2.0 je už málo ...
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
2.0 je už málo ...
No "po rokoch som tu opäť aj ja "
trochu amatérska otázka, klišé atď., ale bol by big preblom vymneiť 2.0 za 2.7? do môjho auta? chcem niečo silnejšie
pasovalo by to bez väčších úprav? neviem či sa to tu niekedy riešilo, ale páni fakt sa mi hľadať nechce
Nechcem zakríknuť, ale s autom som spokojný fakt žiadna hrdza, som origo druhý majiteľ, kúpené na SR,atď. atď. preto by som ho veľmi nerád predával.
kompresor, turbo atď. to nechcem ide mi čisto len o tú 2.7 tak čo vy na to?
trochu amatérska otázka, klišé atď., ale bol by big preblom vymneiť 2.0 za 2.7? do môjho auta? chcem niečo silnejšie
pasovalo by to bez väčších úprav? neviem či sa to tu niekedy riešilo, ale páni fakt sa mi hľadať nechce
Nechcem zakríknuť, ale s autom som spokojný fakt žiadna hrdza, som origo druhý majiteľ, kúpené na SR,atď. atď. preto by som ho veľmi nerád predával.
kompresor, turbo atď. to nechcem ide mi čisto len o tú 2.7 tak čo vy na to?
http://www.milujemauta.sk
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
- Reklama
Re: 2.0 je už málo ...
tak ja by som do toho urcite nesiel.
musis ratat, ze len co vymenis motor, tak musis menit aj predne zavesenie.
ked som tu na fore cital, tak je uplne ine ako na 2.0, hlavne kvoli tej vahe 2.7ky.
To by som uz na tvojom mieste vymenil komplet auto...
Urcite sa niekto najde, kto by menil 2.7ku za 2.0ku.
musis ratat, ze len co vymenis motor, tak musis menit aj predne zavesenie.
ked som tu na fore cital, tak je uplne ine ako na 2.0, hlavne kvoli tej vahe 2.7ky.
To by som uz na tvojom mieste vymenil komplet auto...
Urcite sa niekto najde, kto by menil 2.7ku za 2.0ku.
Re: 2.0 je už málo ...
no prese toho som sa obával....
ak by teda chcel niekto vymeniť moju 2.0 za svoju 2.7 najlepšie červenú bez tuningu, kitov sania a podobných veci nech sa mi ozve. alebo sz
ak by teda chcel niekto vymeniť moju 2.0 za svoju 2.7 najlepšie červenú bez tuningu, kitov sania a podobných veci nech sa mi ozve. alebo sz
http://www.milujemauta.sk
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
Re: 2.0 je už málo ...
Jinak budou řešene silenbloky,a budou i větší poloosy,a když jsou větší poloosy tak je větší třmen,větší brzdy,těžší motor tak i jine tlumiče,jiná ECU a zapalování takže i překopat elektřinu a to je jen co me tedka napadlo takže jak řekl kolega nademnou,radší kup 2.7 nebo ji vyměň
Prodej levných autodílů.
Re: 2.0 je už málo ...
Buď spokojný s tým čo máš a že sa ti to nekazí... V dnešnej dobe nájsť nerozhajtranú 2,7 bez nutnosti investície ťažko nájdeš... Česť výnimkám ktorý sú s autom spokojný a predať ju nechcú...
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
- Farrael
- *****
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 01 bře 2010, 21:33
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2.0 je už málo ...
A hlavně si uvědom, že pokud vim, tak 2.7 už nemá o tolik výkonu jak 2.0 na to o kolik objemu má víc. A ještě to víc papá. Za to ti to nestojí
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
Re: 2.0 je už málo ...
...alebo aj chcú, ale za cenu nepredajnúEngineer píše:Česť výnimkám ktorý sú s autom spokojný a predať ju nechcú...
mx5/swiftsport/santafe/accent
Re: 2.0 je už málo ...
No, přesně tak. Tím, že si svého auta cením a je opravdu ťip ťop tak neprodám za nízkou cenu Stejně už jí mám poměrně dlouho takže naopak mám spíš s Tibbem plány. Co se týče výkonu tak nějakých 142kW to má v sérii pouze v chipem, 154kW - výfuk, sání, zapalování, chip. Motor by měl vydžet až 400hp, je hodně kompressor kitů na prodej na tenhle motor, hlavně na NT se prodávají. Když už, tak si kup nějakou bouračku 2.7l a přehoď to všechno do tvého auta.. jedno z dobrých řešení.
Re: 2.0 je už málo ...
S prehodením motora nesúhlasím Teda pokiaľ nemáš dostatok peňazí, dostatočné právne zázemie. V prípade búračky a zistení že tam nie je motor daného objemu- napriek tomu že motor je iba ND - poistku platíš vzhľadom na objem a výkon (emisie, spotreba, atď) poisťovňa ti v prípade poistnej udalosti odmietne plniť PZP!!!
Druhá vec: Ak tam prehodíš motor, auto budeš mať až do úplného konca? Lebo predať auto s objemom 2,0 v TP a 2,7L v aute bude dosť obtiažné!!!
Druhá vec: Ak tam prehodíš motor, auto budeš mať až do úplného konca? Lebo predať auto s objemom 2,0 v TP a 2,7L v aute bude dosť obtiažné!!!
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Re: 2.0 je už málo ...
prodat a koupit jiný auto. Nejsnažší a nejlevnější řešení, navíc legální bez jakýchkoli komplikací. Podobné dotazy jsou i v sekci Coupe 1G, Lantra, atd...
Opel Omega 2.2 16V Caravan, 2001 Elegance
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
ex: Hyundai Coupe 2.0, 1997
Re: 2.0 je už málo ...
jj asi by bolo najjednoduchšie ho predať a kúpiť niečo silnejšie...
Tak ideál by bola 350 Z, ale len ma tak napadlo, či nie je aj nejaká iná lacnejšia cesta
Tak ideál by bola 350 Z, ale len ma tak napadlo, či nie je aj nejaká iná lacnejšia cesta
http://www.milujemauta.sk
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
http://www.facebook.com/pages/MilujemAutask/488043791208895?ref=ts&fref=ts
http://hancik.blog.sme.sk/
http://milujemautask.blog.pravda.sk/author/milujemautask/
http://milujemautask.blog.auto.cz/
Re: 2.0 je už málo ...
nech si to co máš, a raději si zainvestuj např. do komplet nerez výfuku apod.
Bylo: Hyundai Coupé 1.6 1997
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
Hyundai Trajet 2.0 CRDI 2005
Hyundai Lantra 1.6 J2 kombi
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: 2.0 je už málo ...
nebo se vrať zpátky na zem
taky už mi kolikrát coupé nestačí, ale když se pak zamyslím nad tím, jak jsem jel, tak si říkám, zpátky na zem... já bych naopak zaměřil pozornost na vylepšení podvozku a brzd, a s výkonem se spokojil. bohužel jakékoliv zvyšování výkonu motoru je velice neefektivní. nevím jak u GK, u RD se dá získat 20 koní relativně snadno, ale to je specifikum toho, že se dělala speciální řada F2 EVO a ty úpravy se dají napodobit
až by auto bylo moc staré, uvažoval bych o novějším a samozřejmě také výkonejším. například ojetý genesis coupe 3.8V6 s výfukem to také není sranda jen tak dát větší rouru
taky už mi kolikrát coupé nestačí, ale když se pak zamyslím nad tím, jak jsem jel, tak si říkám, zpátky na zem... já bych naopak zaměřil pozornost na vylepšení podvozku a brzd, a s výkonem se spokojil. bohužel jakékoliv zvyšování výkonu motoru je velice neefektivní. nevím jak u GK, u RD se dá získat 20 koní relativně snadno, ale to je specifikum toho, že se dělala speciální řada F2 EVO a ty úpravy se dají napodobit
až by auto bylo moc staré, uvažoval bych o novějším a samozřejmě také výkonejším. například ojetý genesis coupe 3.8V6 s výfukem to také není sranda jen tak dát větší rouru
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Re: 2.0 je už málo ...
Lacnejšie riešenie? Nissan 350Z a prerobiť ho na LPG?!
Si pamätám ako na jednom fóre sa sťažoval majiteľ 350Z že mu to veľa papá a že to prerobí na LPG....
Si pamätám ako na jednom fóre sa sťažoval majiteľ 350Z že mu to veľa papá a že to prerobí na LPG....
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km
Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Re: 2.0 je už málo ...
jednu 350ku mas tu:kaliber píše:jj asi by bolo najjednoduchšie ho predať a kúpiť niečo silnejšie...
Tak ideál by bola 350 Z, ale len ma tak napadlo, či nie je aj nejaká iná lacnejšia cesta
http://nissan-350-z.autobazar.eu/35-v6- ... 04953.html
btw... tie AVON gumy je des!
alebo Audi TT:
http://audi-tt.autobazar.eu/18-t-quattr ... 07770.html
Alebo skus Honda S2000...
Super aticko, super vykon a papa to podobne ako Tiburon.
A japonec ma spolahlivy motor.
Vid napriklad: http://www.hondas2000.estranky.cz/clank ... s2000.html
samozrejme cena je troska vyssia...ale da sa:
http://honda-s2000.autobazar.eu/20-id1454743.html