Martun píše:Zdendo a proto jsem se do toho ještě nepustil... Zatím mi to tak nějak stačí... na to moje poslouchání... a když to mírně ohulím.. to tuc tuc to udělá taky...
Marťas, Ty takovej elektronkovej MÁG a nemáš vzadu pořádný repráky no, to bych se teda lehce zastyděl asi Ti na srazu ukážu, jak v mojí 1.6ce zní pořádná dechovka z mých zadních repro RENEGATE 1 500 watů ...
Naposledy upravil(a) Vilda dne 21 led 2011, 07:37, celkem upraveno 1 x.
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Chlapi vy mi dáváte... Jeden tam pojede s kufrem plným nářadím, já mám podsvěcovat a Vilda? ten to bude jistit odborně za zálohy, coby lékařský dozor... Ještě bychom tam mohl cvičně vyndat motor.. to se na srazu taky nedělalo...
Vy se mi asi budete smát, ale na některých srazech opravdu bývá běžný tzv. členský servis, zažil jsem jich několik. Prakticky pokaždé tam byl technik s diagnostikou motoru, dělala se kontrola, doplnění a desinfekce klimatizace, u citroenů ještě třeba dofuk koulí.
Pro děcka byly soutěže a hry, pro ženské nějaký výlet do okolí, spanilá jízda, dělaly se soutěže v různých kategoriích, např. nejčistší auto, nejpinavější, nejvytuněnější, promítaly se fotky nebo videa z předchozích srazů, večer třeba klubová kapela hrála k tanci i poslechu...
V sobotu většinou nějaký dealer značky z blízkého okolí udělal prezentaci nových modelů se zkušebníma jízdama, prodávaly se náhradní díly se slevou apod.
Vždycky to ale byly víkendové srazy od pátku do neděle.
Ale u nových accentů je to asi něco jiného, všechno vymazlené voňavky bez jediné závady, často ještě v záruce.
Pánové založil jsem vlákno ve srazech, takže tam pište vaše návrhy!
tombas
Nojo, doteď sraz New Accentů byla tak půldenní záležilost s pokecem u aut, společným oběděm a teď v posledních srazech i návštěvy hradů.. Osobně si mylím že to chce i jiný program než jen ten pokec u aut, protože s většinou jedou i manželky a děti a je dobrý, aby i oni měli nějaké to vyžití.. nehledě nato že já jsem taky pro nějakej ten výlet i mimo parkoviště nebo restauraci..
Na srazu to napravíme .... proti těm tureckým papírákům, co tam byly při koupi Accenta, je to fakt velký rozdíl ....
Tombas : To samý bejvalo na Renault srazech, taky na celý víkend a super program k tomu ..... včetně nočního orienťáku a opékání vepříka jen ta bolest hlavy po ránu, ta nestála za nic
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Je třeba rozlišovat naše "komorní" srazíky New Accentů (samozřejmě otevřené všem modelům) a sofistikované srazy , ať už na oficiální nebo neoficiální bázi. Ty samozřejmě zahrnují strukturovaný program a také vyžadují několikaměsíční přípravu, jisté finanční náklady a často jednoho nebo více zkušených organizátorů, případně zapojení nějaké instituce, sponzora apod.
Já bych tyhle dvě věci nesměšoval. I když chápu, že jet přes půl a více republiky nemusí být pro každého záživné, ale proto se přemísťujeme do různých lokalit ČR a zpravidla tam pak převažují lidé z té poloviny republiky. Vysloveně příhraniční lokality tak budou z tohoto pohledu vždy lehce problematické, i když tam člověk najde spoustu krásných a atraktivních míst, ale co by byl život bez problémů...
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
I já jsem zastáncem menších komorních a lokálních srazů, Alespoň se poznají lidi z bližšího okolí. Pokud je to navíc v atraktivní lokalitě spojené třeba s výšlapem, pak i ten jeden den stojí za to někam dojet.
Já jsem se na některá místa ČR dostal jen díky srazům a třeba bych tam jinak vůbec nejel, nebo jsem o nich ani nevěděl.
mě by se třeba líbyl sraz někdy v budoucnu v sosnové u české lípy, je tam super okruch, za pronájem chtěj asi cca 3000,ale kdyby nás tam bylo víc a složily se na ten pronájem,tak by to vyšlo napakatel, mohly by jsme vyzkoušet jak to accentům sluší na okruhu
Jarous > nic v zlom, ale ked na accente urobis par krat /2x/ po sebe 180km/h - 80km/h tak brzdy ta nebudu mat rady, nehovoriac o tom, ze brzdna sila velmi ochabne!
Ked pride na okruhu zatacka.. Tak s cim tam chces bocit? S accentom? Asi, ze nie.. Musis brutalne spomalit aby sa zadok nenaklanal a nesmikol... U nas mame Pezinsku babu. Je to fajnova cesta, ale na Accent MC to vobec nieje! Lepsie drzi na ceste LC cko, ktore ma nezavisle zavesenie zadnej napravy a nema vzadu taky dlhy previs /kufor/... Toto nieje auto na takuto jazdu. 1.5crdi nam tam asi dali omylom, pripadne tam mohli dat lepsie brzdy, trosku lepsie rozlozenie hmotnosti, inu zadnu napravu a bolo by to ok
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Nikomu neupírám sportovní ambice, sám jsem se mnohokrát s různými auty na okruhu v Brně projel, ale své auto (natož Accenta) bych tam nikdy nevytáhl. Na autě při takové zátěži trpí takřka všechno, o pneu a brzdách nemluvě... toť můj osobní názor
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
to nenin o tom vyhrát tam mistroství světa
ale jen se svést a vyzkoušet si co si s ácou můžete dovolit,tak když dostanete šmejra tak maximálně vlítnete do trávy,ale na silnici si to dovolit nemůžete..... a myslim si že by to mohl být hezký zážitek.....ale to nevadí byl to jen nepovedenej nápad