Odhlučnění motoru

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, nulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Tommy.Koppy
**
Příspěvky: 159
Registrován: 21 dub 2009, 22:00
Bydliště: Brno

Odhlučnění motoru

Příspěvek od Tommy.Koppy »

Ahoj,
chci se zeptat zdá máte někdo zkušenost s odhlučněním motoru i30, popřípadě co jste použili.
Našel jsem Akustickou samolepící izolační pěnu http://www.ahifi.cz/sinus-live-akustick ... s-produktu a pak http://www.amd-autodily.cz/karoserie-na ... apoty.html (bohužel jen pro škodovky).
VW Golf VIII Variant 1.5 TSI 110kW 08/2021
i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
Reklama
 

tricarkovej
**
Příspěvky: 130
Registrován: 18 kvě 2009, 15:28

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od tricarkovej »

ahoj tak ta deska co jsi ji našel na škodovku na i30 stojí cca 3000 u prodejce :hyu: . Mě ji prokousali hlodavci nalepil jsem podobnou desku co máš v první ukázce. Cena cca 600
I 30 1.6 99 kW GDI WEEKEND

I 30 1.6 66 kW crdi clasic
Uživatelský avatar
Tommy.Koppy
**
Příspěvky: 159
Registrován: 21 dub 2009, 22:00
Bydliště: Brno

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od Tommy.Koppy »

Takže jsi použil, nějakou folii nebo pěnu. A stál výsledek za to? Jde mě hlavně o to, když jedu po dálnici a motor při 130km/h točí nějakých 4000ot/min jestli je v autě méně hluku.
VW Golf VIII Variant 1.5 TSI 110kW 08/2021
i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
tricarkovej
**
Příspěvky: 130
Registrován: 18 kvě 2009, 15:28

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od tricarkovej »

Tohle ti nepovím mám totiž crdi. Takže jsem to měl už v autě a hlodavci mi tam udělali díru můžeš se podívat "kuna v motoru".
Jinak jsem tam dal PROTIHLUKOVÁ DESKA, TYP 501 - S PU FILMEM

-akusticko absorpční materiál pro prostory s kompresory, zvukotěsné kabiny a motorové prostory
-materiál: pružný zpěněný polyuretan na bázi polyesteru
-samozhášivost: podle normy UL 94 HF1
-barva: antracitová šedá s černým nebo bílým PU filmem (25 mikronů)
-rubová strana opatřena samolepící vrstvou
-hustota: 30 kg/m3
-pracovní teplota: -40 °C/+110 °C

V případě zasílání výrobku přepravní službou, zasíláme desky v rovném stavu, z důvodu ochrany kvality materiálu. Tento údaj platí pro formát desek 1x2 m. Desky zasíláme v krabicích o rozměrech 2 050 x 1 050 x 100mm. V 1 krabici je možno zaslat více ks desek, dle síly desky ( např. 5 ks o síle 20mm). Cena krabice 95 Kč / ks + DPH.
Pokud se rozhodnete pro zaslání desky ve srolovaném stavu, prosíme tento údaj uvést do objednávky např. BEZ KRABICE, MOŽNO SROLOVAT apod. Počítejte však s rizikem poškození ( zvrásnění ) PU nebo AL povrchové vrstvy.
Na případné reklamace těchto závad nebude brán zřetel.
Protihlukové desky o formátu 1,5x2 m zasíláme srolovány, přičemž krycí folie ( PU ) je vždy na vnější straně role.
Tabulka chemických odolností.


Tohle je přímo ze stránek prodejce www.gumex.cz mají tam víc variant a tlouštěk, koukni se mají i víc poboček a posílají i na dobírku nebo ppl. Jinak hluk to určitě snižuje psali to i "benzíňáci". Je s tím ale trochu práce a záleží jak to tam dáš já jsem to nalepil na tu prokousanou a pak obstříhl ale koukal jsem že do benzíni to jeden vyplnil jen do volných loch nepřelepoval celé koukni se vypadalo to dobře. Pak napiš jak si vedeš. A co jinak uutíčko šlape??
I 30 1.6 99 kW GDI WEEKEND

I 30 1.6 66 kW crdi clasic
S0T0
***
Příspěvky: 508
Registrován: 09 říj 2010, 22:28

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od S0T0 »

tak dneska jsem "odhlučňoval s pomocí těch matrošů od ww.gumex.cz, kdyby měl někdo zájem, tak na 1kapotu mi zůstalo :) Dal jsem kombinaci, podklad to těch jednotlivých "oken" mezi výstuhami rovnou 25mm tlustou a pak přes celé 25mm takovou tu nopovou... výsledek viz. odkaz na mojeauto...
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8173
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od Mexican »

nechcem vam azit radost, ale tym ze date odhlucnenie na kapotu moc hlucnost pre vas neznizite. Pre okolie ano. Zasadnym miestom je prechod od motoru do kabiny, izolacia podbehov a podobne
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
tricarkovej
**
Příspěvky: 130
Registrován: 18 kvě 2009, 15:28

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od tricarkovej »

Jasně ale v crdi už to odhlučnení je tak jsem ho jen obnovil po prokousání od hlodavců ale 3000 jsem nechtěl dávat ta originál. Tak jsme to vyřešil za cca 600. Takže mě se to tak moc netýká odhlučnění u nafťaků je od výroby.
I 30 1.6 99 kW GDI WEEKEND

I 30 1.6 66 kW crdi clasic
Uživatelský avatar
pilotzz
**
Příspěvky: 236
Registrován: 26 čer 2010, 21:06

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od pilotzz »

S0T0 píše:tak dneska jsem "odhlučňoval s pomocí těch matrošů od ww.gumex.cz, kdyby měl někdo zájem, tak na 1kapotu mi zůstalo :) Dal jsem kombinaci, podklad to těch jednotlivých "oken" mezi výstuhami rovnou 25mm tlustou a pak přes celé 25mm takovou tu nopovou... výsledek viz. odkaz na mojeauto...
Kolik stupňů snese ta horní "hrbatice"?
Měl bych obavu kvůli teplotě - v letním pařáku zastavit, tak se to od toho chrániče výfuku bude škvařit, ne? #-o
GrandeurHG300
(i30cw 1.4CVVT/80kW 7,2l/100km, LPG 8,4l/100km, E85 8l/100km)
S0T0
***
Příspěvky: 508
Registrován: 09 říj 2010, 22:28

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od S0T0 »

pilotzz: 110°C ( je to materiál na izolaci mot. prostorů, ma to aj norny samozhášivosti etc..)

jinak krom papoty sem to narval i na přepážku kabina/motor, pod tu origo dečku...
Naposledy upravil(a) S0T0 dne 21 dub 2011, 07:03, celkem upraveno 1 x.
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Uživatelský avatar
Bolo
*****
Příspěvky: 1598
Registrován: 29 pro 2007, 12:39
Bydliště: Čínský Těšín

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od Bolo »

A poznal jsi rozdíl s odhlučněním?
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
S0T0
***
Příspěvky: 508
Registrován: 09 říj 2010, 22:28

Re: Odhlučnění motoru

Příspěvek od S0T0 »

Bolo: poznal, teda snad to není jen placebo, jsem to měl změřit před a po... Rozdíl je hlavně nad 120km/h, kde původně začal být motor dost slyšet... teď zhruba do 150km/h převládá hluk od pneu a aero, motor samo slyšet je ale už to není hlavní element..
EX - i30 1.4 CVVT Patriot BRC SQ 24
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“