Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
be.sport: vubec se nedivim tomu, co pises. dokazu si predstavit, jaks s tim jezdil. ale chapu, zvyk je zvyk
i30 1.4 + kn, 12/2007
- Reklama
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Jojo..to ticho po startu je super..to uznavam..do mesta pohoda..ale od nejake 100km/h uz ma nafta jasne navrch..i v tom zvuku..dalsi plus pro benzin je rychlost ohrati auta a topeni..v tom jasne vyhrava benzin..
jinak auto jsem protahl snad dvakrat a od tech 4000 otacek to vazne tahne..jen ta sportreba...jinak moje predchozi auti bylo 1.6 16v 77kw ...a to si taky rikalo o vytaceni..a spotreba byla podobna ..kolem 10 ve meste...mimo mesto to slo kolem 7...
o vikednu jsem jezdil znovu s vw golf VI. 1.4 tsi 90kw..tohle je uz lepsi varianta na jezdeni..tahne podobne jako nafta a spotreba kolem 7-8 pri mem zpusobu jezdeni....ale je to zas hloupej golf:)) jak jsem tu nekde cetl tu super recenzi na 1.6cw...kde se odrazi ve skle mrizka vetrani ..neni videt pres zatmaveni za zrcatkem atd...
v golfu se zas odrazi cudliky na okna, tlacitko na vyhrivani zrcatek je hodne blbe vymysleny a v kufru nejsou zadny hacky na igelitku nebo tasku:)))
tim chci rict ze kazdy auto ma neco pro a neco proti..zadny neni dokonaly..a pokud ma nekdo ,,dokonaly,, auto..tak je jesitnej blbecek co si neprizna ze je neco lepsiho:)
jinak auto jsem protahl snad dvakrat a od tech 4000 otacek to vazne tahne..jen ta sportreba...jinak moje predchozi auti bylo 1.6 16v 77kw ...a to si taky rikalo o vytaceni..a spotreba byla podobna ..kolem 10 ve meste...mimo mesto to slo kolem 7...
o vikednu jsem jezdil znovu s vw golf VI. 1.4 tsi 90kw..tohle je uz lepsi varianta na jezdeni..tahne podobne jako nafta a spotreba kolem 7-8 pri mem zpusobu jezdeni....ale je to zas hloupej golf:)) jak jsem tu nekde cetl tu super recenzi na 1.6cw...kde se odrazi ve skle mrizka vetrani ..neni videt pres zatmaveni za zrcatkem atd...
v golfu se zas odrazi cudliky na okna, tlacitko na vyhrivani zrcatek je hodne blbe vymysleny a v kufru nejsou zadny hacky na igelitku nebo tasku:)))
tim chci rict ze kazdy auto ma neco pro a neco proti..zadny neni dokonaly..a pokud ma nekdo ,,dokonaly,, auto..tak je jesitnej blbecek co si neprizna ze je neco lepsiho:)
I30 Sport 1.6 CRDi 116 Hp - 6.st
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km
Shell Diesel Extra + Vif
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km
Shell Diesel Extra + Vif
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
To nějak nechápu co tím myslíš.laufas píše:be.sport: vubec se nedivim tomu, co pises. dokazu si predstavit, jaks s tim jezdil. ale chapu, zvyk je zvyk
Hyundai Sonata 2,0i DCVVT-121kW rv 4/2010 výbava Premium, barva šedá metalíza, hodně dobrý a komfortní vůz střední třídy
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
asi ma na mysli razeni v nizkych otackach a ocekavani zatlaceni do sedadel..
uprimne me po druhem dnu s autem stve ta elektronicka klapka...pri razeni otacky vzdycky skoci tak o 200 vis...u predfaceliftu to bylo mnohem uzivatelsky privetivejsi:)
uprimne me po druhem dnu s autem stve ta elektronicka klapka...pri razeni otacky vzdycky skoci tak o 200 vis...u predfaceliftu to bylo mnohem uzivatelsky privetivejsi:)
I30 Sport 1.6 CRDi 116 Hp - 6.st
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km
Shell Diesel Extra + Vif
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km
Shell Diesel Extra + Vif
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Dextrone: jak pise be.sport
i30 1.4 + kn, 12/2007
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Jo to jo, zvyk je zvyk, jiný auto jiný motor Já když ze své Sonáty přelezu do služební Fobie 1.2HTP tak vždy kleju jak to nejede a všude mě něco vadí Pak vlezu zpět do Sonáty a připadám si jak v obýváku
Hyundai Sonata 2,0i DCVVT-121kW rv 4/2010 výbava Premium, barva šedá metalíza, hodně dobrý a komfortní vůz střední třídy
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
lepsi HTP nez chodit pesky nebo MHD ne? ale kdyz si sednu napr do punta mk2 co mame jeste doma..tak celych 44kw z toho auta dela taky raketu ale driv me to stacilo...postup vylozene aut co jsem kdy vlastnil ( ne provozoval ) byl 40kw 44kw 81kw 77kw a ted 85kw ...do toho teda nepocitam auta co jsem mel v usa..tam to bylo od 150-220kw a stejne to v tom jejich automatu na ten 85-91 oktanovej benzin moc nejelo ))
I30 Sport 1.6 CRDi 116 Hp - 6.st
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km
Shell Diesel Extra + Vif
50 500 km
11/2009
6,5 l/100 km
Shell Diesel Extra + Vif
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Benzin / diesel. Neříkám tak, ani tak, ale zkusím trochu počítat:
Dejme tomu, benzinový motor 1,6CVVT - průměrná REÁLNÁ spotřeba je 7l/100km. Cena 1l. benzinu = v průměru, baj woko 1l = 33,- kč.
Benzin: 7 litů na 100 km = 231,- kč, po ujetí 1000km natankuji tedy benzin celkem za 2.310,- kč. Na celkové ujetí 100.000km budu potřebovat natankovat benzin za 231.000,- kč.
Dieselový motor 1,6CRDi 85kW - průměrná REÁLNÁ spotřeba je 5,5l/100km. Cena 1l. nafty = v průměru, baj woko 1l = 32,- kč.
5,5 litrů na 100km = 176,- kč, po ujetí 1000km natankuji tedy naftu celkem za 1.760,- kč. Na celkové ujetí 100.000km budu potřebovat natankovat diesel za 176.000,- kč.
Tak že po celkovém ujetí 100.000km je finanční úspora dieselu 55.000,- kč. Po celkovém ujetí 150.000km je finanční úspora dieselu 82.500,- kč. Pak už by asi auto mělo jít z baráku a jít se podívat k dealerovi, co mají nového.
Pravidelné servisní prohlídky: Rozdíl mezi benzinem a dieselem, je asi tak 1.500 - 2.000,- kč ( benzin je levnější ). Každý rok jedna servisní prohlídka, celkem 5 prohlídek, tak že na benzinu se ušetří při servisu za 5 let asi tak 10.000,- kč. Samozřejmě za předpokladu, že vše bude O.K., a bude se jen měnit olej, filtry, něco se poutahuje a jede se domu. Neřeším případné opravy, na které se nebude vztahovat záruka. S dieselem můžu jet do servisu po ujetí 30.000km, nebo 1 roku, podle toho, co nastane dříve. Nechci se teď hádat, vážně to nemám přesně zjištěno, ale mám dojem, že s benzinem se stále musí do servisu po ujetí 20.000km, nebo 1 roku. Tak že pokud celkem za rok najedu víc jak 20000km a vejdu se do těch 30000km za rok, tak po celkovém ujetí 60.000km pojedu s dieselem do servisu jen 2x, kdežto s benzinem tam budu muset 3x. Za 2 servisní prohlídky s dieselem zaplatím kolem 13.000,- kč. Za 3 servisní prohlídky s benzinem zaplatím něco v rozmezí 13.500 - 15.000,- kč. To co jsem zaplatil navíc při koupy nového auta v dieselu, se mi částečně vrátí při prodeji. U nového auta byl rozdíl asi tak kolem 50.000,- kč ( benzin levnější ). Při prodeji jetiny dostanu za diesel jistě o 20-25.000,- kč víc, než za stejnou výbavu v benzinu. Já osobně mám i30 Comfort - 1,6CRDi 85kW. Vážně to nikomu nevnucuju ani nepřesvědčuji o výhodnosti té či oné verze, vše má své pro i proti, ale jen jsem prostě spočítal pár vstupních dat, které jsou dány a každý se rozhoduje na základě jiných priorit.
Dejme tomu, benzinový motor 1,6CVVT - průměrná REÁLNÁ spotřeba je 7l/100km. Cena 1l. benzinu = v průměru, baj woko 1l = 33,- kč.
Benzin: 7 litů na 100 km = 231,- kč, po ujetí 1000km natankuji tedy benzin celkem za 2.310,- kč. Na celkové ujetí 100.000km budu potřebovat natankovat benzin za 231.000,- kč.
Dieselový motor 1,6CRDi 85kW - průměrná REÁLNÁ spotřeba je 5,5l/100km. Cena 1l. nafty = v průměru, baj woko 1l = 32,- kč.
5,5 litrů na 100km = 176,- kč, po ujetí 1000km natankuji tedy naftu celkem za 1.760,- kč. Na celkové ujetí 100.000km budu potřebovat natankovat diesel za 176.000,- kč.
Tak že po celkovém ujetí 100.000km je finanční úspora dieselu 55.000,- kč. Po celkovém ujetí 150.000km je finanční úspora dieselu 82.500,- kč. Pak už by asi auto mělo jít z baráku a jít se podívat k dealerovi, co mají nového.
Pravidelné servisní prohlídky: Rozdíl mezi benzinem a dieselem, je asi tak 1.500 - 2.000,- kč ( benzin je levnější ). Každý rok jedna servisní prohlídka, celkem 5 prohlídek, tak že na benzinu se ušetří při servisu za 5 let asi tak 10.000,- kč. Samozřejmě za předpokladu, že vše bude O.K., a bude se jen měnit olej, filtry, něco se poutahuje a jede se domu. Neřeším případné opravy, na které se nebude vztahovat záruka. S dieselem můžu jet do servisu po ujetí 30.000km, nebo 1 roku, podle toho, co nastane dříve. Nechci se teď hádat, vážně to nemám přesně zjištěno, ale mám dojem, že s benzinem se stále musí do servisu po ujetí 20.000km, nebo 1 roku. Tak že pokud celkem za rok najedu víc jak 20000km a vejdu se do těch 30000km za rok, tak po celkovém ujetí 60.000km pojedu s dieselem do servisu jen 2x, kdežto s benzinem tam budu muset 3x. Za 2 servisní prohlídky s dieselem zaplatím kolem 13.000,- kč. Za 3 servisní prohlídky s benzinem zaplatím něco v rozmezí 13.500 - 15.000,- kč. To co jsem zaplatil navíc při koupy nového auta v dieselu, se mi částečně vrátí při prodeji. U nového auta byl rozdíl asi tak kolem 50.000,- kč ( benzin levnější ). Při prodeji jetiny dostanu za diesel jistě o 20-25.000,- kč víc, než za stejnou výbavu v benzinu. Já osobně mám i30 Comfort - 1,6CRDi 85kW. Vážně to nikomu nevnucuju ani nepřesvědčuji o výhodnosti té či oné verze, vše má své pro i proti, ale jen jsem prostě spočítal pár vstupních dat, které jsou dány a každý se rozhoduje na základě jiných priorit.
Hyundai i30 Comfort, 1,6 CRDi VGT - 85kW, Vivid Blue, 07 / 2010.
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Oil: Shell Helix Diesel Ultra 5W-30. Benzina - Verva Diesel / Euro Oil - Optimal Diesel (bez biosložky) + VIF
"Ať to má kozy nebo kola, vždy s tím budou problémy".
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
A hele,skorosoused
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Na základě přesných vstupních dat ti vyšel nesmysl, protože jsi zcela pominul nejlevnější a k motoru nejšetrnější palivo. LPG. Místo 2,5 Kč na km platím 1,5 Kč (bylo to 1,2 Kč, když stál litr 14 a ne 17 jako teď). Plánuji si auto stejně jako předchozí nechat 10 let, 200 tisíc km. Takže auto mě místo 300 tisíc stálo jen 100 tisíc Kč. A to se vyplatí .-)lada 71 píše:Vážně to nikomu nevnucuju ani nepřesvědčuji o výhodnosti té či oné verze, vše má své pro i proti, ale jen jsem prostě spočítal pár vstupních dat, které jsou dány a každý se rozhoduje na základě jiných priorit.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
A ty jsi si opomenul přečíst název tématu
Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA
Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
k dokonalosti výpočtu už chybí pouze diskontování cashflow => porovnání čisté současné hodnoty "projektu" benzín/nafta za x letlada 71 píše:Benzin / diesel. Neříkám tak, ani tak, ale zkusím trochu počítat:
..ale jen jsem prostě spočítal pár vstupních dat.
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Tak tohle vypadá hezky na papíře, realita je mnohdy jinde. Když jsem jezdil svým dieselem, tak jsem taky byl nadšenej z jeho spotřeby. Jezdil jsem jeden čas snad i na výpary, prostě úžasná spotřeba. Ale na tohle člověk nesmí koukat a nesmí se dát vidinou malé spotřeby oblbnout. Další počítání efektivity dieselu jsem prováděl při servisech, to už si pak člověk drbe hlavu. No a když jsem musel dát přes 30 tisíc za nové turbo tak to už s efektivností slušně zahýbalo. Vstřikovače, tlaky, čerpadlo, dvouhmoťák ani nemluvě. Provoz benzínu mě nikdy nestál tolik jako provoz dieselu. Jo pokud máte nové dieselové auto, tak si ho užívejte dokud je ještě v cajku, než se začnou pojevovat závady s drahou repasí nebo výměnou, pak z domu a koupit nové. Mě tedy kilometr s dieselem stál více než kilometr s benzinem (pokud počítám všechny roční náklady na provoz auta)lada 71 píše:Benzin / diesel. Neříkám tak, ani tak, ale zkusím trochu počítat:
Dejme tomu, benzinový motor 1,6CVVT - průměrná REÁLNÁ spotřeba je 7l/100km. Cena 1l. benzinu = v průměru, baj woko 1l = 33,- kč.
Benzin: 7 litů na 100 km = 231,- kč, po ujetí 1000km natankuji tedy benzin celkem za 2.310,- kč. Na celkové ujetí 100.000km budu potřebovat natankovat benzin za 231.000,- kč.
Dieselový motor 1,6CRDi 85kW - průměrná REÁLNÁ spotřeba je 5,5l/100km. Cena 1l. nafty = v průměru, baj woko 1l = 32,- kč.
5,5 litrů na 100km = 176,- kč, po ujetí 1000km natankuji tedy naftu celkem za 1.760,- kč. Na celkové ujetí 100.000km budu potřebovat natankovat diesel za 176.000,- kč.
Tak že po celkovém ujetí 100.000km je finanční úspora dieselu 55.000,- kč. Po celkovém ujetí 150.000km je finanční úspora dieselu 82.500,- kč. Pak už by asi auto mělo jít z baráku a jít se podívat k dealerovi, co mají nového.
Pravidelné servisní prohlídky: Rozdíl mezi benzinem a dieselem, je asi tak 1.500 - 2.000,- kč ( benzin je levnější ). Každý rok jedna servisní prohlídka, celkem 5 prohlídek, tak že na benzinu se ušetří při servisu za 5 let asi tak 10.000,- kč. Samozřejmě za předpokladu, že vše bude O.K., a bude se jen měnit olej, filtry, něco se poutahuje a jede se domu. Neřeším případné opravy, na které se nebude vztahovat záruka. S dieselem můžu jet do servisu po ujetí 30.000km, nebo 1 roku, podle toho, co nastane dříve. Nechci se teď hádat, vážně to nemám přesně zjištěno, ale mám dojem, že s benzinem se stále musí do servisu po ujetí 20.000km, nebo 1 roku. Tak že pokud celkem za rok najedu víc jak 20000km a vejdu se do těch 30000km za rok, tak po celkovém ujetí 60.000km pojedu s dieselem do servisu jen 2x, kdežto s benzinem tam budu muset 3x. Za 2 servisní prohlídky s dieselem zaplatím kolem 13.000,- kč. Za 3 servisní prohlídky s benzinem zaplatím něco v rozmezí 13.500 - 15.000,- kč. To co jsem zaplatil navíc při koupy nového auta v dieselu, se mi částečně vrátí při prodeji. U nového auta byl rozdíl asi tak kolem 50.000,- kč ( benzin levnější ). Při prodeji jetiny dostanu za diesel jistě o 20-25.000,- kč víc, než za stejnou výbavu v benzinu. Já osobně mám i30 Comfort - 1,6CRDi 85kW. Vážně to nikomu nevnucuju ani nepřesvědčuji o výhodnosti té či oné verze, vše má své pro i proti, ale jen jsem prostě spočítal pár vstupních dat, které jsou dány a každý se rozhoduje na základě jiných priorit.
Reálný roční provoz dieselového Mondea včetně PHM, pneu a všech servisů přepočítaný na kilometr jízdy mě vycházel na 5,90,-Kč na 1km
Reálný roční provoz benzínové Sonáty včetně PHM, pneu a zatím jen garanční prohlídky (která mě čeká a odhaduji ji na cca 6000,-) na kilometr jízdy vychází na 3,60,-Kč na 1km
Pokud u dieselu nepočítám servisní zásahy a výměny (kromě náplní), pak se dostanu k provozu za 2,85,-Kč na 1km (vycházím po odečtu položek z fakturace za 3 roky zpět)
Všechny výdaje spojené s autama si vedu v Excellu a je zajímavé data porovnávat. Na základě výsledků a porovnání objektivity, jsem jako své nynější auto zvolil zpět benzínové, neboť sice s vyšší spotřebou PHM, ale levnějšími servisními zásahy vychází reálný provoz benzínového auta podstatně levněji. Pokud bych byl pro diesel musel bych najet více jak 30 tis km za rok a k tomu podnikat, abych si vše odepisoval z účta. Jako podnikatel bych kupoval nová dieselová auta a po 3 letech nebo 150 tis km je prodával, protože servisovat je už není rentabilní. Ale ono se tak děje ne? Stačí se podívat po bazarech
Naposledy upravil(a) Dextrone dne 12 úno 2011, 16:54, celkem upraveno 2 x.
Hyundai Sonata 2,0i DCVVT-121kW rv 4/2010 výbava Premium, barva šedá metalíza, hodně dobrý a komfortní vůz střední třídy
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Ford Mondeo 2005 2.0 TDCi 96kW Ghia - nic moc
Škoda Felicia combi 1998 1.6MPi 55kW GLXi, naprosto spolehlivá a dobře zajetá
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Hlavne moc neverim tomu, ze po peti letech proda diesel o 25 tisic draz.
Ale lidi jsou kaskaderi, klidne kupuji 5 let stary naftaky, mozny je i tohle. pripade 5 let stary tricitky bych radeji skocil po 1.6 benzin.
Ale lidi jsou kaskaderi, klidne kupuji 5 let stary naftaky, mozny je i tohle. pripade 5 let stary tricitky bych radeji skocil po 1.6 benzin.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOT
Brečíš na nesprávném hrobečku, protože a. se držím tématu spotřeba a b. vybral jsem si benzínový motor, protože se snadno přestaví na LPG. Nafťák lze taky, ale ne v domácích podmínkách.matysekul píše:A ty jsi si opomenul přečíst název tématu
Porovnání :benzín/nafta. NE VÝHODY A NEVÝHODY, NEBO SPOTŘEBA
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor