Spokojenost se SF
Moderátoři: miooo, Moderátoři
Re: Spokojenost se SF
Tak to máš štěstí,gratuluji
Hyundai Santa Fe CRDi 2.0 VGTr.v.2005-2008,Hyundai Santa Fe Elegance 2,2 r.v.2008-2013-Subaru xv 2013-
- Reklama
Re: Spokojenost se SF
Aktuální zkušenost...vše OK...výborné rodinné vozítko, bezpečné, poholdné,ale po 61.000 poctivých km měním přední tyčky stabilizátoru,ale jak jsem se dočetl tady, tak je klasická slabina FE....ale jinak super!
Tucson N Line
r.v. 2021 Style, 1.6 TGDi Mhev 110 kW, 4x2
předtím
1.7 CRDi Club
rv. 2015
předtím
Santa Fe
2,2 CRDi
rv 2007
r.v. 2021 Style, 1.6 TGDi Mhev 110 kW, 4x2
předtím
1.7 CRDi Club
rv. 2015
předtím
Santa Fe
2,2 CRDi
rv 2007
Re: Spokojenost se SF
Koupi sem jetého santu rv11/06 v 11/2009 v bazaru Hyundai Kladno,najeto 90t,serv.knížka.
Jak se říká láska na první pohled (ale to už od uvedení na trh).
Prodavač mě zrazoval asi stejným názorem na poruchovost jak se tady píše a chtěl mě uvrtat na Tuarega,byl krásnej,upravenej a drahej.
Takže sem odjel v SF.
Zastavil sem se v sevisu a přes velkou neochotu sem z nich vydoloval historii oprav.
Do termínu prodeje, mimo standartní servis: nová hlava a těsnění při výměně turba (piskalo),nová spojka, přítlačák a dvouhmoťák, všechny nové kotouče a destičky,rozvoďák.
Vše v záruce.
Já na 95t: přední tyčky, silenbloky, 2x čep zadní stabilizátor+pouzdra, dvě levé ložiska teda celé náboje (hyundai Jablonec 6500,-bez DPH jedno, v Hyundai Německo 8000,-CZK obě).
120t: Druhá strana nábojů, př.tyčka, jedna žhavička, čelní sklo (urezlý spoj ve skle na vyhřívání pod stěrači a následný skoro požár elektroinstalace pod palubkou)
Před santou sem měl
1x Š120
1x Š130
1x Opel omega A sedan 2.0i
1x Omega B caravan 2.0i
2x Omega B caravan 2.5i V6
druhé auto pro radost Mazda MX6 2.5i V6
Všechny auta od Opelů sem kupoval jeté na 4 letech,v rozmezí 120-170t.a myslím,že některé měli i něco stočeno.
Všechny Opely sem prodával po 4-5 letech s naj. 350-450t, poslední jezdí dodnes....
Auto je v permaneci každý den, z domu do firmy, večer zpět (20km),k práci , sobota-neděle na sport, na dovolenou.....,takže je v silném zápřahu co se týká používání, oddechne si jen v servisu nebo v létě kdy větrám mazdu.
Pomalu se blížim k natetým 2 mil.km a nebýt jednoho nadrženýho jelena,kterej mi skočil v noci na dálnici do mazdy tak i bez nehody.
SF mi zatím vyhovuje na 100%, otevřel mi nové dimenze, myslím, kam se až dostanu hlavně v zimě.
Už neřeším kde zaparkovat abych vyjel, jestli ráno bude 30cm sněhu a budu nasazovat řetězy abych vyjel s přívěsem, jezdím teď sice pomaleji a rozvážně,jak říká manželka už neblázním
Sem smířený s nutnými opravami, budete to dělat na každém autě, pokud ho nechcete dojet do smrti.
Opely byli kvalitní,spolehliví,rychlí dříči ale opravovali se taky,kotouče, tyčky, výfuky, ke konci elektronika,apod. Taky byly těžký na předek.
Myslím,že hodně se skrývá v přístupu k autu, v citu, a servisu - když se něco zanedbá tak se to vždy prodraží.
A jestli jsou jiný auta lepší/kvalitnější?
Ano jsou, ale taky dražší, a pokud ty kotouče budu měnít na kvalitnějším Tuaregu o 50t později, budou taky o 100% dražší.....
Porovnejte si nákupní cenu SF a jiného kvalitnějšího SUV (Tuareg,X3,XC90,ML) a 50% rozdílu z ceny si schovejte na opravy a budete velice spokojení.
V servisu nebudete platit 1500/hod ale stále 500-600/hod.
Nebo si kupte ojeté 3 leté a ušetříte opět 350-400t oproti novému a schovejte si 100t na opravy a zase budete spokojení....
Každá automobilka chce vydělat prachy, nové auta se moc neprodávají nebo je na nich už tak mizivej rabat,že se šiděj materiály,prémiové značky nevyjímaje, takže se musí vydělávat na servisu a náhr.dílech.
Myslíte,že mercedes je stále to kvalitní auto jako v 70 letech?
Jak se říká láska na první pohled (ale to už od uvedení na trh).
Prodavač mě zrazoval asi stejným názorem na poruchovost jak se tady píše a chtěl mě uvrtat na Tuarega,byl krásnej,upravenej a drahej.
Takže sem odjel v SF.
Zastavil sem se v sevisu a přes velkou neochotu sem z nich vydoloval historii oprav.
Do termínu prodeje, mimo standartní servis: nová hlava a těsnění při výměně turba (piskalo),nová spojka, přítlačák a dvouhmoťák, všechny nové kotouče a destičky,rozvoďák.
Vše v záruce.
Já na 95t: přední tyčky, silenbloky, 2x čep zadní stabilizátor+pouzdra, dvě levé ložiska teda celé náboje (hyundai Jablonec 6500,-bez DPH jedno, v Hyundai Německo 8000,-CZK obě).
120t: Druhá strana nábojů, př.tyčka, jedna žhavička, čelní sklo (urezlý spoj ve skle na vyhřívání pod stěrači a následný skoro požár elektroinstalace pod palubkou)
Před santou sem měl
1x Š120
1x Š130
1x Opel omega A sedan 2.0i
1x Omega B caravan 2.0i
2x Omega B caravan 2.5i V6
druhé auto pro radost Mazda MX6 2.5i V6
Všechny auta od Opelů sem kupoval jeté na 4 letech,v rozmezí 120-170t.a myslím,že některé měli i něco stočeno.
Všechny Opely sem prodával po 4-5 letech s naj. 350-450t, poslední jezdí dodnes....
Auto je v permaneci každý den, z domu do firmy, večer zpět (20km),k práci , sobota-neděle na sport, na dovolenou.....,takže je v silném zápřahu co se týká používání, oddechne si jen v servisu nebo v létě kdy větrám mazdu.
Pomalu se blížim k natetým 2 mil.km a nebýt jednoho nadrženýho jelena,kterej mi skočil v noci na dálnici do mazdy tak i bez nehody.
SF mi zatím vyhovuje na 100%, otevřel mi nové dimenze, myslím, kam se až dostanu hlavně v zimě.
Už neřeším kde zaparkovat abych vyjel, jestli ráno bude 30cm sněhu a budu nasazovat řetězy abych vyjel s přívěsem, jezdím teď sice pomaleji a rozvážně,jak říká manželka už neblázním
Sem smířený s nutnými opravami, budete to dělat na každém autě, pokud ho nechcete dojet do smrti.
Opely byli kvalitní,spolehliví,rychlí dříči ale opravovali se taky,kotouče, tyčky, výfuky, ke konci elektronika,apod. Taky byly těžký na předek.
Myslím,že hodně se skrývá v přístupu k autu, v citu, a servisu - když se něco zanedbá tak se to vždy prodraží.
A jestli jsou jiný auta lepší/kvalitnější?
Ano jsou, ale taky dražší, a pokud ty kotouče budu měnít na kvalitnějším Tuaregu o 50t později, budou taky o 100% dražší.....
Porovnejte si nákupní cenu SF a jiného kvalitnějšího SUV (Tuareg,X3,XC90,ML) a 50% rozdílu z ceny si schovejte na opravy a budete velice spokojení.
V servisu nebudete platit 1500/hod ale stále 500-600/hod.
Nebo si kupte ojeté 3 leté a ušetříte opět 350-400t oproti novému a schovejte si 100t na opravy a zase budete spokojení....
Každá automobilka chce vydělat prachy, nové auta se moc neprodávají nebo je na nich už tak mizivej rabat,že se šiděj materiály,prémiové značky nevyjímaje, takže se musí vydělávat na servisu a náhr.dílech.
Myslíte,že mercedes je stále to kvalitní auto jako v 70 letech?
Re: Spokojenost se SF
bob&bobek - krásně jsi to napsal. Přesně tak to cítím i já.......
Re: Spokojenost se SF
Zdravím,
Tak Santa už má 336 000km a stále žije a těší se dobrému zdraví sice minulý týden první závada, přestaly se mi zamykat zadní pravé dvěře, ale dělá to jen když odemknu dvakrát za sebou, nechám chvilku odpočinout a zamkne v pohodě Jinak autíčko šlape jako hodinky, aktuální spotřeba po návratu z francie (klidná jízda do 120km/h) 6,1litru, respektive jsem na nádrž najel 1140kilometrů a dotankoval 70litrů nafty. Za nedlouho nás čeká 3tí výměna rozvodů a vodní pumpa originál, tak možná už investuju i do ní . Jsem velice zvědavej kolik to autíčko ještě vydrží, nechám si ho a uvidím co ještě dokáže . Mějte se krásně a ať vám to jezdí. Santík
Tak Santa už má 336 000km a stále žije a těší se dobrému zdraví sice minulý týden první závada, přestaly se mi zamykat zadní pravé dvěře, ale dělá to jen když odemknu dvakrát za sebou, nechám chvilku odpočinout a zamkne v pohodě Jinak autíčko šlape jako hodinky, aktuální spotřeba po návratu z francie (klidná jízda do 120km/h) 6,1litru, respektive jsem na nádrž najel 1140kilometrů a dotankoval 70litrů nafty. Za nedlouho nás čeká 3tí výměna rozvodů a vodní pumpa originál, tak možná už investuju i do ní . Jsem velice zvědavej kolik to autíčko ještě vydrží, nechám si ho a uvidím co ještě dokáže . Mějte se krásně a ať vám to jezdí. Santík
I30 1,6CVVT kombi 06/2013
New Santa fe 2006, 2,2CRDi ELEGANCE
New Santa fe 2006, 2,2CRDi ELEGANCE
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spokojenost se SF
Santíku, tak klobouk dolů
Dofám, že i můj Tucson se toho zdraví taky dožije
Dofám, že i můj Tucson se toho zdraví taky dožije
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: Spokojenost se SF
Tak jsem se stal novým majitelem Santa Fe 5/2006 2,7 V6 55.000km a zatim dobrý jezdí se stim pěkně zatím spokojenost splnilo to očekávání jestly to vydrží jako naše H100 naj asi 400.000km pořád startovala a jezdila jak drak tak budu spokojenej.
Hyundai Galloper II 2,5 TDI 4x4 rv.99 186.000 km spotř. 12L/100km prodáno
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Re: Spokojenost se SF
Tak prispejem aj ja troskou do mlyna: pred dvomi tyzdnami som sa aj ja stal majitelom SF, konkretne 2006, AT, chiptuning 184 koni. Zatial velka spokojnost, ono presedlat z VW Golf na SF sa neda okrem spokojnosti asi nic ine ocakavat Trochu mi pripada tvrdsie, cez nerovnosti ako keby skackalo, automat je vychcany a aj na sekvencnom radeni ma pri podotackach alebo prilis vysokych vyhodnoti ako blbca ktory nevie jazdit a preradi za mna teren zatial bez skusenosti, nemal som cas. spotreba prijemnych 7.5 na pocitaci (+0.5 real je 8l na 100km stale na usmev na tvari) aj ked sa musim priznat ze jazdim vlazne - 60 v obci a 100 mimo obce. nejake tie detaili spominane dokola na fore su za toto auto prijatelnou danou, hold nic nie je dokonale
Hyundai Santa Fe 2006, 2,2 CRDi 184k, automat
predtým: VW Golf IV
predtým: VW Golf IV
Re: Spokojenost se SF
můžu poprosit o fotku zadních dveří ze spodu jak je zámek něco mi tam chybí mam tam díru jinak auto zatim super občas kopne automat je to normální klid pustim plyn a pak sešlápnu plyn tak to škubne ale jinak super kára dík za fotku.
Hyundai Galloper II 2,5 TDI 4x4 rv.99 186.000 km spotř. 12L/100km prodáno
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Re: Spokojenost se SF
Jedna z nevyřešených věcí - chybí ti tam madlo na zavírání 5 dveří, doporučuji přilepit oboustranou lep.páskou až si ho koupíšSpajky007 píše:můžu poprosit o fotku zadních dveří ze spodu jak je zámek něco mi tam chybí mam tam díru jinak auto zatim super občas kopne automat je to normální klid pustim plyn a pak sešlápnu plyn tak to škubne ale jinak super kára dík za fotku.
Re: Spokojenost se SF
jsem si myslel že by to mohla bejt odrazka nebo něco takového tim uchem se to zavírá divně a z venku jsou pak vidět prstybob&bobek píše:Jedna z nevyřešených věcí - chybí ti tam madlo na zavírání 5 dveří, doporučuji přilepit oboustranou lep.páskou až si ho koupíšSpajky007 píše:můžu poprosit o fotku zadních dveří ze spodu jak je zámek něco mi tam chybí mam tam díru jinak auto zatim super občas kopne automat je to normální klid pustim plyn a pak sešlápnu plyn tak to škubne ale jinak super kára dík za fotku.
Hyundai Galloper II 2,5 TDI 4x4 rv.99 186.000 km spotř. 12L/100km prodáno
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Hyundai Santa Fe 2,7 V6 4x4 rv. 06 automat 64.000 km spotř. 9,9-14,5L/100km dle nálady -- a je prodaná
Octavia II Combi 4x4 1,9TDI a další auta
Re: Spokojenost se SF
bob&bobek píše:Koupi sem jetého santu rv11/06 v 11/2009 v bazaru Hyundai Kladno,najeto 90t,serv.knížka.
Jak se říká láska na první pohled (ale to už od uvedení na trh).
Prodavač mě zrazoval asi stejným názorem na poruchovost jak se tady píše a chtěl mě uvrtat na Tuarega,byl krásnej,upravenej a drahej.
Takže sem odjel v SF.
Zastavil sem se v sevisu a přes velkou neochotu sem z nich vydoloval historii oprav.
Do termínu prodeje, mimo standartní servis: nová hlava a těsnění při výměně turba (piskalo),nová spojka, přítlačák a dvouhmoťák, všechny nové kotouče a destičky,rozvoďák.
Vše v záruce.
Já na 95t: přední tyčky, silenbloky, 2x čep zadní stabilizátor+pouzdra, dvě levé ložiska teda celé náboje (hyundai Jablonec 6500,-bez DPH jedno, v Hyundai Německo 8000,-CZK obě).
120t: Druhá strana nábojů, př.tyčka, jedna žhavička, čelní sklo (urezlý spoj ve skle na vyhřívání pod stěrači a následný skoro požár elektroinstalace pod palubkou)
Před santou sem měl
1x Š120
1x Š130
1x Opel omega A sedan 2.0i
1x Omega B caravan 2.0i
2x Omega B caravan 2.5i V6
druhé auto pro radost Mazda MX6 2.5i V6
Všechny auta od Opelů sem kupoval jeté na 4 letech,v rozmezí 120-170t.a myslím,že některé měli i něco stočeno.
Všechny Opely sem prodával po 4-5 letech s naj. 350-450t, poslední jezdí dodnes....
Auto je v permaneci každý den, z domu do firmy, večer zpět (20km),k práci , sobota-neděle na sport, na dovolenou.....,takže je v silném zápřahu co se týká používání, oddechne si jen v servisu nebo v létě kdy větrám mazdu.
Pomalu se blížim k natetým 2 mil.km a nebýt jednoho nadrženýho jelena,kterej mi skočil v noci na dálnici do mazdy tak i bez nehody.
SF mi zatím vyhovuje na 100%, otevřel mi nové dimenze, myslím, kam se až dostanu hlavně v zimě.
Už neřeším kde zaparkovat abych vyjel, jestli ráno bude 30cm sněhu a budu nasazovat řetězy abych vyjel s přívěsem, jezdím teď sice pomaleji a rozvážně,jak říká manželka už neblázním
Sem smířený s nutnými opravami, budete to dělat na každém autě, pokud ho nechcete dojet do smrti.
Opely byli kvalitní,spolehliví,rychlí dříči ale opravovali se taky,kotouče, tyčky, výfuky, ke konci elektronika,apod. Taky byly těžký na předek.
Myslím,že hodně se skrývá v přístupu k autu, v citu, a servisu - když se něco zanedbá tak se to vždy prodraží.
A jestli jsou jiný auta lepší/kvalitnější?
Ano jsou, ale taky dražší, a pokud ty kotouče budu měnít na kvalitnějším Tuaregu o 50t později, budou taky o 100% dražší.....
Porovnejte si nákupní cenu SF a jiného kvalitnějšího SUV (Tuareg,X3,XC90,ML) a 50% rozdílu z ceny si schovejte na opravy a budete velice spokojení.
V servisu nebudete platit 1500/hod ale stále 500-600/hod.
Nebo si kupte ojeté 3 leté a ušetříte opět 350-400t oproti novému a schovejte si 100t na opravy a zase budete spokojení....
Každá automobilka chce vydělat prachy, nové auta se moc neprodávají nebo je na nich už tak mizivej rabat,že se šiděj materiály,prémiové značky nevyjímaje, takže se musí vydělávat na servisu a náhr.dílech.
Myslíte,že mercedes je stále to kvalitní auto jako v 70 letech?
Re: Spokojenost se SF
Pokud myslíš tu díru,asi 10x5cm, vpravo od zámku 5tých dveří, když jsou otevřené, tak tam je zapuštěné v té díře madlo.
Vsuneš ruku do té díry s madlem a lehkým švihem zavřeš dveře.
Nalevo je ještě popruh na totéž ale přes ten se, alespoň mně, to nezavírá dobře,většinou mě pak hrana dveří praští do ruky.
Vsuneš ruku do té díry s madlem a lehkým švihem zavřeš dveře.
Nalevo je ještě popruh na totéž ale přes ten se, alespoň mně, to nezavírá dobře,většinou mě pak hrana dveří praští do ruky.