Aký motor máte v i30 ?
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Aký motor máte v i30 ?
Isteže so šestkou by to bolo omnoho lepšie, ale to, že 1.4 na diaľnicu ani omylom je predsa len prehnané.
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
- Reklama
Re: Aký motor máte v i30 ?
Taky myslím,že "na dálnici ani omylem" je hodně přehnaný...Z Brna do Prahy se dá v poho přetrpět při rychlostech 110-130km/h..1.4 není určená na dálnice,ale nebudu kupovat diesel když po dálnicích najedu 5tkm ( z celkového ročního nájezdu 15-20tkm)
Hyundai I30 1.6 CVVT Komfort
ex. Hyundai I30 1.4 Classic plus (09)
ex. : Seat Ibiza 1.2 51kw (06)
ex. Hyundai I30 1.4 Classic plus (09)
ex. : Seat Ibiza 1.2 51kw (06)
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aký motor máte v i30 ?
no ja mam "problem" s tim jet uz z Rychnova do HK... ten hluk tam uz proste je.. a to jezdim 100-120...... na druhou stranu je auto slusne zive, kdyz chci predjizdet na 5ku.
nicmene na me denni dojizdeni do prace 12km tam a 12km zpatky je to idealni motor.
nicmene na me denni dojizdeni do prace 12km tam a 12km zpatky je to idealni motor.
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
- jose3
- **
- Příspěvky: 139
- Registrován: 14 zář 2010, 23:13
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aký motor máte v i30 ?
Asi by hodně záleželo na tom, jak by byly stupně udělány. Pokud by se jen přidala navíc šestka, mohlo by se to na dálnici hodit, i když každé předjíždění a i menší kopečky by asi znamenaly řadit pětku. Jestli by se ale pětka měla zpomalit, tak to bych si pak raději koupil pětikvalt. Nedovedu si moc představit, že bych při krátkých úsecích mezi obcemi na okreskách využil šestku a přitom pětku bych musel točit více jak doposud. Vyhnul bych se tedy vyššího hluku na dálnici, ale zase bych si ho užil na okreskách.
Osobně si myslím, že šestka se k motoru 1.4 nehodí. U 1.6 to už bude jiné, tan motor musí mít lepší tah i v menších otáčkách.
Osobně si myslím, že šestka se k motoru 1.4 nehodí. U 1.6 to už bude jiné, tan motor musí mít lepší tah i v menších otáčkách.
I30 1.4 Patriot White z Nošovic r.v. 2010
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aký motor máte v i30 ?
z meho pohledu by sestka v pohode dala bezne cestovani od 90km.... ted petka toci skoro 3000 coz mi prijde dost... gofl tsi tohle toci az skoro pri 130.... takze ja bych byl pro sestku a nebo , kdyz uz jen petku, tak o 10% delsi
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aký motor máte v i30 ?
Prečo nekúpiť rovno golfa, že ? Prečo asi. Žeby preto, že je o 200 a viac tisíc korún drahší ? Ponúka síce 6 stupňov, motory TSI, ktorých životnosť je otázna a ani výrobca nevie povedať koľko vydržia. Ale to je všetko, vnútorný priestor nenadchne a pomer cena/úžitková hodnota ani netreba komentovať.
Väčšina z nás, či sa nám to páči alebo nie si kupovala i30 hlavne kvôli cene. Mýlim sa ?
Mne sa i30 páčil a pri kúpe v porovnateľnej cene (i30 lepšia výbava) bol peugeot 308 aj auris, ale stavil som na , pretože mal výborné referencie v spoľahlivosti (getz, accent ...) a nekradne sa. Navyše nikoho neprovokujete.
Väčšina z nás, či sa nám to páči alebo nie si kupovala i30 hlavne kvôli cene. Mýlim sa ?
Mne sa i30 páčil a pri kúpe v porovnateľnej cene (i30 lepšia výbava) bol peugeot 308 aj auris, ale stavil som na , pretože mal výborné referencie v spoľahlivosti (getz, accent ...) a nekradne sa. Navyše nikoho neprovokujete.
Naposledy upravil(a) vlado1979 dne 15 led 2011, 11:27, celkem upraveno 1 x.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Aký motor máte v i30 ?
Ošem golf TSI (základní 90kW) má při těch otáčkách více jak o 50% vyšší krouťák => výkon.hlobilp píše:z meho pohledu by sestka v pohode dala bezne cestovani od 90km.... ted petka toci skoro 3000 coz mi prijde dost... gofl tsi tohle toci az skoro pri 130.... takze ja bych byl pro sestku a nebo , kdyz uz jen petku, tak o 10% delsi
Prostě neplatí jednoduše, že otáčky=spotřeba. Je tam sice přímá úměra, ne však lineární závislost.
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aký motor máte v i30 ?
Spotreba TSI je veľmi závislá na jazde, takže 8 litrov nie je výnimočný údaj a aj v testy to potrvdzujú. Jazdí to fajn, ale keď stál benzín 28 korún, teraz 41 korún (to nie je zanedbateľný rozdiel) to bolo viacmenej jedno či jazdiť za 6-7-8 litrov. Kúpiť golfa za 20 tisíc € a platiť benzín, to aby človek zaplakal.
P.S. Kto chce sponzorovať ropné spoločnosti a výrobcov palív (Slovnaft) a hlavne našu úžasnú vládu (nevolil som ich a dúfam, že dlho nevydrží), tak nech si kúpi hoci aj tank.
P.S. Kto chce sponzorovať ropné spoločnosti a výrobcov palív (Slovnaft) a hlavne našu úžasnú vládu (nevolil som ich a dúfam, že dlho nevydrží), tak nech si kúpi hoci aj tank.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
- jose3
- **
- Příspěvky: 139
- Registrován: 14 zář 2010, 23:13
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aký motor máte v i30 ?
Já si myslím, že šestka při devadesátce by s obsazeným autem byla strašně slabá. Stačil by mírný kopeček a muselo by se podřazovat. Pro řidiče v trochu kopcovitějších oblastech by to bylo peklo.hlobilp píše:z meho pohledu by sestka v pohode dala bezne cestovani od 90km....
I30 1.4 Patriot White z Nošovic r.v. 2010
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
Felda 1.3 MPI, r.v. 1996
Velorex 250 r.v. 1960
Java 250 r.v. 1965
moto ČZ125 s ručním řazením r.v.1950
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aký motor máte v i30 ?
Bol som minulý rok v Chorvátsku. Pri jazde v kopci som musel radiť aj trojku, aby to išlo.
6-tka je podľa mňa na 1,4 zbytočná, môj názor. Síce menšie otáčky aj spotreba, ale podraďovať treba tak či tak.
6-tka je podľa mňa na 1,4 zbytočná, môj názor. Síce menšie otáčky aj spotreba, ale podraďovať treba tak či tak.
Naposledy upravil(a) vlado1979 dne 15 led 2011, 12:44, celkem upraveno 1 x.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Aký motor máte v i30 ?
hlobilp píše:1,4 je celkem dostacujici motor, myslim ze 1,6 byla zbytecna dokud byla s 5kvaltem..... 1,6 CRDi bych bral, pokud by cena byla jen o neco vyssi nez benzin.... i kdyz ja v den nakupu na nic jineho nez na 1,4 nemel..... i30 s timhle motorem ma jednu slabinu.. strasne kratkou prevpodovku, konkretne petku.
1,4 je vhodna do mesta a kratke vylety mimo, na dalnici ani omylem....
Souhlasím s názorem, že 1.4 stačí. Ale přesto jsem si koupil 1.6 v benzínu. Proč? Protože CW je těžší, motor má více kroutícího momentu a jeho průběh je zároveň posunut do nižších otáček. Řadí se tedy při nižších otáčkách a méně často při stejně svižné jízdě v porovnání s motorem 1.4. V praxi to znamená nižší spotřebu, menší hluk v kabině, zvýšení životnosti motoru a spojky a v záloze je dost výkonu pro krizové situace. 6kvalt výhody 1.6 motoru ještě zvýrazní (pokud bude šikovně poskládaný??).
Re: Aký motor máte v i30 ?
K šestikvaltu:
Pokud bude převodovka stejná jako u Ceeda, tak tam to vypadá, že pětka zůstane tam, kde je nyní a šestka bude víc do rychla. Což taky znamená, že na okreskách se nic nemění - převodovka je až do pětky poskládaná stejně jako u starších verzí. Žel, je k zveřejňování technických parametrů skoupý.
Pokud bude převodovka stejná jako u Ceeda, tak tam to vypadá, že pětka zůstane tam, kde je nyní a šestka bude víc do rychla. Což taky znamená, že na okreskách se nic nemění - převodovka je až do pětky poskládaná stejně jako u starších verzí. Žel, je k zveřejňování technických parametrů skoupý.
i30 1.6i CVVT COMFORT, ESP, MOONLIGHT BLUE, CZ 2009
Re: Aký motor máte v i30 ?
Asi mě šálí zrak,ale v ceníku a tech.datech u Hyundaye je psáno u motoru 1,6i MPI DOHC CVVT počet stupňů řazení 5. To je chyba,výprodej, nebo 1,6i MPI DOHC CVVT 6tikvalt nemá?
http://www.hyundai.cz/nabizene-modely/n ... -data.html
http://www.hyundai.cz/nabizene-modely/n ... -data.html
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Re: Aký motor máte v i30 ?
Chyba to není,musí se to nějak doprodat
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Aký motor máte v i30 ?
K tem otackam, pred Ï30 jsem chtel ojetou Corolu 1,4 a ta na 5 tocila pri 90 jeste vice rekl bych 3100 coz mne docela prekvapilo, I30 je na tom z tohoto pohledu jeste dobre s cca 2900.
Pridat jen 6 k puvodni prevodovce je opravdu nesmysl.
Taky by mne zajimalo kde ma i30CW s 1,6 vykonovou rezervu oproti 1,4 jak tu nekdo poznamenal, beru tak u 1,8 nebo spise u 2,0 benzin.
Pridat jen 6 k puvodni prevodovce je opravdu nesmysl.
Taky by mne zajimalo kde ma i30CW s 1,6 vykonovou rezervu oproti 1,4 jak tu nekdo poznamenal, beru tak u 1,8 nebo spise u 2,0 benzin.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)