i40 - technické údaje

Evropský nástupce Sonaty

Moderátor: Moderátoři

medved
*
Příspěvky: 23
Registrován: 31 říj 2010, 21:11

i40 - technické údaje

Příspěvek od medved »

Ahoj,
Máte někdo více informaci než je v brožurce (rozměry)? Konkrétně by mě zajímalo spojení nafty a automatické převodovky (je dvoj- nebo jednospojková...). Hyundai je v tomto ohledu tajemný jak hrad v Karpatech.
Ď.
Reklama
 

Uživatelský avatar
havros
**
Příspěvky: 468
Registrován: 16 lis 2008, 10:30
Bydliště: Plzeň

Re: i40 - technické údaje

Příspěvek od havros »

Dvouspojková šestirychlostní převodovka.
Kromě motorizace 1,7CRDi 85kW a 100kW bude v průběhu roku 2012 ještě 1,7CRDi 135kW
medved
*
Příspěvky: 23
Registrován: 31 říj 2010, 21:11

Re: i40 - technické údaje

Příspěvek od medved »

Díky. A co naftové kurvítko? Tedy filtr pevných částic, ten tam je? Nebo plní euro5 pomocí močoviny?
Uživatelský avatar
havros
**
Příspěvky: 468
Registrován: 16 lis 2008, 10:30
Bydliště: Plzeň

Re: i40 - technické údaje

Příspěvek od havros »

Tahle informace zatím není známa a v autě jsem to nezjišťoval.
Uživatelský avatar
vlado1979
****
Příspěvky: 1114
Registrován: 19 črc 2008, 10:19
Bydliště: Malinovo
Kontaktovat uživatele:

Re: i40 - technické údaje

Příspěvek od vlado1979 »

Väčšina nových dieselov má filter pevných častíc (FAP, DPF, ...). Až taká náročná údržba to nie je. Filter sa počas jazdy regeneruje. Pri 120 alebo 180 tisíc km je potrebné doplniť aditívum, prípadne zrepasovať filter (u peugeota pri 130 tisíc km ma stála repasia filtra a doplnenie 4,5 litra aditíva 350 €). Je to veľa ?

To aj iné súčiastky kde je predpísaný nejaký servisný úkon pri najazdení istého počtu km, napr. výmena rozvodov a pod., budeme považovať za "kurvítko" ?

P.S. To ešte stále ani predajcovia nepoznajú technické údaje, prípadne ceny ? Hyundai to naťahuje ako gumu v trenkách. Napokon ako vždy. Pred necelým mesiacom boli prvé skice audi Q3 a dnes už vieme aj ceny. O i40 sa hovorí od začiatku roka a stále nič. Najpr dáme skicu exteriéru-ešte v 2010, potom fotku interiéru... a potom nič). A to už sa má čo nevidieť predávať. Divná politika, ale možno chystajú nejaké milé prekvapenie :mrgreen:
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Uživatelský avatar
Nexus
***
Příspěvky: 865
Registrován: 14 bře 2010, 22:56
Bydliště: Velká Bystřice a Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: i40 - technické údaje

Příspěvek od Nexus »

no já jsem na ni hodně zvědav, táta se do sonaty pomalu nevleze - od vánoc má malýho a kočárek s ním zabere obě zadní sedačky, takže i40 cw je poměrně horký kandidát někdy na příští rok :roll: akorát v úvahu připadá pouze benziňák a automat, pro případ, že by i manželka potřebovala jet za roh do obchodu :D:D takže snad udělá dobrý dojem :) =D>
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG

†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Uživatelský avatar
havros
**
Příspěvky: 468
Registrován: 16 lis 2008, 10:30
Bydliště: Plzeň

Re: i40 - technické údaje

Příspěvek od havros »

vlado1979 píše:To ešte stále ani predajcovia nepoznajú technické údaje, prípadne ceny ?
Tak tak...

Jinak 1,7CRDi bude mít DPF. Zatím bez dalších podrobností
medved
*
Příspěvky: 23
Registrován: 31 říj 2010, 21:11

Re: i40 - technické údaje

Příspěvek od medved »

vlado1979 píše:Väčšina nových dieselov má filter pevných častíc (FAP, DPF, ...). Až taká náročná údržba to nie je. Filter sa počas jazdy regeneruje. Pri 120 alebo 180 tisíc km je potrebné doplniť aditívum, prípadne zrepasovať filter (u peugeota pri 130 tisíc km ma stála repasia filtra a doplnenie 4,5 litra aditíva 350 €). Je to veľa ?
To aj iné súčiastky kde je predpísaný nejaký servisný úkon pri najazdení istého počtu km, napr. výmena rozvodov a pod., budeme považovať za "kurvítko" ?
Podle toho, co jsem slyšel by ta údržba měla být o mnoho náročnější. Že prakticky jde o výměnu filtru a ta se pohybuje od 50.000 výše. Což by byl zabiják ojetiny s nalétanými 150k.
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: i40 - technické údaje

Příspěvek od Hardcam »

Samo o sobe je zabijacky koupit jety diesel, takze jakasi "vymena filtru za pade" uz je jen tresnicka na dortu.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
David PLEVA
****
Příspěvky: 1414
Registrován: 22 lis 2005, 18:35
Bydliště: Ostrava-Poruba
Kontaktovat uživatele:

Re: i40 - technické údaje

Příspěvek od David PLEVA »

Svatá pravda Pavle. Proto chci i40 jedině s benzínovým motorem a samozřejmě tím nejsilnějším.
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 8135
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: i40 - technické údaje

Příspěvek od Mexican »

ak sa pozriete na predajnost Passatov, Superbov, Mondei v Europe tak mate jasno ktoru motorizaciu bude i40 potrebovat. To ze sa v CR preda par kusov ak ked velmi kultivovanych benzinov, :hyu: nespasi. Je to fakt a tak ho treba brat

DPF to ma kvoli Euro5, Euro 4 splnali vsetky nove Hyundai motory poslednych rokok pohodovo aj bez filtra. Ja 1,7 CRDi moe byt pekny motor do referenskeho auta, 85Kw je slusne, najma ak to dobre sprevoduju
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Uživatelský avatar
Hardcam
*******
Příspěvky: 22823
Registrován: 12 dub 2005, 20:04
Bydliště: Slaný

Re: i40 - technické údaje

Příspěvek od Hardcam »

Zapomnel jsem do sveho predesleho prispevku dodat kouzelne sloviko "jety"...novy diesel je sice taky riziko, ale petileta zaruka dokaze zivotnost komponentu bezpecne pokryt. Otazka je, jak to u nas bude s kvalitou nafty do budoucna.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG

Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Uživatelský avatar
FISHkaa
Moderátor
Příspěvky: 3367
Registrován: 28 dub 2010, 14:48
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: i40 - technické údaje

Příspěvek od FISHkaa »

David PLEVA píše:Svatá pravda Pavle. Proto chci i40 jedině s benzínovým motorem a samozřejmě tím nejsilnějším.
co tam budou dávat 2.0 turbo? :?:
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno
Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Uživatelský avatar
Nexus
***
Příspěvky: 865
Registrován: 14 bře 2010, 22:56
Bydliště: Velká Bystřice a Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: i40 - technické údaje

Příspěvek od Nexus »

Pokud by nebyl V6 tak to bude pro mě veliké zklamání :shock: ten zvuk a záběr je prostě lahoda...
Sonata V6 2.7 229tis LPG :)
Lantra rv. 94 1.6i 220tis LPG
Peugeot 301 1.6i allure+ 150tis LPG

†Toyota Corolla 1.4 rv. 97 LPG 414tis km
††† 3x Sonata V6 2.5 rv. 99 LPG (díly k dispozici)
Uživatelský avatar
Amalfi
***
Příspěvky: 832
Registrován: 17 bře 2009, 08:25
Bydliště: Ostrava

Re: i40 - technické údaje

Příspěvek od Amalfi »

No takový šestihrnek bz taky nebyl k zahození. Už ho mají tak ať ho použijí :lol:
Kia Sportage 2016 aktualne
Uz uplne bez Hyundai, ale bylo to fajn.
i10 1.2 - byvavalo
i20 1.6 - byvavalo
Getz 1.6 - byvavalo
Odpovědět

Zpět na „i40“