Motor diesel / CRDi TUCSON
Moderátor: Moderátoři
Motor diesel / CRDi TUCSON
Poraďte prosím. Při startu jde motor na 3 válce, po přidání plynu se pomalu rozběhne a potom i za jízdy běží normálně.
Může to být vstřik ?Nalil jsem tam starší naftu.
Dík
Může to být vstřik ?Nalil jsem tam starší naftu.
Dík
- Reklama
Re: Motor diesel / CRDi TUCSON
Špatný žhavič
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Motor diesel / CRDi TUCSON
Mam Tucson 83 kw, 4x4,najazdených 185 000 km, pri prudšom pridaní v nižších otáčkach (cca 2000 pri 3. rých. stupni) hlavne do kopca, autom trhne a od náprav počuť zvláštny rapkavý zvuk, toto sa zopakuje niekoľko krát až kým auto zrýchli. tak isto sa to deje aj na 4 a 5. rýchlosti.
Máte s tým niekto skúsenosť čo to môže byť? Dakujem
Máte s tým niekto skúsenosť čo to môže byť? Dakujem
Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi
Řekl bych že spojka
Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi
spojka bola menená asi pred 2000 km,
Re: Tucson CRDi
Žhaviče to asi nebudou, tento problém dělá i při teplém motoru po jízdě.
Naposledy upravil(a) tucson dne 03 črc 2011, 19:19, celkem upraveno 2 x.
Re: Tucson CRDi
Tak úplně stejný problém má kamarád na oktávce 2,0 TDI. Nastartuje, motor jede na 3 válce asi 5-8s, po přidání plynu se to chytne a jede OK.
Je to načatý vstřikovač, byl s tím v několika servisech i na diagnostice BOSCH, kde vymontovali vstřiky a proměřili.
Prý to není na výměnu, ale doporučili mu trvale používat aditiva do nafty, ale já se v tom moc nevyznám, je to nějaká přísada, co se leje při každém tankování jen pár mililitrů.
Je to načatý vstřikovač, byl s tím v několika servisech i na diagnostice BOSCH, kde vymontovali vstřiky a proměřili.
Prý to není na výměnu, ale doporučili mu trvale používat aditiva do nafty, ale já se v tom moc nevyznám, je to nějaká přísada, co se leje při každém tankování jen pár mililitrů.
Accent 1,4 Dynamic, 2007, Celadon Blue
Re: Tucson CRDi
Aditiva a kvalitnu premiovu naftu. Cetanove cislo > 51.tombas píše:Tak úplně stejný problém má kamarád na oktávce 2,0 TDI. Nastartuje, motor jede na 3 válce asi 5-8s, po přidání plynu se to chytne a jede OK.
Je to načatý vstřikovač, byl s tím v několika servisech i na diagnostice BOSCH, kde vymontovali vstřiky a proměřili.
Prý to není na výměnu, ale doporučili mu trvale používat aditiva do nafty, ale já se v tom moc nevyznám, je to nějaká přísada, co se leje při každém tankování jen pár mililitrů.
TUCSON 2.0 CRDi 4WD, 83kW
Re: Tucson CRDi
Podobný problém jsem měl loni. Začalo to pozvolna občasným vynecháním, pak se to zhoršovalo a skončilo to výměnou vstřiku. Nejhorší ale bylo, přijít na to, který vstřik to dělá. Klasicky, když jsem přijel do servisu, tak to přestalo a ani diagnostika to neodhalila. Tak jsem tam nechal auto na pár dní a nakonec se to projevilo i jim. Nový vstřik i s výměnou - desítka. Teď mám doufám na delší dobu klid.
Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi
Zdravím, jsem tu nový, mám Tucson 2.0 CRDi 83 kw, 2005 a mám úplně stejný problém.
Při rozjezdu zařadím vyšší rychlostní stupeň a hned přišlápnu plynový pedál. Ozývá se chvění
a kovové cvakání ( řinčení ) až do doby než uberu nebo dosáhnu otáček více jak 2100.
Byl jsem s tím v servise hyundai, ale řekli mi lamela spojky, dělám v servise u jiné značky a dívali se na to kluci a vypadá to na zvuk z oblasti přední rozvodovky, věřím, že i ty to máš.
Při rozjezdu zařadím vyšší rychlostní stupeň a hned přišlápnu plynový pedál. Ozývá se chvění
a kovové cvakání ( řinčení ) až do doby než uberu nebo dosáhnu otáček více jak 2100.
Byl jsem s tím v servise hyundai, ale řekli mi lamela spojky, dělám v servise u jiné značky a dívali se na to kluci a vypadá to na zvuk z oblasti přední rozvodovky, věřím, že i ty to máš.
Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi
mal som ten isty problem. Po vymene spojky OK.
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=210
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=210
TUCSON 2.0 CRDi 4WD, 83kW
Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi
Takže odpozoroval som poruchu spoločne s mechanikom, a pripomínalo mu to ze auto sa nechce rozbiehat koli zanesenemu palivovemu filtru, tak som ho vymenil, a uz ide dobre.Pravdepodobne nepretieklo dostatočne mnozstvo paliva cez filter v okamihu ked to motor potreboval ( pri akceleráciii), preto ho pridusilo , a ten rapkavý zvuk neviem ale zatial to funguje
Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi
Tak to je super, že už ti to šlape ok. Chcem sa opýtať aký filter si mal ? bol to originál dodaný Hyundai servisom alebo ?
Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 103kW, 4x4, 2006
Hyundai Accent 1.3, 63kW, 2006
Hyundai Accent 1.3, 63kW, 2006
Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi
kúpil som ho v obchode s autosúčiastkami (Autotechna), vyšiel cca na 10euro podla roku výroby a motora mi ho bez problémov predali.
Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi
Filter si menil pred závadou kedy naposledy ? Pozri môj príspevok v závadách či by to tiež nemohol byť filter, dik pekne. Inak keď takto kupuješ v predajni náhradných dielov pamätaj si dobre akú presne značku si kúpil, pokiaľ sa osvedčí treba sa jej držať. Na trhu je ich dosť veľa. Ja som mal totiž problém s olejovým filtrom, ktorý som kupil podobne ale nesedel dobre a vytekal mi olej. Značku zistím ešte aby sa niekomu nestalo to isté.mertuk píše:kúpil som ho v obchode s autosúčiastkami (Autotechna), vyšiel cca na 10euro podla roku výroby a motora mi ho bez problémov predali.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 103kW, 4x4, 2006
Hyundai Accent 1.3, 63kW, 2006
Hyundai Accent 1.3, 63kW, 2006