Tuscani meeting III., strana 21
Moderátoři: Tringi, Moderátoři
Re: Tuscani meeting II. Jeseníky 21.5.2011, str. 14
foto pro ty kteří si to nechali ujít
- Přílohy
-
- DSC07323.JPG (154.29 KiB) Zobrazeno 1535 x
-
- DSC07355.JPG (162.75 KiB) Zobrazeno 1535 x
-
- DSC07364.JPG (196.35 KiB) Zobrazeno 1535 x
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
- Reklama
Re: Tuscani meeting II. Jeseníky 21.5.2011, str. 14
- Přílohy
-
- DSC07342.JPG (244.2 KiB) Zobrazeno 1534 x
-
- DSC07339.JPG (235.88 KiB) Zobrazeno 1534 x
-
- DSC07336.JPG (232.98 KiB) Zobrazeno 1534 x
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Re: Tuscani meeting II. Jeseníky 21.5.2011, str. 14
- Přílohy
-
- DSC07349.JPG (204.46 KiB) Zobrazeno 1533 x
-
- DSC07367.JPG (159.36 KiB) Zobrazeno 1533 x
-
- DSC07377.JPG (199.87 KiB) Zobrazeno 1533 x
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Re: Tuscani meeting II. Jeseníky 21.5.2011, str. 14
- Přílohy
-
- DSC07393.JPG (179.78 KiB) Zobrazeno 1533 x
-
- DSC07398.JPG (138.83 KiB) Zobrazeno 1533 x
-
- DSC07402.JPG (219.01 KiB) Zobrazeno 1533 x
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Re: Tuscani meeting II. Jeseníky 21.5.2011, str. 14
pařilo se až do rána!!!! a na závěr zkouška trampolíny
- Přílohy
-
- DSC07320.JPG (161.27 KiB) Zobrazeno 1532 x
-
- tuscani meeting II..JPG (205.26 KiB) Zobrazeno 1532 x
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
-
- **
- Příspěvky: 170
- Registrován: 24 čer 2010, 12:32
- Bydliště: Ostrava - Děhylov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuscani meeting II. Jeseníky 21.5.2011, str. 14
viki, urco mas vice fotek, hod to nekam prosiiim
-
- **
- Příspěvky: 170
- Registrován: 24 čer 2010, 12:32
- Bydliště: Ostrava - Děhylov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuscani meeting II. Jeseníky 21.5.2011, str. 14
jo a chapete ten muj motor ? na plnou uz mam 550 km a jeste cca 100 pojezdim, pritom na sraze jsem to celkem trapil... cestou domu jak me znate, jsem si to uzival... nooo zajimave... uvidime kolik najedu..
Re: Tuscani meeting II. Jeseníky 21.5.2011, str. 14
máš asi zaseknutý palubní počítač
Nabízím:
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
Loga Tuscani Speedmachine
Rozpěry přední i zadní na Coupé 2G-GK
Výfuky nerez duplex s regulací na Cupé 2G-GK
______
Coupé 2.0 CVVT r.v.06 Cold Air Intake System
Suzuki Intruder M800
Accent 1.5 CRDI (pracovní)
H1 Van 3ks (pracovní)
-
- **
- Příspěvky: 170
- Registrován: 24 čer 2010, 12:32
- Bydliště: Ostrava - Děhylov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuscani meeting II. Jeseníky 21.5.2011, str. 14
nene nemam, najel jsem 580 km to je podle me dobre, na to ze jsem to moc nesetril...
- Tringi
- Moderátor
- Příspěvky: 1853
- Registrován: 01 kvě 2007, 19:23
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuscani meeting II. Jeseníky 21.5.2011, str. 14
Já mám tuhle nádrž taky o dost větší nájezd, ale to je jen tím, že jsme nejezdili se studenými motory, ale plynule bez neustálého zastavování a rozjezdů jako ve městě.
Re: Tuscani meeting II. Jeseníky 21.5.2011, str. 14
Jen tak pro info. Já mám od pátku do úterý průměrnou spotřebu 8.56 l/100 km. Celková najetá vzdálenost 1095 km. Někdy jsem jel ostřeji, někdy vyloženě na spotřebu a někdy i po městě.
2002 Hyundai Coupe 2.0l manual Typ GK 102kW
- black_sheep
- Moderátor
- Příspěvky: 6616
- Registrován: 17 čer 2007, 18:39
Re: Tuscani meeting II. Jeseníky 21.5.2011, str. 14
takhle fotka mě pobavila, sraz coupé ale každý uplně jinej zadek
I ❤ cars
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
Driving a Mazda MX-5 and a BMW M3 E46 convertible.
History: Mondeo ST 220, Focus ST 170, Lancia Prisma Integrale, Hyundai Scoupe LS
-
- **
- Příspěvky: 170
- Registrován: 24 čer 2010, 12:32
- Bydliště: Ostrava - Děhylov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuscani meeting II. Jeseníky 21.5.2011, str. 14
vetsina z nas ma rada originalitu a hlavne nechces mit stejne veci jako nekdo z klubu ze ? ale o to tak nejde, me se treba libi, ze mam jenom par veci... (jeste par planuju) nekdo to chce mit hardcore jako treba markus a nekdo to necha uplne tovarni
Re: Tuscani meeting II. Jeseníky 21.5.2011, str. 14
mi řekni jak jsi mohl na nadrž najet 1090km tam maš přidavnou ne ale to je tema teplotama jak bylo do 15C tak jsem najel na plnou 550a jak se oteplilo nad 15C tak najedu klidně o 100km vic
Jinač pěkné fotky
Jinač pěkné fotky
Prodej levných autodílů.
Re: Tuscani meeting II. Jeseníky 21.5.2011, str. 14
Kdo říká že to bylo na nádrž? Jsem si při natankování plné nádrže vynuloval tachometr a počítal kolik litrů jsem tam nalil a pak spočítal průměrnou spotřebu.Karamusa píše:mi řekni jak jsi mohl na nadrž najet 1090km tam maš přidavnou ne ale to je tema teplotama jak bylo do 15C tak jsem najel na plnou 550a jak se oteplilo nad 15C tak najedu klidně o 100km vic
Jinač pěkné fotky
Těch 1095 km zahrnuje:
Normální jízdu Vsetín - Zlín (včetně drobných popojížděk po Zlíně)
Drobné popojížďky po Vsetíně
Ostrou jízdu Vsetín - Šumperk - Skřítek
Normální jízdu po Jeseníkách
Jízdu na spotřebu Hotel Avalanche - Vsetín
Normální jízdu Vsetín - Rožnov p./R.
Ostrou jízdu Rožnov p./R. - Vsetín - Žďár nad Sázavou
Jízdu na spotřebu Žďár nad Sázavou - Vsetín - Rožnov p./R.
Normální jízdu Rožnov p./R. - Vsetín
Drobné popojíždění po Vsetíně
Postupně natankovaných litrů benzínu od plné do plné 93.72 litrů
Jen pro někoho kdo by chtěl mít představu, mám ještě i účty od těch tankování, tak kdyby někdo chtěl tak i rozepíšu kolik litrů jsem kde tankoval
2002 Hyundai Coupe 2.0l manual Typ GK 102kW