Zdravím všechny,odedneška mám možnost testovat týden i20 a chtěl bych taky přispět ktomuto tématu...
Měl jsem na testování vybranou iX20 a to jen ztoho důvodu protože jsem mohl otestovat Kiu Vengu že prý je lepší jenže výbava classic je cenově docela někde jinde a pro mě a přítelkyni byla dostupnější volba i20 v plný výbavě za poměrně dobrou cenu.Ovšem nemohl jsem si představit jak je to všechno velké první dojem z prostoru co se týče pro cestující je dostatečný ovšem co se týče kufru není to úplně podle mých představ nevim či existujou kočárky které se dají složit do takhle ,,malého'' kufříku plus nějaké zavazadla při výhledu do budoucna auto si nepořizuju jen na rok či dva a proto jsem si ho vybral na test abych viděl či vněm se dá sem tam něco převést.
Mám kdyspozici motorizaci 1,2KAPPA auto má najeto cca 1200km můj první dojem po nasednutí nastartování a rozjetí je že bych si představoval tiší chod oproti Venze je hlučnější i když je to možná můj první dojem.Dneska jsem ho projel po okrskách a na naší výpadovce jsem to trochu rozjel na 120km/h auto výborně zvládá zatáčky ve větší rychlosti i při nerovnosti zadek vozu seděl.Při 120km/h auto neplavalo drželo dobře akorá motůrek už byl docela slyšet.Co se týče samotného elektrického posilovače řízení moje hodnocení je průměrné jsou zkrátka lepší a nemám z něho extra dobrý dojem.No a pak se tu psal problém s vrzacíma sedačkama ano i vtomto autě vrže sedačka přímo řidiče audio je super (zvuk i samotné radio a ovládání je přehledné) akorád nevim na co je ten AUX nevypadá to že bych tam mohl narvat 3,5 jack dál by každý Hyundai a každá jeho verze by měla mít systém uzamčení vozu při rozjezdu u tohodle to prostě nefunguje nevim či se to někde aktivuje nebo ne...
Zatím jsem to projížděl sám do konce týdne určitě tento vůz plně obsadim a uvidim co vyleze z výkonu
To jsou zatím všechny moje první poznatky
Můj první kontakt s i20tkou
Moderátoři: amaize, Moderátoři
- Reklama
Re: Můj první kontakt s i20tkou
jo přesně jak píšeš už je to tu mockrát , holt jednomu vyhovuje druhému né,a taky víme , že né všechny i20 se chovají taknějak stejně
ale co se týče AUX tak ten 3,5 jack tam vleze úplně normálně,a je vidět , že jsi to tady nečetl celé , to uzamykání vozu je zde popsáno skoro ve všech typech , čili jeden má druhý nemá,jeden si nechá servisem aktivovat , druhý zrušit
ale co se týče AUX tak ten 3,5 jack tam vleze úplně normálně,a je vidět , že jsi to tady nečetl celé , to uzamykání vozu je zde popsáno skoro ve všech typech , čili jeden má druhý nemá,jeden si nechá servisem aktivovat , druhý zrušit
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
Re: Můj první kontakt s i20tkou
Co oceňuji,(a nezaznamenal jsem u jiného výrobce) je zapůjčení vozu. Stačí jen natankovat a týden jezdit. Myslím že akce byla pro i30, ix20 a i20. To je od docela fér. .....
ix35 1,6 GDI
i20
Lantra
i20
Lantra
Re: Můj první kontakt s i20tkou
Zdravím.NOD32CZE píše:Zdravím všechny,odedneška mám možnost testovat týden i20 a chtěl bych taky přispět ktomuto tématu...
................ či se to někde aktivuje nebo ne...
Zatím jsem to projížděl sám do konce týdne určitě tento vůz plně obsadim a uvidim co vyleze z výkonu
To jsou zatím všechny moje první poznatky
Kočár s dvěma dětma auto pojme bez problému..... (osobní zkušenost)
Nyní Hyundai Tucson 1.6T-GDI 110kW 4x4
Dříve Hyundai i30 II, 1.6gdi 99kW
Dříve Hyundai i20 1.4 74kW
Nyní pracovní Kentoya TwinShot 48ccm
Dříve pracovní Škoda Felicia 1,3MPi 50kW
Dříve Škoda Fabia I 1.4MPI 44kW
Předtím Nissan Sunny 1.6i 56kW
Dříve Hyundai i30 II, 1.6gdi 99kW
Dříve Hyundai i20 1.4 74kW
Nyní pracovní Kentoya TwinShot 48ccm
Dříve pracovní Škoda Felicia 1,3MPi 50kW
Dříve Škoda Fabia I 1.4MPI 44kW
Předtím Nissan Sunny 1.6i 56kW
Re: Můj první kontakt s i20tkou
''dál by každý Hyundai a každá jeho verze by měla mít systém uzamčení vozu při rozjezdu u tohodle to prostě nefunguje nevim či se to někde aktivuje nebo ne...''
Zamykání a odemykání se aktivuje u prodejce přez PC a je zdarma...
Zamykání a odemykání se aktivuje u prodejce přez PC a je zdarma...
Hyundai i20 1.2 Clasic+
Re: Můj první kontakt s i20tkou
Díky za reakce!Předevčírem jsem vyzkoušel auto plně naložený 2 objemnější osoby + přítelkyně a já (taky něco vážim ) a 2 zavazadla taky narvaný k prasknutí...No při rozjedu to bylo hodně znát i20cka zahučela a rozjela se nějaký zázrak jsem ani nečekal s plně obsazeným autem bych se dost bál předjíždět s motorizací 1,4 to bude určitě už na úrovni.Dnes jsme ve stejném obsazení vyrazili na výlet (bez kufrů) na silnici byl dnes docela silný boční výtr a ve větší rychlosti to bylo hodně znát jak si s autem pohrává docela bych si troufl říct že začalo auto na silnici plavat možná to bylo zátěží nebo to byl ten vítr těžko říct na zpátky jsem to nějak ani nevnímal.Jinak poslední dny mě dost bolej záda a ta sedačka je fakt výborná i když vrže tak mě narovnává perfektně.Jinak stále platí rozjezdy do vyších rychlostí s mojí posádkou auto hučí ale výkon žádný no není se čemu divit na 1,2 i když chtěl bych vidět 1,2htpčko u nový fabie combi (51kw) jak by jelo plně obsazený a narvaný zavazadlama.Minulí rok jsme měli půjčený starý model fabie 1,2htp v sedanu a ze Slovenska jsme jeli narvaný auto živý jak drak ale ta spotřeba (jsem se ani nedopočítal)
No ještě dva dny zítra a pozítří a auto odevzdávám to bude teda rozhodování
No ještě dva dny zítra a pozítří a auto odevzdávám to bude teda rozhodování
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Můj první kontakt s i20tkou
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: Můj první kontakt s i20tkou
co se týče motorizace , jsem přesunul "Jak je to s CVVT u motorů i20
i20 1,2/57kW comfort - 3/2009 do 11/2018 ~89007 km
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018
† R_Mégane 1,4/51kW/1997;ŠKODA 125 /1989 & Spartak /1959
momentálně Honda Jazz 11/2018