Recenze a testy i30
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze a testy i30
ciste telce Nove auto a jazdia s nim stylom rally. Ked ste pozorne pocuvali na zaver tak bolo pocut pukanie vyfuku od extremneho zahriatia, cize tomu museli riadne nakladat. Ale na tom parkovisku : hlavne bezpecnost nadovsetko... Takyto debili testuju auta ? Bicykel by som im nedal do ruk. A este aj ta kamera, to cim natacali, telefonom ?
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
- Reklama
Re: Recenze a testy i30
Tak tenhle článek mě docela pobavil (krabice na kolech??) Mě se náhodou tohle auto líbí a ze předu je fakt super. Je ale vydět že ten Pán se rád nejspíš vozí v Koktávkách nebo Fábiiích když je tak vehementně doporučuje jako zajímavější variantu. Je jasné že 1,6 benzín není žádný dálniční pirát na dlouhé trasy (od toho tu jsou dízlové varianty), ale nechápu proč kvuli tomu hned sjíždí auto jako celek. A ty čtyři chytrolíni co to na závěr hodnotí mě taky dostali. Mladej si asi myslel že mu přivezli Feráčo v kombajnu a když to netrhá asfalt a neudělá z 0 na 100 za 5 vteřin tak je to houby kombík A ten "taťka" nadává na malej kufr. Já sem si ho právě proto vybral třeba na rozdíl od Kie že je upřednostněn pohodlný posez vzadu. Celou kapacitu kufru málokdy využiju a přenejhorším si zklopím sedačky. A když nás pojede víc tak si dám rakev na střechu, ale to je u mě asi jen vyjímka. No nevím co na ten článek vy ostatní...ani nevím jestli mě pobavil nebo naštval.....
ps.: právě že tohle je ideální kombi do města a né že nééé jak tam píšou. Kufr na nákupy atd je myslím uplně dostačující a i zároveň velkorysí prostor když pro něj jedete ve 4 lidech
http://www.zavolantem.cz/testy-aut/hyun ... kym-zadkem
ps.: právě že tohle je ideální kombi do města a né že nééé jak tam píšou. Kufr na nákupy atd je myslím uplně dostačující a i zároveň velkorysí prostor když pro něj jedete ve 4 lidech
http://www.zavolantem.cz/testy-aut/hyun ... kym-zadkem
i30U CW 1,6 CVVT (93kw) Moonlight blue 6/2010
AUDI 80, 1,9D r.v. 1991 (pořád dobře slouží manželce)
http://www.stavmato.cz/ levné stavební materiály
AUDI 80, 1,9D r.v. 1991 (pořád dobře slouží manželce)
http://www.stavmato.cz/ levné stavební materiály
- Espero
- ******
- Příspěvky: 2822
- Registrován: 02 srp 2007, 10:01
- Bydliště: Tetín-Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze a testy i30
Ten test je úplně zbytečný a oba dva "experti" jsou nezpochybnitelní mimoňové. Přece sporťák se pozná už podle zvuku a akcelerace od prvního zátahu, to musí zapíchnout do sedačky nejen slepce. Spousta keců o ničem "volant je příjemně kulatý"; "na co je to kolečko" " sedadla jak komunistický z 80. let, určitě je to béžový", aby se nakonec dobral ke zjištění, že je překvapivé, že auto má 4 dveře. Naprostá kravina a to se málo kdy vyjadřuji těmito slovy. Příště by takový test měl dělat nejen nevidící člověk, ale slepec, který je současně hluchoněmý a nemá pro jistotu ani čich. Pak by to byl skutečně expertní posudek.
Ten psaný test je taký pěkná chujovina, pan autor si hlavně dělá obchodní propagaci pro Škodovky i s cenovými údaji.
Ten psaný test je taký pěkná chujovina, pan autor si hlavně dělá obchodní propagaci pro Škodovky i s cenovými údaji.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2010, barva béžová metalíza
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze a testy i30
Spotřeba i30-1,4l v závislosti na rychlosti.
http://auto.idnes.cz/misto-130-jedte-11 ... tomoto_fdv
http://auto.idnes.cz/misto-130-jedte-11 ... tomoto_fdv
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Recenze a testy i30
Stejný, jako kdyby testovali RAKETOPLÁN . Kosmonauti to nejsou, ale napsat něco musí .
Re: Recenze a testy i30
" Abychom zajistili stejné podmínky při každé testovací jízdě, dotankovali jsme vždy palivovou nádrž až po hrdlo, což u hyundaie představuje 53 litrů paliva (a tedy zhruba stejně tolik kilogramů)..."
Tak toto ma pobavilo. Pokiaľ viem, liter benzínu váži 0,74 kg (pri 15 st.Celzia), čo znamená, že plná nádrž (53 l) váži necelých 40 kg. (pallivo, presnejšie). "Zhruba stejně", ale naozaj iba zhruba...
Tak toto ma pobavilo. Pokiaľ viem, liter benzínu váži 0,74 kg (pri 15 st.Celzia), čo znamená, že plná nádrž (53 l) váži necelých 40 kg. (pallivo, presnejšie). "Zhruba stejně", ale naozaj iba zhruba...
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8159
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze a testy i30
znova sa hrabete v zbytocnostiach (detailoch a slovickarenie).. ze to zerie ako krava a pomaly rovnako ako sestvalec je fakt. Teda na priemernych 110km/h. Tu trasu poznam dost dobre, po Zdiby treba max 90, potom pocitam ze sli 140
nemcuri testovali auta pri rychlosti 160 a 180. A tam tie malolitrazne dopadli strasne. Je fakt, ze do 120km/h sa to da, potom sa vyplati daleko vacsi motor so solidnou prevodovkou
nemcuri testovali auta pri rychlosti 160 a 180. A tam tie malolitrazne dopadli strasne. Je fakt, ze do 120km/h sa to da, potom sa vyplati daleko vacsi motor so solidnou prevodovkou
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: i30 - podrobný test
u obou to má být 30s alespoň u nový i30 to tak jejuris123 píše:Jo jo, dělá to přesně jak píše, protože tam nejsou zátěžové čidla, tak jak v předních sedačkách. Prostě, když se někdo vzadu připoutá a potom odpoutá a třeba vystoupí, tak to začne pípat - asi je tam jen nějaký kontakt přímo v zapínání pásu. Ale abych to řešil tak dramaticky, jak píšou v článku, a vypínal motor, tak to tedy opravdu ne Ono to totiž po určité době přestane pípat samo - nestopoval jsem to, ale když vezmu, že u předních sedaček to při nepřipoutání trvá cca 100 sekund, tak u těch zadních to o moc dýl není (spíše bych řekl, že míň). A když se tam člověk nepřipoutá, tak to nepípá vůbec - z důvodu absence toho zátěžového čidla. Ale to už nevzpomenuli. Spíš jsem se v článku trochu pobavil, když tam vzpomínal, že se báli popelníku
Hyundai i30 BLUE DRIVE 1.4 CVVT 2010 80kW
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze a testy i30
tak prosim pekne mne predne sedacky pipali 5 minut, este ze tam je to radio
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Recenze a testy i30
Snáď len spolujazdcova, nie? Či si tam nesedel ani ako vodič a riadil si to diaľkovým?
Ale vážne, stalo sa mi už, že spolujazdec sa odopol tesne predtým, než som úplne zastavil, začalo to pískať, ale v momente keď opustil sedačku (alebo zatvoril dvere, už neviem), to pískať prestalo. Azda sa dovtípil, že keď záťažový senzor nevykazoval žiadnu hmotnosť na sedačke, tak by mala byť sedačka neobsadená...
Ale vážne, stalo sa mi už, že spolujazdec sa odopol tesne predtým, než som úplne zastavil, začalo to pískať, ale v momente keď opustil sedačku (alebo zatvoril dvere, už neviem), to pískať prestalo. Azda sa dovtípil, že keď záťažový senzor nevykazoval žiadnu hmotnosť na sedačke, tak by mala byť sedačka neobsadená...
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze a testy i30
bola to spolujazdcova sedacka. Vodicova prestane po nejakej minute - dvoch. Pokial spolujazdcova sedacka nezaznamena zataz tak prestane pipat okamzite. Kamarat to dokonca vie oklamat, ked si sadne viac dopredu, tak to nepipa Ale ked to pipalo tych 5 minut, tak som viezol znameho ktory je vojak z povolania a nemusi byt priputany v aute. Pipalo to 8 km
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Recenze a testy i30
Co je to za blbost,že vojak z povolania a nemusi byt priputany v aute?
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
Re: Recenze a testy i30
No to som teda tiež ešte nepočul Snáď nemusí byť pripútaný v služobnom aute pri vykonávaní služobných povinností, ale v cudzom, civilnom aute a možno aj mimo službu?
i30 1.4 CVVT, 80 kW (2010)
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Recenze a testy i30
je to tak, vojaci nemusia byt v autach priputany aj ked su v civile. Dokonca sused ma od doktora vybavene potvrdenie ze zo zdravotnych dovodov nemusi byt tiez priputany. Staci ked sa pri cestnej kontrole preukaze preukazom vojaka a policajti mu pokutu nedaju.
http://www.pluska.sk/slovensko/spolocno ... zivot.html
Kto sa nemusí pripútať
Príslušníci ozbrojených síl, ozbrojených bezpečnostných zborov, ozbrojených zborov. Teda policajti, vojaci, ale aj hasiči, záchranári i príslušníci spravodajských služieb, rovnako aj nimi prepravované osoby, ak si to vyžaduje plnenie ich úloh.
Inštruktor autoškoly, ktorý vykonáva výcvik na vedenie motorového vozidla alebo skúšku z odbornej spôsobilosti.
Osoba s telesnou výškou menšou ako 150 cm s výnimkou osoby, ktorá je povinná používať zadržiavacie zariadenie.
Vodič vozidla taxislužby pri zmluvnej preprave osôb v obci. Ak ide sám, musí sa pripútať.
Osoba, ktorá nemôže byť pripútaná zo zdravotných dôvodov. Musí mať osvedčenie od lekára.
http://www.pluska.sk/slovensko/spolocno ... zivot.html
Kto sa nemusí pripútať
Príslušníci ozbrojených síl, ozbrojených bezpečnostných zborov, ozbrojených zborov. Teda policajti, vojaci, ale aj hasiči, záchranári i príslušníci spravodajských služieb, rovnako aj nimi prepravované osoby, ak si to vyžaduje plnenie ich úloh.
Inštruktor autoškoly, ktorý vykonáva výcvik na vedenie motorového vozidla alebo skúšku z odbornej spôsobilosti.
Osoba s telesnou výškou menšou ako 150 cm s výnimkou osoby, ktorá je povinná používať zadržiavacie zariadenie.
Vodič vozidla taxislužby pri zmluvnej preprave osôb v obci. Ak ide sám, musí sa pripútať.
Osoba, ktorá nemôže byť pripútaná zo zdravotných dôvodov. Musí mať osvedčenie od lekára.
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Recenze a testy i30
Za vše mluví větička: "ak si to vyžaduje plnenie ich úloh" .Takže bych řekl,že je to jasné.Těžko při cestě na nákup plní - kromě manželských - plnenie ich úloh.....
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000