No, trochu jo, naposledy jsem četl ve SM test I30CW 1,6i a Octavia 1,6i a přišlo mi že v té I30 ani neseděli a co vyhrálo Octavia. Přesto že má lepší motor, 6st. převodovku, mnohem lepší výbavu, a nižší cenu. ALE NEMÁ VELKÝ KUFR ačkoliv je mezi podběhy o 10 cm širší, I30 má horší řazení ha ha ha, já teda považuji řazení u Skody za jedno z těch horších co jsem měl a top nemluvě o tom že dotadu se dají dát 3 dětské sedačky, atd. atd. A taky ta poslední reklama se mi íbí je taková emotivní, teda pro mne. No nějak jsem se rozkecal.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Myslím, že v SM při testu "RODINNÝCH KOMBÍKŮ" i30cw vs. Octavia zapomněli na jednu celkem podstatnou věc. Nehodnotili vůbec BEZPEČNOST, mám na mysli zéjména vybavení okenními a bočními airbagy což mě u rodinného auta příjde dost podstatné. Octavia má podle Euro NCAP jen **** a I30cw *****.
VW Golf VIII Variant 1.5 TSI 110kW 08/2021 i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
Njn holt v SM jezděj jen škodovkou. Beztak mám někdy pocit, že tenhle časopis vydává sama Škodofka
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
naco to citate, ked bude pre vas vitazom, aj keby prehral na celej ciare? Vy mate svoj nazor, oni svoj. A ziadne z tych nazorov sa nezmeni
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Pro mě nemusí být vždy vítězem, ale jde o jistou objektivitu. Beru, že má Octávka větší objem kufru a dejme tomu lépe tlumí nerovnosti, jen se mě zdá, že otázka bezpečnosti u rodinných aut je celkem dost podstatné téma a ve srovnání těchto 2 automobilů (SM16/2011), celkem opomíjené.
VW Golf VIII Variant 1.5 TSI 110kW 08/2021 i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
test oktavky je z 2004. Starsi test i30 z 2007 vysiel tiez na 4 hviezdy. Child safety rovnaka, bocny naraz rovnaky. i30 ma body navyse za pripomienkovac pasov. Rozkreslene zony vodica a spolujadca su prakticky rovnake. Ale ano.. placnut 5h hviezd od NCAP do reklamy je dobry tah. Najma ked sa ludia nepozru co za tym je
A samozrejme vieme ake su hviezdy Euro NCAP relativne (napr Duster ma 2 ale ma skvelu ochranu pri naraze zpredu)
v com je oktavka lepsia (a to nie som ziadny fanusik znacky) je ESP v zaklade (ak neratam oholenu PRIMU), u i30 je az u Style. U Confortu je za 16 000kc - to je bezpecnost aktivna. Ta pasivna ked uz leti auto do jarku na EuroNCAP navrhnuty betonovy blok je vrtkava. Moze/nemusi to vyjst. Rozdiel jednej hviezdicky u pasivnej bezpecnosti su niekedy 2 body
BTW Accent testovali v 1998 - mal hviezdu a pol. Mam o tri generacie auto dalej - 2007 - mam brat vysledok Accenta za zavazny?
ale aby sme ostali pri teme - pocitam, ze i40 bude z hladiska bezpecnosti vyborna - snad tam bude aj to ESP od zakladu. A zaujimavy moze byt aj ten senzor na upozornenie prejazdu z pruhu do pruhu.. najma na dialnici
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Ona ta I40 má nejen senzor upozornění přejezdu z pruhu do pruhu ale dokonce když pustíš volant auto v tom pruhu v táhlé zatáčce udrží (alespoň pokud je auto vybavené asistentem parkování)!!!
Testováno na silnici, jediné co bych jí vytknul bylo že že držela dost u středu silnice.
Trochu mne zarazilo, že to sice řídí, ale niják nevaruje... možná to bylo tim předprodukčnim prototypem, nevím.
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!! (/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz;)
Tady je něco pro ty plačky, které si stěžují, že je i40 pomalu dražší, než Mondeo ve srovnatelné výbavě. Mondeo o 50 tis dražší, Superb o 130 tisíc a Passat o 80 tisíc.
Viz: http://www.auto.cz/hyundai-i40-mondeo-s ... ssat-58756
Jediné, co je ve střední třídě levnější, je Laguna...
Keď som si reprospektívne pozrel cenník, tak až také zlé to nie je. Prvotné emócie vyprchali, hoci stále si myslím, že základ 1,6 classic je nastavený vysoko. Paket start – 50 tisíc je oklieštený. Bez hmloviek, rezervy, rádia !, koženého volantu ... V strednej tried bez rádia a na pukliciach ?
Pri porovnaní s konkurenciou (1,7 CRDi, 100 kW) - superb, mondeo, passat to nie je zlé, hoci u hyundaiu je to maximálny motor, kdežto u ostatných "takmer" základ. Porovnávať s lagunou je nemiestne a pre hyundai takmer "urážkou"
Úsmevné na iných fórach sú otázky typu, že majiteľ firmy sa pýta s čím chcete jazdiť. S passatom či i40 ? Ktorý majiteľ a v akej firme sa pýta ? Mňa sa nepýtal nikto a vyfasoval som opel corsa 1,0 benzín
Znižovanie nákladov je na prvom mieste.