Cuknuti po přidani plynu.

Moderátoři: Farrael, Moderátoři

mir4907
*
Příspěvky: 25
Registrován: 05 zář 2009, 16:45

Cuknuti po přidani plynu.

Příspěvek od mir4907 »

Ahojte děla mi to už dlouho ale nejak sem to zatim neřešil neni to tak hrozný ale celkem mě to opčas štve. jde o to že většinou když nekde dojiždim třeba ke kžovatce na neutral potom tam kopnu třeba 2 nebo jakýkoliv stupen to je fuk a přidam plyn tak auto zabere ale potom je tam jakoby hluche misto jak kdyby něco vynechalo svička nebo benzin co ja vim a potom to zase zabere auto cukne a pak už jizda vpohodě až do dalši podobne situace. Uděla to skoro pokaždy v takove situaci tak 4krat z 5. Nevite čim to muže byt je to otravný.
Reklama
 

jaroslav5
**
Příspěvky: 345
Registrován: 09 led 2011, 15:33
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Cuknuti po přidani plynu.

Příspěvek od jaroslav5 »

Na volnobehu nevynechava? Keby to bolo benzímom-pripchatý pal.filter tak by to robilo aj pri vyšších otáčkach.Može byť malý tlak benzímu v pal.potrubí.Skorej by som to videl na snímač polohy škrťiacej klapky alebo zanesený krokový ventil-pomaly ho zatvára pri zošlapnutí plynového pedála.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
parker161
*
Příspěvky: 45
Registrován: 10 zář 2010, 00:45

Re: Cuknuti po přidani plynu.

Příspěvek od parker161 »

kde je palivovy filter v accente 96 1,5 12V?
mir4907
*
Příspěvky: 25
Registrován: 05 zář 2009, 16:45

Re: Cuknuti po přidani plynu.

Příspěvek od mir4907 »

No filtry i svičky byly meneny tak před 2 lety tak by meli byt ješte ok ne? Jinak skrtici klapka je myslim celkem draha na to že to neni jisty a krokový ventil nevím kde je a co se stim da dělat jde to nejak vyčistit třeba? A tlak benzinu jde nejak sežizovat? Diky.
mir4907
*
Příspěvky: 25
Registrován: 05 zář 2009, 16:45

Re: Cuknuti po přidani plynu.

Příspěvek od mir4907 »

Filtr je schovany za motorem asi oprostřed ale hooodne blbě se knemu dostava a je problem ho povolit a vymenit si pamatuju že sem měl pěkně obouchany ruka (a nervy).
jaroslav5
**
Příspěvky: 345
Registrován: 09 led 2011, 15:33
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Cuknuti po přidani plynu.

Příspěvek od jaroslav5 »

Snímač polohy-tzv.potenciometer premerať odpor.Krokový ventil sa nachádza pod snímačom polohy.Odpojíš kontakty a odšrobuješ ho ,držia ho len dva šrobky.Dnu vo ventile je otočný válček s otvorom .Potačaj s nim a zaroven ho čisti-handričkou,oparne aby si ho nepoškrábal,namarobil ryhy.Válček by sa mal volne pohybovať.Pri montáži pozor na tesnenie aby nenasával falošný vzduch. K tomu tlaku benzínu je nastavený v držiaku palivoveho čerpadla v nadrži,možno stačí len prekontrolovať pal.hadičky či niekde nepresakuju.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
mir4907
*
Příspěvky: 25
Registrován: 05 zář 2009, 16:45

Re: Cuknuti po přidani plynu.

Příspěvek od mir4907 »

Jak funguje palivové čerpadlo, myslím jestli tlačí benzín stále a nebo jen natlaku je a pak zas vypne? Protože když si zmínil tu nádrž tak si spomínam že sem měl kdysy praskli ten plastový vývod z čerpadla když dostala nádrž naráz zespodu. To sem tenkrát zpravil abych nemusel kupovat celý čerpadlo ale vím že v ve koncovce byla taková kulička něco jako zpětná klapka a ta byla taky rozbyta a teď tam žádná není. Myslíš že by to mohlo tohle způsobovat? Nedá se třeba koupit nějaká zpětná klapka na hadicku?
jaroslav5
**
Příspěvky: 345
Registrován: 09 led 2011, 15:33
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Cuknuti po přidani plynu.

Příspěvek od jaroslav5 »

čerpadlo sa spustí ked daš kluč do polohy 2 zhruba tak na 2-3 minuty a potom vypne.Ked naštartuješ čerpadlo beží stále cez pretlakový ventyl a spätnou klapkou.Tlak je tam nastavený od výroby v tom držiaku na pal. čerpadle.Nenastavuje sa,môže sa stat,že tam vojde dajaký bordel.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
jaroslav5
**
Příspěvky: 345
Registrován: 09 led 2011, 15:33
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Cuknuti po přidani plynu.

Příspěvek od jaroslav5 »

Oprava.2-3 SEKUNDY nie minuty.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
Uživatelský avatar
ryba
***
Příspěvky: 955
Registrován: 15 pro 2005, 08:20
Bydliště: HK

Re: Cuknuti po přidani plynu.

Příspěvek od ryba »

nedelal bych tak narocny opravy...videl bych to na zapalovani - kabely, zap. civka (nebo rozdelovac - zalezi co tam mas) a svicky - v tomhle poradi. Dela to spis v nizkych otackach?
Lantra 93/1,5 8v, slouzila dobre, bud ji zeme lehka. Nyni mondeo 2,0i
mir4907
*
Příspěvky: 25
Registrován: 05 zář 2009, 16:45

Re: Cuknuti po přidani plynu.

Příspěvek od mir4907 »

No v nízkých no jak říkám na neutrál při dojíždění tak 1500ot. A potom prudší přidání plyny zareaguje ihned v pohodě ale tak po 1vteřině se ukáže ta prodleva jak když něco vynechá ale hned se zas chytne a další ražení a jízda zase ok. Až zase do dalšího neutrálu 1500ot. Kabely svíčku filtry vše vyměněno tak 2 roky zpět.Možná jestli ta cívka rozdělovác nemám.
jaroslav5
**
Příspěvky: 345
Registrován: 09 led 2011, 15:33
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Cuknuti po přidani plynu.

Příspěvek od jaroslav5 »

Cievky napätia su pod rovnakým napätím,či volnobeh alebo plný plyn. Ostáva len okolie škrtiacej klapky.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
Uživatelský avatar
Lhoty
Moderátor
Příspěvky: 1197
Registrován: 02 říj 2007, 10:32
Bydliště: Strakonice
Kontaktovat uživatele:

Re: Cuknuti po přidani plynu.

Příspěvek od Lhoty »

když to dělala lantra, vše sem proměřil, vyměnil a pořád nic, nakonec stačilo prostříknout kontaktolem tuším, že se to jmenuje MAP sensor(černá krabička na motorový stěně,jdou k ní 3dráty a podtlaková hadička z sání) a bylo po cukaní
Lantra 1.8 J2 Wagon 1996
4 x Trabant 601 1970 - 1991
jaroslav5
**
Příspěvky: 345
Registrován: 09 led 2011, 15:33
Bydliště: Dolný Kubín

Re: Cuknuti po přidani plynu.

Příspěvek od jaroslav5 »

Tým nič nepokazí ,ked prestrektne kontakty-uvidí sa.
Hyundai Accent LC 1,3í 12V 63kw r. v. 2005
suzuki sx4 1,6 GS 4x4 SE-SNOW Outdoor Line r.v.2011
mir4907
*
Příspěvky: 25
Registrován: 05 zář 2009, 16:45

Re: Cuknuti po přidani plynu.

Příspěvek od mir4907 »

Ahoj. Tak nakonec se to tak nejak vyřešilo nahodou. Ted asi po 14 dnech co jsme to tady řešili mi jednou rano zacalo jet auto na 3 valce,ale musel sem jed do prace a zpatky takže asi 70km na 3valce no byla to hrozna cesta a auta mi bylo lito. koupil sem svičky NGK co tam maji byt podle manualu a auto ted leti jak dabel a bez škubani na križovatkach. Předtim sem tam mel nejaky levnejsi BERU ale byly to asi šmejdy když odešli po 30 000km,když se maji menit cca. po 45 tis.
Odpovědět

Zpět na „Accent - Motor a převodovka“