Ohledně plastů a drnčení při jízdě přes nerovnosti se již psalo nade mnou. Co se týče motoru a výkonu, tak naprostá spokojenost. Motor se nechá krásně vytáčet a jde pěkně za plynem v nízkých otáčkách. Pro město bych v některých situacích uvítal delší jedničku, ale dá se na to zvyknout.
Zběžně jsem kouknul na tu výbavu Spring a zřejmě vychází z vaší výbavy Classic Plus. Pouze je v ceně navíc klimatizace a cenově tak ušetříš 201€ oproti výbavě Classic +. Pokud nechceš doobjednávat ESP či netoužíš po dalších vychytávkách, tak špatná volba to určitě není. Klimatizace je u téhle motorizace sakra znát, takže se připrav, že na plyn budeš muset více šlapat, aby to jelo nebo se to vůbec rozjelo. To platí hlavně do doby než se Ti podaří vychladit interiér na požadovanou teplotu. Již v dávných dobách Fábie jsme u manuální klimatizace měli kolem ovladače teploty, alespoň napsané °C a to mi u i20 schází. Tlačitko AC On/Off má zase i20 lépe přístupné.
Osobně jsem se musel zvyknout na palubní počítač a jeho otřesné ovládání na palubní desce. Nezapnu si rádio po vytažení kličku ze zapalování, za to klakson je zapnutý stále, takže se mi občas stane (hlavně ze začátku), že při vystupování všem kolemjdoucím torubením oznamuji, že jsem přijek s mojí
![Hyundai :hyu:](./images/smilies/eusa_boohoo.gif)
i20.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Na druhou stranu, zase vidím kolik vody mi zůstává v ostřikovačích, neotlačím si koleno o středový panel, u benzinky tankuju rychleji, protože mám víčko je na levé straně, atd.
A na závěr to nejdůležitější; 5 hvězd v testech Euro NCAP a 6 airbagů (někteří uvádějí 8 ) v základní výbavě v této kategorii auta přebije všechny ty drobnosti.