i40CW Ceník
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: i40CW Ceník
Jedno z toho urcite pravda bude, jak zname
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- Tommy.Koppy
- **
- Příspěvky: 159
- Registrován: 21 dub 2009, 22:00
- Bydliště: Brno
Re: i40CW Ceník
Záleží na motorizaci a výbavě:venousek píše:Tady je něco pro ty plačky, které si stěžují, že je i40 pomalu dražší, než Mondeo ve srovnatelné výbavě. Mondeo o 50 tis dražší, Superb o 130 tisíc a Passat o 80 tisíc.
Viz: http://www.auto.cz/hyundai-i40-mondeo-s ... ssat-58756
Jediné, co je ve střední třídě levnější, je Laguna...
Pro mě osobně je Mondeo (benzín,kombi) mnohem atraktivnější.
2.0 Duratec 107 kW / 145 k 5st. manuální 499 990
1.6 EcoBoost 118 kW / 160 k 6st. manuální 529 990
Hlavní prvky výbavy Mondeo Trend
Elektronický stabilizační systém ESP s protiskluzovým systémem TCS a bezpečnostním brzdovým asistentem EBA
Airbag řidiče a spolujezdce, boční airbagy, stropní airbagy řidiče a spolujezdce a stropní airbagy pro cestující na krajních zadních sedadlech, kolenní airbag řidiče
Inteligentní systém ochrany (IPS), aktivace varovných světel při nouzovém brzdění
Duální automatická klimatizace
Palubní počítač
Stereorádio/CD 6000 - kódování proti krádeži, zásuvka pro připojení externího přehrávače, 8 reproduktorů, ovládání na volantu
Elektricky ovládaná přední a zadní okna
Elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
Elektricky výškově nastavitelné sedadlo řidiče s manuálním nastavením bederní opěrky
Sedadlo spolujezdce s nastavitelnou bederní opěrkou
Kůží potažený volant a hlavice řadící páky
Dálkově ovládané centrální zamykání
Dva sklopné klíče dálkového ovládání
Aktivace varovných světel při nouzovém brzdění
Nárazníky a kliky dveří v barvě karoserie
Zpožděné zhasínání světlometů
Přední mlhová světla
Bezzátkový systém plnění paliva s detektorem správné palivové pistole
Tónovaná skla
Zadní sedadla (sedák a opěradlo) – dělená v poměru 60/40, 3 opěrky hlavy s nastavitelnou výškou, středová loketní opěrka
Úchytná oka v podlaze zavazadlového prostoru (pouze kombi)
Elektrická zásuvka 12 V v zavazadlovém prostoru (pouze kombi)
Oka na uchycení sítě zavazadlového prostoru, umístěná v bočním obložení, na každé straně dvě
Roletový kryt zavazadlového prostoru s automatickým navíjením (pouze kombi)
Bezzátkový systém doplňování paliva s detektorem správné palivové pistole Ford EasyFuel
Světla denního svícení
Chlazená přihrádka před spolujezdcem
Lampičky na čtení u předních a zadních sedadel
16“ kola s kryty se 7 paprsky
Ocelová minirezerva
Podlahové rohože - přední a zadní
ISOFIX úchyty pro dětské sedačky
I 40cw
1,6 GDI 99/135 6-ti st. manuální Clasic 549 990
Integrované rádio, CD přehrávač, MP3, USB+AUX
Ovládání audiosystému tlačítky na volantu
Počet reproduktorů 6
Airbag řidiče a spolujezdce
Aktivní přední opěrky hlavy
Antiblokovací brzdový systém ABS + elektronický rozdělovač brzdné síly EBD
Asistent pro rozjíždění do kopce HAC
Boční přední airbagy
Brzdový asistent HBA
Elektronická parkovací brzda s funkcí automatického brzdění
Funkce varovných světel při nouzovém brzdění
Kolenní airbag řidiče
Okenní airbagy pro všechny řady sedadel
Stabilizační systém VSM (Vehicle Stability Management) vč. protiprokluzového systému TCS
Úchyty pro dětskou sedačku (Isofix)
Přední i zadní zástěrky
Lakované kliky dveří
LED denní světla
Přední mlhové světlomety
Střešní ližiny
Vnější zrcátka v barvě vozu se směrovkami
Celoplošné kryty kol
Zadní spojler
Dojezdová rezerva
Asymetricky dělená, sklopná zadní sedadla
Automatické světlomety (světelný senzor)
Manuální klimatizace
Fixační síť zavazadlového prostoru a vnitřní ochranná síť za zadními sedadly
Kůží potažený volant a hlavice řadící páky
Přístrojová deska "Supervision"
Regulace osvětlení palubních přístrojů
Automatické uzamčení vozu při rozjezdu (aut. odemčení v případě nárazu)
Dálkově ovládané centrální zamykaní a alarm systém
El. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
El. ovládaní oken vpředu i vzadu
Funkce komfortního blikání - trojblik
Středová opěrka rukou pro přední a zadní sedadla
Kapsy na opěradlech předních sedadel
Palubní počítač a ukazatel venkovní teploty
Výškově a podélně nastavitelný volant
Každý, ale může mít co se týče výbavy jiné priority.
VW Golf VIII Variant 1.5 TSI 110kW 08/2021
i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: i40CW Ceník
i40 má konkurovať strednej triede a aby v konzervatívnej Európe uspela, má vychádzať z ceny renaultu laguna (podľa predsériových testov - napr. auto motor a sport). Dnes stojí laguna 16 990 eur cez renault finance. i40 začína na 22 500 (pri prepočte z CZ).
Slovenský cenník stále nie je k dispozícii. Nejako nerozumiem kórejskej politike, či skôr to bude v ich mentalite ?
Sami priznali, že pri tvorbe i40 sa inšpirovali passatom a teraz naťahujú cenu, akoby to bola najočakavánejšia novinka roka. Aj keď pekná, ale okopírovaná avensisom. Možno kalkulujú s tým, že na SVK je kúpischopnosť obyvateľstva nižšia, takže dolaďujú detaily (cenový jemnocit ). Základ bude za 16 tisíc ? Asi nie, ale pri nastavenej cene v CZ je toto auto u nás takmer nepredajné. Kúpi si ho iba fanatický fanúšik hyundaiu, ktorý má skreslený pohľad a nevidí nič iné.
Slovenský cenník stále nie je k dispozícii. Nejako nerozumiem kórejskej politike, či skôr to bude v ich mentalite ?
Sami priznali, že pri tvorbe i40 sa inšpirovali passatom a teraz naťahujú cenu, akoby to bola najočakavánejšia novinka roka. Aj keď pekná, ale okopírovaná avensisom. Možno kalkulujú s tým, že na SVK je kúpischopnosť obyvateľstva nižšia, takže dolaďujú detaily (cenový jemnocit ). Základ bude za 16 tisíc ? Asi nie, ale pri nastavenej cene v CZ je toto auto u nás takmer nepredajné. Kúpi si ho iba fanatický fanúšik hyundaiu, ktorý má skreslený pohľad a nevidí nič iné.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: i40CW Ceník
No, ona to jedna z nejocekavanejsich novinek je, at se ti to libi nebo ne, letosni produkce zatim moc bohata neni. Ale oslovil me novej Focus, dostal takovy mladicky a svezi design. Nevim, co to bylo za casopis, mam ho nekde doma, ale psali, ze na ne na autosalonu udelala i40cw nejvetsi dojem. Pro Hyundai je to pravdepdoobne nejvetsi krok (minimalne v Evrope) dopredu a muzes si tady s cenama laborovat jak chces. Opet zacinas s tim, jak i40cw musi klesnout na nejlevnejsi auto stredni tridy - nejlepe jeste pod cenu Toyota Aygo, aby si ho vubec nekdo koupil...vlastne, aby sis ho koupil ty.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: i40CW Ceník
Kľud kľud. Nemusí sa "podbízet cenou", ale chce to trochu reálne myslieť a zhodnotiť trh.
Všade sa píše, že Kórejci zaznamenali progres. OK, ale dizajn je stále diskutabilný, motory by mali kráčať s dobou. 100 kW ako najvýkonnejšia verzia u i40 ? A za milión ? To je ostuda. Kde sú turbobenzíny, dvojspojková prevodovka a pod. ? Iste, atmosféra je "väčne" živá. Kde je spomínaý hothatch, aby konkuroval GTI s 200 koňmi ? Kia už predstavila, ale nič.
Kde je teda ten pokrok ? Za 20 rokov neschopnosť naladiť podvozok je absurdita. i10, 20, 30, 40, ix35 ... stále to isté, tvrdé a na naše cesty takmer nepoužiteľné. Kto jazdí v zatáčke 120 km ?
Neboj, neplánujem kupovať i40, pretože kupodivu som spokojný s i30, ale už nikdy nechcem robiť u nového auta kompromisy a ospravedlňovať sa "nízkou" cenou.
Apropo cena ? Ľudia si kupujú hyundai kvôli čomu ? Nie je to príťažlivý dizajn, nie je to špičková technika, nie je to imidž...
Rozhoduje hlavne cena, či sa Ti to páči alebo nie, a tá je a vždy bude až na prvom mieste. Lenže táto cenová výhoda platila kedysi. U nových modeloch to už nie je.
Takže, čo prinúti zákazníka ísť do hnojdaju ? Spoľahlivosť z Nošovíc ? Použijem jedno klišé z iného fóra - nelži si do kapsy.
i40 rozhodne neplánujem kúpiť, pretože ponuka motorov je na smiech (GDi je veľmi náchylné na palivo) a cena je neadekvátna ponúkanej ponuke. Nedudem nič písať o mondeu, superbe či passate alebo insignii, c5. Každý nech si urobí svoj názor.
i30? OK, odpustím mu nejaké chyby, pretože je spoľahlivé, ale nie je dokonalé. To asi žiadne auto. Za tú cenu môže byť. Nejako ho dojazdím a potom sa upriamim asi na inú značku. K čomu mi je spoľahlivosť, keď auto zo mňa vytrasie dušu ? Navyše, nové modely hyundaiov majú desný interiér. Nie čo sa týka ergonomie, ale kvality. Samý hnusný, tvrdý plast, akoby ho kúpili z tržnice. To teda nie.
Za moje ťažko zarobené prachy chcem auto, u ktorého nechcem riešiť kompromisy. Kľudne si priplatím 100 alebo 200 tisíc za ozajstnú kvalitu.
P.S. Nikdy som nevlastnil felíciu ako 90 % kupujúcich a diskutujúcich a neplánujem mať i30 ďalších 15 rokov. Zámerne nepoužijem slovo lowend a socka, pretože niektorých jedincov by sa to mohlo dotknúť.
Všade sa píše, že Kórejci zaznamenali progres. OK, ale dizajn je stále diskutabilný, motory by mali kráčať s dobou. 100 kW ako najvýkonnejšia verzia u i40 ? A za milión ? To je ostuda. Kde sú turbobenzíny, dvojspojková prevodovka a pod. ? Iste, atmosféra je "väčne" živá. Kde je spomínaý hothatch, aby konkuroval GTI s 200 koňmi ? Kia už predstavila, ale nič.
Kde je teda ten pokrok ? Za 20 rokov neschopnosť naladiť podvozok je absurdita. i10, 20, 30, 40, ix35 ... stále to isté, tvrdé a na naše cesty takmer nepoužiteľné. Kto jazdí v zatáčke 120 km ?
Neboj, neplánujem kupovať i40, pretože kupodivu som spokojný s i30, ale už nikdy nechcem robiť u nového auta kompromisy a ospravedlňovať sa "nízkou" cenou.
Apropo cena ? Ľudia si kupujú hyundai kvôli čomu ? Nie je to príťažlivý dizajn, nie je to špičková technika, nie je to imidž...
Rozhoduje hlavne cena, či sa Ti to páči alebo nie, a tá je a vždy bude až na prvom mieste. Lenže táto cenová výhoda platila kedysi. U nových modeloch to už nie je.
Takže, čo prinúti zákazníka ísť do hnojdaju ? Spoľahlivosť z Nošovíc ? Použijem jedno klišé z iného fóra - nelži si do kapsy.
i40 rozhodne neplánujem kúpiť, pretože ponuka motorov je na smiech (GDi je veľmi náchylné na palivo) a cena je neadekvátna ponúkanej ponuke. Nedudem nič písať o mondeu, superbe či passate alebo insignii, c5. Každý nech si urobí svoj názor.
i30? OK, odpustím mu nejaké chyby, pretože je spoľahlivé, ale nie je dokonalé. To asi žiadne auto. Za tú cenu môže byť. Nejako ho dojazdím a potom sa upriamim asi na inú značku. K čomu mi je spoľahlivosť, keď auto zo mňa vytrasie dušu ? Navyše, nové modely hyundaiov majú desný interiér. Nie čo sa týka ergonomie, ale kvality. Samý hnusný, tvrdý plast, akoby ho kúpili z tržnice. To teda nie.
Za moje ťažko zarobené prachy chcem auto, u ktorého nechcem riešiť kompromisy. Kľudne si priplatím 100 alebo 200 tisíc za ozajstnú kvalitu.
P.S. Nikdy som nevlastnil felíciu ako 90 % kupujúcich a diskutujúcich a neplánujem mať i30 ďalších 15 rokov. Zámerne nepoužijem slovo lowend a socka, pretože niektorých jedincov by sa to mohlo dotknúť.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: i40CW Ceník
Stale se opakujes a ja ti dam stale tu samou odpoved. Ty bys kvuli dvema bezvyznamnym statum jako je CR/SR se silenou kvalitou silnic ladil podvozek jinak? Byl jsi s i30 vubec nekdy v civilizovanem state s kvalitnim povrchem (Nemecko, Italie, Francie)? Pravdepdoobne nebyl, jinak bys nemohl napsat o podvozku to, cos napsal. Ja a Felotron mame i30 jeste tvrdsi, nez jsou 1.4, 1.6 a CRDI, ale me osobne to nevadi a vzdycky se tesim, az vyrazim na poradnou kvalitni silnici. Jo, pri poskakovani mezi vesnicema je to trochu horsi, ale s tim jsem do toho sel. A ma to ï svoje dalsi nevyhody, jako treba ze podvozkove dily se v CR moc nedrzi skladem a musi se cekat. Uz s tim mam zkusenost.
Proc si lide kupuji Skodovky? Cetl jsi nekdy, ze by si skodovkari stezovali na ceny, ktere jsou podstatne vyssi nez u konkurence? Nestezovali, ta auta proste chteji, bud proto, ze jsou domaci, nebo proto, ze z nich citi nejakou kvalitu. Ale maji k tomu duvod. Duvodu, proc koupit i40cw je taky dost. Neznam dokonaly auto, ale benzin se 130kW by mi do i40CW bohate stacil a pri cenach benzinu je zbytecne davat 300 koni, protoze stredni trida to neuzivi.
Proc ma mit Hyundai podle tebe na vsechno odpoved? Proc nemuze byt v necem jiny, nez zbytek stada a proste to delat po svym? Kdo by si podle Tebe to "200konovy GTI Hyundai" koupil, kdyz nebude za 300 tisic? Ty prece ne, vzdyt jsi dal prednost nejslabsi motorizaci a ted po nekom chces, aby vyrabel hothatch.
Proc si lide kupuji Skodovky? Cetl jsi nekdy, ze by si skodovkari stezovali na ceny, ktere jsou podstatne vyssi nez u konkurence? Nestezovali, ta auta proste chteji, bud proto, ze jsou domaci, nebo proto, ze z nich citi nejakou kvalitu. Ale maji k tomu duvod. Duvodu, proc koupit i40cw je taky dost. Neznam dokonaly auto, ale benzin se 130kW by mi do i40CW bohate stacil a pri cenach benzinu je zbytecne davat 300 koni, protoze stredni trida to neuzivi.
Proc ma mit Hyundai podle tebe na vsechno odpoved? Proc nemuze byt v necem jiny, nez zbytek stada a proste to delat po svym? Kdo by si podle Tebe to "200konovy GTI Hyundai" koupil, kdyz nebude za 300 tisic? Ty prece ne, vzdyt jsi dal prednost nejslabsi motorizaci a ted po nekom chces, aby vyrabel hothatch.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: i40CW Ceník
Dobre, už sa nebudem opakovať, pretože to nemá cenu. Stále o tom istom.
To, že som dal pred 3 rokmi prednosť 1,4, bolo iba ekonomické hľadisko. Na viac som bohužiaľ nemal v tom čase. Preto je to môj prvý hyundai. Tak isto to mohol byť p308, keby chceli moje bývalé auto na protihodnotu. V 28-tich rokoch nie je peňazí nazvyš, keď si kúpiš nový byt s garážou za 3 mega.
300 tisíc ozaj stáť nový "GTI" nemusí, ale nech je cena odpovedajúca kvalite, značke. Nemôže sa hneď rovnať so sciroccom, v prípade i40 s passatom. Chce to trochu súdnosti. Veloster za 19 tisíc eur ? To je normálne ? Zadné sedačky nepoužiteľné, vpredu trochu lepšie. Interiér hrôza a ako bonus dostaneš 1,6 GDi. Asi bez klímy a rádia. To je teda bomba.
Hyundai môže a nech je iný ako konkurencia. Nech stále dáva 5-stupňové manuálne prevodovky, nech je krútiaci moment u benzínoch minimálne na 5000 ot., nech točí v 130-tke 4 a viac tisíc ot. V tomto je jednotka.
Dôvodov pre kúpu i40 je dosť ? Nechceš to trochu ozrejmiť ? Mňa nenapadá ani jeden dôvod. Imidž-nula, Nošovice-nula, cena-vysoká, výbava-porovnateľná, nič výnimočné.
A predsa. Aby som i40 a Tebe nekrivdil, tak jeden dôvod som našiel. Nekradne sa ! Hurá, hyundai nikto nechce.
P.S. Odporúčam dať dole ružové okuliare a hneď bude svet (nielen áut) krásnejší.
To, že som dal pred 3 rokmi prednosť 1,4, bolo iba ekonomické hľadisko. Na viac som bohužiaľ nemal v tom čase. Preto je to môj prvý hyundai. Tak isto to mohol byť p308, keby chceli moje bývalé auto na protihodnotu. V 28-tich rokoch nie je peňazí nazvyš, keď si kúpiš nový byt s garážou za 3 mega.
300 tisíc ozaj stáť nový "GTI" nemusí, ale nech je cena odpovedajúca kvalite, značke. Nemôže sa hneď rovnať so sciroccom, v prípade i40 s passatom. Chce to trochu súdnosti. Veloster za 19 tisíc eur ? To je normálne ? Zadné sedačky nepoužiteľné, vpredu trochu lepšie. Interiér hrôza a ako bonus dostaneš 1,6 GDi. Asi bez klímy a rádia. To je teda bomba.
Hyundai môže a nech je iný ako konkurencia. Nech stále dáva 5-stupňové manuálne prevodovky, nech je krútiaci moment u benzínoch minimálne na 5000 ot., nech točí v 130-tke 4 a viac tisíc ot. V tomto je jednotka.
Dôvodov pre kúpu i40 je dosť ? Nechceš to trochu ozrejmiť ? Mňa nenapadá ani jeden dôvod. Imidž-nula, Nošovice-nula, cena-vysoká, výbava-porovnateľná, nič výnimočné.
A predsa. Aby som i40 a Tebe nekrivdil, tak jeden dôvod som našiel. Nekradne sa ! Hurá, hyundai nikto nechce.
P.S. Odporúčam dať dole ružové okuliare a hneď bude svet (nielen áut) krásnejší.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: i40CW Ceník
Veloster je hlavne imidzovka, to neni normalni auto pro normalni lidi, to je pro deti bohatych rodicu. Takovy auto bych ani nechtel a za druhe se mi zas tak uplne nelibi, za 8 tisic EUR by se mi asi i libilo.
Na i40CW reknu jen jedno, pokud se ti nelibi, pak si myslim, ze namas vkus. To, co ty shledavas jako negativa, ja beru jako pozitiva - 100kW (je zvlastni, ze driv byly 2.0CRDi 103kW a ted 100kW, ale pravdepodobne to ma mimo plneni EURO asi jeste jiny smysl) resp. 130kW pro tuto tridu vetsine kupujicich stacit bude, cena primerena, design neokoukany a srovnavat to s Passatem? Vzdyt ten srac vyrabi Turci, kterych je plny Nemecko!!!! Touarega vyrabite vy, to taky bude kvalitka, vid? Ja o auto z Nosovic taky nestojim, ale ono si moc nevyberes, jestli Slovak, Cech nebo Turek. Kamarad prodava VW patym rokem, to mi k prehledu staci, jakykoliv silnejsi diesel a nedej boze celohlinikovy je vstupenka k problemum. A o TSI uz toho z rad majitelu taky dost koluje. Cim dal vic se jich totiz blizi za ty dva roky k najezdu pres 100tkm a tam teprve zacne sranda. Zlata atmosfera, at uz od VW, Hyundai nebo od Peugeota, to je fuk.
Na i40CW reknu jen jedno, pokud se ti nelibi, pak si myslim, ze namas vkus. To, co ty shledavas jako negativa, ja beru jako pozitiva - 100kW (je zvlastni, ze driv byly 2.0CRDi 103kW a ted 100kW, ale pravdepodobne to ma mimo plneni EURO asi jeste jiny smysl) resp. 130kW pro tuto tridu vetsine kupujicich stacit bude, cena primerena, design neokoukany a srovnavat to s Passatem? Vzdyt ten srac vyrabi Turci, kterych je plny Nemecko!!!! Touarega vyrabite vy, to taky bude kvalitka, vid? Ja o auto z Nosovic taky nestojim, ale ono si moc nevyberes, jestli Slovak, Cech nebo Turek. Kamarad prodava VW patym rokem, to mi k prehledu staci, jakykoliv silnejsi diesel a nedej boze celohlinikovy je vstupenka k problemum. A o TSI uz toho z rad majitelu taky dost koluje. Cim dal vic se jich totiz blizi za ty dva roky k najezdu pres 100tkm a tam teprve zacne sranda. Zlata atmosfera, at uz od VW, Hyundai nebo od Peugeota, to je fuk.
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- vlado1979
- ****
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 19 črc 2008, 10:19
- Bydliště: Malinovo
- Kontaktovat uživatele:
Re: i40CW Ceník
Už som tu niekoľkokrát písal, že i40 je nádherná. Páči sa mi neskutočne a bral by som ju hneď. Len tá cena je inde a nie som si istý či je na mieste.
Toto je diskusia o cenníku i40, tak diskutujme. Žiadne hádky, každý si povie, či napíše svoj názor na danú problematiku.
Nič v zlom, Ty máš svoj názor, ja zasa svoj. Máme argumenty, ktoré druhá strana nemusí akceptovať. To je normálne.
K i40. Tu nejde o to či na to mám, ale o to, koľko som ochotný za to auto dať. A dať milión korún za lepšie vybavenú i40 ?
Hardcam, dáš toľko peňazí za to ? Za tú cenu je veľa áut a v rôznych triedach, nie je ľahké vybrať si.
Nepočítam 1,6, pretože tá je slabá na také auto. Ako optimum z ponuky vidím 2,0, 130 kW.
Diesle neuvádzam, pretože ich nemusím.
Hyundai mi ukázal, že ako majiteľ musím robiť veľa kompromisov. Doteraz som si myslel, že budúce auto bude , ale nevidím zmenu v podvozkoch (stále tragédia), výbava neohúri pri konkurencii, pomer cena/výkon nie je taký dobrý ako pred pár rokmi.
Keď otvorím cenník a ponuku modelov, tak tam nie je žiaden model, ktorý by ma upútal.
Dookola omieľam jedno a to isté. Keď sa chce hyundai presadiť v Európe (stredná trieda), tak musí nastaviť konkurencieschopnú cenu. Nie 30 tisíc, to všetci utekajú inam, ale normálnu, prístupnú aj "mladým rodinám". Napokon to bol ich reklamný slogan.
Nie sme v USA, žijeme v konzervatívnej Európe a značka by sa mala tomu prispôsobiť. Naladiť podvozky adekvátne našim cestám. To, že sú v Nemecku dialnice a ten istý podvozok má vyhovovať aj u nás, je absurdita. Možno to niekto kúpi (dosť ľudí presedlaných z felicie), ale mali by sa prispôsobiť trhu, na ktorom to ponúkajú. U nás horšie cesty, tak komfortnejší podvozok. Či im to za to nestojí ? Pri miliardovými ziskoch sú to tisíce, možno státisíce eur, to je zanedbateľné. Aj to je prístup k zákazníkovi, ale šetrenie na každom kroku je neakceptovateľné a značke sa to vypomstí.
Toto je diskusia o cenníku i40, tak diskutujme. Žiadne hádky, každý si povie, či napíše svoj názor na danú problematiku.
Nič v zlom, Ty máš svoj názor, ja zasa svoj. Máme argumenty, ktoré druhá strana nemusí akceptovať. To je normálne.
K i40. Tu nejde o to či na to mám, ale o to, koľko som ochotný za to auto dať. A dať milión korún za lepšie vybavenú i40 ?
Hardcam, dáš toľko peňazí za to ? Za tú cenu je veľa áut a v rôznych triedach, nie je ľahké vybrať si.
Nepočítam 1,6, pretože tá je slabá na také auto. Ako optimum z ponuky vidím 2,0, 130 kW.
Diesle neuvádzam, pretože ich nemusím.
Hyundai mi ukázal, že ako majiteľ musím robiť veľa kompromisov. Doteraz som si myslel, že budúce auto bude , ale nevidím zmenu v podvozkoch (stále tragédia), výbava neohúri pri konkurencii, pomer cena/výkon nie je taký dobrý ako pred pár rokmi.
Keď otvorím cenník a ponuku modelov, tak tam nie je žiaden model, ktorý by ma upútal.
Dookola omieľam jedno a to isté. Keď sa chce hyundai presadiť v Európe (stredná trieda), tak musí nastaviť konkurencieschopnú cenu. Nie 30 tisíc, to všetci utekajú inam, ale normálnu, prístupnú aj "mladým rodinám". Napokon to bol ich reklamný slogan.
Nie sme v USA, žijeme v konzervatívnej Európe a značka by sa mala tomu prispôsobiť. Naladiť podvozky adekvátne našim cestám. To, že sú v Nemecku dialnice a ten istý podvozok má vyhovovať aj u nás, je absurdita. Možno to niekto kúpi (dosť ľudí presedlaných z felicie), ale mali by sa prispôsobiť trhu, na ktorom to ponúkajú. U nás horšie cesty, tak komfortnejší podvozok. Či im to za to nestojí ? Pri miliardovými ziskoch sú to tisíce, možno státisíce eur, to je zanedbateľné. Aj to je prístup k zákazníkovi, ale šetrenie na každom kroku je neakceptovateľné a značke sa to vypomstí.
Mazda CX-5, 2.0 Skyactiv-G AWD AT, 118 kW (2015-
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Suzuki Swift, 1.2 VVT, 69 kW (2016-
BMW 530i E61, 3.0 R6 AT, 200 kW (2011 -2015)
Hyundai i30, 1.4, 80 kW (2008-2011)
Peugeot 307 break, 2.0 HDi, 79 kW (2006-2008)
Mazda 121, 1.4, 44 kW (2004-2006)
Re: i40CW Ceník
Ja bych to videl tak, ze nechce aby sa toto auto strednej triedy kupovalo len kvoli tomu, ze je lacné. Uvidime zase,co ponukne nova Elantra k pomeru cena/výkon. Ja osobne som kupil ix20 najmä kvoli dizajnu a priestoru, v ramci jej triedy nema konkurenciu,ani Venga,cena bola len velke plus, takisto sa mi páči aj i40,ktora si určite najde vela nadšencov...myslim,ze terajsie motorizacie + nové AT prevodovky sa este budu k novym modelom menit...
1,6 AT
40500km
40500km
- David PLEVA
- ****
- Příspěvky: 1414
- Registrován: 22 lis 2005, 18:35
- Bydliště: Ostrava-Poruba
- Kontaktovat uživatele:
Re: i40CW Ceník
Já si nikdy nevybírám auto podle ceny. Ale ani podle spotřeby. Mám dvě podmínky: benzín (ten nejsilnější) a plná palba. A hlavně, to auto se mi musí libit! Jezdil jsem v i40cw tři dny a i když bych ji pár věcí vytknul, sedl jsem si z ní na prdel! A vzhledem k tomu, jak jsem to auto mohl velmi podrobně poznat si dovoluji poznamenat, že ceny jsou naprosto adekvátní.
NOW:
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Hyundai Azera TG'07 3.8V6 LIMITED US
Hyundai Grandeur TG'09 3.3V6
HISTORY:
Hyundai Elantra XD'01 2.0GLS
Hyundai Sonata NF´05 2.4i ELEGANCE LPG
Hyundai Sonata Y-3B´96 2.0i 16V GLS
Hyundai Lantra J2 ´97 1.6 16V
Re: i40CW Ceník
Tak pardon, cena Elantry je vlastne uz znama Zacina o 200litrov menej ako i40...
1,6 AT
40500km
40500km
- Tommy.Koppy
- **
- Příspěvky: 159
- Registrován: 21 dub 2009, 22:00
- Bydliště: Brno
Re: i40CW Ceník
Na Autosalonu v Brně jsem si vyzkoušel sedět v i40cw, a i když zvenku je to pěkné a velké auto, uvnitř pro mých 186cm moc místa nebylo , hlavou jsem stále "drncal" o strop a to i když jsem si dal sedadlo na nejnižší možnou polohu. Vadili mě hlavně boční stropní madla, jak vpředu tak vzadu (viz. obr.).
Takže i kdyby to auto stálo 300.000 určitě si ho nepořídím, protože se v něm zkrátka necítím.
Je to paradox, ale i30cw mě příjde mnohem prostornější, i když je to o třídu nižší auto.
Takže i kdyby to auto stálo 300.000 určitě si ho nepořídím, protože se v něm zkrátka necítím.
Je to paradox, ale i30cw mě příjde mnohem prostornější, i když je to o třídu nižší auto.
- Přílohy
-
- i40cw interier.jpg (82.97 KiB) Zobrazeno 1993 x
VW Golf VIII Variant 1.5 TSI 110kW 08/2021
i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
i30 kombi FL 1.6 GDI červená Trikolor + Komfort 12/2016 - prodáno.
Re: i40CW Ceník
Netvrdim, že naše další autobude , ale I40 má nejvýkonější benzíin 130kw a to je dostatečné ve výbavě premium za 750.000,- no je to novinka cena spadne. Za tu cenu je výbava dostečná a výkon taky. Je zajímavé že najednou by se dalo připlatit 100 až 200 tisíc. Za cenu I30 to nebude nikdy.vlado1979 píše:Kľud kľud. Nemusí sa "podbízet cenou", ale chce to trochu reálne myslieť a zhodnotiť trh.
Všade sa píše, že Kórejci zaznamenali progres. OK, ale dizajn je stále diskutabilný, motory by mali kráčať s dobou. 100 kW ako najvýkonnejšia verzia u i40 ? A za milión ? To je ostuda. Kde sú turbobenzíny, dvojspojková prevodovka a pod. ? Iste, atmosféra je "väčne" živá. Kde je spomínaý hothatch, aby konkuroval GTI s 200 koňmi ? Kia už predstavila, ale nič.
Kde je teda ten pokrok ? Za 20 rokov neschopnosť naladiť podvozok je absurdita. i10, 20, 30, 40, ix35 ... stále to isté, tvrdé a na naše cesty takmer nepoužiteľné. Kto jazdí v zatáčke 120 km ?
Neboj, neplánujem kupovať i40, pretože kupodivu som spokojný s i30, ale už nikdy nechcem robiť u nového auta kompromisy a ospravedlňovať sa "nízkou" cenou.
Apropo cena ? Ľudia si kupujú hyundai kvôli čomu ? Nie je to príťažlivý dizajn, nie je to špičková technika, nie je to imidž...
Rozhoduje hlavne cena, či sa Ti to páči alebo nie, a tá je a vždy bude až na prvom mieste. Lenže táto cenová výhoda platila kedysi. U nových modeloch to už nie je.
Takže, čo prinúti zákazníka ísť do hnojdaju ? Spoľahlivosť z Nošovíc ? Použijem jedno klišé z iného fóra - nelži si do kapsy.
i40 rozhodne neplánujem kúpiť, pretože ponuka motorov je na smiech (GDi je veľmi náchylné na palivo) a cena je neadekvátna ponúkanej ponuke. Nedudem nič písať o mondeu, superbe či passate alebo insignii, c5. Každý nech si urobí svoj názor.
i30? OK, odpustím mu nejaké chyby, pretože je spoľahlivé, ale nie je dokonalé. To asi žiadne auto. Za tú cenu môže byť. Nejako ho dojazdím a potom sa upriamim asi na inú značku. K čomu mi je spoľahlivosť, keď auto zo mňa vytrasie dušu ? Navyše, nové modely hyundaiov majú desný interiér. Nie čo sa týka ergonomie, ale kvality. Samý hnusný, tvrdý plast, akoby ho kúpili z tržnice. To teda nie.
Za moje ťažko zarobené prachy chcem auto, u ktorého nechcem riešiť kompromisy. Kľudne si priplatím 100 alebo 200 tisíc za ozajstnú kvalitu.
P.S. Nikdy som nevlastnil felíciu ako 90 % kupujúcich a diskutujúcich a neplánujem mať i30 ďalších 15 rokov. Zámerne nepoužijem slovo lowend a socka, pretože niektorých jedincov by sa to mohlo dotknúť.
Škoda O III 1,6tdi 7°DSG
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)
Hyundai i30 1,4 cvvt 2010 (prodáno)