Zavady / problemy / kvalita TUCSON

Hyundai Tucson 1. generace 2004 - 2010 (JM) - nástupcem byla ix35 v letech 2010 - 2015.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
kamildu
*
Příspěvky: 11
Registrován: 25 dub 2008, 12:58
Bydliště: Kosice

Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON

Příspěvek od kamildu »

somalec: tak to s capmi a stab. tyckami mam tiez ... menim kazdu sezonu ... a to mam najazdene nieco cez 70 000 km. ... inak aj tie pneumatiky sa da suhlasit ...
Obrázek Hyundai Tucson 2.0 CVVT Exclusive 104 kW (2008) New Mild Silver
Reklama
 

hoki
*
Příspěvky: 68
Registrován: 24 zář 2007, 23:20

Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON

Příspěvek od hoki »

kamildu: ty měníš čepy a tyčky každou sezonu? Jak moc je to pracný a kolik to řádově stojí? Něco mi tluče v levém zadním kole (když jedu přes drobné výmoly, tak se ozývají takové duté rány), tak přemýšlím, že bych to nechal preventivně vyměnit, mám najeto 100 000...

Díky
Hyundai ix55 3.0 176kW (typ: EN, varianta: F7D14, verze: A61AZ1), 12/2009
Hyundai Tucson 2.0 103kW CRDi VGT Dynamic 4x4, 11/2007
Uživatelský avatar
kamildu
*
Příspěvky: 11
Registrován: 25 dub 2008, 12:58
Bydliště: Kosice

Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON

Příspěvek od kamildu »

pracne to nie je ... vymenia to do 1 -2 hodin v servise ... cenu Ti nepoviem, kedze zatial to stale slo vramci zaruky ... inak co sa tyka spominaneho problemu, ze ti nieco klepe, tak to je presne ono ... mne to robi po kazdej zime, uz len pridem do servisu, poviem, ze pravdepodobne tycka resp. cap, servis suciastku objedna, do tyzdna je u nich a potom samotna vymena ako spominam, max. dve hodinky
Obrázek Hyundai Tucson 2.0 CVVT Exclusive 104 kW (2008) New Mild Silver
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON

Příspěvek od Saimon »

somalec píše:Popisu jen co se stalo na nasem, krom bezne udrzby..., nerikam, ze to bude u vsech..., ty si ho kupoval novy ci ojety?
Ano já kupoval ojetý a teď v květnu ho budu mít rok. Ale to asi vidíš dole v popisu :)
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Uživatelský avatar
Saimon
****
Příspěvky: 1153
Registrován: 07 kvě 2010, 13:29
Bydliště: Hodonínsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON

Příspěvek od Saimon »

hoki píše:kamildu: ty měníš čepy a tyčky každou sezonu? Jak moc je to pracný a kolik to řádově stojí? Něco mi tluče v levém zadním kole (když jedu přes drobné výmoly, tak se ozývají takové duté rány), tak přemýšlím, že bych to nechal preventivně vyměnit, mám najeto 100 000...

Díky
Já měnil levou zadní tyčku stabíku ale na to mně upozorňovali při koupi, že je načlá. Začala klepat až v lednu, tak jsem si jí vyměnil sám.
Kupoval jsem je jako sadu na eBayu a vyšli mně v sadě na 750Kč i z poštovným :wink:
Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW, ELEGANCE - Prodán 28.7.2017. Nyní nová SUZUKI Vitara 1,6 VVT, Elegance.
Bylo: Škoda 1000MB, 3xWartrburg 353, Škoda Favorit, Ford Escort Combi 1,8 16V + Peugeot 205D, Peugeot 306D, Hyundai Tucson 2.0 CRDi VGT, 103 kW
Uživatelský avatar
kamildu
*
Příspěvky: 11
Registrován: 25 dub 2008, 12:58
Bydliště: Kosice

Klepanie od motora pri nizkych otackach.

Příspěvek od kamildu »

Prosim Vas o radu, poslednu dobu (od zaciatku roka) mi pri nizkych otackach klepe motor pravdepodobne. Ked sa otacky dostanu na 2800 - 3000 a vyssie, klepanie prestane. Bol som s tym v servise, povedali mi, teda len po popisani problemu, ze ide o spojku. Buduci tyzden idem auto odniest do servisu. Dakujem za rady.
Obrázek Hyundai Tucson 2.0 CVVT Exclusive 104 kW (2008) New Mild Silver
hoki
*
Příspěvky: 68
Registrován: 24 zář 2007, 23:20

Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON

Příspěvek od hoki »

kamildu píše:pracne to nie je ... vymenia to do 1 -2 hodin v servise ... cenu Ti nepoviem, kedze zatial to stale slo vramci zaruky ... inak co sa tyka spominaneho problemu, ze ti nieco klepe, tak to je presne ono ... mne to robi po kazdej zime, uz len pridem do servisu, poviem, ze pravdepodobne tycka resp. cap, servis suciastku objedna, do tyzdna je u nich a potom samotna vymena ako spominam, max. dve hodinky
tak záruku už jsem prošvihnul, takže už jen za svý:-) Ale zase to má výhodu, že pokud to půjde, tak v servisu u známého, takže jistota odvedené práce a cena jinde... Teď jsem místo obvyklých 10 000 za garančku v 90tis platil asi 4 000, což je příjemná změna. A ještě mám jistotu, že se to opravdu měnilo a ne jak se traduje, že se například vymění půlka oleje a druhá půlka jde za mechanikem...
Hyundai ix55 3.0 176kW (typ: EN, varianta: F7D14, verze: A61AZ1), 12/2009
Hyundai Tucson 2.0 103kW CRDi VGT Dynamic 4x4, 11/2007
hoki
*
Příspěvky: 68
Registrován: 24 zář 2007, 23:20

Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON

Příspěvek od hoki »

Saimon píše:
hoki píše:kamildu: ty měníš čepy a tyčky každou sezonu? Jak moc je to pracný a kolik to řádově stojí? Něco mi tluče v levém zadním kole (když jedu přes drobné výmoly, tak se ozývají takové duté rány), tak přemýšlím, že bych to nechal preventivně vyměnit, mám najeto 100 000...

Díky
Já měnil levou zadní tyčku stabíku ale na to mně upozorňovali při koupi, že je načlá. Začala klepat až v lednu, tak jsem si jí vyměnil sám.
Kupoval jsem je jako sadu na eBayu a vyšli mně v sadě na 750Kč i z poštovným :wink:
no to je cena výborná... V sadě myslíš obě zadní strany, nebo všechny? Vůbec nevím kolik tyček tam celkem je... Jsem totální uživatel :-)
Hyundai ix55 3.0 176kW (typ: EN, varianta: F7D14, verze: A61AZ1), 12/2009
Hyundai Tucson 2.0 103kW CRDi VGT Dynamic 4x4, 11/2007
pitiak
Příspěvky: 1
Registrován: 09 lis 2010, 13:31

Re: Klepanie od motora pri nizkych otackach.

Příspěvek od pitiak »

uz sa tu o tom pisalo vela krat...skus vymenit palivovy filter...cca 40Eur
Uživatelský avatar
Melda
**
Příspěvky: 197
Registrován: 21 pro 2006, 19:54
Bydliště: Na severu

Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON

Příspěvek od Melda »

Ceny náhradních dílů vč. DPH při prohlídce na 90 000 km v značkovém servisu Hyundai.
Segmenty brzd přední (destičky)............... 3852,-!!!
Píst zadního brzd.třmenu..........................1122,-
Těsnění pístu brzdy...................................318,-
Spínač brzd.světel....................................703,-
Filtr paliva..............................................1182,-
Filtr vzduchu............................................803,-
Filtr pylový..............................................701,-
Filtr oleje.................................................227,-
hoki
*
Příspěvky: 68
Registrován: 24 zář 2007, 23:20

Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON

Příspěvek od hoki »

To je krásná práce:-)

zajímavé je, že já jsem 5.3.2009 ve 30tkm prý "musel" vyměnit také přední destičky, ovšem za cenu 1805,- bez DPH (na faktuře je kód H/581012EA11). Třeba se zvedla kvalita a tím i cena:-) Nicméně, pak už jsem si destičky nechal vyměnit raději u garážisty, kterému věřím a v době, kdy to bylo opravdu správné a 16.4.2010 v 65tkm jsem vyměnil opět! přední destičky za 1100 včetně DPH a zadní destičky (poprvé) za 1500 včetně DPH. K tomu 350 Kč práce...

A koukám, že jsi dal dalších 2200 za součástky ohledně brzd. Co se stalo?
Hyundai ix55 3.0 176kW (typ: EN, varianta: F7D14, verze: A61AZ1), 12/2009
Hyundai Tucson 2.0 103kW CRDi VGT Dynamic 4x4, 11/2007
Uživatelský avatar
Melda
**
Příspěvky: 197
Registrován: 21 pro 2006, 19:54
Bydliště: Na severu

Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON

Příspěvek od Melda »

Zadní levý píst brzd. třmenu byl vyrezavělý a přestal se vracet. Po dvou opravách šmirglplátnem jsem to vzdal a nechal ho vyměnit. Brzdový spínač nespínal tak jak by měl a vyřazoval z funkce ESP. Nepříjemná záležitost. Funkce se dala vypnutím a zapnutím klíčku restartovat - dělej ale takovéto ptákoviny za jízdy. Po rozebrání starého brzd. spínače jsem zjistil, že přihnutím kontaktu jde jednoduše opravit.
hoki
*
Příspěvky: 68
Registrován: 24 zář 2007, 23:20

Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON

Příspěvek od hoki »

To snad bude nějaká konstrukční vada či co - taky mám problém s vracením, takže mám zadní kotouč sjetý jen z poloviny (druhá je pěkně rezatá :-). Prý se nějak zasekl nebo špatně vracel, tak se tam destičky zkřížili či co (nějak mi to vysvětloval můj dvorní mechanik, ale už jsem to zapomněl). Zkusili jsme dát nový destičky, jestli se to nesrovná (nesrovnalo), takže počkám až sjedu destičky znovu a vyměním i kotouče, stejně budou mít 100 tis...

A to ESP mi začalo taky každou chvilku svítit, jak říkáš - restart klíčkem (takže každý druhý semafory jsem to chcípal a startoval) a pak to nějak vyřešili v servisu, kde jsem jim hodil na hlavu v záruce i spojku. Takže odhaduju, že přihnuly ten kontakt..

No jsou to radosti:-) Teď mám podezření na váhu vzduchu, EGR ventil nebo lambdu, občas mi při jízdě třeba kolem 60 km/h zacuká auto :-)
Hyundai ix55 3.0 176kW (typ: EN, varianta: F7D14, verze: A61AZ1), 12/2009
Hyundai Tucson 2.0 103kW CRDi VGT Dynamic 4x4, 11/2007
Valpen
*
Příspěvky: 34
Registrován: 22 črc 2010, 21:00

Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON

Příspěvek od Valpen »

Mam naftu rok 2007, a jsem spokojenej, jenom:
Uz delsi dobu (asi dva roky) mam trochu problem s motorem. Pri rozjizdeni se pri otackach okolo 1500-2000 zakuckava. Je to hlavne na prvni a druhej stupen. Pri vyssich rychlostech to nedela (nebo to neni poznat).
Byl jsem s tim vicekrat ve dvou ruznych servisech, a nic. Problem je ze to dela jenom obcas.
Chvili jsem si myslel, ze to ma treba souvislost s partik.filtrem, ze to dela pred jeho vypalenim (tedy kdyz je ucpany), ale nevim.
V servisu zkouseli neco s elektronikou, ale taky bezuspesne.
Po pravidelne servisni pro prohlidce je to zpravidla trochu lepsi.
Setkal jste se s tim nekdo?
Nejaky napad?
majfi
*
Příspěvky: 12
Registrován: 27 čer 2011, 07:51

Re: Závady / problémy / kvalita TUCSON

Příspěvek od majfi »

Jsem kratce uzivatelem Tucsona (rv. 2005 2.0 CRDI najeto 49tis km) a po najeti cca 1500km se mi behem jizdy rozsvitila kontrola airbagu a nekolikrat zhasla a pak zas rozsvitila :( Po hledani a procitani na netu jsem provedl kontrolu spojeni pod sedackou, kabelaze, .... no a pripravoval jsem se na nejhorsi - vadne predni narazove cidlo.
Tuhle sobotu jsem navstivil autorizovany servis (jen diagnostiku - samotnou opravu se mi nechtelo financovat cca 4000kc za praci bez materialu) a moje ocekavani se naplnilo :cry: cena samotneho cidla 9 250Kc bez DPH ale tim ze mi obcas behem jizdy kontrolka zhasne je pry nadeje ze by tam mohl byt jen spatny kontakt.
Muj dotaz : nemate nekdo nafoceny jak vypada a kde je umisteno samotne narazove cidlo ?
Diky moc za rady a preji vsem uzivatelum co nejmene poruch 8)
Odpovědět

Zpět na „Tucson I“