Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Znám pár kluků u nás v práci, co si nechali načipovat benzin .... jeden má Opla Astru 1.4 a druhý Octu 1.6 a co takhle při volnějších chvílích klábosíme o autech, tak se žádný nadšení v jejich případě nekonalo ..... právě, že to jen zvedlo spotřebu a nárůst výkonu byl minimální. Víc nadával kluk s Astrou, protože ta 1.4ka v ní je dost slabá ... ta má snad okolo 80 koní a při naložení v kopcích nemůže, takže Accent 1.4 se svýma 97 koníkama, je proti ní letadlo .... Ještě se zkusím poptat, přece jen je nás přes 200 řidičů .... tak na nějaké čipaře určitě ještě narazim ...
Proto jsem si radši vybral 1.6ku, která má dost velkou výkonovou rezervu a rozdíl v ceně proti 1.4ce byl jen deset tisíc .... mám radši silnější a výkonnější motor ne proto, abych někde závodil, ale když ho potřebuju, tak ho prostě mám ...
Proto jsem si radši vybral 1.6ku, která má dost velkou výkonovou rezervu a rozdíl v ceně proti 1.4ce byl jen deset tisíc .... mám radši silnější a výkonnější motor ne proto, abych někde závodil, ale když ho potřebuju, tak ho prostě mám ...
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
- Reklama
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
kdyz jsme u toho cipovani RJ , tak zalezi kdo si to nechava delat a pro jake ucely, ano po nacipovani dochazi k vetsimu opotrebeni hlavne turba ktere je pote nastaveno tak aby davalo vetsi tlak a ktomu se upravuje vse ostatni , kdy se zveda i kroutak, takze potom motor zabira treba uz 1600ot/min (standart od 1900-1950ot/min), takze kdyz si to necha udelat rozumny ridic ktery vi jak pote s motorem zachazet aby vydrzel co nejdele a pritom vykon vyuzival jen tam kde ho je skutecne treba, timto jde celkova spotreba dolu. pokud si to necha udelat nekdo kdo se chce predvadet a bude gumovat jeste na trojku tak muze pocitat ze bude brzy mit naklady jak na nove gumy tak i na opravu motoru a turbo treba odchazi nekdy i po 30.000 km , tu je prave otazka o kolik % si necha zvednout tlak turba, vetsinou se zveda o 20-25% ale nekteri si davaji i 35%(pak meni i 3 turba do roka,znam takove pripady). nas motor je nove konstrukce (vilda vzpominal motor stare generace) takze zvyseny vykon by to melo vydrzet pri rozumnem zachazeni,
jenze tu je jiny problem u tohoto vozu a tim je stavajici podvozek, ten na to staveny neni, kdyz vemu trable s tlumici , ktery tento model ma , pri stavajicim vykonu 110koni a kroutaku cca 220Nm, tak si nedovedu predstavit co to bude delat kdyz tam bude kroutak 300-330Nm. navic brzdy na takovy zvyseny vykon nejsou stavene. takze kdo chce cipovat at zacne u podvozku -vymena perovani,vymena brzd, ocipovat motor a nakonec samozrejme siroke gumy min 205/45 toto vse hodne pres 100.000 kc a vysledek - vykonny žebřiňak a pocit : mam velky vykon,gumuji na trojku,sice pri jizde sedim jako na zebrinaku a proto se dopuji leky proti bolesti kosti a zad,zvlast pri jizde na nasich cestach kdy po 3hodinach jizdy s takovym vozem si pak pripadate jako po 8hod praci se zbijeckou. kdo chce mit delo s vykonem tak necht si poridi treba Ford Focus RS ci BMW M3 E46 GTR (368 kW) a nemusite nic upravovat.
jenze tu je jiny problem u tohoto vozu a tim je stavajici podvozek, ten na to staveny neni, kdyz vemu trable s tlumici , ktery tento model ma , pri stavajicim vykonu 110koni a kroutaku cca 220Nm, tak si nedovedu predstavit co to bude delat kdyz tam bude kroutak 300-330Nm. navic brzdy na takovy zvyseny vykon nejsou stavene. takze kdo chce cipovat at zacne u podvozku -vymena perovani,vymena brzd, ocipovat motor a nakonec samozrejme siroke gumy min 205/45 toto vse hodne pres 100.000 kc a vysledek - vykonny žebřiňak a pocit : mam velky vykon,gumuji na trojku,sice pri jizde sedim jako na zebrinaku a proto se dopuji leky proti bolesti kosti a zad,zvlast pri jizde na nasich cestach kdy po 3hodinach jizdy s takovym vozem si pak pripadate jako po 8hod praci se zbijeckou. kdo chce mit delo s vykonem tak necht si poridi treba Ford Focus RS ci BMW M3 E46 GTR (368 kW) a nemusite nic upravovat.
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
asi to bude pravda...
Já teda jsem na tom nějak podobně jak Zdeněk.. srdce by chtělo.. ale ten zatracenej rozum říká NE! cenově se to pohybuje na přiměřený míře.. ale zase znám kolegu co si nechal čipnout Lagunu 1.9dci, chtěl se tenkrát vyrovnat mé 2.2dci... zanedloho se zakouřilo z vejfuku a auto jelo max 60! odešlo turbo... no ale jiným to zase funguje.. pak babo raď...
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
pavel69 : Já jsem starší motor dával jen jako příklad, že před nedávnem měli 1.5ky v naftě okolo 50kW ... vaše 1.5 Crdi je co se týče výkonu, je na hraně ... 81 kW na takhle nízký obsah motoru ... Samozřejmě, že načipováním motoru se zatěžuje turbo, protože musí foukat dřív a víc, a je jedno, jestli jedeš pomalu nebo rychle, motor prostě pracuje v jiném režimu a 15 kW není pár kilowatů, jak tady někdo napsal, ale to už je slušnej nárust výkonu, který se na něčem musí podepsat. Samozřejmě se pořád bavím o obsahu 1.5 a ne o nějakém tří litru. Mě je to opravdu jedno, když si někdo chce dát do auta třeba lodní šroub, tak ať si ho tam dá ... ale jsme na diskusním fóru a tak diskutujeme Jako automechanik o tom snad něco vím a pavel69 taky ... takže to není nějaké blábolení, ale spíš varování před tím, že čipování motoru má také negativní vliv na motor a jeho výdrž .... a určitě to není nic ve zlém ..
jarous020 : tu podhuštěnou pneu bych asi radši dohustil ...
jarous020 : tu podhuštěnou pneu bych asi radši dohustil ...
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Ovšem to je ale nápad! To by byl tuningggg! Žebychom udělali plaváčka?Vilda píše:...Mě je to opravdu jedno, když si někdo chce dát do auta třeba lodní šroub, tak ať si ho tam dá ... ale jsme na diskusním fóru a tak diskutujeme
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
prodáno
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Riziko je všude, tohle je jedno z těch menších když vám to dělá někdo, kdo opravdu umí ladit řídící jednotku. Já mám v autě motorové úpravy za které byste mě ukamenovali. Jezdil jsem i "open headers" a žádná zpětná šleha a k pokroucení ventilům nedošlo jak se povídá. Nemůžete všechno soudit podle toho jak jedna paní povídala. Sání jsem měl jednu dobu natěpané místo světla, bralo to strašně moc vzduchu, řvalo to jak blázen ale motor netrpěl ani kapku. Auto mám 2 roky a akorát jsem řešil spojku ze Santa Fé CRDi, kterou mi dali v Hyundai Ráj a neudržela ten výkon, sebrala si se sebou i setrvák. Kdybych si to nedělal sám tak ani o tom nevím. Dnes je prostě riziko všude a nejlépe všechno přes známé nebo sám.
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
69pavel : s tim čipováním a spotřebou je to pravda šla mi dolu, a jinak to auto nalítalo na ten čip kolem 40 tisíc km. celkově to má nalítáno 66 tis. a je pořád jako nové,teda aspon na garančce nic neříkaly že by bylo potřeba oprava turba nebo tak nějak .. denodeně dojíždim do práce, tudíž si myslím že s tim turbem to tak horké nebude...
jinak s těma úpravama okolo si nemyslim že by to bylo tak potřebne, jediné co by to chtělo je ten lepší podvozek a brzdy to určitě ano ,ale to i když to neni načipovaný,prostě má áca horší tlumiče...ale ty kola jsou zbytečné...teda aspon já bych je nijak nevyužil...
jako vzhledově by to muselo vypadat dobře, ale jinak si myslim že ne už jen kvuli silemblokům jak by trpěly
jinak s těma úpravama okolo si nemyslim že by to bylo tak potřebne, jediné co by to chtělo je ten lepší podvozek a brzdy to určitě ano ,ale to i když to neni načipovaný,prostě má áca horší tlumiče...ale ty kola jsou zbytečné...teda aspon já bych je nijak nevyužil...
jako vzhledově by to muselo vypadat dobře, ale jinak si myslim že ne už jen kvuli silemblokům jak by trpěly
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Vilda tak pneu je dofouklá
a jinak mohu říct ,po dlouhém váhání a dlouých výpočtů.....chipem to asi nebylo
a jinak mohu říct ,po dlouhém váhání a dlouých výpočtů.....chipem to asi nebylo
AKTUÁLNI:
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
ŠKODA OCTÁVIA STYLE 1.9 TDI 66KW
PRODÁNO:
HYUNDAI ACCENT 1.5CRDI 96 KW
- miro263
- **
- Příspěvky: 399
- Registrován: 22 črc 2009, 19:38
- Bydliště: Bratislava - Helpa - Pohorela
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Hi
Nieco pre benzinakov:
Na Ukrainskom fore som sa docital, ze ide zlepsiet pruznost motoru pouzitim ineho vzduchoveho filtra.
Chlapik tam porovnaval rozdiel filtrov benzin vs diesel vs sportovy.
Sportovy zavrhol, kedze "ma velke pory" a tym dosahuje vacsi prietok vzduchu. ( vacsie pory = necistoty = vybrus motora ) - toto nechem dalej rozoberat....
Prisiel na to ze Dieslacky filter ma vacsi prietok vzduchu uz z principu, ze potrebuje viacej vzduchu na chod motora ( turbo fuka viac vzduchu ako atmosfera.)
Takze vymenil filter za dieslacky a klesla mu spotreba a zvysila pruznost motora. ( toto moze byt dost subjektivne)
Ale ked si porovnavam rozmery
Diesel: vyska ( v mm ):50 mm / délka (v mm):260 mm / Sirka v mm:130 mm /
Benzin: vyska ( v mm ):52 mm / délka (v mm):264 mm / Sirka v mm:135 mm /
tak mi to troska nesedi.
Viete to nieto testnut?
Adam vs Engineer ?
A podelte sa zo skusenostami.
BTW: Dieslacky vzduchac je lacnejsi ako benzinovy
Nieco pre benzinakov:
Na Ukrainskom fore som sa docital, ze ide zlepsiet pruznost motoru pouzitim ineho vzduchoveho filtra.
Chlapik tam porovnaval rozdiel filtrov benzin vs diesel vs sportovy.
Sportovy zavrhol, kedze "ma velke pory" a tym dosahuje vacsi prietok vzduchu. ( vacsie pory = necistoty = vybrus motora ) - toto nechem dalej rozoberat....
Prisiel na to ze Dieslacky filter ma vacsi prietok vzduchu uz z principu, ze potrebuje viacej vzduchu na chod motora ( turbo fuka viac vzduchu ako atmosfera.)
Takze vymenil filter za dieslacky a klesla mu spotreba a zvysila pruznost motora. ( toto moze byt dost subjektivne)
Ale ked si porovnavam rozmery
Diesel: vyska ( v mm ):50 mm / délka (v mm):260 mm / Sirka v mm:130 mm /
Benzin: vyska ( v mm ):52 mm / délka (v mm):264 mm / Sirka v mm:135 mm /
tak mi to troska nesedi.
Viete to nieto testnut?
Adam vs Engineer ?
A podelte sa zo skusenostami.
BTW: Dieslacky vzduchac je lacnejsi ako benzinovy
Hyundai Accent MC 1.4 -city car
a kopec dalsich nehyundaioidnych
a kopec dalsich nehyundaioidnych
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Záleží jaký sport. filtr zvolíš a jak ho udržuješ. Nejlepší je samozřejmě normální box s papírákem dobře vedený tam, kde je největší přísun vzduchu. Ale když znatelný rozdíl ve výkonu a zvuku tak jedině jít do jiné kategorie (sání z nerezu, sport. filtr)
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
V tych par milimetroch by som nevidel problem, aj pre benzin sa vyraba od 52 do 56mm vyska atd
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
miro263
Viete to nieto testnut?
Adam vs Engineer ?
A podelte sa zo skusenostami.
Za vyskusanie nic nedame... Mozme.... Engineer, vyskusaj mi to pripomenut ked budem v tvojej lokalite
Viete to nieto testnut?
Adam vs Engineer ?
A podelte sa zo skusenostami.
Za vyskusanie nic nedame... Mozme.... Engineer, vyskusaj mi to pripomenut ked budem v tvojej lokalite
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8137
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
som motorista amater, ale nebude vacsim prietokom vzduchu nasledne RJ vstrekovana bohatsia zmes - tj viac benzinu?
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- cert
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 29 zář 2008, 09:39
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Na to by reagovala ŘJ podle hodnot z lambdy... Pokud by ten filtr umožnil "lehčeji sát", tak by to tutově ošéfovala ŘJ motoru.
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
- miro263
- **
- Příspěvky: 399
- Registrován: 22 črc 2009, 19:38
- Bydliště: Bratislava - Helpa - Pohorela
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta
Adam, Engineer ked budete pisat report zo zameny filtrov, to jest dieslacky do benzinu
tak mi skuste odpovedat na jednu otazku.
Ako je dosiahnuty vacsi prietok vzduchu? Zmenou - zvacsenim plochy = vacsi pocet zahybov, alebo znizenim filtracnej schopnosti?
tak mi skuste odpovedat na jednu otazku.
Ako je dosiahnuty vacsi prietok vzduchu? Zmenou - zvacsenim plochy = vacsi pocet zahybov, alebo znizenim filtracnej schopnosti?
Hyundai Accent MC 1.4 -city car
a kopec dalsich nehyundaioidnych
a kopec dalsich nehyundaioidnych