Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
mrkni sem: http://www.newtiburon.com/forums/showth ... p?t=136790
borec dával nový svody (bez katu) a řešil tam nějak i ten senzor.
borec dával nový svody (bez katu) a řešil tam nějak i ten senzor.
- Reklama
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
Prodám nerezové výfuky velká sleva na 5990,-
jen koncovky stály 3000,- a navíc do těchto nerezových koncovek s regulací jde domontovat "fake turbo efekt" takže při vytočení motoru jde slyšet pískání jako u turbomotorů
jen koncovky stály 3000,- a navíc do těchto nerezových koncovek s regulací jde domontovat "fake turbo efekt" takže při vytočení motoru jde slyšet pískání jako u turbomotorů
- Přílohy
-
- IMAG0360.jpg (158.62 KiB) Zobrazeno 1774 x
-
- IMAG0366.jpg (155.57 KiB) Zobrazeno 1774 x
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
Ty brdo taková krásná cena.Kde sehnat 6litrů. Kurňa.
Matrix 1.6
Before?Opel Zafira 2.0l DTI 74kw
before:Hyundai Tiburon GK. 2,0l 2G
Before?Opel Zafira 2.0l DTI 74kw
before:Hyundai Tiburon GK. 2,0l 2G
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
Ahoj, je to úplně stejné u všech modelů ale 1,6 má jen jednu koncovku ale jde tam dát i tohle taky.
Takže 1,6 - 2,0 - 2,7
Takže 1,6 - 2,0 - 2,7
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
Jo jak Stenley říká. mělo by to pasovat
Navíc jsou krásné
Navíc jsou krásné
- Přílohy
-
- DSC05918.JPG (117.5 KiB) Zobrazeno 1689 x
-
- 09052010969.jpg (134.01 KiB) Zobrazeno 1689 x
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
neviem preco, ale mne sa pacia tie klasicke od hyundai....
http://www.hyundaipic.com/hyundai/car/p ... uron-4.jpg
ale aj tommyho vyfuky su fajn:
http://sdfoto.wz.cz/VY.JPG
ale inak pekna pracicka... ked uz mi odpadnu tie moje, tak sa ti ozvem...
http://www.hyundaipic.com/hyundai/car/p ... uron-4.jpg
ale aj tommyho vyfuky su fajn:
http://sdfoto.wz.cz/VY.JPG
ale inak pekna pracicka... ked uz mi odpadnu tie moje, tak sa ti ozvem...
- fotula
- *
- Příspěvky: 37
- Registrován: 07 pro 2010, 15:28
- Bydliště: Františkovy lázně (Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
Jsou perfektní, bohuzel ted musim pošetřit a tak bych nerad psal ze bych je bral. Holt když se poštěstí tak dam vedet.
Hyundai Coupe V6 2003
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
Viki : Prepac ze som to dal do tvojej temy, ale dnes som si ju nahodou znovu presiel tak som si hned spomenul na teba pri pohlade na hrmiaceho genesisa
Narazil som na toto video a zacalo mi vrtat v hlave ako vyrobcovia typu, Borla, Skunk 2 a pod. ladia vyfuky na dane auto. Od coho sa odlisuje konstrukcia vyfuku ? To prepocitavaju rychlosti prudenia zvuku v potrubi a ohybmi a priemermi ho naladia ako orchestrovu trubku ?
http://www.youtube.com/watch?v=Ge60_Aiy ... re=related
Narazil som na toto video a zacalo mi vrtat v hlave ako vyrobcovia typu, Borla, Skunk 2 a pod. ladia vyfuky na dane auto. Od coho sa odlisuje konstrukcia vyfuku ? To prepocitavaju rychlosti prudenia zvuku v potrubi a ohybmi a priemermi ho naladia ako orchestrovu trubku ?
http://www.youtube.com/watch?v=Ge60_Aiy ... re=related
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
Jo v podstatě by se měli celý výfukoví systém ladit. Jde o to že v potrubí vznikají pulzace které se mění podle otáček motoru. Tyto pulzace mužou v některém místě v určitých otáčkách zpomalit a skoro znepruchodnit potrubí. v takovém případě je potřeba místo v kterém se to děje identifikovat a potrubí rozšířit aby se změnilo proudělí plynů a nedocházelo k ucpávání vzniklou pulzací.
Proto laděné výfuky musí být mnohokrát testovány a jde o kompletní systém (od svodů až po koncovky) na určitý typ motoru. Bohužel i třeba dobrý výrobce jako firma Borla dělá výfuky na Coupé (za 16-20tisíc) a je společné pro motorizace (1.6, 2.0) což znamená že není laděné protože každý motor má jiné parametry a hlavně obsah. Výfuky na 2,7 mají pouze větší průměr. Navíc dodávají jen středový a zadní díl výfuku což je další důkaz že výfuky nejsou laděné protože systém není kompletní. Ale bohužel ladění výfuků je složité a náročné! Musí se to testovat v ruzných toplotách prostředí a hledat vhodné kompromisi atd. Proto se ladí výfuky pouze u závodních aut např Ferrari, Lambo atd. kde si to zákazník zaplatí cenou auta. Až někdo naladí kompletní systém (od svodůa ž po koncovky) výfukového potrubí na Tiburona tak to chci aspoň vidět. ale bude to stát tak 40tisíc a to raději tyto peníze investuju do jiných úprav které mi přinesou větší výkon.
Rozdíl laděné a neladěné výfuky je třeba u našeho 2.0 rozdíl cca 5koní u 400koňového auta rozdíl 40koní a v tu chvíly má laděný výfukový systém smysl
Proto laděné výfuky musí být mnohokrát testovány a jde o kompletní systém (od svodů až po koncovky) na určitý typ motoru. Bohužel i třeba dobrý výrobce jako firma Borla dělá výfuky na Coupé (za 16-20tisíc) a je společné pro motorizace (1.6, 2.0) což znamená že není laděné protože každý motor má jiné parametry a hlavně obsah. Výfuky na 2,7 mají pouze větší průměr. Navíc dodávají jen středový a zadní díl výfuku což je další důkaz že výfuky nejsou laděné protože systém není kompletní. Ale bohužel ladění výfuků je složité a náročné! Musí se to testovat v ruzných toplotách prostředí a hledat vhodné kompromisi atd. Proto se ladí výfuky pouze u závodních aut např Ferrari, Lambo atd. kde si to zákazník zaplatí cenou auta. Až někdo naladí kompletní systém (od svodůa ž po koncovky) výfukového potrubí na Tiburona tak to chci aspoň vidět. ale bude to stát tak 40tisíc a to raději tyto peníze investuju do jiných úprav které mi přinesou větší výkon.
Rozdíl laděné a neladěné výfuky je třeba u našeho 2.0 rozdíl cca 5koní u 400koňového auta rozdíl 40koní a v tu chvíly má laděný výfukový systém smysl
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
Vyrobena střední část výfukového potrubí z nerezu. tentokrát svačováno technologií TIG.
Místo středového tlumiče použit sportovní rezonátor RED HOT od prestižní americké značky FLOWTECH
Místo středového tlumiče použit sportovní rezonátor RED HOT od prestižní americké značky FLOWTECH
- Přílohy
-
- DSC07276.JPG (91.64 KiB) Zobrazeno 1592 x
-
- flowtech-red-hot-rezonator-nebo-vyfuk-51-60-a-65-mm-vnejsi-prumer-original.jpg (142.13 KiB) Zobrazeno 1592 x
Naposledy upravil(a) Viki dne 15 dub 2011, 23:38, celkem upraveno 1 x.
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
Popis sportovního rezonátoru RED HOT:
značkový rezonátor americké prestižní firmy Flowtech, který se dá rovněž použít i jako koncový tlumič výfuku, je vyroben z vysokopevnostní oceli, šupinatá perforace snižuje turbulence výfukových plynů, zdvojená tlumící keramicko skelná výplň mezi perforací a horní ocelovou částí dokáže odolat velmi vysokým teplotám, samotná konstrukce, která je většinou až o polovinu delší než běžné rezonátory na našem trhu, dokáže právě díky konstrukci ale i délkou těla zlepšit celkový zvuk výfuku o proti holé trubce, kde často je zvuk diky neřízenému proudění spalin nepravidelný a výsledná zvuková kulisa velmi špatná,
Proč si vybrat zrovna tyto rezonátory ?
- kvalitní dobře odzkoušený značkový výrobek
- šupinatá konstrukce zlepšuje proudění spalin, snižuje zpětný tlak
- díky použité výplni s keramikou odolává velmi vysokým teplotám
- délka rezonátoru 60 cm, nezvyšuje hlučnost jako u kratších verzí
- odstraňuje nepříjemné rezonance
- zlepšuje výsledný zvuk celého výfuku
(pozor použití rezonátoru je jen v jednom směru a to šupinama směrem dovnitř k motoru, hladká část je směrem dozadu, vše je zobrazeno na hlavním obrázku i na krabici)
značkový rezonátor americké prestižní firmy Flowtech, který se dá rovněž použít i jako koncový tlumič výfuku, je vyroben z vysokopevnostní oceli, šupinatá perforace snižuje turbulence výfukových plynů, zdvojená tlumící keramicko skelná výplň mezi perforací a horní ocelovou částí dokáže odolat velmi vysokým teplotám, samotná konstrukce, která je většinou až o polovinu delší než běžné rezonátory na našem trhu, dokáže právě díky konstrukci ale i délkou těla zlepšit celkový zvuk výfuku o proti holé trubce, kde často je zvuk diky neřízenému proudění spalin nepravidelný a výsledná zvuková kulisa velmi špatná,
Proč si vybrat zrovna tyto rezonátory ?
- kvalitní dobře odzkoušený značkový výrobek
- šupinatá konstrukce zlepšuje proudění spalin, snižuje zpětný tlak
- díky použité výplni s keramikou odolává velmi vysokým teplotám
- délka rezonátoru 60 cm, nezvyšuje hlučnost jako u kratších verzí
- odstraňuje nepříjemné rezonance
- zlepšuje výsledný zvuk celého výfuku
(pozor použití rezonátoru je jen v jednom směru a to šupinama směrem dovnitř k motoru, hladká část je směrem dozadu, vše je zobrazeno na hlavním obrázku i na krabici)
- Přílohy
-
- DSC07282.JPG (96.54 KiB) Zobrazeno 1592 x
-
- flowtech-red-hot-rezonator-nebo-vyfuk-51-60-a-65-mm-vnejsi-prumer-default.jpg (47.29 KiB) Zobrazeno 1592 x
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
- PatriotTHX
- Příspěvky: 6
- Registrován: 11 zář 2010, 20:30
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
ten výfuk bych nejradši vzal ale určitě se mi tam nevlezou tak obrovské koncovky díru mám 120mm ale aby se to nedotýkalo tak by to muselo být nanejvýš 110.
Hyundai coupe 2.0 GK (2002)
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
skor by som riesil parkovacie senzory ako sledujem na tvojom narazniku.
- PatriotTHX
- Příspěvky: 6
- Registrován: 11 zář 2010, 20:30
Re: Výroba nerez výfuků duplex na Coupé 2G + video
a to si jeste nevidel predek
Hyundai coupe 2.0 GK (2002)