i30 420 000km
Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři
-
- **
- Příspěvky: 278
- Registrován: 27 čer 2007, 14:10
- Bydliště: Bratislava
i30 420 000km
Hyundai Accent 1.5 12V 88HP r.v. 9/1997
- Reklama
Re: i30 420 000km
Kdo si koupil benzínové auto, aby s ním jezdill cca 400 km denně po dobu skoro 3 let?
Luboshak
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
---------------------------------------
Hyundai i30cw 1.4 CVVT Comfort 2010 LPG BRC
Fiat Tempra 1,6 SX, r.v. 1991 - sešrotováno
Hyundai Lantra 1,5 GLSi, r.v.1992 - sešrotováno
Re: i30 420 000km
uz jsme resili tady, dobra porce km
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=885
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=885
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11632
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: i30 420 000km
To je parádní porce. A já jsem si myslel, že naše firemní auta najezdí celkem dost kilometrů. Ovšem vedle tohoto borce je to tak zhruba třetina. Jsme "béčka" .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: i30 420 000km
Bylo by zajímavé hodnocení a zkušenosti s autem od majitele toho auta.
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 420 000km
Věřím, že auto bude v hodně dobrém stavu, ne-li lepším než většina třicítek z roku 2008... životnost auta dneska není na kilometry jako dřív, ale na roky. Kamarád to potvrzuje, ve firmě najezdí cca 700-1200km za den, auta odstavují když mají najeto tak 50-250tis a kondičně jsou ve stejném stavu jezdí převážně na škodovkách (fabie a vzácně octavky), motory převážně 1.2 /1.4 TSI nebo TDI, který se nebojí točit celou D1 v červeným,... řikal že měli pár i20, jako novotina supr ale když měla najeto 200, tak už to byl nehorázný šrot a vrak(povolený řízení, vymlácený tlumiče,kulisa řazení,.. ale zase beru to s rezervou, je to zarytý škodovák ), ale nepopírám, že autům dávají pořádný kapky
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: i30 420 000km
no, to by mě zajímalo jak to spočítají "na roky" tak možná že to za 10 let schnije...
ale životnost se vždycky bude navrhovat na určitý počet průhybů, otáček, tj. v překladu km.
ale životnost se vždycky bude navrhovat na určitý počet průhybů, otáček, tj. v překladu km.
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 420 000km
taktak, než to shnije
taky bych se zastával jak řikáš otáček, průhybů,... prostě nájezd v km co by mělo vydržet. Ale když to auto má jeden rok a dopřáváš mu potřebný servis tak je vcelku jedno jestli má najeto 10 nebo 100tis km takže jestli ta třicítka má tři roky, tak vydrží další tři jak nic, byť má najeto pořádnou dávku km za předpokladu že majitel nebude ...
taky bych se zastával jak řikáš otáček, průhybů,... prostě nájezd v km co by mělo vydržet. Ale když to auto má jeden rok a dopřáváš mu potřebný servis tak je vcelku jedno jestli má najeto 10 nebo 100tis km takže jestli ta třicítka má tři roky, tak vydrží další tři jak nic, byť má najeto pořádnou dávku km za předpokladu že majitel nebude ...
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: i30 420 000km
Pěkný nájezd. Mno kéž by ta moje vydržela podobný počet km, i když já bych to udělal, tak za 15-20 let
Hyundai i30 1.4 Patriot - Cashmere Brown - k prohlédnutí
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 420 000km
Pozitívne je, že i30 takýto nájazd vydrží. Dobrá správa. Väčšina z nás toľko km nikdy na tomto aute nenabehá. Inak, ešte stále je v ponuke. Žeby sa báli kupcovia nájazdu km ?
Určite je neobvyklý, toľko má maloktorá manažérska a8 či bmw7. Tam je obvykle 250 tisíc km.
Zaujímavé je, že väčšina áut sa predáva pri 100-120 tisíc km. Nezáleží či je to 2-8 ročné auto. Samozrejme po dôchodcovi, nehavarované, garážované s certifikátom kvality. Kecy ...
Určite je neobvyklý, toľko má maloktorá manažérska a8 či bmw7. Tam je obvykle 250 tisíc km.
Zaujímavé je, že väčšina áut sa predáva pri 100-120 tisíc km. Nezáleží či je to 2-8 ročné auto. Samozrejme po dôchodcovi, nehavarované, garážované s certifikátom kvality. Kecy ...
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: i30 420 000km
Normalne naferovku stocit, takhle je to neprodejny. Rikejte si co chcete, ale tohle je jediny reseni, jak to hloupym Cechoslovakum, co koukaj jen na najezd, ale ne na stav prodat. To neni kamion, ktery je normalni prodavat s takovym najezdem.
P.S.: tachometr jsem nikdy nestocil a nenechal stacet, vzdycky jsem prodal real, ale jasne jsem prizpusobil cenu.
P.S.: tachometr jsem nikdy nestocil a nenechal stacet, vzdycky jsem prodal real, ale jasne jsem prizpusobil cenu.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Nexus
- ***
- Příspěvky: 865
- Registrován: 14 bře 2010, 22:56
- Bydliště: Velká Bystřice a Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 420 000km
Je to tak, věřím že auto bude spolehlivé, ale při nájezdu 415tis prostě nemůže chtít 130tis nebo kolik tam visí, to je blbost
2vlado1979:tohle je specialita u škodovek a nejlepších motorů všech dob, samozřejmě mám namysli 1.9TDI, kdy všechny mají najeto těsně pod 150tis
2vlado1979:tohle je specialita u škodovek a nejlepších motorů všech dob, samozřejmě mám namysli 1.9TDI, kdy všechny mají najeto těsně pod 150tis
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG
†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Re: i30 420 000km
Podle bazarových pravidel, málo které auto starší 7 let má najeto více jak 150 tis. km. Stejně tak je problém koupit motorku s nájezdem více jak 40 tis. ať je jakkoliv stará
Hyundai ix20 1.4/66kW Classic - Sienna Orange >100 000km