LPG
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
Re: LPG
Jestli je to tak , tak je to pro mě good informace , dík .
Fastback 1,6 CRDi 7DCT MY19 STYLE PREMIUM
HONDA C9G 2,2i-DTEC
HONDA FR-V 2,0i-VTEC
HONDA Stream 2,0i-VTEC
Renault Laguna 2,0i lpg
Nissan Silvia 1,8T
Škoda 135 lpg
Škoda 110L
Polski Fiat 125p
HONDA C9G 2,2i-DTEC
HONDA FR-V 2,0i-VTEC
HONDA Stream 2,0i-VTEC
Renault Laguna 2,0i lpg
Nissan Silvia 1,8T
Škoda 135 lpg
Škoda 110L
Polski Fiat 125p
- Reklama
-
- ****
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 08 čer 2006, 17:17
- Bydliště: Rychnov n. Kn.
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
jestli to nemas daleko, tak kontaktuj tuhle firmu... myslim, ze Ti udelaji LPG i se zarukou... co se tyce dovozce na centrale, tak od toho davaji ruce pryc... kreteni no
http://www.ksvgroup.cz/index2.php?menu=home
http://www.ksvgroup.cz/index2.php?menu=home
H Tucson 1,6 T-GDI Go! od 10.5.2018
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
S Octavia combi SLX 2,0 od 3.5.2017 - 10.5.2018
H Genesis coupe 3,8 od 29.5.2014 - 22.3.2017
K Magentis 2,7 V6 EX+ od 8.5.2014 - 23.3.2016
H i30 1,4 Comfort+ESP od 25.8.2010 - 8.5.2014
H Sonata 2,5 V6 LPG - do 21.7.2010
Re: LPG
hribo píše:NEZDOCHYNA TI pri tej nizsej teplote????zludo píše:..na LPG mám najazdených 12tis. bez problémov a skutočnú priemernú spotrebu 7,8l (podľa PP 5,9).
Na rozdiel od bežných nastavení som korigoval dávkovanie plynu v závislosti od jej teploty, hlavne preto, že som znížil hranicu prepnutia do LPG na 25°C z bežných 35 až 45°C. Takže aj pri vonkajšej teplote -20°C mi do plynu prepne do 1km a rýchle korekcie sa od benzínových nelíšia viac ako o 5%.
Sice dotaz nebyl na mě, ale odpovím - ta teplota je origo nastavená vyšší kvůli ochraně vstřikovačů plynu, aby se do nich nedostaly kapičky kapalného LPG. Bezpečně lze nastavit nižší a bezpečně lze nastavit nižší otáčky, protože správně nainstalovaný LOVTEC se správnou velikostí trysek v sacím potrubí při přepínání necuká. Jediné, co občas blikne, je žlutá kontrolka Check engine (podle mě ji rozsvítí chudá směs), ale po 15 (nebo 20?) nastartováních sama zhasne.
Máme za půl roku najeto přes 15 000 km, z toho větší půlka na plyn, poslední cesta 400 km do Gyoru a 400 zpět, dojezd na nádrž 530 km (38 litrů LPG) - spočítejte si to sami
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
... ani pri nižších teplotách auto nezdochíňa a chcem ešte podotknúť, že ak niekomu pri prevádzke na LPG niekedy zasvieti kontrolka Check Engine určite má zle nastavený systém a ak mu to nevedia nastaviť na jednom mieste, nech zmení servis.
Finta o ktorej sa nehovorí je v tom, že sa dá korigovať (zväčša iba u sekvenčných systémov) dávkovanie plynu v závislosti od jej teploty, tzn. ak je plyn studený dávkovanie sa znižuje a s narastajúcou teplotou plynu sa ochudobňovanie znižuje. Napr. pri 20° bude korekcia -20% a pri 60° už iba -1%.
Finta o ktorej sa nehovorí je v tom, že sa dá korigovať (zväčša iba u sekvenčných systémov) dávkovanie plynu v závislosti od jej teploty, tzn. ak je plyn studený dávkovanie sa znižuje a s narastajúcou teplotou plynu sa ochudobňovanie znižuje. Napr. pri 20° bude korekcia -20% a pri 60° už iba -1%.
i30, 1,4-80kW, LPG-SolarisOBD
Re: LPG
Průběžné info: za 11 měsíců nalítáno 18 000 km s LPG, průměrná spotřeba cca 8 l/100 km, servis jsem navštívit kvůli LPG nemusel, vše šlape, jak má. Ještě 10 měsíců a investice je zpátky. Jen doufám, že nějakého šášulu nenapadne zvednout např. spotřební daň na LPG
PS: co se týká benzínu, 1x měsíčně tankuju 3-4 litry.
PS: co se týká benzínu, 1x měsíčně tankuju 3-4 litry.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Ruska.ruleta
- **
- Příspěvky: 416
- Registrován: 12 črc 2010, 11:34
Re: LPG
A jezdíš po 10K km, nebo po roce (co nastane dřív) na prohlídku s LPG ?
RR
RR
Rozdávat rady je zbytečné, moudrý si poradí sám a hlupák stejně neposlechne.
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
Vesmír i lidská blbost jsou nekonečné, i když u toho vesmíru si nejsem až tak jist.
Odvaž se používat vlastní rozum!
i30cw CRDi 85 kW
i30 MPI
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG
Tiež som sa zaoberal myšlienkou LPG, keďže záruka mi pomaly končí. Pri mojich najazdených km a prepočte kedy sa prestavba oplatí (u mňa pri 50 tisíc km) to až také výhodné nie je a asi už stráca zmysel. Na nule by som bol pri cca 112 tisíc km a takmer 5 rokov u auta. To už sa budem obzerať po inom
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: LPG
náhodou někdo od Ostravy s LPG v i30? Dostávám brouka do hlavy, pravděpodobně budu dojíždět za prací, cca. 3tkm měsíčně a tak buď volba přestavby a nebo nafta, ale do té se mi moc nechce po zkušenostech s TDI... tak kdyby měl někdo z okolí a byl ochoten nechat omrknout si auto byl bych vděčný...
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Re: LPG
Revize jednou ročně, bez ohledu na najeté km. Přestavbu jsem si nechal udělal při 1. garančce, takže za měsíc u 2. garančky to sfouknu najednou.Ruska.ruleta píše:A jezdíš po 10K km, nebo po roce (co nastane dřív) na prohlídku s LPG ?
RR
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: LPG
Vlado:
Tak si si so ho mal dať skôr. 50 t ročne je dosť. A nemyslím si, že 112 t km je veľa na auto. Síce už bude mať 5 rokov, ale ani to nie je veľa.
Ja mám už 18 t km a zatiaľ všetko šlape ako má . Inak včera prvá garančka za nami. Dik za tip Vlado. 179,95 Eur. Až nato, že keď to zdvihli, tie padnuté prachovky nevideli . Ale aj tak by to zrejme nerobili, keďže dva dni chcalo a bolo mokro. Keď s tým bude problém, mám prísť za sucha.
Tak si si so ho mal dať skôr. 50 t ročne je dosť. A nemyslím si, že 112 t km je veľa na auto. Síce už bude mať 5 rokov, ale ani to nie je veľa.
Ja mám už 18 t km a zatiaľ všetko šlape ako má . Inak včera prvá garančka za nami. Dik za tip Vlado. 179,95 Eur. Až nato, že keď to zdvihli, tie padnuté prachovky nevideli . Ale aj tak by to zrejme nerobili, keďže dva dni chcalo a bolo mokro. Keď s tým bude problém, mám prísť za sucha.
Hyundai i30 1,4i Classic plus autosalon, blue vivid 2010, LPG
Škoda felícia 1,3, 1997, LPG
Škoda felícia 1,3, 1997, LPG
Re: LPG
Tudy: daň by musela zvednou EU, protože ta určuje minimální zdanění, a to, co si v ČR říká vláda, dál zvyšovat daně na paliva nemůže, už teď jezdí soukromníci i firmy tankovat do ciziny.
Ruská.ruleta: u vícebodových systémů je revize předepsána 1xročně nebo po 20 tkm, stojí 200,- a nikdo ji nekontroluje. Ten, kdo ti instaluje LPG, ti revizi může udělat zadarmo, je to jen očichání auta sondou.
Ruská.ruleta: u vícebodových systémů je revize předepsána 1xročně nebo po 20 tkm, stojí 200,- a nikdo ji nekontroluje. Ten, kdo ti instaluje LPG, ti revizi může udělat zadarmo, je to jen očichání auta sondou.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
To je nepřesné trvzení. Země EU si mohou určit-navýšit spotřební daně.severtom píše:Tudy: daň by musela zvednou EU, protože ta určuje minimální zdanění, a to, co si v ČR říká vláda, dál zvyšovat daně na paliva nemůže, už teď jezdí soukromníci i firmy tankovat do ciziny.
Například kolegové z SK by tu mohli uvést změny v roce 2011 ( http://www.mojeauto.sk/rok-2011-na-moto ... gislativa/)
(o kolik cena LPG skutečně skočila nahoru?)
V odkazu: "Zvýhodnená sadzba dane na LPG bude od roku 2011 minulosťou. Tá od januára vzrastie z nuly na hodnotu 18,2 centa za kilogram, čo je približne 10 eurocentov za liter."
Celá EU je prostě diktát kleptokracie, která se snaží federalizací daní a jejich tunelováním zvyšovat svůj vliv.
"Dobrovolnému" zvýšení daní v jednotlivých zemích nad požadavek soudruhů z EU se v Bruselu meze nekladou
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
Re: LPG
To je zajímavý postup, vyvracet mé tvrzení o centrálním stanovení minimální daně tím, že loni na Slovači zvýšili sazbu z nuly na hodnotu, která právě vyhovuje tomu, co EU nařizuje Také tím samozřejmě není dotčena druhá půlka mého tvrzení, tj. že vyšší daně by eráru přinesly snížení reálných příjmů, protože od nás jezdí lidí tankovat do Lubawky a věřím, že na Moravě se jim vyplatí Rakousko nebo Polsko, podle toho, zda bydlí na severu nebo jihupilotzz píše:To je nepřesné trvzení. Země EU si mohou určit-navýšit spotřební daně.severtom píše:Tudy: daň by musela zvednou EU, protože ta určuje minimální zdanění, a to, co si v ČR říká vláda, dál zvyšovat daně na paliva nemůže, už teď jezdí soukromníci i firmy tankovat do ciziny.
Například kolegové z SK by tu mohli uvést změny v roce 2011 ( http://www.mojeauto.sk/rok-2011-na-moto ... gislativa/)
(o kolik cena LPG skutečně skočila nahoru?)
V odkazu: "Zvýhodnená sadzba dane na LPG bude od roku 2011 minulosťou. Tá od januára vzrastie z nuly na hodnotu 18,2 centa za kilogram, čo je približne 10 eurocentov za liter."
Celá EU je prostě diktát kleptokracie, která se snaží federalizací daní a jejich tunelováním zvyšovat svůj vliv.
"Dobrovolnému" zvýšení daní v jednotlivých zemích nad požadavek soudruhů z EU se v Bruselu meze nekladou
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Re: LPG
Tak si to tak neber - tvoje tvrzení znělo "to by musela EU" - a to není pravda, nemusela. Státy si můžou zdaňovat více.severtom píše: To je zajímavý postup, vyvracet mé tvrzení o centrálním stanovení minimální daně tím, že loni na Slovači zvýšili sazbu z nuly na hodnotu, která právě vyhovuje tomu, co EU nařizuje Také tím samozřejmě není dotčena druhá půlka mého tvrzení, tj. že vyšší daně by eráru přinesly snížení reálných příjmů, protože od nás jezdí lidí tankovat do Lubawky a věřím, že na Moravě se jim vyplatí Rakousko nebo Polsko, podle toho, zda bydlí na severu nebo jihu
A ježdění do PL nebo AT platí pro řidiče bydlící tak do 25-30ti km od hranice, pak už ušetřit 2kč na litru jaksi postrádá smysl (pokud nebudeš plnit i benál do kanystrů, ty skladovat v panelákovým sklepě a na ulici přelívat.., a s LPG to jaksi obvykle nejde vůbec).
Cenová pružnost poptávky není odvislá od tvého "tím samozřejmě není dotčena druhá půlka mého tvrzení", ale od množství řidičů , kteří to k té PL nebo AT pumpě mají těch +-xxkm. A na MF v čele s kalousem ušatým si toho jsou pravděpodobně vědomi a počítají, jak ty z "vnitrozemí" ještě vyždímat.
Otázkou je, jaká jsou tvrdá statistická data z LPG pump v příhraničních oblastech a jak se cena LPG bude pohybovat i za hranicí.
Ty dementy totiž primárně zajímá jak se u koryta udržet ještě rok, dva, čtyři, a tak upřednostní krátkodobé zvýšení výběru daně, ale že tržby se místo už v tak chudších příhraničních oblastech otočí (multiplikovaně) v cizině , to je už trápit nebude..
Mě by spíše zajímalo, o kolik se v reálu na Slovensku zvedla cena LPG v porovnání s těmi nalinkovanými čísly cenového rozdílu z titulu spotřební daně.
Naposledy upravil(a) pilotzz dne 21 bře 2011, 18:56, celkem upraveno 1 x.
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
Re: LPG
Na Slovensku byl před zdaněním LPG za 0,4 E, teď v lednu za 0,7, v březnu 0,68 tam, kde jsem bral. Takže šul nul jako u nás, pořád méně než půlka oproti benzínu. Pro škarohlídy (co se bojí "nekvalitního LPG") jsem letos bral v Rakousku, Chorvatsku, Černé Hoře, Bosně, Maďarsku... všude bez problémů. Všude stejná cena okolo 0,7 E.
I 30 CW Plus 1,4 CVVT LPG 08/2010
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor
Netvrďte, že jdu za každou cenu proti proudu, myslete si, že si rád udělám vlastní názor