dobře u turbomotorů, prostě se dá požadavek na ventil turba, aby omezoval tlak později, nebo pustil více a přidal palivo podle stechiometrického poměru (u benzinu). jenže u atmosfericky plněného motoru není nic, co vám tam natlačí víc vzduchu. Jedině co, tak se posunou ty vstřikovací mapy, ale kvůli stechiometrickému poměru (14,8kg vzduchu na 1kg paliva což dá lambda = 1) se díky absenci "pumpy" na vzduch daleko dostat nedá, sotva těch 5% stávajícího výkonu.
Ale pokud vám to za ty utracené tisíce stojí, proč ne....
A ten první faktor řeší chip dobře u turbomotorů, prostě se dá požadavek na ventil turba, aby omezoval tlak později, nebo pustil více a přidal palivo podle stechiometrického poměru (u benzinu). jenže u atmosfericky plněného motoru není nic, co vám tam natlačí víc vzduchu. Jedině co, tak se posunou ty vstřikovací mapy, ale kvůli stechiometrickému poměru (14,8kg vzduchu na 1kg paliva což dá lambda = 1) se díky absenci "pumpy" na vzduch daleko dostat nedá, sotva těch 5% stávajícího výkonu.
Ale pokud vám to za ty utracené tisíce stojí, proč ne....
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
- Markus Huhtimo
- **
- Příspěvky: 272
- Registrován: 30 dub 2010, 14:38
- Bydliště: Ostrava
Re: Hyundai Coupé 2.7l V6 NGM House of power reflash (chip)
Tak tak, mirpie zase boduje, klobouček
Hlavně se mi líbí, že navštěvuješ i jiné sekce i v době, kdy už prodáváš svého miláčka
Hlavně se mi líbí, že navštěvuješ i jiné sekce i v době, kdy už prodáváš svého miláčka
Tuscani Tiburon 2.0 TURBO - under construction (Shinning white, Koni suspension, Eibach lowering springs, Nokian supersport tyres, Kosei wheels, Brembo brakes, etc.)
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Re: Hyundai Coupé 2.7l V6 NGM House of power reflash (chip)
Má mapy právě hlavně na ty upravované, stači se s ním skontaktovat a pošle danou mapu s tím. Nárůst je poměrně vysoký protože NGM se tím zabývá, nehleďte a neposuzujte podle chiptuningů v ČR, prosím Vás.... Od SFR u ZÁKLADNÍHO V6 je nárůst přibližně 15-20 koní, natož upraveného. Nárůst tam bude dost, NGM počítá kolem 25-30 Nm krouťák tím software. http://ngmhouseofpower.com/product_info ... cts_id=322 tohle je odkaz.
Re: Hyundai Coupé 2.7l V6 NGM House of power reflash (chip)
tomu nevěř. Již hodně zklamaných lidí odjíždělo z dynamometru brněnské fakulty (tam jsem chodil na předmět traktory, možná úsměvné, ale zkoušely se tam moderní nové traktory John Deere, Fendt, atd, na brzdě, a ten hukot z toho a snaha se z toho urvat, to má člověk respekt) no mimo ty traktory je tam placená služba pro lidi, tuningáře, co chcou zjistit, kolik že tam těch kW na tom svým přibližovadle vlastně mají.....jak říkám, byli často hodně zklamaní a případy, kdy výkon šel po chipu dolů nebyly výjimkou.
Opakovat to co jsem napsal výše nemá smysl. To že tepelný motor dává výkon je dáno tím, že vyrábí teplo, kterou přeměňuje na mechnickou práci, žel jen o účinnosti u benzinové jednotky max 40%. S účinností zatím ještě nikdo nehnul (těch 60% je teplo co odchází výfukem nebo přestupem přes stěny motoru).
Takže jediná cesta, jak si zvýšit mechanickou práci je vyrobit více té tepelné, tedy spalování a to je tvořeno vzduchem a palivem. Pokud nepřidáš více vzduchu, nejedeš. Pokud přidáš více paliva (chip) moc si nepomůžeš (těch 5%), chybí ti kyslík.
Ale pokud ted zajedeš na brzdu, ukážeš papír s grafem, pak tam hodíš tady tu krabičku bez jediného zásahu na motoru, uděláš znova graf na stejné brzdě, který prokáže nárust o 15-20PS, které zminuješ, možná vrátím diplom.
Opakovat to co jsem napsal výše nemá smysl. To že tepelný motor dává výkon je dáno tím, že vyrábí teplo, kterou přeměňuje na mechnickou práci, žel jen o účinnosti u benzinové jednotky max 40%. S účinností zatím ještě nikdo nehnul (těch 60% je teplo co odchází výfukem nebo přestupem přes stěny motoru).
Takže jediná cesta, jak si zvýšit mechanickou práci je vyrobit více té tepelné, tedy spalování a to je tvořeno vzduchem a palivem. Pokud nepřidáš více vzduchu, nejedeš. Pokud přidáš více paliva (chip) moc si nepomůžeš (těch 5%), chybí ti kyslík.
Ale pokud ted zajedeš na brzdu, ukážeš papír s grafem, pak tam hodíš tady tu krabičku bez jediného zásahu na motoru, uděláš znova graf na stejné brzdě, který prokáže nárust o 15-20PS, které zminuješ, možná vrátím diplom.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Hyundai Coupé 2.7l V6 NGM House of power reflash (chip)
Tož jestli mi najdeš někde v kraji dynamo tak klidně rád zajedu a porovnám, stačí se trochu porozhlížet na zkušenosti jiných třeba na NT nebo YouTube. Čistě základní auto se moc nevyplací chipovat, na chipu totiž maximálně z toho vyždímou to, kde v továrně udělali limit aby to auto něco vydrželo. Chiptuning je u nás nic moc, u těch turbomotorů hlavně a jenom spíš zvýší tlak turbíny ale nesladí ostatní komponenty. Já osobně bych nešel do chiptuningu u nás i kdybych měl upravené auto (čerstvé na upravení).
Re: Hyundai Coupé 2.7l V6 NGM House of power reflash (chip)
Tak už jsem tu v Těšíně našel brzdu, na jaro zajedu poměřit a dám vědět
Re: Hyundai Coupé 2.7l V6 NGM House of power reflash (chip)
Velmi věrohodné
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
- Yurii
- Moderátor
- Příspěvky: 3430
- Registrován: 08 říj 2006, 09:41
- Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hyundai Coupé 2.7l V6 NGM House of power reflash (chip)
No určitá možnost že motor v základu nevyužívá 100% svých možností ale s ohledem na emise třeba 85% existuje. Někde na hyundaiforums jsem četl článek o tom, že ten motor (2.7V6) je dost podladěnej právě kvůli emisím.
Takže za předpokladu že to je pravda a nahrály by se do něj mapy co sou schopný z motoru vytěžit třeba 95% reálný učinnosti tak by se výkon o pár koní zvedal snadno.
Přecejenom nebylo by to první auto od Hyundaie co má kvuli emisím nebo pojistkám trošku přitaženej kohoutek Viz starý lanty 1.6 s 66 respektive 85kW pro německo
Takže za předpokladu že to je pravda a nahrály by se do něj mapy co sou schopný z motoru vytěžit třeba 95% reálný učinnosti tak by se výkon o pár koní zvedal snadno.
Přecejenom nebylo by to první auto od Hyundaie co má kvuli emisím nebo pojistkám trošku přitaženej kohoutek Viz starý lanty 1.6 s 66 respektive 85kW pro německo
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)