Servisní manuál Hyundai
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Reklama
Aha!!! Dík za vysvětlení!! V roce 1976,jsem ještě ani nebyl na tom to světě!! ok1dnh a Tys už vysílal bič boží!!!ok1dnh píše:Ivane, velmi jednoduše. Již někdy od roku 1976 vysílám jako koncesovaný radioamatér na všech amatérských pásmech a jako radioamatér mám přidělenu volačku OK1DNH (OK1 v době vydání znamenalo čechy, OK2 morava a OK3 slovensko, další písmena jsou zbytek volačky, dnes je to trochu jinak). Například němci mají DL, DE atd., amíci A, W, K, brazilci PY atd. Na celém světe se nemůže opakovat volačka OK1DNH, proč tedy nemít svou volačku jako nick ?
A třeba si klikni dole na WWW a bude ti to jasný .
Karel
P.S. tohle by se také mohlo někomu hodit:
http://datasheets.sinus.cz/ECU.rar
http://datasheets.sinus.cz/Hyundaimenu.pdf
http://datasheets.sinus.cz/Product_Cata ... rch_05.pdf
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Karle "ok1dnh", díky za inštrukce a vítej v klubu. Doufám, že se brzy sejdem na nějaké té slezině klubu - tejka dává černej ovec Black Sheep do kupy slezinu všeho v Mimoni, pak bude action na Moravě nebo v Mostě tak to snad klapne - týká se i Sensei Jirky !!!!
Hanz
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
Huňáč Accent 1,3 12V
Fšecko je časově totálně v řiti...........
- M.a.d.y
- ****
- Příspěvky: 1176
- Registrován: 13 bře 2006, 22:26
- Bydliště: Picava(okolí Mladý Boleslavi)
- Kontaktovat uživatele:
Hej týpci jsem levej jak bota s prácí na PC píchnětě někdo fakt detailně jak to spustit!
Dix
Dix
Vozy:Renault 5 -zlikvidováno přes střechu, Ford Fiesta -Likvidace kůli neschodě s TP, Renault Clio 1,6 16V RSi 79kW(107koní) -nyní ještě mám(k prodeji), Hyundai Accent -s ním jezdím
Řidič:Služebáky - Ford Tranzit -valník, Ford Focus, Ford Focus C-Max
Řidič:Služebáky - Ford Tranzit -valník, Ford Focus, Ford Focus C-Max
- M.a.d.y
- ****
- Příspěvky: 1176
- Registrován: 13 bře 2006, 22:26
- Bydliště: Picava(okolí Mladý Boleslavi)
- Kontaktovat uživatele:
4Karel:
Dix
Dix
ok1dnh píše:To Jouda:
zkusil jsem ti to napsat v Soukromé zprávě.
Karel
Vozy:Renault 5 -zlikvidováno přes střechu, Ford Fiesta -Likvidace kůli neschodě s TP, Renault Clio 1,6 16V RSi 79kW(107koní) -nyní ještě mám(k prodeji), Hyundai Accent -s ním jezdím
Řidič:Služebáky - Ford Tranzit -valník, Ford Focus, Ford Focus C-Max
Řidič:Služebáky - Ford Tranzit -valník, Ford Focus, Ford Focus C-Max
Je to od tebe super, že jsi to takhle nasdílelok1dnh píše:OK, no problem. Nechám to tam tak do neděle asi 23:00. Potom není případně problém poslat vypálené CD.
Karel
tak jsem si to s dovolením taky stáhnul
Jen nevím jestli to doma na notebooku rozchodím když v něm nemám floppy mechaniku
Accent 1.3i 5dv, r.v. 2005
koupeno nové v Dubnu 2006. Prodáno v prosinci 2008. Najeto skoro 20 tisíc km.
koupeno nové v Dubnu 2006. Prodáno v prosinci 2008. Najeto skoro 20 tisíc km.
Hmm, tak jak jsem psal výše, tak to nainstalovat nejde. Ten kdo psal ten soft vyžaduje, aby se instalace spouštěla z disků A:, B: nebo D: (což je v mém případě CD ROM). A to autor tím například disk A: má na mysli, že soubory nesmí být v nějakém adresáři (třeba A:\Floppy1), ale musí být v kořenovém adresáři (A:\). Na CD ROM to být nemůže, protože instalační soft čte souběžně instalační disketu i CD ROM s daty. Ale našel jsem řešení (mám také NB bez Floppy mechaniky). Stačí mít paměťovou kartu (je jedno, jestli PCMCIA a nebo třeba SD), přesněji dvě karty, protože na disketě 1 je adresář ODWIN15 a na disketě 2 také. Tím tedy nejde mít na jedné paměťové kartě obě diskety najednou.
Takže na jednu paměťovou kartu jsem nasypal obsah diskety 1 a na druhou obsah diskety 2. Protože ale například WinXP přiřadí kartě písmeno následující za CD ROM, v mém případě E: a instalační soft vyžaduje A:, B: a nebo D:, po zasunutí karty do čtečky si kliknete pravým tlačítkem myši na Tento počítač, vyberete Spravovat a dále Správa disků. Tady již kromě HD, CD ROM vidíte i kartu s písmenem E:. Kliknete pravým tlačítkem myši na písmeno a vyberete z nabídky Změnit písmeno jednotky a cestu. Kliknout na Změnit a vybrat třeba A: a OK.
No a již se může instalovat z paměťové karty a CD.
Omlouvám se za délku textu, ale snad to pomůže ostatním tápajícím.
Pro mne z toho plyne ještě to, že minimálně další týden nechám obrazy CD na webu.
Karel
Takže na jednu paměťovou kartu jsem nasypal obsah diskety 1 a na druhou obsah diskety 2. Protože ale například WinXP přiřadí kartě písmeno následující za CD ROM, v mém případě E: a instalační soft vyžaduje A:, B: a nebo D:, po zasunutí karty do čtečky si kliknete pravým tlačítkem myši na Tento počítač, vyberete Spravovat a dále Správa disků. Tady již kromě HD, CD ROM vidíte i kartu s písmenem E:. Kliknete pravým tlačítkem myši na písmeno a vyberete z nabídky Změnit písmeno jednotky a cestu. Kliknout na Změnit a vybrat třeba A: a OK.
No a již se může instalovat z paměťové karty a CD.
Omlouvám se za délku textu, ale snad to pomůže ostatním tápajícím.
Pro mne z toho plyne ještě to, že minimálně další týden nechám obrazy CD na webu.
Karel
Accent 1.3i Elegance, 5dv, r.v. 2005
ok1dnh:
tak jsem si to konečně nainstaloval
Ta chybějící disketová mechanika jde obejít ještě jedním způsobem a to pomocí stařičkého dosového příkazu SUBST.
Takže:
-vytvořím si třeba na disku C: adresář A
-napíšu SUBST a: C:\A (v systému přibude disketová jednotka A: )
-do toho adresáře nahrávám obsah diskety, kterou zrovna potřebuju (tuším 3x)
Toť vše k obejití disketovky
Ale u cd-rom jednotky jsem písmeno musel změnit. Standartně mám Daemon Toolsy nastavený na F:, tak to nefungovalo.
tak jsem si to konečně nainstaloval
Ta chybějící disketová mechanika jde obejít ještě jedním způsobem a to pomocí stařičkého dosového příkazu SUBST.
Takže:
-vytvořím si třeba na disku C: adresář A
-napíšu SUBST a: C:\A (v systému přibude disketová jednotka A: )
-do toho adresáře nahrávám obsah diskety, kterou zrovna potřebuju (tuším 3x)
Toť vše k obejití disketovky
Ale u cd-rom jednotky jsem písmeno musel změnit. Standartně mám Daemon Toolsy nastavený na F:, tak to nefungovalo.
Accent 1.3i 5dv, r.v. 2005
koupeno nové v Dubnu 2006. Prodáno v prosinci 2008. Najeto skoro 20 tisíc km.
koupeno nové v Dubnu 2006. Prodáno v prosinci 2008. Najeto skoro 20 tisíc km.