spokojenost s i30?
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: spokojenost s i30?
Ty tlumiče jsou hlučný v létě a teď v zimě asi dvakrát tolik, fl má aspoň zesílený prahy a lépe tlumí hluk nebo si to aspon myslím, člověk by se měl při koupi více obrnit, počítat s reklamací a výměnou vadných dílů ale to ještě ńeznamená že je nošovičák podřadnej proti korejci, pokud někdo vynaložil úsilí jen aby neměl "šunt z Nošovic" ale "kvalitu z Ulsanu" já mu to přeju, možná má i pravdu ale takový důkaz zatím nikdo nepředložil.
Tucson Euro 2016, 1.7 CRDi, 85kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
i30, 1.6 CRDi, 94kW, Sněhulák
- Reklama
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: spokojenost s i30?
Bolo veľa ohlasov, ako autá z Nošovíc budú kvalitnejšie ako kórejské, pretože v Nošoviciach majú novšie roboty, lepšie technológie výroby a pod. Po skúsenostiach užívateľov je tomu presný opak. Ja som s mojim kórejcom veľmi spokojný a nošovický by som si nekúpil.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: spokojenost s i30?
dakujem vsetkym za podporu. takze som vyhodil prachy do luftu
i30CW, 1,4 cvvt, classic plus, 2010, facelift
Re: spokojenost s i30?
Prečo?saldy píše:člověk by se měl při koupi více obrnit, počítat s reklamací a výměnou vadných dílů
i30 1.4 + kn, 12/2007
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: spokojenost s i30?
Ale vôbec nie. i30 je najlepšia kúpa v danej triede. Či si chcel octaviu alebo golfa ? Načo vyhadzovať zbytočne peniaze. V novom auto-motor-a šport je test škody superb. Po 58 tisíc km 5 krát neplánovane v servise. Rosiace svetlá, vadné tlmiče, problém s filtrom pevných častíc ... Okrem iného aj 2 krát pokus o krádež. i30 ti nikto neukradne a spoľahlivosť je výborná.karol80 píše:dakujem vsetkym za podporu. takze som vyhodil prachy do luftu
Ja mám takmer 58 tisíc km (57400) a žiadna neplánovaná návšteva servisu, iba 2 servisné prehliadky.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- Radim Brožek
- **
- Příspěvky: 363
- Registrován: 16 bře 2009, 15:37
Re: spokojenost s i30?
A proč? Fórum čtu celkem pravidelně, ale nemám pocit, že jsou Nošovice horší než Ulsan. V čem? Baterka? Tuhý povozek? Klepání nápravy? To mám pocit mají obě verze, ne že jedna víc, jedna míň. Sám mám Nošovice, CW, takže měkký podvozek asi čekat nelze. Závady zatím prkotiny (klep, klep ) a co mě na něm štve nejvíc jsou nefunkční ostřikovače nad 80km/h, na které importér prostě kašle. A to mluvíme o plastovém výlisku v hodnotě několika korun. A ty jsou taky u obou verzí. Třeba změní názor, až se někdo díky tomu v zimě zabije a pozůstalí jej zažalují o odškodné (viz Toyota v USA). Z funkčnosti pak chybějící 6tka, a tu už Nošovice dnes mají. Ten mýtus o horších Nošovicích mi připadá hlavně proto, že je to místní fabrika a ven se dostala spousta informací o tom, jak lidi výrobu bojkotují, případně jak jsou korejci "hrozní šéfové". Z Koreje se tyto informace sem nedonesou a pravda bude asi někde uprostřed. Ale třeba se pletu. Což takhle založit pár anket, pro každou závadu jednu a 4 odpovědi (Ulsan, CW Ulsan, Nošovice, CW Nošovice)vlado1979 píše:Bolo veľa ohlasov, ako autá z Nošovíc budú kvalitnejšie ako kórejské, pretože v Nošoviciach majú novšie roboty, lepšie technológie výroby a pod. Po skúsenostiach užívateľov je tomu presný opak. Ja som s mojim kórejcom veľmi spokojný a nošovický by som si nekúpil.
i30cw 1.6i Comfort, ESP, Moonlight blue, 04/2009, CZ
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: spokojenost s i30?
S tou anketou sa mi to paci. Treba nejako spisat zavady a vytvori sa anketa ci to niekto mal a na akom type.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: spokojenost s i30?
k tem rosicim se svetlum: nejezdis hodne kratky trasy? ja tak nejak vypozoroval ze kdyz je venku hodne vlhko tak pri kratkych trasach je tentence se rosit ve vnitrnich rozich..pokud jedu delsi trasu..rekneme 20 a vice km v jednom zatahu tak se svetla nezarosi..rekl bych ze tak nejak funguje natahovani vlhkosti do svetla pres ty vyrovnaci hadicky co tam jsou...
min tyden jsem mel pujcenyho facelifta 1.4, auto melo najetych 850 km a svetla taky zaroseny, podvozek byl krasne tichy,...kdysi jsme tu resili s Macem rozdil mezi sportem a normalni i30 v hluku...dle meho je u faceliftu podvozek jeste o tridu tissi nez u sporta, a tak o 3 tridy tissi nez u klasiky..ale sam mam na aute 16 kola a ten facelift mel 15ctky...to taky muze byt docela rozdil..
kazdopadne se svoji i30 mam najeto za rok pres 40 tis a krom drobnosti ( stabilizator,prachovky a kontrolky posilovace) pouze servisni prohlidka...
co se tyka anket..jak se tak divam tak vetsina tu najezdi kolem 15-20 tis rocne...zajimalo by me kdo tu ma nejvic a kolik km uz s i30 najeto..abych vedel co me ceka treba ve 100 - 150 - 200 - 250 tis )) tech 250 vidim uz jako hranici...ale treba to vyjde nez skonci zaruka..
min tyden jsem mel pujcenyho facelifta 1.4, auto melo najetych 850 km a svetla taky zaroseny, podvozek byl krasne tichy,...kdysi jsme tu resili s Macem rozdil mezi sportem a normalni i30 v hluku...dle meho je u faceliftu podvozek jeste o tridu tissi nez u sporta, a tak o 3 tridy tissi nez u klasiky..ale sam mam na aute 16 kola a ten facelift mel 15ctky...to taky muze byt docela rozdil..
kazdopadne se svoji i30 mam najeto za rok pres 40 tis a krom drobnosti ( stabilizator,prachovky a kontrolky posilovace) pouze servisni prohlidka...
co se tyka anket..jak se tak divam tak vetsina tu najezdi kolem 15-20 tis rocne...zajimalo by me kdo tu ma nejvic a kolik km uz s i30 najeto..abych vedel co me ceka treba ve 100 - 150 - 200 - 250 tis )) tech 250 vidim uz jako hranici...ale treba to vyjde nez skonci zaruka..
I30 Sport 1.6 CRDi 116 Hp - 6.st
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km
Shell Diesel Extra + Vif
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km
Shell Diesel Extra + Vif
Re: spokojenost s i30?
Proč by měla být auta z Nošovic horší než ta u Ulsanu? Věřil bych tomu, že ty ze zahájení výroby na tom budou možná hůře a to jak z Ulsanu tak z Nošovic, ale po zaběhnutí a zvláště pak po faceliftu si myslím že je dost much vychytáno. Osobně si myslím, že nejlepší by měla být koupě vozu po faceliftu.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: spokojenost s i30?
dalas píše:Po 10měsících provozu tohoto auta jsem nesmírně spokojen,že již nejsem jeho vlastníkem.Vyměněna převodovka,přestříkán spodek auta,rosící se přední světla,vrzající interiér.Když tak pročítám problémy,které na tomto fóru mají stávající majitelé této značky nemohu se nic než radovat,že mne již další problémy nebudou do budoucna strašit.Tolik problémů nemá snad žádné evropské auto jako i30 vyrobená čechy,kteří to umějí vzít do svých rukou jak se říkalo v dřívější reklamě na tento vůz.I sám velký Hard tady někdy psal,že nikdy i30 z česka.Dnes musím souhlasit,že měl pravdu.Nechci se dotknout všech spokojených majitelů tohoto auta,ale myslím,že je mezi nimi i řada těch co z něho jsou dosti nešťastní.A ti co nejsou tak s postupem času určitě budou.V Nošovicích se jedná jen o množství vyrobených aut a ne o kontrolu natož kvalitu,která tomuto autu schází.Tolik negativních vlastností co má toto auto jsem ve svých 50 letech u žádné jiné značky doposud neviděl.Spotřeba ve 130km/hod-9litrů,otáčky na 5 př.stupeň při této rychlosti 4200/min,velmi hlučný podvozek nejvíc co jsem kdy slyšel,velmi krátké převody celkově,výkon 109koní nevím kde jsou schované,velmi křehký povrchový lak-nic nevyrží,při otvírání dveří mi přijdou lehké jako z papíru asi plech 0.2mm atd.Nechci odradit nové zájemce o tento vůz,ale myslím,že je za tuto cenu řada lepších značek.Mě tato značka navěky zklamala,myšleno na i30 vyrobeno v česku.Abych jen nekritizoval,tak jako plus tohoto auta vidím povedený a vzhledný interiér, pěkně hrající rádio,vnitřní prostor pro cestující hlavně vzadu.Promiňte všichni spokojení majitelé.
No já jsem míval renaulta hondu felicii a ted mám i30 a zatím jako jediný z těch aut nemělo poruchu, ano elektronika neni tak vymakaná jako u konkurence, ale na nic jiného si nemůžu stěžovat, mám moel 2010 a mám ho od 1.října takže zatím nemůžu říct, že je kvalitní, nicméně ohledně jízdních vlastností a zpracování interiéru odpovídá golfu, , což není z mé hlavy, nýbrž cituji jednoho z automobilových odborník co jej testoval, ačkoliv golf nemá 80kW ale asi jen 60. Jediné co mi štve je ta elektronika to vracení stěračů například může býti někdy zajímavé, nebo třeba to že když vypnu motor stěrače se nevrátí sami do startovací polohy jak jsem byl zvyklý u renaultu. Nicméně na hyundai je i30 velmi nadějné auto a za tu cenu bych víc asi nemohl čekat, zatím spokojenost, ale je možnost, že jsem měl štěstí na zrovna jeden z mála dobře udělaných vozů
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
Re: spokojenost s i30?
pokud faceliftem myslíš to co mám já tudíž model 2010 například, tak podvozek na 16"x7" et40 je tichej fakt krásně a to že je luxusně tuhej považuju za klad, jelikož jsem chtěl sportovní autobe.sport píše:k tem rosicim se svetlum: nejezdis hodne kratky trasy? ja tak nejak vypozoroval ze kdyz je venku hodne vlhko tak pri kratkych trasach je tentence se rosit ve vnitrnich rozich..pokud jedu delsi trasu..rekneme 20 a vice km v jednom zatahu tak se svetla nezarosi..rekl bych ze tak nejak funguje natahovani vlhkosti do svetla pres ty vyrovnaci hadicky co tam jsou...
min tyden jsem mel pujcenyho facelifta 1.4, auto melo najetych 850 km a svetla taky zaroseny, podvozek byl krasne tichy,...kdysi jsme tu resili s Macem rozdil mezi sportem a normalni i30 v hluku...dle meho je u faceliftu podvozek jeste o tridu tissi nez u sporta, a tak o 3 tridy tissi nez u klasiky..ale sam mam na aute 16 kola a ten facelift mel 15ctky...to taky muze byt docela rozdil..
kazdopadne se svoji i30 mam najeto za rok pres 40 tis a krom drobnosti ( stabilizator,prachovky a kontrolky posilovace) pouze servisni prohlidka...
co se tyka anket..jak se tak divam tak vetsina tu najezdi kolem 15-20 tis rocne...zajimalo by me kdo tu ma nejvic a kolik km uz s i30 najeto..abych vedel co me ceka treba ve 100 - 150 - 200 - 250 tis )) tech 250 vidim uz jako hranici...ale treba to vyjde nez skonci zaruka..
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: spokojenost s i30?
Keď som bol na servisnej prehliadke, tak mechanik povedal, citujem "Na i30 sa vám nemá čo pokaziť, jednoduchá elektronika".
Zatiaľ klop klop, bez závad.
Neplánujem mať auto 10 a viac rokov ako niektorí diskutéri čo prechádzali z felície (to by malo vyše 250 tisíc km) a dnešné autá nie sú stavané na vysoký nájazd, auto sa stáva spotrebným materiálom. Dávno je preč doba keď ľudia šetrili na auto 15 rokov a vlastnili ho ďalších 20.
Dnes 4-5 rokov a ďalšie prosím ...
Minule som čítal článok s jedným pracovníkom od škodovky a ten povedal, že škodovácke motory sú konštruované tak, že "až" 250 tisíc km by mali vydržať. Nie 500 a viac, ale "až" či skôr iba 250 000 km.
V každom prípade zatiaľ spokojnosť či už so spotrebou, spoľahlivosťou, ale aj jazdnými vlastnosťami, výbavou, motorom, priestorom, ...
Plusov je nepomerne viac ako mínusov.
P.S. Veselý Silvester a šťastný Nový rok 2011.
Zatiaľ klop klop, bez závad.
Neplánujem mať auto 10 a viac rokov ako niektorí diskutéri čo prechádzali z felície (to by malo vyše 250 tisíc km) a dnešné autá nie sú stavané na vysoký nájazd, auto sa stáva spotrebným materiálom. Dávno je preč doba keď ľudia šetrili na auto 15 rokov a vlastnili ho ďalších 20.
Dnes 4-5 rokov a ďalšie prosím ...
Minule som čítal článok s jedným pracovníkom od škodovky a ten povedal, že škodovácke motory sú konštruované tak, že "až" 250 tisíc km by mali vydržať. Nie 500 a viac, ale "až" či skôr iba 250 000 km.
V každom prípade zatiaľ spokojnosť či už so spotrebou, spoľahlivosťou, ale aj jazdnými vlastnosťami, výbavou, motorom, priestorom, ...
Plusov je nepomerne viac ako mínusov.
P.S. Veselý Silvester a šťastný Nový rok 2011.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: spokojenost s i30?
ten clanok som cital aj ja, hovoril tam ze potom by trebalo kompletnu generalku motora, ale ta by sa z financneho hladiska neoplatila oproti novemu motoru.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: spokojenost s i30?
na tachometri 1500 km a uz navsteva v sevise, to buchanie prednej napravy sa uz nedalo zniest. od zaciatku to bolo len na pravej strane a po 400 km aj na druhej. po obhliadke mi prijimaci technik povedal ze odpadli nejake dorazi koncovej polohy na tlmicoch. oprava asi 3 hodiny a vraj to prestane. vobec nebol prekvapeny a zdalo sa mi ze to uz cakal ked som mu povedal ze ide o model i30.
dost mi vadi cyklovac na zadnom okne , podla mna prilis rychlo stiera a neviem co mam robit s bezpecnostnymi pasmi. Nechcu sa vratit do zakladnej polohy, velmi slaba samonavijacia schopnost. Na orosenie svetlometov mi povedali ze ak to do pol hodiny zmizne tak je to nereklamovatelne. A inak zatial ma stale zlosti spotreba , priemer 7,4 l/100 km. ue po servise v pondelok.
dost mi vadi cyklovac na zadnom okne , podla mna prilis rychlo stiera a neviem co mam robit s bezpecnostnymi pasmi. Nechcu sa vratit do zakladnej polohy, velmi slaba samonavijacia schopnost. Na orosenie svetlometov mi povedali ze ak to do pol hodiny zmizne tak je to nereklamovatelne. A inak zatial ma stale zlosti spotreba , priemer 7,4 l/100 km. ue po servise v pondelok.
- Přílohy
-
- 28012011075.jpg (43.79 KiB) Zobrazeno 1128 x
i30CW, 1,4 cvvt, classic plus, 2010, facelift