Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Moderátor: Moderátoři
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
A od koho to přímo z Koreje nakupuješ, docela by mě to zaímalo, že bych si také udělal strýčka, jakkoli se tomu příčí moje duše ekonoma, neboť je to něco, co se nazývá "umrtvování provozního kapitálu v nelikvidních aktivech". Fakt ale je, že když se Ti něco stane, jezdíš téměř bez přerušení. V Praze Hloubětíně je taková firma, jmenuje se Korean parts, patří Korejcům, co je vyhodili z Daewoo, když krachlo a ti založili v Koreji firmu na zásobování korejskými díly a udělali pobočky, no snd spíše pobočičky v řadě Evropských zemí i jinde po světě. Dodávají nejen pro Hyundai, ale i ostatní korejské značky vč. Chevroletu, což bylo dříve to Daewoo. Jenže dodávají jen mechnické díly a něco pro tunění. karosářské díly nemají. Jsou asi tak o 1/4 levnější než u značkových servisů.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Reklama
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Auto si fakt pekne zveladujes podla svojich predstav
Len tak dalej....
Len tak dalej....
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Fourgreen.com uz som to tu parkrat pisal. A co sa tyka umrtvovania kapitalu,tak mam iny nazor. Na auta zo zakona sa maju drzat diely 10 rokov po skonceni vyroby. Starex sa prestal vyrabat 2006,auto si chcem nechat na furt a dobre uskladneny nahradny diel vydrzi vecnost(okrem specifickych materialov(gumy,plasty) a peniaze ulozene n nahradnych dieloch su lepsia investicia,ako tie tzv, financne derivaty,ktorymi nas krmia v bankach a preboha ani sa nesnaz ma presviedcat o opaku(bankovy sektor) lebo sa rozculim Napriklad kedysi som auto GAZ46(obojzivelne vozidlo,kupene za 10000Kcs,dnes ma hodnotu 30000€,akurat,ze som ho predal este v case,ked ta hodnota nebola adekvatna.Teraz by som bol hoooodne ziskovy Takze o umrtvovani kapitalu,investovani volnych zdrojov a vobec o bankovom sektore mam presne vyhradey nazor,ktory tu nebudem rozvadzat do podrobnosti,lebo by sa zbytocne narobila zla krv.Espero píše:A od koho to přímo z Koreje nakupuješ, docela by mě to zaímalo, že bych si také udělal strýčka, jakkoli se tomu příčí moje duše ekonoma, neboť je to něco, co se nazývá "umrtvování provozního kapitálu v nelikvidních aktivech".....
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Nic z toho, co jsem napsal nemělo vazbu na bankovní sektor, zbytečně dopředu prudíš.
Prostě když vrazím třeba 40 tisíc do náhradních dílů, pak tyto peníze ztratí schoopnost být použity v čase efektivněji, třeba když potřebuješ vyměnit doma ledničku nebo televizi, nebo si nechat udělat třetí zuby nebo ztratí schopnost se zhodnocovat třeba ve formě úroků z vkladů na termínovaném účtu. Takže si trvám na svém, i kdybys měl mít z mého názoru kopřivku sebevětší. Tím neříkám, že je to špatné, je to Tvoje rozhodnutí a je na tobě, jak pracuješ se svými příležitostmi. Mimochodem kdysi jsem měl (vlastně nejprve otec a pak teprve já) Wartburga (mezi lety 1968 až 1988) a takto jsme se předzásobili, když auto mělo najeto asi 40 tisíc. Km. Důvodem byla neschopnost socialistické Mototechny národní podik plynule zásobovat náhradními díly. Koupil jsem výfuk, několik rozdělovačů, několik sad brzdovýhch válečků a paken, sadu brzdových bubnů, 3x spojku atd... jenže se ukázalo, že mi některé ty náhradní díly vydržely až do doby, kdy auto mělo najeto 180 tisíc km, takže když jsem namontoval poslední jezdil jsem tak asi do 250 tisíc a pak jsem ho šrotoval ve stáří 20 let. Kdybych se nepředzásoboval, možná bych čadil po silnicích kratší dobu.
Finanční derivát je podle mého názoru zločinný nástroj, jehož existence zapříčinila hlavně americkou finanční krizi, která se pak rozlila do Evropy i zbytku světa. Před lety za to dva jistí pánové, kteří vymysleli teorii jak pracovat s deriváty získali Nobelovku. Pro banky je lákavé to používat, protože jim to znásobuje objemy aktiv a navenek vypadají větší než jsou ve zkutečnosti. Tuto teorii rámcově samozřejmě znám. Problém je v tom, že deriváty jsou navázány na reálný objem aktiv (tím myslím hodnotově krytých aktiv jinou formou majetku - třeba půdy, domů nebo i zlata či diamantů, případně hotových penězto je jedno), takže z účetního pohledu přibližně zdvojnásoubují objem peněz, které banky drží, ovšem je tu jeden problém, narozdíl od "normálních peněz" tyto tzv. "odvozené finanční nástroje" představují finanční aktiva, která nejsou kryta reálným majetkem. Takže když například má nějaký subjekt (nemusí to být jen banka, třeba nějaká firma co půjčuje peníze jako u nás třeba Homecredit nebo Multiservis) určité portfolio pohledávek (soubor všech pohledávek stejného typu) z půjček, tak toto portfolio může tzv. sekuritizovat prostřednictvím třeba emise dluhopisů vydané nějakou bankou. Tím vznikne "cenný" bezcenný papír, který má stejnou hodnotu jako ty pohledávky a je jimi kryt. A kdo si to koupí získá závazek, že v konkrrétní den mu bude zaplaceno tolik a tolik třeba dolarů, obvykle více, než kolik za to dal. Když jde třeba o pohledávky z hypoték a v důsledku změn na trhu se cena nemovitostí sníží, reálná hodnota portfolia pohledávek z hypoték se sníží taky a hodnota aktiv té firmy co ty půjčky poskytla také. Jenže hodnota derivátu ne, ten je tzv. "zahedžován". No a banka která ho emitovala (a to dělaljí jenom banky) musí platit. To dělá tak dlouho, dokud na to má. Když nemá, pak neplatí. Jestliže si tento derivát koupí jiné další banky, pak nedostanou co dostat měly, utrpí ztrátu, jejíž pokrytí je může přivést do insolvence, protože příčinou té ztráty je, že jim nepřišel odpovídající kladný finanční cash flow. Důsledkem nezřízeného nadužívání derivátů byly olbřímé ztráty některých bank ve výši stovek miliard třeba dolarů. Některé působí i u nás v ČR. Řada jich to nevdržela. Co se mě týká, tak já jsem prosadil, že banka kde jsem, finanční deriváty vůbec nepoužívá s výjimkou forwardů na krátkodobé maximálně čtvrtletní kurzové riziko při zahraničních operacích. To je nutné, aby bylo možné plynule řídit likviditu a banka nebyla vláčená výkyvy v důsledku změn kurzů. Proto také banka kde jsem, neutrpěla za krize ani korunu ztrát ze špatných finančích investic. Akorát jsem musel podstatně snížit limity na obchody s takovými krizí postiženými bankami, (tím myslím poskytování jim třeba úvěrů na tzv. mezibankovním finančním trhu) a v důsledku toho jsme nějakou dobu byli a vlastně ještě jsme nuceni vydělávat meně než dřív, ale beze ztrát.
Prostě když vrazím třeba 40 tisíc do náhradních dílů, pak tyto peníze ztratí schoopnost být použity v čase efektivněji, třeba když potřebuješ vyměnit doma ledničku nebo televizi, nebo si nechat udělat třetí zuby nebo ztratí schopnost se zhodnocovat třeba ve formě úroků z vkladů na termínovaném účtu. Takže si trvám na svém, i kdybys měl mít z mého názoru kopřivku sebevětší. Tím neříkám, že je to špatné, je to Tvoje rozhodnutí a je na tobě, jak pracuješ se svými příležitostmi. Mimochodem kdysi jsem měl (vlastně nejprve otec a pak teprve já) Wartburga (mezi lety 1968 až 1988) a takto jsme se předzásobili, když auto mělo najeto asi 40 tisíc. Km. Důvodem byla neschopnost socialistické Mototechny národní podik plynule zásobovat náhradními díly. Koupil jsem výfuk, několik rozdělovačů, několik sad brzdovýhch válečků a paken, sadu brzdových bubnů, 3x spojku atd... jenže se ukázalo, že mi některé ty náhradní díly vydržely až do doby, kdy auto mělo najeto 180 tisíc km, takže když jsem namontoval poslední jezdil jsem tak asi do 250 tisíc a pak jsem ho šrotoval ve stáří 20 let. Kdybych se nepředzásoboval, možná bych čadil po silnicích kratší dobu.
Finanční derivát je podle mého názoru zločinný nástroj, jehož existence zapříčinila hlavně americkou finanční krizi, která se pak rozlila do Evropy i zbytku světa. Před lety za to dva jistí pánové, kteří vymysleli teorii jak pracovat s deriváty získali Nobelovku. Pro banky je lákavé to používat, protože jim to znásobuje objemy aktiv a navenek vypadají větší než jsou ve zkutečnosti. Tuto teorii rámcově samozřejmě znám. Problém je v tom, že deriváty jsou navázány na reálný objem aktiv (tím myslím hodnotově krytých aktiv jinou formou majetku - třeba půdy, domů nebo i zlata či diamantů, případně hotových penězto je jedno), takže z účetního pohledu přibližně zdvojnásoubují objem peněz, které banky drží, ovšem je tu jeden problém, narozdíl od "normálních peněz" tyto tzv. "odvozené finanční nástroje" představují finanční aktiva, která nejsou kryta reálným majetkem. Takže když například má nějaký subjekt (nemusí to být jen banka, třeba nějaká firma co půjčuje peníze jako u nás třeba Homecredit nebo Multiservis) určité portfolio pohledávek (soubor všech pohledávek stejného typu) z půjček, tak toto portfolio může tzv. sekuritizovat prostřednictvím třeba emise dluhopisů vydané nějakou bankou. Tím vznikne "cenný" bezcenný papír, který má stejnou hodnotu jako ty pohledávky a je jimi kryt. A kdo si to koupí získá závazek, že v konkrrétní den mu bude zaplaceno tolik a tolik třeba dolarů, obvykle více, než kolik za to dal. Když jde třeba o pohledávky z hypoték a v důsledku změn na trhu se cena nemovitostí sníží, reálná hodnota portfolia pohledávek z hypoték se sníží taky a hodnota aktiv té firmy co ty půjčky poskytla také. Jenže hodnota derivátu ne, ten je tzv. "zahedžován". No a banka která ho emitovala (a to dělaljí jenom banky) musí platit. To dělá tak dlouho, dokud na to má. Když nemá, pak neplatí. Jestliže si tento derivát koupí jiné další banky, pak nedostanou co dostat měly, utrpí ztrátu, jejíž pokrytí je může přivést do insolvence, protože příčinou té ztráty je, že jim nepřišel odpovídající kladný finanční cash flow. Důsledkem nezřízeného nadužívání derivátů byly olbřímé ztráty některých bank ve výši stovek miliard třeba dolarů. Některé působí i u nás v ČR. Řada jich to nevdržela. Co se mě týká, tak já jsem prosadil, že banka kde jsem, finanční deriváty vůbec nepoužívá s výjimkou forwardů na krátkodobé maximálně čtvrtletní kurzové riziko při zahraničních operacích. To je nutné, aby bylo možné plynule řídit likviditu a banka nebyla vláčená výkyvy v důsledku změn kurzů. Proto také banka kde jsem, neutrpěla za krize ani korunu ztrát ze špatných finančích investic. Akorát jsem musel podstatně snížit limity na obchody s takovými krizí postiženými bankami, (tím myslím poskytování jim třeba úvěrů na tzv. mezibankovním finančním trhu) a v důsledku toho jsme nějakou dobu byli a vlastně ještě jsme nuceni vydělávat meně než dřív, ale beze ztrát.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
ked nechces umrtvovat kapital v "nelikviditnych aktivach" tak si nemal kupovat ani auto pre privatne ucely. Viem co myslis,ale skutocny zivot by nemal zmysel a nebol by zabavny,keby sme sa riadili len zasadou : ma dat/dal . Cize hura do minania penazi za veci,ktore mozno budeme potrebovat,pretoze investicia do cohokolvek ineho/a mozu nas o tom presviedcat ako chcu) je len pyramidova hra,ktora raz skonci . Tym skor,ze vyrobky uz stratili kvalitu a vydrz. Takze pekny den.
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Ano, je to o míře radosti a můj způsob myšlení mi někdy brání se dostatečně radovat z drobných technických vylepšení. Vloni jsem třeba přemýšlel, jestli do H1 letos na jaře vrazit bufík s vodním výměníkem (pro jistotu). Výsledek, do nového auta bych dal, ale do skoro 7 let starého se mi už nějak nechce investovat nad nezbytnou míru. Ale až budu pořitovat nový vůz, jestli někdy, tak ten bude vybavený vzorově. Teď bych měl nový bufík ve starém a o něco později pak zas třeba te starý přemontovaný v novém. Pěkný den.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Konecne dorazil kempovy stolik Minimax Luxus,vybral som si tento stol,lebo jeho rozmery a koncepcia zapada do mojej predstavy o zariadovani auta. Verzia je mierne odlisna od tej ako sa prezentuje vsade po webe(neaktualizuju fotky,vsade su stare fotografie) ale produktove cislo je rovnake,samozrejme vyrobene v Cine az na par drobnosti by to mohlo byt celkom dobre.Par veci je sice nedomyslenych,ale aspon mozem vylepsovat. Co ma sklamalo,je to,ze niekde sa prezentuju stavitelne nohy(dolezite na nerovnom terene) ale tento ma nohy sice nadstavitelne a fixne danou velkostou(budem to musiet prerobit).Nejake foto. Vnutrajsok po uprave vyuzijem bud na male stolicky,alebo na kuchynske prislusenstvo.
- Přílohy
-
- stolik01.jpg (238.49 KiB) Zobrazeno 2529 x
-
- stolik-vnutrajsok.jpg (173.23 KiB) Zobrazeno 2529 x
-
- stolik-rozlozeny.jpg (227.93 KiB) Zobrazeno 2529 x
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Vypadá pěkně, ale už jsem ho při svých cestán po kempech tu a tam u někoho viděl. Já mám podstatně jednodušší, obyčejná bílá olemovaná deska se trubkovým sklopným podstavcem po stranách ve tvaru obdélníku o třech stranách (čvrtou stranu tvoří deska stolu). Něco jako hranaté U.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
nj made in DDR ten mam tiez,len je moc velky,potreboval som nieco,co sa naplocho zmesti pod postelovu skrinku. k tomu mam aj stare dederonske stolicky,super kvalitka,tie dnesni vyrobcovia to sice napodobuju,ale vysledok stoji za prd. Ale mata ma nieco ine,videl som nejake sklopne s este mensimi rozmermi po zlozeni,len nemozem najst oznacenie,tak browsujem weby a hladam,ci ich nenajdem.
PS tu su pouzite na expedicnom Mercedesi G
PS tu su pouzite na expedicnom Mercedesi G
- Přílohy
-
- stolicka.jpg (39.92 KiB) Zobrazeno 2526 x
-
- stolik_stolicky.jpg (222.38 KiB) Zobrazeno 2526 x
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2819
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
DDR ne, kupoval jsem to vloni, když se mi ten z DDR po asi 40 letech a 3 opravách rozpadl. Dederonské 40 leté stoličky mi taky skončily předloni, když jsem jednou z nich propadl a další na tom byly podobně. Židle mám taky loňské takové ty hluboké zelené s držáky pro flašky v opěradlech s trubkovou konstrukcí made in China prodej Tesco. Pro dospělé ty větší, pro děti ty menší. Já ten stolek připoutávám k trubkám, co mám na boku nákladového prostoru zevnitř nad postelí, sloužící jako zábrany proti poškození horní plechové výplně co tam je místo okna zevnitř. Takže místo to nezabírá, horší je to se židličkami, ty už musím před spaním překládat ze zadního prostoru dopředu na podlahu před zadní lavici. Obdobně lavór (plastové umyvadlo).
[img]http://C:\AGENDA_ORR\HAD\DUM\Foto\Chorvatsko_2010_050_WEB.jpg[/img]
[img]http://C:\AGENDA_ORR\HAD\DUM\Foto\Chorvatsko_2010_050_WEB.jpg[/img]
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Hura,nasiel som aj vyrobcu,aj nejakych predajcov,napr. tu http://www.toomich.cz/obchod/vseobecne- ... -expander/
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Z důvodu nutnosti OFFROAD cestovaní a reálné nemožnosti pořízení solidní L300 a L400 jsem si pořídil STAREXe a jednoduše řečeno, mám z něj radost a teď ta tomhle fóru budu lovit rozumy a nápady, čeká mě přestavba na "expedičku" , tak budu průběžně informovat
- Přílohy
-
- Starex (3).JPG (90.59 KiB) Zobrazeno 2449 x
STAREX 4x4..... trochu nahóru a MT pneu
-
- **
- Příspěvky: 104
- Registrován: 18 črc 2008, 08:46
- Bydliště: Č. Budějovice
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Rád vidím, že se naše řady rozšiřují S informacema můžeš začít hned, třeba jaký je to rok a co motor, kolik najeto a tak. Trochu nás sezman. Mně by třeba zajímalo jaký úpravy chystáš, třeba něco obšlehnu inu víc hlav...
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Tak informace, no...rok 2000, najeto 95000, vim, vypadá to blbě, ale podle předchozího majitele a stavu by se tomu dalo i věřit, auto pochází z rakouska, kde mělo pomačkanou levou stranu,opraveno sice v autorizovaném servise, ale já bych je to nechal předělat motor D4BH , je to moje první zkušenost s Hyundajem tak uvidíme, úpravy, sedačky zadní jsou pryč a bude se dělat spaní, jezdíme s offroadama ukrajinu, rumunsko atd. a protože začne s náma jezdit i moje malá dcerka, musím udělat bydlíka. Podvozek půjde nahoru úpravama jako na Pajeru,kolo max 30" , ale vzhledem k neskutečné síle motoru zůstanu asi u toho co tam je (235/75 R15). Poraďte, rád bych rezervu na držák jako má třeba T4 Syncro, už jste to někdo někde viděl? Druhá věc, přijde mi, že přední kola maj trochu "štaflojdní" odklon, ale koukal jsem na obrázky a ono to má skoro každý auto, tak nevím. Ještě dotaz, řešil jste někdo větší turbo z mišáckýho motoru 2,8? /dajně by to mělo jít, ale fakt nevímKarel Švarc píše:Rád vidím, že se naše řady rozšiřují S informacema můžeš začít hned, třeba jaký je to rok a co motor, kolik najeto a tak. Trochu nás sezman. Mně by třeba zajímalo jaký úpravy chystáš, třeba něco obšlehnu inu víc hlav...
Mám strašně moc otázek, tak to na vás budu hrnout postupně.........
STAREX 4x4..... trochu nahóru a MT pneu
Re: Starex 4WD-upravy na kemping,a ine vylepsenia...
Toz vitaj a cit sa tu ako doma .
Rezerva na zadok,o ano da sa,videli sme,tez budem davat.
Turbo z 2,8? No nevim,skoda prace podla mna,treba skontrolovat intercooler,ci tam mas spodny vetrak(nasavaci) a ci funguje,skontrolovat tesnost,funkcnost klapky,ci neslizi cez upchavky atak pod. Rozdiel medzi 235/75/15 a 30" je asi 2cm na priemere,v tych 235 je vacsi vyber. Ja zostavam tiez len na 30" i ked ma lakali 235/85/16 co su nejake 32" motor by to utiahol v pohode a hlavne by sa znizili otacky pri vyssich rychlostiach,ale zasa nove disky,nove gumy,podrazelo nam to vsetko a tak ostavam na tych Kumhach 30" ma to solidnu akceleraciu a na cestach(mokrych ci suchych drzia jak sproste) Zastavam nazor,ze netreba dvihat do aleluja,skor sa zameriam na chranenie podvozku(komplet zakrytie) aby ma nic nebrzdilo.ked sadnem na brucho,potom sa to lahsie bude smykat,ako ked si zaryty prieckou v hline
PS tento rusak to riesil klasicky,ja mam pripravene ine riesenie.
Rezerva na zadok,o ano da sa,videli sme,tez budem davat.
Turbo z 2,8? No nevim,skoda prace podla mna,treba skontrolovat intercooler,ci tam mas spodny vetrak(nasavaci) a ci funguje,skontrolovat tesnost,funkcnost klapky,ci neslizi cez upchavky atak pod. Rozdiel medzi 235/75/15 a 30" je asi 2cm na priemere,v tych 235 je vacsi vyber. Ja zostavam tiez len na 30" i ked ma lakali 235/85/16 co su nejake 32" motor by to utiahol v pohode a hlavne by sa znizili otacky pri vyssich rychlostiach,ale zasa nove disky,nove gumy,podrazelo nam to vsetko a tak ostavam na tych Kumhach 30" ma to solidnu akceleraciu a na cestach(mokrych ci suchych drzia jak sproste) Zastavam nazor,ze netreba dvihat do aleluja,skor sa zameriam na chranenie podvozku(komplet zakrytie) aby ma nic nebrzdilo.ked sadnem na brucho,potom sa to lahsie bude smykat,ako ked si zaryty prieckou v hline
PS tento rusak to riesil klasicky,ja mam pripravene ine riesenie.
- Přílohy
-
- zadne,dvere.rezerva1.jpg (17.73 KiB) Zobrazeno 2423 x
-
- zadne.dvere.rezerva.jpg (16.65 KiB) Zobrazeno 2423 x