Parametry
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
Parametry
Zdravím, tak jsem si teď prošel tech. data a zarazil mne údaj o maximálce V6, 240. U auta s váhou 1,6t a výkonem přes 300 HP bych předpokládal, že hravě dosáhne "elektronických" 250. Takže je to zpřevodováno na akceleraci? Pak to ale bude pěknej žrout, při jízdě na dálnici si spapá svý. Taky jsem byl rozhodnut, že to bude auťák, kterej mi jednou bude říkat pane, ale...O 2,0T bych neuvažoval, to žádnej drak nebude. A zatím jsem nenatrefil na ceny u nás.
- Reklama
Re: Parametry
jj taky mě to trošku zarazilo.
ale ta cena je super!
jinak celkem nepěkná diskuze pro coupe fans je tady pod tímto článkem:
http://autofun.blesk.cz/hyundai-genesis ... cena-6736/
ale ta cena je super!
jinak celkem nepěkná diskuze pro coupe fans je tady pod tímto článkem:
http://autofun.blesk.cz/hyundai-genesis ... cena-6736/
Re: Parametry
no tak si pozri tabulky spotrevy V6 a 2T a podla vela testov zta V6 ze ma krasnu spotrebu na dialnici ako nehnevajte sa to vas iba zaujima udaj o maximalke ktoru aj tak nikdy nedosiahnes a este jeda vec tie auta maju aj obmedzovace takze vobec to nemusi byt tak sprevodovane
accent 1,5 rv 96 65kW EX
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
sonata 2,0 rv 04 96kW
coupe 2,0 rv 02 102kw EX
laguna coupe rv 09 V6 dci 173kw
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Parametry
hlavně na všech mejch jsem dosáhl vyšší maximálky než udávají... podle mě to podhodnocují
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Parametry
[quote="laxo18"]no tak si pozri tabulky spotrevy V6 a 2T a podla vela
Tak ta maximálka mne zajímá, v Německu se na to šlápnout zatím dá:-). A aby mi naložil kdejakej nafťák, tak to by mne vadilo.Fakt je, že mé 2.0 jede o dost víc, než se udává. Nicméně, pro mne by byl důležitý údaj, kolik motor točí na 6-ku ve 100km/h. Pokud to má omezovač, tak po odstranění jeho funkce by to mohlo být zajímavé. Je to sporťák 3.8, tak bych očekával vyšší výkony, než mají běžná auta.
Tak ta maximálka mne zajímá, v Německu se na to šlápnout zatím dá:-). A aby mi naložil kdejakej nafťák, tak to by mne vadilo.Fakt je, že mé 2.0 jede o dost víc, než se udává. Nicméně, pro mne by byl důležitý údaj, kolik motor točí na 6-ku ve 100km/h. Pokud to má omezovač, tak po odstranění jeho funkce by to mohlo být zajímavé. Je to sporťák 3.8, tak bych očekával vyšší výkony, než mají běžná auta.
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Parametry
Ta maximálka bude určitě hodně podhodnocená. Já mám v papírech 208 a podle GPS jsem to rozjel na mnohem víc, někde jsem to tu psal, a pak je tu Borek, který drží s dvoulitrem rychlostní rekord. Nemyslím si, že takových 255 bude pro tu 3.8 V6 problém, a nejspíš dá i víc.
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Parametry
voni totiž udávaj maximální povolenou rychlost, tj. tu se kterou počítají při konstrukci vozidla.. víc bys s tím neměl jezdit, ale to auto je schopno jet ještě o něco víc ale je to jen můj odhad, nevím to jistě a je mi to vlastně jedno protože maximálku mého coupe jsem nevyzkoušel dva roky
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Parametry
Já zkoušel maximálku jen jednou, po koupi auta, abych věděl, jak na tom motor je. Ale dobrej pocitblack_sheep píše:voni totiž udávaj maximální povolenou rychlost, tj. tu se kterou počítají při konstrukci vozidla.. maximálku mého coupe jsem nevyzkoušel dva roky
Re: Parametry
Fiat coupe 2.0T 20V dával (dává?) přes 260...Jestli Genesis točí ve stovce ne moc přes 2000 1/min, tak pojede dost ke třístovce.Tringi píše:Ta maximálka bude určitě hodně podhodnocená. Já mám v papírech 208 a podle GPS jsem to rozjel na mnohem víc, někde jsem to tu psal, a pak je tu Borek, který drží s dvoulitrem rychlostní rekord. Nemyslím si, že takových 255 bude pro tu 3.8 V6 problém, a nejspíš dá i víc.
Re: Parametry
S tím fiatem to je pravda, 270kmh tacho se s tím jet dá. Moje Coupé jelo po dálnici 250kmh tacho tak s tím Genesis Coupé nebude problém taky +- 270kmh tacho. Mám v papírech psané 220kmh pro zajímavost.
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Parametry
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: Parametry
tak nevím hoši... [/quote]
Ve 250ti točí 5 500 1/min. Max výkon je v 6,3. Takže mohl zasáhnout omezovač. Kdyby.... Aerodynamika je snad dobrá...
Ve 250ti točí 5 500 1/min. Max výkon je v 6,3. Takže mohl zasáhnout omezovač. Kdyby.... Aerodynamika je snad dobrá...
Re: Parametry
neposovuja na tomhle videu omezovač? anglicky neumim ani "ň" http://www.youtube.com/watch?v=473kVZ8o ... re=related
Prodej levných autodílů.
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Parametry
no na silnici to tak vesely nebude
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS