Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Moderátoři: Martun, Moderátoři
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Mexican : Tak teď jsi mě docela pobavil Tuhle zadní nápravu, kterou tady popisuješ, mělo moje předešlé Twingo a Opel Kadett taky ... a je zajímavé, že ani u jednoho s těchto vozů zadek neodskakoval a víš proč ?? Protože tam byly dobré tlumiče Ano víceprvková náprava je citlivější a lepší, ale to neznamená, že naše náprava ve tvaru H, s dobrým tlumením nebude odvádět svoji práci ... tím myslím komfortní svezení v rodinném sedanu, nekupoval jsem závoďák ...
Dráhu pružení určují právě tlumiče, protože pružiny se roztáhnou jen tolik, kolik jim tlumič dovolí ....
Když 69Pavel napíše, že ze zadní nápravy vyndal bambusové tyče, místo tlumičů, tak mu to věřím, protože to napsal automechanik, který o tom něco ví
A ty sám tady v podstatě píšeš, že problémy s tlumiči máš taky ( nejistý podvozek ) a i když Ti tlumiče nemlátí, ani nevržou, tak to neznamená, že jsou v pořádku .... škoda, že nebydlíš někde poblíž, posadil bych Tě do svého Accenta, aby jsi si vyzkoušel jak diametrální rozdíl je mezi tlumiči zn. Mando a zn. KYB na vlastní kůži ... A tu poznámku o tom, že máš s Accentem víc najeto, radši přejdu s úsměvem ...
Teď pro Tombase .... možná, že 12 000 km se Ti zdá být na tlumiče málo, ale určitě jsi tady četl, jak se špatný tlumič dokáže podepsat na ostatních prvcích nápravy a pneumatik. Nehledě na bezpečnost a pohodu jízdy. Investice není 10 000 kč, ale 7 500 a když si dokážeš tlumiče vyměnit sám, tak to není zas tak strašný. A kdyby se Ti do toho nechtělo, tak by se nějaký malý servisek, kde by to udělali za rozumnou cenu, určitě našel ...
Dráhu pružení určují právě tlumiče, protože pružiny se roztáhnou jen tolik, kolik jim tlumič dovolí ....
Když 69Pavel napíše, že ze zadní nápravy vyndal bambusové tyče, místo tlumičů, tak mu to věřím, protože to napsal automechanik, který o tom něco ví
A ty sám tady v podstatě píšeš, že problémy s tlumiči máš taky ( nejistý podvozek ) a i když Ti tlumiče nemlátí, ani nevržou, tak to neznamená, že jsou v pořádku .... škoda, že nebydlíš někde poblíž, posadil bych Tě do svého Accenta, aby jsi si vyzkoušel jak diametrální rozdíl je mezi tlumiči zn. Mando a zn. KYB na vlastní kůži ... A tu poznámku o tom, že máš s Accentem víc najeto, radši přejdu s úsměvem ...
Teď pro Tombase .... možná, že 12 000 km se Ti zdá být na tlumiče málo, ale určitě jsi tady četl, jak se špatný tlumič dokáže podepsat na ostatních prvcích nápravy a pneumatik. Nehledě na bezpečnost a pohodu jízdy. Investice není 10 000 kč, ale 7 500 a když si dokážeš tlumiče vyměnit sám, tak to není zas tak strašný. A kdyby se Ti do toho nechtělo, tak by se nějaký malý servisek, kde by to udělali za rozumnou cenu, určitě našel ...
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
- Reklama
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
No já nevím, já sedím téměř v tříletém autě a nevrže mi kromě podvozku vůbec nic. Nemám sice najeto to co ty, ale zase s Ácou jezdím po horských loukách a cestách na nízko profilových gumách a pár řádných děr jsem už také nedobrovolně vymetl. Podvozek už silně vrže a bouchá od najetých cca 1500km. V 25000km ukázal test tlumičů výborný výsledek a přitom jsem málem dvakrát nedobrovolně opustil rovnou ale zvlněnou silnici při rychlosti cca 110km/h při plném naložení. Myslíš si, že je to způsobeno pouze použítím standardního podvozku Já teda ne. Ostatně po výměně zadních tlumičů se toto neděje a neděje i spousta jiných věcí, ale proč to psát pořád dokola....Mexican píše:u cannta je hafo pazvukov ktore nesuvisia s podvozkom - tu vrzne palubovka, tam ukotvenie pasov. Sedim vsak v skoro stvorrocnom aute
Jinak máš pravdu, jezdit se na originálních tlumičích dá a spousta lidem to ani nemusí vadit, takže kdo chce ať jezdí a kdo nechce ať vymění. Člověk si dokáže zvyknout a přispůsobit čemukoli. Já z toho také nejsem odvázaný, že musím u nového auta hned investovat do tlumičů, ale co bych neudělal pro pocit jistoty a pohody z jízdy...........
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
prvorada cinnost tlmica je kompenzovat v spolupraci s pruzinami narazy prenasane do pozdvozku automobilu a zamedzovat straty kontaktu kolies s vozovkou. To moje tlmice aj po 110 000km robia bez problemov. Pneumatiky (letne) ktore maju prakticky 65 000km za sebou nemaju jedinu znamky nerovnomerneho opotrebenia. Detto zimne. Brzdi o stale vyborne, bez zasahov ABS aj na nie idealnej vozovke. Netecu a nebuchaju. Takze to je pre mna ako pre laika jasny signal ze tlmice su v poriadku (zatial) a koncim s touto diskuziou. Bola tu otazka na ktoru som v najlepsom svedomi odpovedal. Ak chcete pchat peniaze do auta uplne zbytocne, prosim. Su to vase bubaky a financak sa DPH len potesi. Ja svoje naklady na udrzbu budem drzat na nevyhnutnom standarde
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Děkuji vám všem pánové za odpovědi, ale není potřeba se kvůli tomu hádat do krve. Každý má na to jiný názor a všichni můžou mít pravdu. Mám totiž pocit, že vady, které popisuje Vilda nevykazují zdaleka všechny tlumiče v accentech.
Neříkám, že je to ojedinělá závada, nicméně podle zkušeností a recenzí, které jsem po internetu našel, to vypadá, že jinde fungují tlumiče bez větších problémů desítky tisíc kilometrů.
Netvrdím, že třeba KYB nemají lépe nastavenou charakteristiku tlumení než Mando a zvlášť u špatně fungujících Mando je pak rozdíl markantní.
Třeba v mém případě mám jediný problém s houpáním zadku na zvlněné cestě při plně naloženém autě, ale zase záleží na konkrétních podmínkách a povrchu cesty.
V zatáčkách (i ostře projížděných) sedí auto bezvadně, nic neuskakuje, přejezdy přes retardéry bez problémů, přeskok je utlumený po jednom zhoupnutí, podvozek je tichý a pevný...
Skoro mi to připadá, jako kdyby byly některé série tlumičů vadné od výroby a jiné jsou v pohodě.
Třeba klepání po 1500 km je jednoznačně výrobní vada.
Dokonce bych ani nevinil Hyundai, že něco špatně navrhli, spíše si nedokázali ohlídat kvalitu výroby.
Jsem rozhodnutý jezdit na těch tlumičích tak dlouho, dokud se nezačnou negativně projevovat pazvuky nebo tečením nebo snížením tlumící schopnosti.
Pokud jde o jiné pazvuky v interiéru nebo na podvozku, nic takového nepozoruji. Takže po 4 letech a 12 tis. km je to zatím OK. Ťuk...ťuk...ťuk.
Neříkám, že je to ojedinělá závada, nicméně podle zkušeností a recenzí, které jsem po internetu našel, to vypadá, že jinde fungují tlumiče bez větších problémů desítky tisíc kilometrů.
Netvrdím, že třeba KYB nemají lépe nastavenou charakteristiku tlumení než Mando a zvlášť u špatně fungujících Mando je pak rozdíl markantní.
Třeba v mém případě mám jediný problém s houpáním zadku na zvlněné cestě při plně naloženém autě, ale zase záleží na konkrétních podmínkách a povrchu cesty.
V zatáčkách (i ostře projížděných) sedí auto bezvadně, nic neuskakuje, přejezdy přes retardéry bez problémů, přeskok je utlumený po jednom zhoupnutí, podvozek je tichý a pevný...
Skoro mi to připadá, jako kdyby byly některé série tlumičů vadné od výroby a jiné jsou v pohodě.
Třeba klepání po 1500 km je jednoznačně výrobní vada.
Dokonce bych ani nevinil Hyundai, že něco špatně navrhli, spíše si nedokázali ohlídat kvalitu výroby.
Jsem rozhodnutý jezdit na těch tlumičích tak dlouho, dokud se nezačnou negativně projevovat pazvuky nebo tečením nebo snížením tlumící schopnosti.
Pokud jde o jiné pazvuky v interiéru nebo na podvozku, nic takového nepozoruji. Takže po 4 letech a 12 tis. km je to zatím OK. Ťuk...ťuk...ťuk.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Pro všechny, kdo se chtějí zbavit klepajících tlumičů, dobrá zpráva !! Dneska ráno jsem vyjel s Accentíkem, který stál celou noc na mrazu ( asi minus 5 st. ) a naprosté ticho žádné klepání, bouchání, prostě ticho .... tlumiče pracují okamžitě, ne až po pár minutách a nemusíte zesilovat rádio, abyste přehlušili nepříjemné zvuky od spodku ..... PARÁDA
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
- ZdeněkSvoboda
- *****
- Příspěvky: 1879
- Registrován: 29 pro 2007, 13:51
- Bydliště: Jihlava (Stará Říše)
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Tak to je dobrá zpráva takhle po ránu
Současnost: Škoda Octavia combi 1.6 TDI 77kW (chip na 96kW), Elegance (2012)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
Minulost: Hyundai Accent 1.5 CRDi 81kW, Elegance (5/2008 - 8/2015)
Otcovo: Hyundai i20 1.2i 57kW, Inclusive Plus Comfort (9/2011)
- cert
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 29 zář 2008, 09:39
- Bydliště: Pelhřimov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Vilda:
no tak to je fajn. Hlavně aby to tak vydrželo. Jsem zvědavej, jaký budou tlumiče po nějaký tý tisícovce km - silnice v CZ jsou jak testovací polygon.
no tak to je fajn. Hlavně aby to tak vydrželo. Jsem zvědavej, jaký budou tlumiče po nějaký tý tisícovce km - silnice v CZ jsou jak testovací polygon.
Hyundai Accent 1,6i CVVT Elegance, Velvet Red (TZ), BORBET CA, audio MAGNAT, MAD Classic Collection, 10/2008
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
ZdeněkSvoboda + Cert : Jak dlouho KYB vydrží, to si netroufnu odhadovat, ale 4 - 5 let snad ano a to už se budu ohlížet po novém voze
Jinak, po poradě s Martunem, jsem dám návod na výměnu tlumičů .... do sekce " Foto návody ", pro případ, že by se někdo chtěl pustit do výměny tlumičů sám ....
Jinak, po poradě s Martunem, jsem dám návod na výměnu tlumičů .... do sekce " Foto návody ", pro případ, že by se někdo chtěl pustit do výměny tlumičů sám ....
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
- miro263
- **
- Příspěvky: 399
- Registrován: 22 črc 2009, 19:38
- Bydliště: Bratislava - Helpa - Pohorela
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
tombas:tombas píše: Bohužel myslím, že Sachs nemá zadní tlumiče na ácu, nedávno jsem na to dával dotaz prodejci a taky mi nabídl zadní Monroe.
Sach uz ma aj zadne na Acu :
Sach tlmice:
Predne:
Lava strana: 313 517
Prava strana: 313 518
Zadne:
Kod: 313 519
Hyundai Accent MC 1.4 -city car
a kopec dalsich nehyundaioidnych
a kopec dalsich nehyundaioidnych
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
dovolim si tady naspat par veci, cetl jsem nekolik prispevku dozadu a pro mexicana, ja po prvni zime kdy jsem najel cca 8.500 km mel takove plosky na gumach jako by tlumice mely za sebou 10 let provozu ,kdyz jsem dal letni pireli ktere jsou rekneme dost tvrde na nase cesty tak se plosky na nich tolik neprojevovaly ale byly tam taky. pokud mi chces namluvit ze plosky se delaji z jineho duvodu nez ze spatne funkce tlumice tak vubec teto problematice nerozumis a nemel by ses k tomuto vyjadrovat. ja kdyz vytahnul puvodni tlumic tak se mi vubec nevracel sam jak bylo ukazane na tom videu kde byl orig tlumic ktery jsem nazval bambus tycka. tam se aspon castecne pomalu vracel,mi vubec , pokud chces me tlumice ,podotykam zadarmo , maji najete cca 18.000 tak ti je daruji a jiste najezdis i 100.000 km na nich ale kolik gum znicis to ti nemohu predpovedet.
taky me napadlo ze jak jsem mel auto v servisu na reklamaci imobilizeru kdy to tam mesic stalo tak vrazedna myslenka ktera se v servisech praktikuje je ze kdyz prijede auto pred koncem zaruky na reklamaci v tomto pripade treba tlumice tak je vemou z noveho auta a ten zas prijede pred koncem zaruky a udelaji to dalsimu, byl jsem svedkem jak toto udelali u airbagu ridice takze u nas bych se nedivil nicemu, treba takhle udelali i me tlumice. v tomto state bych se nedivil uz nicemu.
jinak jizdni vlastnosti po vymene tlumicu se zmenili natolik ze si dovolim rezat zatacky a nemusim mit obavy ze mi prdel skoci do prikopy, taky musim zaklepat na drevo ze predni zatim drzi a zadne podivne zvuky vrzani ci skripani nevydavaji.
dale je na kazdym aby si udelal obrazek o stavu sveho auta a pokud se mu neco nezda tak by to mel resit, za celou dobu co tu resime tlumice tak jsme byli myslim dva komu se delaly plosky, ostatni resili vrzani. jak popsal vilda tak i to vrzani mu po vymene zmizlo takze je jasne ze ty original bambusy jsem pojmenoval velice spravnym nazvem BAMBUSOVE TYCKY , treba jak je ti sikmooci zlutasci kovali tak tam treba zapomneli jen pridat zelezo aby to melo vydrz a pevnost-kdo vi co jim zrovna pochybelo. taky je mozne ze jak rusili vyrobu KIA RIO II sedan tak ty skladove zasoby ktere lezely par roku ve skladech namontovali na Acu a priznejme si ze kdyz manzety se 2 roky nepouzivaji tak pryzove casti ztraceji pruznost a pote dochazi k netesnostem. a takhle muzem pokracovat dal a dal. takze to shrnu
kdo ma problemy a zda se mu ze tlumice neplni funkci kterou maji za ukol at se podiva na tlumice, odkazu kde je sehnat je tu dost, kdo ma tlumice dobre tak at klepe na drevo az mu vydrzi dalsi km bez poruchy ke spokojenosti vsech ktere to auticko vozi. s pozdravem 69pavel
taky me napadlo ze jak jsem mel auto v servisu na reklamaci imobilizeru kdy to tam mesic stalo tak vrazedna myslenka ktera se v servisech praktikuje je ze kdyz prijede auto pred koncem zaruky na reklamaci v tomto pripade treba tlumice tak je vemou z noveho auta a ten zas prijede pred koncem zaruky a udelaji to dalsimu, byl jsem svedkem jak toto udelali u airbagu ridice takze u nas bych se nedivil nicemu, treba takhle udelali i me tlumice. v tomto state bych se nedivil uz nicemu.
jinak jizdni vlastnosti po vymene tlumicu se zmenili natolik ze si dovolim rezat zatacky a nemusim mit obavy ze mi prdel skoci do prikopy, taky musim zaklepat na drevo ze predni zatim drzi a zadne podivne zvuky vrzani ci skripani nevydavaji.
dale je na kazdym aby si udelal obrazek o stavu sveho auta a pokud se mu neco nezda tak by to mel resit, za celou dobu co tu resime tlumice tak jsme byli myslim dva komu se delaly plosky, ostatni resili vrzani. jak popsal vilda tak i to vrzani mu po vymene zmizlo takze je jasne ze ty original bambusy jsem pojmenoval velice spravnym nazvem BAMBUSOVE TYCKY , treba jak je ti sikmooci zlutasci kovali tak tam treba zapomneli jen pridat zelezo aby to melo vydrz a pevnost-kdo vi co jim zrovna pochybelo. taky je mozne ze jak rusili vyrobu KIA RIO II sedan tak ty skladove zasoby ktere lezely par roku ve skladech namontovali na Acu a priznejme si ze kdyz manzety se 2 roky nepouzivaji tak pryzove casti ztraceji pruznost a pote dochazi k netesnostem. a takhle muzem pokracovat dal a dal. takze to shrnu
kdo ma problemy a zda se mu ze tlumice neplni funkci kterou maji za ukol at se podiva na tlumice, odkazu kde je sehnat je tu dost, kdo ma tlumice dobre tak at klepe na drevo az mu vydrzi dalsi km bez poruchy ke spokojenosti vsech ktere to auticko vozi. s pozdravem 69pavel
Hyu ACCENT MCT 1.5CRDi VGT rok: 10/2008 barva: 2X INDIGO BLUEMICA oil: TOTALQUARTZ9000 5W/40
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
69pavel > Mexican moze mat tlmice ok. Poznam viac ludi co na origo tlmicoch nabehali viac ako 100tis bez vrzgania a bez inych pazvukov. Ja mam accenta 12/07 a tlmice nic moc, Mexican ho ma o par mesiacov skor kupeny - vyrobeny.. Moc neregistujem ze by niekomu vrzgali na 2006ske.. Samozrejme ak ma uz ta 2006ska nabehanych napr. 80tis km tak zadne uz niesu v top stave...
Opel Astra H 1,6
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Renault Clio RS
Hyundai I30 1.4CVVT 2011 - 2012 - predane
Accent MC CRDi 2007 - 2011 - predane
Accent MC CRDi 2009 - 2021 - ekologika likvidacia
Ak si myslíte že poznáte Hyundai, zamyslite sa znova!
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
2006tka, tlmice vrzgaju podla pocasia. jedna vymena prednych bola pri cca 45 000km na zaruku {cca mesiac a pol pred koncom}...
terajsie uz tiez nie su v optimalnom stave, ale snad este tento rok vydrzia a potom vymena za nejake dalsie auto... {i25, rio sedan, fluence?}
terajsie uz tiez nie su v optimalnom stave, ale snad este tento rok vydrzia a potom vymena za nejake dalsie auto... {i25, rio sedan, fluence?}
toyota highlander 2.5 hybrid executive
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence - na predaj
hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
69pavel : Když jsem vyměnil zadni, tak se mi taky zdálo, že kdyby přední tlumiče neklepaly, tak je to dobrý .... ale teprve když jsem přední vyměnil, tak se projevil můj velký omyl až po výměně předních tlumičů, se opravdu projeví propastný rozdíl v tlumícím účinku, proti originalům ....
A osobně zastávám názor, že když měnit tlumiče, tak všechny čtyři ...
adam221 : Po 110 000 najetých kilometrech po našich silnicích, jsou tlumiče dávno v důchodu a jejich tlumící účinek, je minimální .....
A osobně zastávám názor, že když měnit tlumiče, tak všechny čtyři ...
adam221 : Po 110 000 najetých kilometrech po našich silnicích, jsou tlumiče dávno v důchodu a jejich tlumící účinek, je minimální .....
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe
New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
Další s majitelů Acctenta, který má nové tlumiče a tedy i nějaké zkušenosti. Měnil je postupně...na podzim 2010 měnil přední za SACHS, následně pak stabilizátory a teď zadní tlumiče od KYB... Při výměně předních se bál, co to bude dělat, hlavně jestli budou pasovat a zda vložené investice vůbec něco přinesou. Již po výměně předních mi slavnostně hlásal, že je rád, že jsem ho k tomu "dokopal".
"ahoj
Tak od pátku mam namontované i ty zadní tlumiče a paráda ten klid a ticho v autě. Hele a ty originály co tam byly jsem zkoušel ručně stahovat a natahovat a překvapilo mě jak šly celkem ztuha, řekl bych se stejným odporem co ty přední. Ono na funkci ještě uplně nanic asi nebyly, ale to vrzání a mlácení se nedalo poslouchat. Ještě jsem z těch starých oškrábal to bláto a na cedulce co je na nich nalepená jsem zjistil, že byly vyrobeny, nebo alespoň to tam bylo uvedeno, v roce 2002 a auto mam od 2007. Ještě tam bylo napsáno že jsou plynové, alespoň jsem to tak pochopil, bylo na nich vyraženo GAS a nějaký další slovíčka, ale když jsem pístnici zatlačil dolů tak sama nahoru nevyjela, což by jí ten plyn měl vytlačit takže plyn asi už v tlumiči nebyl. Kdybych měl čas na zbytečný věci tak bych ten originál mando nějak odvrtal a rozřezal flexou, ale na to čas nemám se tím patlat, jednou někdy možná:-) Tak neváhej a taky nahoď nové.
Zdravim Martin."
"ahoj
Tak od pátku mam namontované i ty zadní tlumiče a paráda ten klid a ticho v autě. Hele a ty originály co tam byly jsem zkoušel ručně stahovat a natahovat a překvapilo mě jak šly celkem ztuha, řekl bych se stejným odporem co ty přední. Ono na funkci ještě uplně nanic asi nebyly, ale to vrzání a mlácení se nedalo poslouchat. Ještě jsem z těch starých oškrábal to bláto a na cedulce co je na nich nalepená jsem zjistil, že byly vyrobeny, nebo alespoň to tam bylo uvedeno, v roce 2002 a auto mam od 2007. Ještě tam bylo napsáno že jsou plynové, alespoň jsem to tak pochopil, bylo na nich vyraženo GAS a nějaký další slovíčka, ale když jsem pístnici zatlačil dolů tak sama nahoru nevyjela, což by jí ten plyn měl vytlačit takže plyn asi už v tlumiči nebyl. Kdybych měl čas na zbytečný věci tak bych ten originál mando nějak odvrtal a rozřezal flexou, ale na to čas nemám se tím patlat, jednou někdy možná:-) Tak neváhej a taky nahoď nové.
Zdravim Martin."
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8138
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podvozkove casti (tlmice, pruziny)
mne ten minimalny ucinok zatial bohate staci. Ale je fakt ze mam len 109 880km vcera vrutky-prievidza-Brno.. 3 ludia a takmer plny kufor (sli so mnou kolegovia). Ako som pisal, ucinoost tlmicov sledujem svojpomocne na pneu (pritomnost plosiek). A pri jazde na svetlach (ako "tancuje" svetelny luc) - vcera to bola jazda tmou s minimalnou premavkou. Medzi banovcami/Bebravou a TN je cesta dost rozbita. A ani tam to nijak extremne neskakalo. Pochopitelne ma Accent ine pruzenie ako napr Fiesta, ktora dieru doslvova odrazi a je ticho Accent to mierne rozhupa. To iste je bezne u francuzskych aut (mne zname P307)Po 110 000 najetých kilometrech po našich silnicích, jsou tlumiče dávno v důchodu a jejich tlumící účinek, je minimální .....
Neviem ci mali 2007 nejake spesl tlmice. Pocitam ze nie. Mozno je to o stasti, ale u mna je to secko v poho. Do mesiaca budem asi experimentovat so zadnymi brzdami, pozriem sa ci na tlmicoch vidiet nejake zaujimave info
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023