Octavia Tour nebo i30cw
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Octavia Tour nebo i30cw
OII se nedela s 66kw (min 1,6 TDI 77kw) a pokud ma lita kola tak ma i bezpecnostni srouby v cene, dale i koberce, dvouzonovou klimu, projektorova svetla, denní svetla, ESP, ASR apod. takze porovnani cen neni uplne ok (550000,- je nejspis cena za eleganci a ta ma vybavu slusnou) a sedacky jsou slusne u obou aut (navic se do OII daji koupit sport sedacky a ty jsou fajn). naproti tomu mají 1,6 6ti kvalt standardne. Pokud kombi tak radeji CEED ma slusny kufr.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
- Reklama
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Jenže cee´d je momentálně mimo mísu,minimálně cenou.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Re: Octavia Tour nebo i30cw
no pokud někdo upřednostnuje velikost kufru, pak je Octavia v dané třídě nedosažitelná a není třeba se bavit o výbavě. K čemu mu bude digitální dvouzonová klima, když nepřeveze co potřebuje.
Já řešil tohle taky, jen u 10let starých aut a mám výbavu, co nemaj ani leckterý nový auta.
Zatím není žádnej Hyundai combi, co by měl velký kufr. Otázka je, na kolik a jak často ten velký kufr využije, zda nestojí za úvahu mít vůz s průmerným kufrem a navíc tažné zařízení nebo střešní nosič atd.
Já řešil tohle taky, jen u 10let starých aut a mám výbavu, co nemaj ani leckterý nový auta.
Zatím není žádnej Hyundai combi, co by měl velký kufr. Otázka je, na kolik a jak často ten velký kufr využije, zda nestojí za úvahu mít vůz s průmerným kufrem a navíc tažné zařízení nebo střešní nosič atd.
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Ochcavku? Nikdy! at to jede jak chce a ma jakou chce vybavu, nechtel bych to...leda zadarmo, pak to prodat a koupit cokoli jinyho a jeste by me asi zbyly naky chechtaky v kapse... Denne tech vosklivejch stribrnejch nebo sedivejch potvor mijim tak 1659 a uz bych z toho blil
i30 1.6 CVVT/92,7kW - shine red solid - Nošovice - 2009
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Musím říct, že jsem docela rád, že Škodovka v době, kdy jsme se rozhodovali jaké auto, byla tak cenově "ujetá". Asi bych si zase koupil další Škodovku - tak nějak automaticky - viz podpis.
Tak jsem získal tak nějak nový pohled na věc, ten blok, který ve mě byl se vypnul a jsem schopen téměř bez emocí se rozhlížet po různých značkách.
A I30 kontra Tour?
Octy máme ve firmě jako služebáky, sám moc nejezdím, ale těch pár set km stačí, abych si udělal porovnání.
Hodně lidí nadává na I30, že je tvrdá, ale mi to vyhovuje, naopak s OII mám takový nějaký nepříjemný pocit, že se mi pod zadkem jakoby houpe.
Interier se mi líbí více u I30, taky místa se mi subjektivně zdá více v I30.
Nejvíce jsem asi najezdil s motorem 1,9TDI a to se mi zdálo dost tragické.
Taky do Touru dávají atm. 1,6 s dost špatnými parametry(ostatně je to motor, který se již rozhlíží po tabulkách odchodu do důchodu).
Co se spolehlivosti týče, nemám nějaké extra zkušenosti, ale podle toho, co vykládají kamarádi a známí, tak to taky žádný zázrak není.
Suma sumárum, jsem spokojen s I30, ušetříl jsem cca 200tKč a když se člověk přenese přes drobné mouchy tak mu ježdění může přinášet radost.
Toto prosím berte jako čistě subjektivní názor.
Tak jsem získal tak nějak nový pohled na věc, ten blok, který ve mě byl se vypnul a jsem schopen téměř bez emocí se rozhlížet po různých značkách.
A I30 kontra Tour?
Octy máme ve firmě jako služebáky, sám moc nejezdím, ale těch pár set km stačí, abych si udělal porovnání.
Hodně lidí nadává na I30, že je tvrdá, ale mi to vyhovuje, naopak s OII mám takový nějaký nepříjemný pocit, že se mi pod zadkem jakoby houpe.
Interier se mi líbí více u I30, taky místa se mi subjektivně zdá více v I30.
Nejvíce jsem asi najezdil s motorem 1,9TDI a to se mi zdálo dost tragické.
Taky do Touru dávají atm. 1,6 s dost špatnými parametry(ostatně je to motor, který se již rozhlíží po tabulkách odchodu do důchodu).
Co se spolehlivosti týče, nemám nějaké extra zkušenosti, ale podle toho, co vykládají kamarádi a známí, tak to taky žádný zázrak není.
Suma sumárum, jsem spokojen s I30, ušetříl jsem cca 200tKč a když se člověk přenese přes drobné mouchy tak mu ježdění může přinášet radost.
Toto prosím berte jako čistě subjektivní názor.
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Tema puvodne bylo zalozene k predchozi generaci Octavie Tour (ktera byla i pomerne prodejne uspesna na to, z jak stare koncepce vychazela). Dvojkova Octavka pred FL je ta sama baze, jen pochopitelne s casovym posunem, ale opet stara technologie, stary a osvedceny design pro lidi, kterym asi moc nejde o to, jak auto vypada, co v nem je, ale potrebuji auto a nejlepe ceske. Vcera jsem mel cestu do Usti a na pomerne blbym useku Lovosice - Usti me predjelo postupne pet Octavii f kombiku. To auto uz me nezaujme ajejich ridici jsou pravdepodobne psychopati a v lepsim pripade jen idioti. Dobra polovina z nich urcite. Ta druha polovina jsou duchodci.
Octavia Tour je obycejny auto, neurazi, prekvapi kufrem (ve kterem ale ja nesedim), ma oproti puvodni Octavii pred FL pekne oholenou vybavu (chybi listy, mlhovky atp.), mizerny benzinovy motor a postrada diesel, pochopitelne, facelift by se pak za ty nehorazny prachy stal neprodejny. Dokazu si predstavit, ze bych s ni jezdil a snad byl spokojenej, ale nedokazu si predstavit, ze bych si ji dobrovolne vybral a sel ji zaplatit ze svy kapsy. Za ty prachy nestoji.
Octavia Tour je obycejny auto, neurazi, prekvapi kufrem (ve kterem ale ja nesedim), ma oproti puvodni Octavii pred FL pekne oholenou vybavu (chybi listy, mlhovky atp.), mizerny benzinovy motor a postrada diesel, pochopitelne, facelift by se pak za ty nehorazny prachy stal neprodejny. Dokazu si predstavit, ze bych s ni jezdil a snad byl spokojenej, ale nedokazu si predstavit, ze bych si ji dobrovolne vybral a sel ji zaplatit ze svy kapsy. Za ty prachy nestoji.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Velikost kufru i i30 cw se hodně skloňuje, ale realita je taková, že je širší než u oktávky, o pár cm užší nežk ceed a roletku má o 15cm níž. Nicméně bez roletky se tam toho vejde uplně stejně, po sklopení sedaček vzniknerovná plocha, takže pohoda a designově je uplně super.
Jen nevím jak šlape ten 66kw diesel, nezačne to v kopci na dálnici zpomalovat?
I30cw diesel 66kw....ve výrobě
Jen nevím jak šlape ten 66kw diesel, nezačne to v kopci na dálnici zpomalovat?
I30cw diesel 66kw....ve výrobě
Hyundai i30cw CRDi 66KW hnědá 2011
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Neviem, prečo tak haníte octavky. Sú to výborne auta. Diesel 1.6 u i30 je sice lepší, ale cuká pri 1800 ot. (aspoň 5-kvalt). Kvalitou zpracovania je o triedu lepšia octávka. Bez debaty! Nastavením funkcií pomocou PC - lepšia octavka. Dnes už má i slušné motory. i30cw má pre mňa zásadnú výhodu: rozvor 2700mm, to nemá ani ceed ani krátka i30, natož octavka. Toto u mňa pred 3 rokmi rozhodlo i na úkor menšieho kufru. Dnes i30 povrzáva, plasty poškrábane, lak odretý i na miestach, na ktorých sa snáď ani odrieť nedá... Po naložení sadne až na výfuk. Aj tak som ale po 56000km relatívne spokojný Čaute!
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Nehanime, popisuju realitu a iskuse je k Octavii Tour, ktera je chte nechte nic moc, je to vybehove auto, cemuz vse odpovida, jen ne cena. Tatuv kolega dvojkovou Octavku po 75tkm (2.0TDI 103kW) radsi pred duchodem vymenil za noveho Avensise, protoze na stary kolena chce spolehlivy auto a ne se zabyvat prkotinama. Tchan na duchod taky presel od Skody k Toyote, ktera je sice ted po totalce vino me zenusky, ale i po x kotrmelcich a trimesicnim stani naskocila napoprve.
Stojim proste za tim, ze jedine, co Octavie Tour nabizi, je zakladni vybava (ano, zakladni) a slusny kufr pro chalupare. A to za premrstenou cenu.
Stojim proste za tim, ze jedine, co Octavie Tour nabizi, je zakladni vybava (ano, zakladni) a slusny kufr pro chalupare. A to za premrstenou cenu.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Subjektívny názor:
Škoda, české auto ? Iste, má svoju históriu a vždy bude považovaná za domacú značku. Ani volvo nie je čínske, hyundai český (hoci sa vyrába v Nošoviciach, ceed slovenské auto, podobne tourareg, Q7, cayenne vyrábané v Bratislave).
Škoda ťaží hlavne z toho, že ju pred 20 rokmi kúpil VW, preto sebavedomé ceny. Keby ju vlastnil koncern PSA, tak sa predáva na cenovej úrovni fluence.
Na octavii mi vždy vadili 2 veci. Po prvé neadekvátna cena ponúkanej hodnote a kvalite (to som analyzoval vyššie - VW) a po druhé interiér. Žeby bola octavia o triedu lepšia ako i30 ? Buď je to vtip alebo ten kto toto tvrdí ani v jednom v aute nesedel. Kvalita materiálov porovnateľná, spracovanie, zlícovanie plastov podobné, ak nie lepšie v i30. Nakoniec šírka interiéru a stredový panel. V tom i30 vyhráva na celej čiare.
V i30 nemám problém nájsť si optimálnu polohu za volantom, ale u octavie je to hnus. Sedadlo nižšie, vyššie, dozadu, dopredu, stále ten hnusný, plastový panel tlačí do pravej nohy. Je to veľmi nepríjemné a na dlhých cestách sotva použiteľné.
Jediné v čom octavia vyniká, je kufor. Áno, ten je veľký. Pokiaľ necestujete na dovolenku viac ako 1-2 krát ročne (Chorvátsko, čo iné) a nenakupujete veľké spotrebiče, typu chladnička, telka, umývačka každý druhý týždeň, tak Vám je ten kufor vlastne k ničomu. Do práce a nákup zbytočne veľký (90% je vozenie vzduchu), navyše sa s autom ťažšie parkuje.
Nech už konečne niekto vysvetlí prečo si kúpiť octaviu a uprednostniť ju pred konkurenciou ? Pohľad do cenníka hovorí, že treba minimálne 17 tisíc € a viac, ak chce zákazník ako tak auto, nie 1,4 59 kW. Technika, motory TSI, ktorých životnosť je otázna ? Kebyže som sa rozhodol z pomätenia zmyslov pre octaviu, tak jedine 1,8 TSI a DSG. Záruka "až" 2 roky hovorí za všetko. To si ten kvalitný koncern nedôveruje, keď už takmer všetky značky dávajú záruku 3-5-7 rokov ? Prečo asi. Asi to nebude až taká kvalita. Stačí si pozrieť rebríčky spoľahlivosti. VW je na tom mizerne.
Dnes pri ceste z práce som sa zameral práve na octavie. Každé 3-tie auto bola octa či už kombi alebo liftback. Ako inak, firemné, strieborné TDI na zimákoch bez puklic. Ako písal maco, je to na blitie.
Apropo, nepoznám žiadneho človeka, ktorý má octaviu ako súkromné vozidlo. V štatistikách predaja sú 95 % firemné TDI.
K téme či tour alebo i30 ? Tour po facelifte je výbehový model s výbavou (bez rádia) dobrou tak v roku 2000, ale dnes si myslím, že pokrok, doba je niekde inde. Keď si dovybavíte tour podľa predstáv, tak cena stúpa nehorázne hore. Navyše v ponuke je iba s archaickým motorom MPI 102 koní (1,4 59 kW nerátam). Zaujímavé je, že 1,4 ponúkajú aj do kombi. To bude dynamika a spotreba, že ? No comment ...
Škoda, české auto ? Iste, má svoju históriu a vždy bude považovaná za domacú značku. Ani volvo nie je čínske, hyundai český (hoci sa vyrába v Nošoviciach, ceed slovenské auto, podobne tourareg, Q7, cayenne vyrábané v Bratislave).
Škoda ťaží hlavne z toho, že ju pred 20 rokmi kúpil VW, preto sebavedomé ceny. Keby ju vlastnil koncern PSA, tak sa predáva na cenovej úrovni fluence.
Na octavii mi vždy vadili 2 veci. Po prvé neadekvátna cena ponúkanej hodnote a kvalite (to som analyzoval vyššie - VW) a po druhé interiér. Žeby bola octavia o triedu lepšia ako i30 ? Buď je to vtip alebo ten kto toto tvrdí ani v jednom v aute nesedel. Kvalita materiálov porovnateľná, spracovanie, zlícovanie plastov podobné, ak nie lepšie v i30. Nakoniec šírka interiéru a stredový panel. V tom i30 vyhráva na celej čiare.
V i30 nemám problém nájsť si optimálnu polohu za volantom, ale u octavie je to hnus. Sedadlo nižšie, vyššie, dozadu, dopredu, stále ten hnusný, plastový panel tlačí do pravej nohy. Je to veľmi nepríjemné a na dlhých cestách sotva použiteľné.
Jediné v čom octavia vyniká, je kufor. Áno, ten je veľký. Pokiaľ necestujete na dovolenku viac ako 1-2 krát ročne (Chorvátsko, čo iné) a nenakupujete veľké spotrebiče, typu chladnička, telka, umývačka každý druhý týždeň, tak Vám je ten kufor vlastne k ničomu. Do práce a nákup zbytočne veľký (90% je vozenie vzduchu), navyše sa s autom ťažšie parkuje.
Nech už konečne niekto vysvetlí prečo si kúpiť octaviu a uprednostniť ju pred konkurenciou ? Pohľad do cenníka hovorí, že treba minimálne 17 tisíc € a viac, ak chce zákazník ako tak auto, nie 1,4 59 kW. Technika, motory TSI, ktorých životnosť je otázna ? Kebyže som sa rozhodol z pomätenia zmyslov pre octaviu, tak jedine 1,8 TSI a DSG. Záruka "až" 2 roky hovorí za všetko. To si ten kvalitný koncern nedôveruje, keď už takmer všetky značky dávajú záruku 3-5-7 rokov ? Prečo asi. Asi to nebude až taká kvalita. Stačí si pozrieť rebríčky spoľahlivosti. VW je na tom mizerne.
Dnes pri ceste z práce som sa zameral práve na octavie. Každé 3-tie auto bola octa či už kombi alebo liftback. Ako inak, firemné, strieborné TDI na zimákoch bez puklic. Ako písal maco, je to na blitie.
Apropo, nepoznám žiadneho človeka, ktorý má octaviu ako súkromné vozidlo. V štatistikách predaja sú 95 % firemné TDI.
K téme či tour alebo i30 ? Tour po facelifte je výbehový model s výbavou (bez rádia) dobrou tak v roku 2000, ale dnes si myslím, že pokrok, doba je niekde inde. Keď si dovybavíte tour podľa predstáv, tak cena stúpa nehorázne hore. Navyše v ponuke je iba s archaickým motorom MPI 102 koní (1,4 59 kW nerátam). Zaujímavé je, že 1,4 ponúkajú aj do kombi. To bude dynamika a spotreba, že ? No comment ...
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Pánovia, ak sa bavíme o octavii tour II, tak je to jednoznačne lepšie auto. Ceny už nesledujem, verím, že v tom je i30 výhodnejšia. A diesel 1.6, tam tiež i30 vyhráva. A rozvor. V ostatných veciah mám silné pochybnosti. To, čo ma i30 nedotiahnute, je u koncernu vw vymakane. A že nikto súkromne nejazdí v octavii? To bol asi vtip Mám i30, ale som realista...
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Dire:
O2 tour je v čom lepšie auto ? Obajsni nám neznalím. Čo má VW vymakané a čo i30 nedotiahnuté. Veľmi ma to zaujíma a dáva zamyslenie si priplatiť 200 000 korún.
Nepísal som, že nikto nejazdí v súkromných octaviách, ale 5 % - 95 je firemných. Vtip to není, je to fakt. Práve tento eminentný záujem u firiem skresľuje štatistiku predajnosti. Áno, octavii sa predá najviac a s veľkým náskokom. Urobme však štatistiku, koľko áut skončí v domácnostiach a koľko ako fleet vo firmách. Octavia ako súkromné vozidlo neskončí ani v prvej 10-tke, tobôž v 20-tke.
O2 tour je v čom lepšie auto ? Obajsni nám neznalím. Čo má VW vymakané a čo i30 nedotiahnuté. Veľmi ma to zaujíma a dáva zamyslenie si priplatiť 200 000 korún.
Nepísal som, že nikto nejazdí v súkromných octaviách, ale 5 % - 95 je firemných. Vtip to není, je to fakt. Práve tento eminentný záujem u firiem skresľuje štatistiku predajnosti. Áno, octavii sa predá najviac a s veľkým náskokom. Urobme však štatistiku, koľko áut skončí v domácnostiach a koľko ako fleet vo firmách. Octavia ako súkromné vozidlo neskončí ani v prvej 10-tke, tobôž v 20-tke.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Mám 1.6CW cvvt, služebně jsem teď měsíc jezdil denně dva roky starou Tour 1.9TDI. Jediná výhoda kterou jsem ochoten u octavie připustit, je úsporná jízda po dálnici - ale to je spíš o srovnávání benzínu s naftou. Jinak je octavie ve většině parametrů horší nebo srovnatelná s i30cw. Když si člověk zvykne na velkorysý prostor pro posádku, je už usednutí do octavie nepříjemný pocit, a to nemám ani 180cm. Jak se do octávky nasoukají dlouháni, to fakt nechápu ......
Velikost kufru nelze srovnávat podle tabulkových parametrů. Když postavíte obě auta vedle sebe s otevřenými kufry, vidíte geniální tah škodovky - roletka je hodně vysoko, dno kufru je až nepříjemně nízko, hloubka kufru velká, ale naprosto nepraktická - když se zakutálí nákup, není šance tam dosáhnout. Pokud sklopíte zadní sedačky a do kufru strčíte jízdní kolo, najednou se škodovka nějak smrskne a kufr je srovnatelný s CW.
Pokud bych porovnával i30cw s O2 kombi s benzínovým TSI motorem, tam škodovka boduje výkonem a jízdními vlastnostmi, ale to je jiná cenová kategorie.
Velikost kufru nelze srovnávat podle tabulkových parametrů. Když postavíte obě auta vedle sebe s otevřenými kufry, vidíte geniální tah škodovky - roletka je hodně vysoko, dno kufru je až nepříjemně nízko, hloubka kufru velká, ale naprosto nepraktická - když se zakutálí nákup, není šance tam dosáhnout. Pokud sklopíte zadní sedačky a do kufru strčíte jízdní kolo, najednou se škodovka nějak smrskne a kufr je srovnatelný s CW.
Pokud bych porovnával i30cw s O2 kombi s benzínovým TSI motorem, tam škodovka boduje výkonem a jízdními vlastnostmi, ale to je jiná cenová kategorie.
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Možno sa dnešná i30 zásadne vylepšila oproti mojej korejskej. Ale:
priblblý palubný počítač zrejme z roku 1960
nedotiahnuté ESP a ASR
pseudoautomatická AC
ľahko poškrabateľné plasty
hrozné zvuky od šutrov pri náraze do podvozku
pazvuky pri ochladzovaní interiéru pomocou AC
hrozné drnčanie od palubky na kostkách
nezmyselne umiestnené madlá na predných dverách
idiotská signalizácia námrazy
okamžite urvané držiaky pásov nad zadnými sedadlami
nulová nastaviteľnost parametrov auta cez PP
nezmyselná signalizácia nezapnutých pásov
minimum informácii na obrvskom digitálnom prístrojovom panele
atd..
I30 není zle auto, ale určite nič extra! Dnes takýchto aut je spústa... Zpracovaním a dotiahnutím technických detailov je podľa mňa škoda ďalej... Čím boduje i30, už som písal. Ahojte...
priblblý palubný počítač zrejme z roku 1960
nedotiahnuté ESP a ASR
pseudoautomatická AC
ľahko poškrabateľné plasty
hrozné zvuky od šutrov pri náraze do podvozku
pazvuky pri ochladzovaní interiéru pomocou AC
hrozné drnčanie od palubky na kostkách
nezmyselne umiestnené madlá na predných dverách
idiotská signalizácia námrazy
okamžite urvané držiaky pásov nad zadnými sedadlami
nulová nastaviteľnost parametrov auta cez PP
nezmyselná signalizácia nezapnutých pásov
minimum informácii na obrvskom digitálnom prístrojovom panele
atd..
I30 není zle auto, ale určite nič extra! Dnes takýchto aut je spústa... Zpracovaním a dotiahnutím technických detailov je podľa mňa škoda ďalej... Čím boduje i30, už som písal. Ahojte...
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Kvalita plastu v koncernu? Ha ha ha
kuze sedrena po par desitkach tkm, madla na dverich poskrabana a osoupana, palubky deformovane vlivem slunicka....to ma byt kvalita? Ukazte mi nekdo koncernove auto s 200tkm a 8 let staim, ktere ma kozene sedacky v TOP stavu jako u meho predchoziho .
A palubni pocitac? Ukazuje spotrebu - spolehlive, dojezd - kdo pochopi, oceni, prumerna rychlost - nekdo vyuzije, nekdo ne, ja treba moc ne, nove i30 maji aktualni spotreu - pro me k nicemu, nekomu se treba hodi. Co jako vic chtit? Cas straveny v aute, jako maji starsi Hyundai. Nebo reminder, ze jedete uz 4 hodiny v kuse? Cumte na silnici a neprepinejte budicky jak maly deti, pak se akorat valite v lepsim pripade v prikopech.
kuze sedrena po par desitkach tkm, madla na dverich poskrabana a osoupana, palubky deformovane vlivem slunicka....to ma byt kvalita? Ukazte mi nekdo koncernove auto s 200tkm a 8 let staim, ktere ma kozene sedacky v TOP stavu jako u meho predchoziho .
A palubni pocitac? Ukazuje spotrebu - spolehlive, dojezd - kdo pochopi, oceni, prumerna rychlost - nekdo vyuzije, nekdo ne, ja treba moc ne, nove i30 maji aktualni spotreu - pro me k nicemu, nekomu se treba hodi. Co jako vic chtit? Cas straveny v aute, jako maji starsi Hyundai. Nebo reminder, ze jedete uz 4 hodiny v kuse? Cumte na silnici a neprepinejte budicky jak maly deti, pak se akorat valite v lepsim pripade v prikopech.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT