Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
jj , 1,2 TSI je supééér
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
- Reklama
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
skajlajne
tyve..zase jeden z těch přímočarejch votporníků..
asi si neměl řádnej dízl páč i s dízlem si užiješ prču..
víc nic...nechci dmýchat nějaký zbytečný xxrát řešený věci dokola
tyve..zase jeden z těch přímočarejch votporníků..
asi si neměl řádnej dízl páč i s dízlem si užiješ prču..
víc nic...nechci dmýchat nějaký zbytečný xxrát řešený věci dokola
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Asi ne, vetšinou jen od WV včetně RS OII a možnost i Superb I 2,5 V6 ale jen na občasný svezení co měl někdo s kým jsem se znal, na dálnici gut ale jinak prostě diesel (a to nemluvě o servisní náročnosti) silný a pružný ale hlučný a malý rozsah otáček, prostě benzín mám tak nějak raději.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
V dieselu je kouzlo a na to musí každý dojít
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Přesně takSaimon píše:V dieselu je kouzlo a na to musí každý dojít
Hyundai Getz 1.1 - prodáno
Hyundai i30 1,6 CRDi Comfort, 66 kW, Vivid Blue
Hyundai i30 1,6 CRDi Comfort, 66 kW, Vivid Blue
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Jo na dálnici a kvůli nákladům asi ano. Jinak po 300.000km s dieslem pořád raději benzín. jinak ještě krátká zkušenost s A3 DSG a Mercedes E tuším 220CDI automat (fajn a pohodlný na cesty) a Civic 2,0Type R (zábava), můj sen Impreza pro radost a ženě je to jedno (skoro)
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Myslíš po 300.000 km celkově najeto nebo celkově z jedním autem?
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
- Piskotkiller
- Moderátor
- Příspěvky: 679
- Registrován: 25 črc 2009, 21:26
- Bydliště: Fidži
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Třeba u lecjaký mazdy by si ani nepoznal že jde skoro o dieselSkyline píše:Asi ne, vetšinou jen od WV včetně RS OII a možnost i Superb I 2,5 V6 ale jen na občasný svezení co měl někdo s kým jsem se znal, na dálnici gut ale jinak prostě diesel (a to nemluvě o servisní náročnosti) silný a pružný ale hlučný a malý rozsah otáček, prostě benzín mám tak nějak raději.
Hyundai Scoupe GT
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
300.000 se sluzebnimi diesly -+
Mazda 6 super auto uzasne přesné rizeni, když jsem přesedl do OII tak jsem měl pocit že kola zatočí o 1s později než volant a 2,0i taky šel
Mazda 6 super auto uzasne přesné rizeni, když jsem přesedl do OII tak jsem měl pocit že kola zatočí o 1s později než volant a 2,0i taky šel
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Skyline: mne 2.0 v i30 docela zabavna prijde, kdyby me auto nebavilo, nechtel bych ho. Jezdim denne se dvema koncernovymi turbobenziny (1.8T 110kW a 1.8T 132kW), ale kopanec turba je jak chvilkove a moc vyrazne pichnuti steroidu. O zabave s dieselem radeji polemizovat nebudu, to je sci-fi...
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Hardcam: Vždyť ano já preferuji atmosféru benzín eventuelně bych možná ustoupil Turbobenzínu.
Takže 2,0i v I30 by měl být celkem fajn, jinak mi se s I30 jezdí dobře až na ten posez za volantem, jinak podvozek zatím hodnotím kladně, zatím kladněji než služební OII.
Takže 2,0i v I30 by měl být celkem fajn, jinak mi se s I30 jezdí dobře až na ten posez za volantem, jinak podvozek zatím hodnotím kladně, zatím kladněji než služební OII.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- pepan
- *******
- Příspěvky: 8540
- Registrován: 07 úno 2009, 19:13
- Bydliště: LIHOF
- Kontaktovat uživatele:
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
tak u prasátu 4motion mě ten dízl vyhovuje..ale jiná sekce např 2.8crdi wrangler..s tím je prdel až až 146kw ujdeSkyline píše:Asi ne, vetšinou jen od WV včetně RS OII a možnost i Superb I 2,5 V6 ale jen na občasný svezení co měl někdo s kým jsem se znal, na dálnici gut ale jinak prostě diesel (a to nemluvě o servisní náročnosti) silný a pružný ale hlučný a malý rozsah otáček, prostě benzín mám tak nějak raději.
UMĚLECKÉ KOVÁŘSTVÍ
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
http://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=53&t=16258
777669782
PRÁCE NENÍ PINĎOUR, POSTOJÍ V POHODĚ I DVA DNY
uplně bez hju
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
No jo, když já nejsem na teren moc nejsem, ja radeji zatacky a asfalt a tam si s Wranglerem i když je to pěkný stroj, neužiju.pepan píše:tak u prasátu 4motion mě ten dízl vyhovuje..ale jiná sekce např 2.8crdi wrangler..s tím je prdel až až 146kw ujdeSkyline píše:Asi ne, vetšinou jen od WV včetně RS OII a možnost i Superb I 2,5 V6 ale jen na občasný svezení co měl někdo s kým jsem se znal, na dálnici gut ale jinak prostě diesel (a to nemluvě o servisní náročnosti) silný a pružný ale hlučný a malý rozsah otáček, prostě benzín mám tak nějak raději.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
zdravim panove..dneska jsem dal svyho sportika na opravu blatniku a vyfasoval jsem misto nej i30 1.4 facelift...auticko jeste voni novotou..ale jinak musim teda rict, ze je to vzhledem k temer zakladni vybave rozdil jak se v tom aute clovek citi.. volant v plastu..hruuuza.. pedaly proti mym kovovym klouzou...a radici paka..taky zadna vyhra..
jinak k motoru..auto je jeste nezajety tak to nema vyznam nejak komentovat ale pro me je 1.4 urcite nevyhovujici motor...spotreba pri stejnem zpusobu jezdeni jak s crdi 11-12 litru po meste..crdi si vezme ted mezi 6,5-7,5 l/100km... motor tichouckej proti crdi..ale netahne a pruzny zrychleni je taky jinde..pro moje jezdeni mi urcite vic vyhovuje nafta...jo a spojku jsem citil temer hned jak jsem sedl do auta....
nekritizuji 1.4..ale pro me je urcite jasna jednicka crdi..85kw.
jinak k motoru..auto je jeste nezajety tak to nema vyznam nejak komentovat ale pro me je 1.4 urcite nevyhovujici motor...spotreba pri stejnem zpusobu jezdeni jak s crdi 11-12 litru po meste..crdi si vezme ted mezi 6,5-7,5 l/100km... motor tichouckej proti crdi..ale netahne a pruzny zrychleni je taky jinde..pro moje jezdeni mi urcite vic vyhovuje nafta...jo a spojku jsem citil temer hned jak jsem sedl do auta....
nekritizuji 1.4..ale pro me je urcite jasna jednicka crdi..85kw.
I30 Sport 1.6 CRDi 116 Hp - 6.st
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km
Shell Diesel Extra + Vif
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km
Shell Diesel Extra + Vif
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
To Be.sport: Je to samozřejmě věc názoru. já zase přesedlal z Mondea TDCi 96kW na 121kw benzínovou Sonátu. Samozřejmě že benzín a diesel se tu srovnával X krát. Mě však bohužel nafta pěkně potrápila a tak jsem přesedlal zpět na benzín. Motor se musíte naučit znát, znát jeho průběh výkonu a vědět jeho slabiny.I ta 1.4 určitě nejede špatně, musí se však více točit. Nyní se svou Sonátou ať je to jen benzínová atmosféra DCVVT nemám žádný problém s předjížděním turbodieselů. Dokonce jsem byl ve zrychlení na 100km/h o půl auta rychlejší než kámošův Superb TDi 103kW (pořád do mě ryl až jsme se vyhecovali k závodu) . Ale jak říkám, motorizace je věcí priorit. Já radši budu jezdit za 8 - 10L naturalu než pořád s dieselem v servisu. A jak psal výše Hardcam, tak i mě příjde s benzínem jízda zábavnější. A hlavně ty tichounké starty
Hyundai Sonata 2,0i DCVVT-121kW rv 4/2010 výbava Premium, barva šedá metalíza, hodně dobrý a komfortní vůz střední třídy
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá