Motor diesel / CRDi TUCSON
Moderátor: Moderátoři
Tucson CRDi
Poraďte prosím, svítí mě kontrolka motoru "CHECK".
Dal jsem do nádrže starší naftu a při jízdě se rosvítila, a už nechce zhasnout.
Dík
Dal jsem do nádrže starší naftu a při jízdě se rosvítila, a už nechce zhasnout.
Dík
Naposledy upravil(a) tucson dne 13 dub 2011, 18:21, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Tucson CRDi
zjisti si diagnostikou co byl za problém...... asi to bude tou naftou, ony tyhle motory jsou hodně háklivé na kvalitu nafty...... možná bych zkusil jestli máš v nádrži místo, nalejt tam vervu od Benziny, a trochu tu srágoru zředit pořádnou naftou, možná by pak měla kontrolka zhasnout sama, zřejmě je nějaké divné spalování......
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: Tucson CRDi
No, videl bych to na naftu a pak muze byt zanesen PD filtr.
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT 4WD r.2006 103kw
Hyundai i30N N Performance r.2019
Hyundai i30N N Performance r.2019
Motor CRDi TUCSON
Ahoj chlapi, kdo má zkušenosti ze zadním diferenciálem. Zdá se mi že při jízdě je dost hlučný.
Nevím jestli je to normální, nebo jestli je to opotřebování, či jiná závada. Olej v pořádku, únik jsem nezjistil.
Dík
Nevím jestli je to normální, nebo jestli je to opotřebování, či jiná závada. Olej v pořádku, únik jsem nezjistil.
Dík
- Richard555
- ******
- Příspěvky: 2737
- Registrován: 03 bře 2010, 18:08
- Bydliště: Praha
Re: Tucson 2.0 CRDi
no zkus se podívat do sekce Santa fe třeba budeš mít stejnej problém jak já.....
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=88&t=535 mě to ložisko jen hučelo, ale známej mi tvrdil že měl v rukách auto, který úplně řvalo, že si myslel že diferák je na hadry......
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.php?f=88&t=535 mě to ložisko jen hučelo, ale známej mi tvrdil že měl v rukách auto, který úplně řvalo, že si myslel že diferák je na hadry......
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi
Zdravím, mám 5 rokov Hyundai Tucson 2,0 CRDi nabehaných cca 155 000 km. Doteraz vsetko klapalo tak ako malo, ale pred pol rokom zacalo mat auto slabsiu akceleraciu tak mi vymenili skrtiacu klapku a auto opat islo tak ako malo.
V poslednej dobe som ale zistil ze auto sa pri volnobehu motora prilis trasie a pri prudkom šliapnutí na plyn chvíľu trvá kým sa dostane motor do otáčok. Prejavuje sa to hlavne pri rychlosti 2 ked chcem prudko zrýchliť -akoby auto chcelo zadusit a mierne vynechava motor, po chvili ale naberie otacky a inde normalne. Cize problem je ze pri prudsom sliapnuti na plynovy pedal trva dost dlho kym sa otacky zvysia a zvysuju sa nepravidelne - najskor len pomaly a postupne velmi rychlo stupaju...
V autorizovanom servise mi povedali ze to moze byt:
- vstreky
- spojka
- vyvazenie rozvodov ( menili mi ich pri 120000 km )
Vstreky som vymenil a nič. Vymenili mi aj spojku a zotrvačník - auto prestalo triasť na voľnobeh, takže čiastočný úspech.
Rozvody skontrolovali a tiež nič. Takže v autorizovanom servise v BA už nevedia čo tomu je - kam mam isť, za výrobcom??
S autom som bol až doteraz veľmi spokojný, ale nepredpokladal som že tak rýchlo sa začne porúčať ...
Chcem sa opytat ci nemate nejake skusenosti kde by mohla byt chyba?
Ďakujem
V poslednej dobe som ale zistil ze auto sa pri volnobehu motora prilis trasie a pri prudkom šliapnutí na plyn chvíľu trvá kým sa dostane motor do otáčok. Prejavuje sa to hlavne pri rychlosti 2 ked chcem prudko zrýchliť -akoby auto chcelo zadusit a mierne vynechava motor, po chvili ale naberie otacky a inde normalne. Cize problem je ze pri prudsom sliapnuti na plynovy pedal trva dost dlho kym sa otacky zvysia a zvysuju sa nepravidelne - najskor len pomaly a postupne velmi rychlo stupaju...
V autorizovanom servise mi povedali ze to moze byt:
- vstreky
- spojka
- vyvazenie rozvodov ( menili mi ich pri 120000 km )
Vstreky som vymenil a nič. Vymenili mi aj spojku a zotrvačník - auto prestalo triasť na voľnobeh, takže čiastočný úspech.
Rozvody skontrolovali a tiež nič. Takže v autorizovanom servise v BA už nevedia čo tomu je - kam mam isť, za výrobcom??
S autom som bol až doteraz veľmi spokojný, ale nepredpokladal som že tak rýchlo sa začne porúčať ...
Chcem sa opytat ci nemate nejake skusenosti kde by mohla byt chyba?
Ďakujem
Naposledy upravil(a) tonov07 dne 24 kvě 2011, 19:23, celkem upraveno 1 x.
Re: Tucson 2.0 CRDi
No, nam ho menili na zaruku, protoze odesel po roce a pul...
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT 4WD r.2006 103kw
Hyundai i30N N Performance r.2019
Hyundai i30N N Performance r.2019
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Hlavice pro povolovní olejového filtru TUCSON CRDi
Zdarec
Chci se zeptat, jaký koupit (použít) klíč nebo hlavici (rozměr) na povolení olejového filtru na Tucsona CRDi.
Děkuji všem
Chci se zeptat, jaký koupit (použít) klíč nebo hlavici (rozměr) na povolení olejového filtru na Tucsona CRDi.
Děkuji všem
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor diesel / CRDi TUCSON
Nikdo neví? Harde poraď
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Re: problém pri akcelerácii, 2,0 CRDi
Bratovi sa zasekaval EGR ventil, spravalo sa to tiez takto nejak...tonov07 píše:...pri prudkom šliapnutí na plyn chvíľu trvá kým sa dostane motor do otáčok
Re: Hlavice pro povolovní olejového filtru TUCSON CRDi
Zrovna o vikendu jsem menil olej a docela mazec .... na viku vlozky olejoveho filtru je 6mm imbus takze zadny extra naradi nepotrebujes. Ale nez to povolis tak z boku na filtru (fakt super pristup - a samozrejme jsem to zjistil pozde) je sroubek - taky imbus, kterym vypustis olej z filtru, jinak jak to povolis (jako ja ) tak ti to pekne vytece na motor-poloosu-rameno.Saimon píše:Zdarec
Chci se zeptat, jaký koupit (použít) klíč nebo hlavici (rozměr) na povolení olejového filtru na Tucsona CRDi.
Děkuji všem
Kdyz to vychytas, tak nebudes ani muset sundavat spodni plast pod motorem - na vypustak dosahnes orechem s nastavcem na racnu, jenom dat pod sroub takovy okapek (udelat U z plechu nebo pet flasky )
Akorat nevim kdy se mi rozsviti kontrolka motoru ( pocitam ze to bude nastaveny v pocitaci) a reset pres diagnostiku me nemine. Nebo na to je nejaka finta jako u skodovky ?
problém s nastartováním
zdravím,mám Tucsona 2.0crdi 2005 automat a mám problém s nastartováním vozu,motor normálně točí ale nenastartuje,nerosvítí se ani žhavení a symbol imobilizeru,pouze bliká kontrolka systému 4x4,neměl už někdo z vás podobný problém?pokud ano prosím o radu jak z toho ven díky
- Saimon
- ****
- Příspěvky: 1153
- Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlavice pro povolovní olejového filtru TUCSON CRDi
Já myslím takový nádstavec na povolení a jeho rozměr, jaký má být?majfi píše:Zrovna o vikendu jsem menil olej a docela mazec .... na viku vlozky olejoveho filtru je 6mm imbus takze zadny extra naradi nepotrebujes. Ale nez to povolis tak z boku na filtru (fakt super pristup - a samozrejme jsem to zjistil pozde) je sroubek - taky imbus, kterym vypustis olej z filtru, jinak jak to povolis (jako ja ) tak ti to pekne vytece na motor-poloosu-rameno.Saimon píše:Zdarec
Chci se zeptat, jaký koupit (použít) klíč nebo hlavici (rozměr) na povolení olejového filtru na Tucsona CRDi.
Děkuji všem
Kdyz to vychytas, tak nebudes ani muset sundavat spodni plast pod motorem - na vypustak dosahnes orechem s nastavcem na racnu, jenom dat pod sroub takovy okapek (udelat U z plechu nebo pet flasky )
Akorat nevim kdy se mi rozsviti kontrolka motoru ( pocitam ze to bude nastaveny v pocitaci) a reset pres diagnostiku me nemine. Nebo na to je nejaka finta jako u skodovky ?
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Rozvody Tucson 2.0 CRDi
Chlapi, má někdo zkušenosti s výměnou rozvodového řemenu?
Výměna asi náročná, málo místa.
Dík
Výměna asi náročná, málo místa.
Dík
Re: Motor diesel / CRDi TUCSON
Saimon :
tenhle klic jsem vubec nepotreboval - mam tam filtracni vlozku a na povoleni pouzdra staci imbus
tenhle klic jsem vubec nepotreboval - mam tam filtracni vlozku a na povoleni pouzdra staci imbus
- Přílohy
-
- vlozka filtru.JPG (12.05 KiB) Zobrazeno 5361 x
-
- olejovy filtr.JPG (36.5 KiB) Zobrazeno 5361 x