Copak chystate na aute na jaro/leto noveho roku ? :))
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
Re: Copak chystate na aute na jaro/leto noveho roku ? :))
To né no, nic není zadarmo a hlavně nic není jen tak jednoduché
- Reklama
Re: Copak chystate na aute na jaro/leto noveho roku ? :))
Jj, přesně tak. Podělaná byrokracie tady u nás.
Scoupe 94,1,5iLs 65Kw červený s černou kapotou - R.I.P
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
Coupe FX 2003, 105 Kw, stříbrný šíp
Re: Copak chystate na aute na jaro/leto noveho roku ? :))
Ja by som nic take ako lezenie pod auto a montaz/demontaz vyfuku pred STK nerobil.
Najlepsi sposob je kupit sportovy katalyzator a ten nahodit, teraz su uz lacnejsie a tie kvalitne idu po 200 eur. A nemusite sa nicoho bat, lebo emisie budu take iste.
Najlepsi sposob je kupit sportovy katalyzator a ten nahodit, teraz su uz lacnejsie a tie kvalitne idu po 200 eur. A nemusite sa nicoho bat, lebo emisie budu take iste.
Santa Fe 2007 2.2 crdi 114kw
Lancia Lybra SW
Lancia Lybra SW
Re: Copak chystate na aute na jaro/leto noveho roku ? :))
chlapi, jelikož tomu pořádně nerozumím, tak mám na vás zkušené takový technický dotaz:
pohrávám si s myšlenkou pořídit si nový svody (keramický anebo nerez) - dozvěděl jsem se, že se musí potom nějak pořešit kat, jelikož je napevno součástí origo svodů. Co kdybych tam prostě ten kat nedal ( neřešte prosím STK - to bych si nějak zařídil). Jde mi o to, jestli absence katu nebude mít nějaký neblahý důsledky na výkon motoru, protože jsem si někde vyčetl, že protože je ta výměna plynů přesně nastavená na potrubí s katem, tak bez něj se to rozesere a výkon může klesnout. Tak právě teď nevím, jestli do toho jít??
A pokud to bude bez problémů, tak jak se to technicky provede? Prostě se vyhodí origo svody i s katem, dají se tam nové a nasadí se to / přivaří na další díly výfuku?
P.S. jsem absolutní laik v tomto, tak se možná ptám hloupě...
pohrávám si s myšlenkou pořídit si nový svody (keramický anebo nerez) - dozvěděl jsem se, že se musí potom nějak pořešit kat, jelikož je napevno součástí origo svodů. Co kdybych tam prostě ten kat nedal ( neřešte prosím STK - to bych si nějak zařídil). Jde mi o to, jestli absence katu nebude mít nějaký neblahý důsledky na výkon motoru, protože jsem si někde vyčetl, že protože je ta výměna plynů přesně nastavená na potrubí s katem, tak bez něj se to rozesere a výkon může klesnout. Tak právě teď nevím, jestli do toho jít??
A pokud to bude bez problémů, tak jak se to technicky provede? Prostě se vyhodí origo svody i s katem, dají se tam nové a nasadí se to / přivaří na další díly výfuku?
P.S. jsem absolutní laik v tomto, tak se možná ptám hloupě...
Re: Copak chystate na aute na jaro/leto noveho roku ? :))
priklanam sa k ruselovi ja by som tiez pre STK nedemontoval vyfuk atd....
http://www.milujemauta.sk
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
- Markus Huhtimo
- **
- Příspěvky: 272
- Registrován: 30 dub 2010, 14:38
- Bydliště: Ostrava
Re: Copak chystate na aute na jaro/leto noveho roku ? :))
Hoši, zapomněli jste, co se STK týče na tu nejjednodušší variantu. Dát frajerovi prachy do kapsy a ten si nevšimne ničeho To pak nemusíš nic demontovat (jako v mém případě KaN sání a nerez koncovku výfuku). Znám borce, co na emise přijeli, ale ani na nich nebyli A STK mají čerstvou. A ani né za draho.
Co se svodů týče, tak určo nerez a né keramiku. To bude spíše pokeramikované zvrchu, jinak si to nedovedu představit. Celé ty svody z keramiky určo nejsou (taky jsem jich viděl hafo v amru, na ebayi a jinde).
A s tím katem a lambdou to nebude žádná sranda. Taková lambda dodává info do řídící jednotky, takže tam určo bude muset být...Celonerezové výfukové potrubí mě čeká taky, takže z teoretického hlediska to určo budu řešit se servisákama.
Co se svodů týče, tak určo nerez a né keramiku. To bude spíše pokeramikované zvrchu, jinak si to nedovedu představit. Celé ty svody z keramiky určo nejsou (taky jsem jich viděl hafo v amru, na ebayi a jinde).
A s tím katem a lambdou to nebude žádná sranda. Taková lambda dodává info do řídící jednotky, takže tam určo bude muset být...Celonerezové výfukové potrubí mě čeká taky, takže z teoretického hlediska to určo budu řešit se servisákama.
Tuscani Tiburon 2.0 TURBO - under construction (Shinning white, Koni suspension, Eibach lowering springs, Nokian supersport tyres, Kosei wheels, Brembo brakes, etc.)
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Re: Copak chystate na aute na jaro/leto noveho roku ? :))
zkuste mi někdo z povolaných odpovědět na můj předchozí dotaz. Díky.
Markus: tak ty svody jsou samozřejmě jen potáhlé keramikou. Chtěl bych nájít někde rozdíly mezi keramikou a nerez svody - co je jako lepší? Taky bych asi volil nerez,ale zase jsem viděl tu keramiku i na závodních autech, tak nevím...
Markus: tak ty svody jsou samozřejmě jen potáhlé keramikou. Chtěl bych nájít někde rozdíly mezi keramikou a nerez svody - co je jako lepší? Taky bych asi volil nerez,ale zase jsem viděl tu keramiku i na závodních autech, tak nevím...
- Markus Huhtimo
- **
- Příspěvky: 272
- Registrován: 30 dub 2010, 14:38
- Bydliště: Ostrava
Re: Copak chystate na aute na jaro/leto noveho roku ? :))
Žádný megaodborník nejsem, ale svody se buď různě omotávají (nebo v tomhle případě je na nich keramika), aby více držely teplo v sobě, čímžto mají plyny v nich vyšší teplotu a rychleji proudí. Taky se tím snižuje samozřejmě teplota v okolí svodů v motoru, ale počítám, že to budou zanedbatelné hodnoty. Chtělo by to mirpieho
Tuscani Tiburon 2.0 TURBO - under construction (Shinning white, Koni suspension, Eibach lowering springs, Nokian supersport tyres, Kosei wheels, Brembo brakes, etc.)
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Daily driven : Genesis Coupe 3,8 V6, designed by Markus
Re: Copak chystate na aute na jaro/leto noveho roku ? :))
já budu řešit svody nerezové už jen kvuli vzhledu a sportovní katalizátor z nerezu bude samozřejmostí. nechci mít nějaké oplétačky s hlučností a kouřivostí či zápáchajícím smradem z auta. sporotovní katalizátor má 3x menší odpor než originální, takže to i zvíší výkon motoru. nejlepší je nechat poladit řídící jednoutku aby bylo datové pole přizpůsobené lepšímu výplachu válců
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Re: Copak chystate na aute na jaro/leto noveho roku ? :))
takže vytáhnout kat a jezdit bez něj nedoporučuje nikdo? Má to vůbec nějakou výhodu? asi se na to teda vyprdnu...
Re: Copak chystate na aute na jaro/leto noveho roku ? :))
Popravdě je ti kat k ničemu. U nových aut to dělá neplechu protože už víc dbou na ekologii a serou tam víc omezení a elektroniky. Na Fiat Coupé 20VT udělala trubka místo katu hodně znatelný rozdíl a u současného Hyundai Coupé V6 taky
Re: Copak chystate na aute na jaro/leto noveho roku ? :))
co kdybych koupil nový svody, vyhodil origo cat a dal tam místo něj tohle: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JVT-High ... arQ5fParts? Šlo by to?
Re: Copak chystate na aute na jaro/leto noveho roku ? :))
Se vším všudy tě u nás vyjde na stejné prachy koupit ten dynamizér a ten je lepší než test pipe.
Re: Copak chystate na aute na jaro/leto noveho roku ? :))
Hawku to bych tam dal. to ti schvaluji.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JVT-High ... arQ5fParts
a rezonátory se dávají místo středového tlumiče. takže jsou první svody - kat - rezonátor - a pak laděné koncové tlumiče výfuku.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/JVT-High ... arQ5fParts
a rezonátory se dávají místo středového tlumiče. takže jsou první svody - kat - rezonátor - a pak laděné koncové tlumiče výfuku.
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)