Problemy s motorem 2.0 CRDi
Moderátor: Moderátoři
Problemy s motorem 2.0 CRDi
Zdravim.
Shanim opravare, ci doporuceni na dobry servis dle Vasich zkusenosti, kde by vyresili nekoncici problemy s common-railem meho Trajetu. Vstrikovace a vysokotlake cerpadlo po repasi, nove palivove cerpadlo, novy palivovy filtr, vycisten palivovy system vcetne nadrze, tez vysokotlake potrubi. Vse delano v autorizovanem servisu. Po najeti par stovek kilometru se vsak puvodni problemy opakuji. Znovu sviti kontrolka CHECK, auto obcas pada do nouzoveho rezimu, motor kouri a dost smrdi, na volnobeh se silne trese a trochu klepe, jsou citit vibrace v interieru (volant vyslovene drnci), celkove motor dle poslechu nejde dobre. Jinak repase vstrikovacu uz probehla podruhe, prvni jsem reklamoval pro stejny problem. Pote dva ze vstrikovacu nejmenovany diesel servis vyradil z duvodu nemoznosti opravy a nahradil je jinymi. Presto bohuzel bez uspechu. Nevim, zda to tam neumi, nebo co vstriky nici, ale k treti reklamaci uz nedojde, chci to vyresit jinak. Dokonce jsem rozhodnut investovat do novych, jen si nejsem jisty, ze to problemy vyresi (neni snad problem jinde?)- preci jen to neni mala investice.
Dekuji za pripominky, rady, doporuceni.
Pro nazornost v prilohach po domacku odmerene prepady vstrikovacu. Pouzivam pruhledne plastove hadicky o vnitrnim prumeru 10 mm, stazene na vstrikovace obycejnym "bindrem".
Shanim opravare, ci doporuceni na dobry servis dle Vasich zkusenosti, kde by vyresili nekoncici problemy s common-railem meho Trajetu. Vstrikovace a vysokotlake cerpadlo po repasi, nove palivove cerpadlo, novy palivovy filtr, vycisten palivovy system vcetne nadrze, tez vysokotlake potrubi. Vse delano v autorizovanem servisu. Po najeti par stovek kilometru se vsak puvodni problemy opakuji. Znovu sviti kontrolka CHECK, auto obcas pada do nouzoveho rezimu, motor kouri a dost smrdi, na volnobeh se silne trese a trochu klepe, jsou citit vibrace v interieru (volant vyslovene drnci), celkove motor dle poslechu nejde dobre. Jinak repase vstrikovacu uz probehla podruhe, prvni jsem reklamoval pro stejny problem. Pote dva ze vstrikovacu nejmenovany diesel servis vyradil z duvodu nemoznosti opravy a nahradil je jinymi. Presto bohuzel bez uspechu. Nevim, zda to tam neumi, nebo co vstriky nici, ale k treti reklamaci uz nedojde, chci to vyresit jinak. Dokonce jsem rozhodnut investovat do novych, jen si nejsem jisty, ze to problemy vyresi (neni snad problem jinde?)- preci jen to neni mala investice.
Dekuji za pripominky, rady, doporuceni.
Pro nazornost v prilohach po domacku odmerene prepady vstrikovacu. Pouzivam pruhledne plastove hadicky o vnitrnim prumeru 10 mm, stazene na vstrikovace obycejnym "bindrem".
- Přílohy
-
- Pro srovnani: zkouska vstriku pred prvni reklamaci repase. Zkouska starty po cca 6 sekundach 4-krat. (celkem cca 24 sekund startovani). Konektory vstrikovacu odpojeny.
- 1.jpg (169.84 KiB) Zobrazeno 12710 x
-
- Zkouska (odmereni) prepadu vstrikovacu-
momentalni stav. Zkouska na volnobeh, cca 20 sekund, konektory ve vstrikovacich zustaly zapojeny. - DSCN0256.jpg (171.64 KiB) Zobrazeno 12710 x
- Zkouska (odmereni) prepadu vstrikovacu-
Trajet 2.0 CRDi, 2003
- Reklama
Re: Problemy s motorem 2.0 CRDi
Nevím kde si dělal ty vstřiky ale co kdyby si změnil servis a našel BOSCH servis a nechal si přeměřit znova vstřiky. Jenom přeměření jednoho vstřiku stojí asi 130korun a budeš mít jistotu pro zač´čátek
Hele ty vstřiky se musí vyndat a dát na stolici, jestli je to měřeno těma skleničkama tak to nemá cenu to je jenom orientační
Hele ty vstřiky se musí vyndat a dát na stolici, jestli je to měřeno těma skleničkama tak to nemá cenu to je jenom orientační
Re: Problemy s motorem 2.0 CRDi
Ahoj.kuschall píše:Nevím kde si dělal ty vstřiky ale co kdyby si změnil servis a našel BOSCH servis a nechal si přeměřit znova vstřiky. Jenom přeměření jednoho vstřiku stojí asi 130korun a budeš mít jistotu pro zač´čátek
Hele ty vstřiky se musí vyndat a dát na stolici, jestli je to měřeno těma skleničkama tak to nemá cenu to je jenom orientační
Vim, ze zkouska prepadu je jen orientacni, ale leccos muze napovedet. V autorizovanych servisech Hyundai je to normalne pouzivana metoda, jen s odmernymi bankami se stupnici, tudiz presnejsi vypoved, pokud clovek vi co a jak. Az pote prichazi na radu test na stolici v diesel servisech. Jinak, omlouvam se, nechci Te urazit, nevim o zadnem diesel servisu (a ver, ze uz jsem jich zkontaktoval hodne), kde by za test jednoho vstrikovace chteli 130,- kc. Obvykle je cena 600,- s DPH. Uz jsem takovych testu absolvoval nekolik.
Samozrejme ze mas pravdu, mel bych dojet s autem do diesel servisu a nechat si znovu premerit vstriky a jine komponenty, ale to tam necham pet litru a jeste se nic nestane. Uz doted me to stalo tricet tisic a novy vstrikovace budou za ctyricet, tak do dalsich investic timto smerem se moc nehrnu. I kdyz premyslim...stejne mi nic jinyho nezbyde...
Trajet 2.0 CRDi, 2003
Re: Problemy s motorem 2.0 CRDi
A odkaď seš?
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Re: Problemy s motorem 2.0 CRDi
Ahoj
já teda nevím kam chodíš do servisu a od kud seš ale znova opakuji zkouška- přeměření vstřikovače stojí od 130-250 Kč. naní to repas že .A když ti předávali auto v servisu jako hotové vše fugovalo jak má
já teda nevím kam chodíš do servisu a od kud seš ale znova opakuji zkouška- přeměření vstřikovače stojí od 130-250 Kč. naní to repas že .A když ti předávali auto v servisu jako hotové vše fugovalo jak má
Re: Problemy s motorem 2.0 CRDi
Jsem z plzenska.
Ano, po oprave auto fungovalo normalne, jak po prvni, tak podruhe, ale nikdy mu to nevydrzelo dele jak tisic km. Po treti oprave se mi to nelibilo od zacatku, taky se CHECK rozsvitil uz po cca 300 km. Pak zhasl, pak znovu a uz sviti porad. Sem tam auto pada do nouzoveho rezimu, neda se s tim skoro jet, nevim, kdy to prijde.
V Plzni je jediny BOSCH Diesel servis Cernik, tam stoji zkouska vstrikovace 600,- s DPH. V Praze byla cena podobna.
Ano, po oprave auto fungovalo normalne, jak po prvni, tak podruhe, ale nikdy mu to nevydrzelo dele jak tisic km. Po treti oprave se mi to nelibilo od zacatku, taky se CHECK rozsvitil uz po cca 300 km. Pak zhasl, pak znovu a uz sviti porad. Sem tam auto pada do nouzoveho rezimu, neda se s tim skoro jet, nevim, kdy to prijde.
V Plzni je jediny BOSCH Diesel servis Cernik, tam stoji zkouska vstrikovace 600,- s DPH. V Praze byla cena podobna.
Trajet 2.0 CRDi, 2003
Re: Problemy s motorem 2.0 CRDi
Ono se takle těžko radí těch příčin může být víc a je třeba to brát postupně. nastartuješ normálně a běží na čtyři hned, to že svítí kontrolka chek ještě nemusí zanmenat nic čerpadlo máš po repasy nebo jen vstřiky, nádrž máš vyčištěnou, potrubí, filtr, nech udělat diagnostiku, ale jdi jinam stojí to tak 600, jakou to vypíše chybu, ještě sem si vzpoměl na tom združeném zběrači co vede hlavní trubka s naftou od čerpadla je snímač- dávkovač nafty do vstřiků a ten má velký vliv
Re: Problemy s motorem 2.0 CRDi
Mě na CRDi svítila kontrolka při problémech s váhou vzduchu, s tou jsi něco dělal?
Kia Magentis 2,0 CRDi r.v. 2007
Re: Problemy s motorem 2.0 CRDi
Mas pravdu, to ze sviti kontrolka CHECK jeste nemusi znamenat nic, ale to v mem pripade neplati, po predchozich zkusenostech a taky slysim ten motor, ver neco neni v poradku a to radikalnim zpusobem. Zitra pojedu na diagnostiku a nechem to rovnou v diesel servisu, at to tam radne prosetri. Uz jsem se rozhodl, snad budu mit vice stesti. To bude raketa...radsi nemyslet. Jinak jestli tim zdruzenym sberacem myslis RAIL (vysokotlaky zasobnik paliva), tak to je cidlo tlaku paliva v railu. Tech ruznych cidel je v tom motoru nekolik a vsechno je tam na sobe nejakym zpusobem zavisly. Muze to byt opravdu cokoliv. Treba i vaha vzduchu, jak pise Birkof. Na tu mi vsak jeste ridici jednotka chybu nevypsala. Uvidime, jak dopadnu ted, kazdopadne dam vedet.
Trajet 2.0 CRDi, 2003
Re: Problemy s motorem 2.0 CRDi
Já bych nikam nejezdil, ať si to vyřeší autorizák, který ti na opravu drží záruku.
Já měl taky repasované, vydržely obdobně, jak píšeš a nakonec jsme museli dát všechny nové, ale snaž se z nich vytřískat opravu těch, už jednou placených. Garantujou plnou funkčnost, tak ať ji dodrží.
Já měl taky repasované, vydržely obdobně, jak píšeš a nakonec jsme museli dát všechny nové, ale snaž se z nich vytřískat opravu těch, už jednou placených. Garantujou plnou funkčnost, tak ať ji dodrží.
Re: Problemy s motorem 2.0 CRDi
A má pravdu na opravu plus díly je tuším dva roky záruka, já osobně jsem jim oddělal čerpadlo po 35tisících km a museli to dělat znova, jedna oprava stálo stotisíc x 2
Re: Problemy s motorem 2.0 CRDi
Dnes jsem odvezl Trajeta do diesel servisu, cekam na resume.
To M.Z.: Mas pravdu, presto to tam nepovezu, je to malinko komplikovany. Delal mi to tam znamej (je tam technik) a za "jeho ceny", mam sice na vse faktury a zaruku autorizaku 6 mesicu (standardni zaruka na opravy), ale kazda reklamace je na dlouhy lokte (minule tam auto stalo pres ctrnact dni a predtim jeste dyl,nez se to vsechno vyresilo). Navic mam pocit, ze uz ho z toho trajeta boli hlava...Ani uz jim zkratka neverim a nemam cas to takhle resit donekonecna.
Jinak trochu si me uklidnil, ze se to takhle nestalo jen me. Uz jsem si myslel, ze mam auto z Marsu. Omluv par dotazu: Kdyz jste davali nove, co vsechno Ti jeste menili? Popr. cistili? A pote nove ok? Co potom tedy ty repasovane nicilo? Nebo je repas, respektive oprava vstrikovacu vlastne k nicemu? Nebo to nekdo umi a nekdo neumi?
To M.Z.: Mas pravdu, presto to tam nepovezu, je to malinko komplikovany. Delal mi to tam znamej (je tam technik) a za "jeho ceny", mam sice na vse faktury a zaruku autorizaku 6 mesicu (standardni zaruka na opravy), ale kazda reklamace je na dlouhy lokte (minule tam auto stalo pres ctrnact dni a predtim jeste dyl,nez se to vsechno vyresilo). Navic mam pocit, ze uz ho z toho trajeta boli hlava...Ani uz jim zkratka neverim a nemam cas to takhle resit donekonecna.
Jinak trochu si me uklidnil, ze se to takhle nestalo jen me. Uz jsem si myslel, ze mam auto z Marsu. Omluv par dotazu: Kdyz jste davali nove, co vsechno Ti jeste menili? Popr. cistili? A pote nove ok? Co potom tedy ty repasovane nicilo? Nebo je repas, respektive oprava vstrikovacu vlastne k nicemu? Nebo to nekdo umi a nekdo neumi?
Trajet 2.0 CRDi, 2003
Re: Problemy s motorem 2.0 CRDi
Budu trochu vzpomínat, měnili podle mě i potrubí a zároveň hlavu, podle mě zbytečně, ale tvrdili, že byla prasklá.
Asi ty vstřiky byly blbě repasované, s novýma to bylo ok, nemyslím, že je ničilo něco na autě. Může být problém ve starém vstřiku, že i po repasi je za chvíli k.o.. Něco jako s přetěsňováním brzdových válců (nemyslím konkrétně Hyudai) apod. chvilku to drží, ale tělo už je opotřebené a stejně teče, nebo propouští.
Repase vstřiků by měly fungovat docela bez problémů, tak nevím, kde se děje chyba...
Asi ty vstřiky byly blbě repasované, s novýma to bylo ok, nemyslím, že je ničilo něco na autě. Může být problém ve starém vstřiku, že i po repasi je za chvíli k.o.. Něco jako s přetěsňováním brzdových válců (nemyslím konkrétně Hyudai) apod. chvilku to drží, ale tělo už je opotřebené a stejně teče, nebo propouští.
Repase vstřiků by měly fungovat docela bez problémů, tak nevím, kde se děje chyba...
Re: Problemy s motorem 2.0 CRDi
Repase vstřiku je plnohodntná nového, po repasi se může stát že se znova ucpou pokud máš v palivové soustavě bordel
Re: Problemy s motorem 2.0 CRDi
Nesouhlasim. Repase vstrikovace neni plnohodnotna noveho, jak mi bylo receno v Bosch diesel servisech i v autorizaku Hyundai (tedy u vstriku 445 110 101 co ma Trajet). U nekterych dochazi v jistych castech k takovemu opotrebeni, ze uz nejde opravit, nebo je vyrobce nedodava. Takovy vstrikovac by mel diesel servis odhalit a vyradit z duvodu nemoznosti repase. Pokud je takovy zrepasovan, nebo jiny zrepasovan spatne, samozrejme nevydrzi. Plnohodnotny dil novemu je pouze tzv. vymenny dil, kdy se stary vstrik posila na posouzeni k vyrobci a pokud je kladne, nahradi ho jinym, komplexne nove vybavenym .Na takovy je poskytovana normalni dvou rocni zaruka, jako na novy a je asi o tisic korun levnejsi. Zkratka vstrikovace maji svou zivotnost, jako vsechno na tomhle svete, nelze je repasovat donekonecna. Navic vetsina diesel servisu na repasi (opravu) vstriku 445 110 101 zadnou zaruku neposkytuje a pokud ano, tak je s tim spojena snad vymena uplne vseho, s cim prijde nafta do styku a to je tak financne narocne, ze si to stejne nikdo nenecha udelat. Nikdy vsak neni delsi jak sest mesicu. Mne tuhle zaruku drzel autorizak, protoze ma zkratka takovou na vsechny opravy, bud proto ze musi (ze zakona?), nebo ma takto nastavenou obchodni politiku (nalakat zakazniky?). To jak si to pote vyresi s diesel servisem, kterym zakazky na common-railech dodava (a jiste jich konkretne u Hyundai neni malo), uz je zalezitost mezi nimi.
Toliko vedomosti, ktere jsem zatim stacil pochytit.
Toliko vedomosti, ktere jsem zatim stacil pochytit.
Trajet 2.0 CRDi, 2003