[quote="black_sheep"][quote="Viki"]
nebylo tam místo to udělat stejně jako u originálu a sůžovat potrubí z 50mm na 30mm se mi nechtělo. Hodně by to ty plyny brzdilo
[/quote]
pročetl jsem si to téma až teď... a musím tě opravit, protože to co píšeš není pravda.
pokud někde v průběhu potrubí [b]rozšíříš[/b], tak výfukové PLYNY zpomalí
![Brick wall ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)
to je fyzika - resp mechanika plynů! to máš to samý jako když stříkáš zahradní hadicí - když ji přimáčkneš, stříká to dál, protože vzroste průtoková rychlost. když to zase převedu zpátky, tak tím bys zlepšil vyprazdňování válců. takhle sis to ale naopak zhoršil!
takže když to shrnu; když dáš takovou rouru, plus sportovní sání tak ti gratulují [b]k parádnímu úbytku výkonu[/b]. pokud děláš takové úpravy, je nutné udělat také úpravy map v ECU a to přímo na míru. tj u člověka kterej to na brzdě konkrétně naladí pro tvoje auto s tim konkrétně upraveným sáním a výfukem. jinak to bude zase akorát doprasené. žádnej program pro hyundai coupé +20kW a jiné kokoti ti nepomohou.
a prosím Vás kdo tomu nerozumíte tak se se mnou nedohadujte, nechci tady zbytečný flame. nějaké kecy tuningovejch firem z reklamních letáků mě nezajímají; mě zajímá to, co se skutečně v motoru děje.[/quote]
______________________________________________________________________________________
BLACKU tak mi prosím poraď jak by jsi ty vyřešil misto ROZDVOJENÍ na dvě trubky když tomu rozumíš. Samozřejmě podle fyziky a mechaniky plynů
Ja si nechám poradit od odborníka a dopříště se polepším
Přikládám dvě fotky. Na první je originální potrubí a jeho složíté zakřivení a rozdvojení (označené v červeném rámečku).
A na druhé fotce je potrubí které jsem vyrobyl a myslím si že má méně komplikované tvary a určitě i rychlejší odvod plynů.
Rád bych kdyby každý posoudil která varianta se mu líbí více..